Roest

Boslaan 3 2731 Benthuizen Nederland Kaart

Over restaurant Roest

Hole 19

Ruim, licht en trendy. Dat zijn de sleutelbegrippen die het interieur van Roest omvatten. Dit restaurant is gelegen in de prachtige groene omgeving van Golfbaan Bentwoud. Strijk hier na een paar holes neer voor een stevige lunch of sluit de dag af met een uitgebreid diner boordevol lekkernijen van de chef.

Meer informatie over restaurant Roest

Maandag t/m Woensdag 08:00 - 18:00
Donderdag t/m Zondag 08:00 - 20:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
E.huisman .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Zeer goede ontvangst, heel vriendelijk, alles kon.
Alle gerechten waren erg goed, behalve de 'Fish', dat was meer deeg dan vis.
I. D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Leuk restaurant aan de golfbaan. Zeer vriendelijke ontvangst en bediening.
Heel attent werd de hinder van de laagstaande zon opgemerkt en opgelost.
Wij gaan hier zeker terugkomen.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Lekker eten en prima bediening van een jonge vrouw die ook heel goed wist hoe zij met mijn blinde vrouw moest omgaan. Akoestiek is niet ideaal. De blindengeleidehond van mijn vrouw had het ook prima naar zijn zin.
JanSmal .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Mooi groen uitzicht op de golfbaan. Aangename ambiance en bediening. Eenvoudig maar prima gegeten (AH menu).
Wel iets tegen de vliegen ondernemen graag....
Zeker herhaling waard.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Chef Tom de Rooij en zijn mannen in de keuken hebben een voortreffelijk menu samengesteld en klaargemaakt. Mede door de enthousiaste manier waarop Carres de bestelling opnam en uitserveerde hebben wij erg genoten van ons diner bij Restaurant Roest. Een aanrader, ook voor niet golfers, wij gaan zeker nog een keer terug.
Rob-iris .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Via de AH actie bij Roest geweest.
Konden met een kleine bijbetaling gewoon uit het menu kiezen,het eten was goed verzorgd.
We hebben heerlijk op het buitenterras gezeten en genoten van de avond.
Moemzie .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Eten was zeer goed .Menu was vast maar ik lust geen gamba's maar kreeg toen carpaccio.Zeer goede service. Gaan zeker nog een keer terug
Arie P.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Meerdere malen een lunch en dinner bij Roest in Benthuizen gebruikt.
Prima lunch, lekker bruin brood.
Laatste keer op aanraden de Bavette genomen. Resultaat ga daar nooit meer voor een diner naar toe. Mede daar een klacht wordt afgedaan als we hebben het gehoord de volgende klant. Tot ziens.
Boskoper .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Vanmiddag bij roest geluncht. Ik zet nooit een recensie, ben absoluut geen zeikerd maar dit moet ik even kwijt.
Mijn vriendin en ik kwamen binnen, na een kwartier oogcontact zoeken had ik eindelijk contact. Biertje besteld en munt. We kregen jus d'orange en muntthee. Maakt niet uit, kan gebeuren. Daarna besteld om bruin brood met zalm en een bentburger incl patat. Dat werd een wit brood met slechte zalm. De burger was rood van binnen. En dan heb ik het nog niet van de stoffige bende om ons heen. Volgende keer gaan we maar weer naar Reeuwijk.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Kom er vaker rond lunchtijd. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zowel prive kopje soep als zakelijk uitgebreider. Of golf wel of niet je sport is, is niet belangrijk. Je zit er representatief, zowel binnen als met mooi weer buiten. Medewerkers attent.
Patriciathemps .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
De bediening was prima, aardige mensen.
Het eten was ook goed. Heerlijke bavette gegeten, wat een heerlijk stuk vlees. Ook de opmaak van het eten was mooi.
Het dessert, koffie crème brulee was echt apart. Complimenten voor de koks, prachtig zo'n open keuken.
Mooi ingericht!
Nico S.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
De keuze voor de salade met gamba's (voorgerecht) was een tegenvaller, omdat er maar een paar (kleine) gamba's in de salade aanwezig waren.
Het hoofdgerecht (baars of bavette) en het nagerecht (luikse wafel of crème brulée) deed het matige voorgerecht vergeten.
Michello C.
Restaurant Roest,

lastig te vinden als je het niet weet niet donker, rijd er zo voorbij (rotonde is nog steeds niet af)
het zit bij de golfbaan, nette ruime zaak,

om te beginnen tafel was geen doekje overheen gehaald......... slordig, )krijg je met jong personeel),
voorgerecht was ok,netjes in balans, (had voor mijzelf wat pittiger mogen wezen (salade met kip ect)
hoofdgerecht ........... met vergeten vleessoort,stukje werkvlees, helaas met sausje erover (bij de vis gelukkig niet is gedaan) ,mooi mals, beter tot z'n recht gekomen zonder sausje daardoor vrij vlak van smaak het hoofdgerecht,

bediening was ok, niet nodig dat er (geloof ik ) 5 verschillende bediendes langs komen beetje overkill

Me vriendelijke groet,

Vanherkelsbeth .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
heerlijk gegeten , fijne bediening en voor een groot restaurant leuk ingedeeld zodat je niet het idee hebt dat het zo groot is.
JdeRuiter .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Was even moeilijk te vinden in het donker. Maar binnen viel het niet tegen .
Groot ruim maar wel sfeervol.
Aardig ontvangst, we deden mee aan de ah restaurantactie..
Heerlijk voorgerecht salade met kip.
Hoofdgerecht ook heerlijk bavette met bietenpuree.
Leuke uitleg van de kok wat bavette precies was.
Het nagerecht was ook lekker wafel met ijs chocola en slagroom.
Een geslaagde avond.
Daniellemd .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Eten was lekker. Vond de keus van voorgerechten wat mager. Mijn salade was niet heel bijzonder. Keus uit 2 salades en een soep. Was waarschijnlijk vanwege AH actie. Het hoofdgerecht was wel heel erg lekker.
Beitspasta .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Prima eten, zowel voorgerecht als hoofdgerecht met zorg bereid en opgediend. erg vriendelijke bediening. echt een aanrader.
Jvanvliet1951 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
in moesson regen hebben we de uitdaging aangenomen om bij het voor ons onbekende restaurant een lekker hapje te gaan eten
Ik mag ook namens mijn vrouw zegen prima verlopen leuke kaart vlotte bediening
juiste presentatie en smakelijke maaltijden in een woord prima
een aanrader voor andere om je een te laten verwennen op een vreemde locatie in
het dorp Benthuizen dank voor een deze eetuitdaging
Hanskortekaas .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016

we hebben lekker gegeten. de kaart is overigens nogal beperkt, verder oke.
als je met 4 personen gaat eten, verwacht je wel, dat ieder tegelijk het eten krijgt. wel zo gezellig.
Yvonnehansen .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
De locatie is wat moeilijk te vinden, het was donker en de TomTom gaf het ook niet helemaal goed aan. Gelukkig wisten wij zelf wel waar de ingang van de golfbaan, waar het restaurant ligt, was.
De bediening is zeer vriendelijk en het eten is absoluut prima. De kaart is niet groot, maar wat wij hebben gegeten was allemaal erg lekker. Rode en witte wijn ook helemaal in orde.
Wij gaan zeker nog een keer terug.