Roezemoes

Dinsdag en Woensdag 11:00 - 00:00
Donderdag t/m Zaterdag 11:00 - 02:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Roezemoes

RK2015 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Met drie personen heerlijk gegeten. We hadden alle drie iets anders en alles viel in de smaak! Goede porties en fijne bediening. Wij komen graag nog eens terug!
Francis E.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Afgelopen vrijdagavond (23 september '16) heb ik hier met 4 vriendinnen gegeten. Een lekker gemoedelijke sfeer en heerlijk eten!
Een goed eetcafé waar je zeker geen dief van je portemonnee bent.
Ik at het dagmenu: gekruide kipfilet met rijst, sugar snaps en een heerlijke pinda/kokossaus. Heb er van genoten! De kip was heerlijk mals. De portie was flink, dus een toetje paste niet meer. Mijn tafelgenoten aten o.a. een stamppot, welke ook zeer goed in de smaak viel.
Ook pluspunten voor de bediening: lekker relaxt en flexibel.

Al met al: hier kom ik zeker vaker!
grietje H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Een eetcafe zoals het hoort, eenvoudige maar goede kaart met nette prijzen en gezelligheid aan de bar.
Erg lekker is de carpaccio, de burger en de dagelijks wisselende daghap die vaak erg verrassend is. Wat ik kan waarderen zijn de echte gebakken aardappeltjes die bij de gerechten geserveerd worden. Tevens heerlijke stamppotten en andere 'winterse' schotels. Super om naar toe te gaan wanneer je geen zin hebt om te koken, niet al teveel geld wilt uitgeven en als het nodig is snel bediend kan worden. Boven zit het wat rumoerig, tafeltjes staan er dicht op elkaar.
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Kortgeleden hier gegeten voor de verjaardag van een vriendin. Ze hebben een goede kaart met een beperkte keuze (vind ik en goed punt) met een aantal originele opties. Goed dat je kan kiezen uit verschillende opties voor bijgerechten zoals groente, maar deze worden wel per persoon geserveerd dus je zou niet met zijn allen wat verschillende dingen kunnen uitproberen. We hadden allemaal ons bord op en ik zou nog wel iets meer op kunnen dus de porties zijn wat mij betreft wel wat klein (we hadden ook al een voorgerecht gehad).

De service is goed maar niet echt efficiënt, de bediening stond heel vaak bij ons aan tafel omdat bijvoorbeeld bij nieuwe drankjes de oude weer vergeten waren mee te nemen of de mayo nog een keer na moest komen.

Alice T.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Afgelopen vrijdag 18 maart heb ik met een groepje hier gegeten. We werden netjes begroet bij binnenkomst. Mochten boven eten. Daar zat het zo vol. Niet leuk meer. We konden mekaar niet verstaan. Hebben saté en lamsnek gehad. Op de saté zat zoveel five- spices dat het niet lekker was. De lam was goed. De sla was redelijk wel weinig. Gebakken aardappel een rommeltje groot klein niet gaar soms. De bediening deed leuk. Snel wegwezen hier. Geen aanrader voor mij.
Simon W.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
We eten zo'n twee keer paar jaar bij Roezemoes. Wat de laatste tijd opvalt zijn de immer ongewijzigde gerechten op de kaart en weinig uitnodigende daghappen. Ook mag er wel iets gedaan worden aan de grootte van de bijgerechten. Kom hier altijd met honger weg en ik ben geen grote eter.

Verder een leuke aankleding, vriendelijk en bekwaam personeel en altijd gezellig. Maar qua eten gewoonweg te karig.
Lindy F.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Ik eet regelmatig bij Roezemoes omdat je er leuk zit en de prijs/kwaliteit erg goed is. Helaas was het vrijdag een ware deceptie. Ik heb, na mijn positieve verhalen over Roezemoes, mijn collega's enthousiast gekregen hier gezellig te gaan eten. We waren met een groep van acht personen en toen we eenmaal aan tafel zaten gaf de dame uit de bediening aan dat, omdat wij met een griep waren, er bij het hoofdgerecht enkel gekozen kon worden uit aardappels als bijgerecht. Een aantal collega's hadden ook zin in friet en vroegen of dit kon, de bediening gaf aan dat dit geen probleem was. Ook vroeg één collega of ze stoofpeertjes bij haar hoofdgerecht mocht, ook dit zou geen probleem zijn, volgens de dame uit de bediening. Uiteindelijk kwamen de hoofdgerechten en kregen we één bordje friet voor 5 personen. We wilden nog een portie bestellen maar een andere dame uit de bediening zei dat dit extra geld zou kosten. Heel bijzonder. De stoofpeertjes kwamen maar niet, mijn collega vroeg waar ze bleven en kreeg een snauw van de dame uit de bediening (die niet onze bestelling had opgenomen) want dat was niet mogelijk, zoals ook verteld was aan het begin van de avond. Mijn collega gaf aan dat een andere collega had toegezegd dit te regelen, het antwoord hierop was: 'nee hoor, mijn collega geeft aan dit nooit te hebben gezegd'. Daarna kwam de kok persoonlijk aan onze tafel: 'wie heeft hier die stoofpeertjes besteld?'. De toon en manier was zo agressief dat ik dit écht veel te ver vond gaan. We zijn allemaal uitgemaakt voor leugenaars.. Klantvriendelijkheid was ver te zoeken en ik kom hier niet meer!
John T.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Gezellig eetcafe in en ondertussen een vaste (lunch-)waarde als wij Groningen bezoeken.
Ruime bierkeuze, lunchkaart met redelijk vers gemaakt gerechten. Plezierige muziek met veel onbekender ouder werk (ik hoorde toch echt Renaissance).
Een constante voor ons is dat er altijd wel iets op is, wil je de gehaktbal dan is die er net niet meer en als die er wel is is er weer geen bruin brood.
Annemieke H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Jaren niet gegeten bij Roezemoes maar alles is dik jaar later nog precies hetzelfde: gezellig een biertje drinken aan de bar, menukaart met de typische stamppot en een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Ik zal Roezemoes snel weer bezoeken want het was zonde om zolang niet te gaan
Jeltsje T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2015
Super gezellig tentje, goede prijs kwaliteit verhouding van eten en drinken, ongedwongen sfeertje en zeer goede bediening. Top avond gehad! Bedankt!
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Een gezellig eetcafé met prima eten. Deze keer de schnitzel genomen als hoofdgerecht, een flink bord vol, fijn. Het gekozen voorgerecht was gebakken camembert, het bord bestond uit een enorme berg sla, met daarbij de camembert (prima hoeveelheid) en wat dressing. Wat minder sla zou ik wel op prijs stellen, zeker omdat de menukaart geeneens over sla repte.
De bediening vond ik vriendelijk en vlot. Voor een goede, snel geserveerde, maaltijd zeker een aanrader!
Pascha1912 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
salade blauwe kaas en salade gerookte kip op een mooie zondagmiddag. geen opdringerige bediening, geen tierelantijntjes, niet de hipste zaak van de buurt maar volledig ok. ik zie lunchroom scores krijgen waar ik ? bij zet maar ik volg een deel van mijn voorgangers ,hier is niets mis mee.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Prima eetcafe met goede bediening.
Hier gegeten met zn tweeën, het weer werkte mee, dus we hadden een tafeltje buiten aan de straat. De bediening was hartelijk als altijd. Gekozen voor wat broodjes vooraf met smeersels, lekker en meer dan genoeg brood! Daarna een zalmfilet met kerriesaus, met salade en friet. Allemaal van goede kwaliteit. Lekker knapperige friet, goede mayo en een mooi stukje zalm. Tevreden afgesloten met koffie.
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Roezemoes is met enige regelmaat ons lunchcafe. We zitten er graag op het terras en genieten dan van de ongecompliceerde sfeer, bediening en eten. Voor een uiterst vriendelijke prijs, altijd een lekkere hap. Of het nu Kapucijners of een club sandwich is, het smaakt altijd prima.
De bediening is ook nog eens prettig en dat helpt altijd.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2014
Roezemoes staat als eetcafe natuurlijk vooral bekend om zijn stamppotten die hartstikke prima zijn. andere gerechten op de kaart vallen wat tegen.
alles bij elkaar een leuk eetcafe voor een snelle hap maar verwacht geen culinaire hoogstandjes.
Joy123 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2013
Roezemoes is een erg gezellig en drukbezocht eetcafe. Gelukkig hadden we gereserveerd, dus plek was gegarandeerd.
We zaten boven waar het op den duur wel erg warm werd. De tafels staan erg dicht op elkaar, doet wat benauwend aan. Maar de sfeer is verder prima.
Ik koos voor de Italiaanse burger met mozzarella. Erg lekker gekruid vlees, en ook het begeleidend schaaltje groentes was precies goed, beetgaar.
De bediening was vriendelijk en attent, niks op aan te merken.
Prima adres dus voor een eenvoudige, maar goed bereide maaltijd.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2013
Vanavond lekker gegeten. Wat me vooral opviel was de ontzettend vriendelijke bediening en de gemoedelijke sfeer. En natuurlijk de zeer vriendelijk geprijsde gerechten.

Ik was vanwege werk alleen. Normaal ga ik nooit alleen uit eten maar ik had nu zin in meer dan een patatje, dus gekozen voor De Roezemoes.

Genoten van een lekker biefstukje dat van goede kwaliteit was. Prima bereid maar vooral goede kwaliteit vlees. Lekker rood en lekker mals. Prima saus erbij, jammer dat de garnituren een beetje droog waren. Ik geef een 8, mede door de geweldige prijs-kwaliteit-verhouding.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
Het eten is niet duur, maar als ik 15 euro voor een stuk vlees betaal, verwacht ik wel dat er tenminste een klein beetje aandacht en liefde aan is besteed. Dat leek bij mijn laatste bezoek wat tegen te vallen. Slordig gesneden biefstuk met vette saus.

Bediening was wel erg vriendelijk en correct. Nogmaals: het eten is goedkoop en het hoeft dan ook niet perfect te zijn, maar slordigheid is nooit goed.