Roest

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 01:00
Vrijdag 16:00 - 03:00
Zaterdag 12:00 - 03:00
- Diner 17:30 -

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
6,6
Olav G.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Wat een vieze baggertent.
Een alcoholvrij bier in een vaal plastic glas.
Een plateau met gemixte hapjes besteld voor 20 euro. Na 5 minuten mochten wij onze plateau ophalen. Het was een oude snijplank volgeplempt met een berg dikke plakken gerookte zalm een hoop taaie dik gesneden rauwe ham, een bergje kleffe smaakloze ricotta met groene blaadjes en een verlept tomaatje erin. Een halfdode artisjok die volgens mij al een week op ons lag te wachten en nog een paar lauwe tandori gekruide kipstukjes. Al met al niet te vreten. Alles teruggebracht en aangegeven wat er mis was. Netjes afgehandeld door de barjuffrouw en ons geld teruggekregen. Er valt nog heel veel te verbeteren voordat dit restaurantwaardig te noemen is.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Gister voor ruim 30 euro twee hamburgers besteld. We hadden behoorlijk veel trek en hadden vanwege deze prijs ook hoge verwachtingen. Wat was dat een afknapper. Amper een blaadje sla, schijfje tomaat, een droog stuk vlees, idem broodje en een paar krieltjes en koolsla toe. Echt te schandalig voor dat geld. We hebben dit dan ook bij het barpersoneel gemeld. Zij hebben dit netjes opgelost met een drankje van het huis, maar ik zal hier nooit meer eten bestellen en raad het ook iedereen af.
D V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Roest blijft een prachtige plek, waar het zeker in de zomer goed vertoeven is in de zon. Het 'strand' is inmiddels verder opgeknapt en er is een keuken aan het café toegevoegd.

Het eten stelt niet veel voor, de Vietnamese salade was wat saai, droog en wat overpriced, de Jaimacan jerky chicken was wel aardig, maar had niet veel met de Jamaicaanse keuken te maken. De service past ook meer bij een bar, zelf je kartonnen bord weggooien, of je bord naar de keuken brengen.
Volgende keer houden we het bij biertjes in de zon.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Roest is een geweldige locatie midden in de stad en perfect voor een biertje in de zon.
Het eten kan je echter beter laten schieten.
De locatie is natuurlijk ook geen restaurant en heeft slechts een kleine kaart maar deze gerechten zijn erg matig, slecht op smaak en bovendien erg duur voor wat je krijgt.
De bediening is verder ook kortaf en ongeinteresseerd.
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Eten is lekker, maar de complete afwezigheid van bediening vind ik verschrikkelijk. Zelfs het stokbrood moet je zelf snijden en de bakken hoemoes moet je zelf uit de vitrine halen en de verpakking zelf openbreken. Om het ver volgens met wegwerpbestek te smeren. Kun je net zo goed thuis blijven, dan zit je in ieder geval een stuk comfortabeler dan op bierbanken aan biertafels.
Ella W.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Vet lekker gegeten bij Roest gister! Schijnbaar een nieuwe kaart en systeem want je krijgt een buzzer mee als je bij de bar je eten besteld. De lui achter de bar is vriendelijk ik kan niet klagen over de service want die hebben ze niet hahaha! Ik had de burger met een salade en dat was top. Burger was mals met een chille gepofte zoete aardappel. Relaxte avond gehad dus ik kom zeker terug!
Henny S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Bijzonder lekker gegeten vanavond!
We waren met 4 personen en hebben verschillende gerechtjes besteld en die waren allemaal met zorg bereid en goed op smaak. We hadden gevulde ribeye, risotto, pasta putanesca, sprotjes, en vlamkuchen. De bediening is goed en snel en ze zijn erg aardig. En alles uit een piepklein keukentje. Goed concept! Komen zeker terug!
En de rekening viel ook nog mee, wat wil je nog meer!
Henny
Dag Henny,
Wat fijn om te lezen dat je zo genoten hebt! Wij doen elke dag onze stinkende best om het iedereen zo veel mogelijk naar de zin te maken, goed om te lezen dat dat bij jou gelukt is.
Onze chef Valentijn zorgt met wisselende regelmaat voor nieuwe heerlijk verrassende gerechten op onze kaart. Ik nodig je daarom ook graag uit om in de nabije toekomst weer eens binnen te stappen.
Voor nu hartelijk bedankt voor de positieve recensie, en misschien tot ooit.
Roestige groet,
Janique van Amsterdam Roest.
Froukje N.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Wat een overrate baggertent! Geen service ok, maar de prijs is niet minder dan bij een restaurant waar men wel serveert. Bovendien kan er bij de bediening geen glimlach af, en moet je tussen het afval van je voorgangers zitten want ook dat behoort men zelf te doen, en tja als niemand dat doet komt het personeel niet alsnog in actie. Dan het eten, belachelijk dat de prijzen in een gemiddeld eetcafe minder zijn, terwijl er werkelijk niets aan presentatie is gedaan, laat staan dat het eten waar voor het geld is. Een risotto kost €15, en dat word op je bord gekwakt als een grijze brei, met verkeerde kaas (dus geen lekkere Italiaanse kaas maar gewoon edammer of iets dergelijks bereidt zodat de slierten van je vork blijven hangen), en met gehele takken rozemarijn (zonder blad, dus alleen de takken) er nog in. En de wraps met rivierkreeft zitten veel te vol belegd met guacamole die uit een potje afkomstig lijkt en die de smaak van de rivierkreeft volledig overheerst, en takken rucola die als een bos gras uit de wrap hangen.
Hoi Froukje,
Vervelend om te lezen dat je geen fijne ervaring hebt met onze keuken, misschien is al het andere lekkers meer je smaak?
Aan het humeur van onze medewerkers kunnen we nu vrij weinig meer aan veranderen, maar het eten op onze kaart passen wij regelmatig aan. Wij nemen je kritiek daarom ook uitermate serieus om dit in het vervolg tegen te gaan bij anderen.
Graag zien we je in de toekomst weer!
Kezia H.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Het decor van Roest is geweldig! Een prachtig oud pakhuis, in stijl gelaten, heerlijke buitenlocatie. Een bijzondere omgeving, echt.

Eten is variabel. Wij hebben hier gedineerd (bbq) met een groep van ongeveer 50 personen. De salades waren lekker, bijzonder ook (oa noedelsalade met koriander). Het vlees was echter te droog. Sausjes standaard grote flessen curry en mayo ed, dat is jammer.

Bediening is erg charmant.
Aimee V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2014
Het eten bij Roest was in de foodtruck-stijl. We rekenden binnen af, en konden buiten bij de keuken-kar onze patat/burger laten maken. Het was een prima burger, niks op af te dingen, maar ook niet heel erg bijzonder met speciale smaakcombinaties (niet gourmet).
Niek S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2013
Bij Roest ben je zelf verantwoordelijk voor hapje en drankje. Binnen in de oude loods is een bar en zijn koelkasten gevuld met drank. Er liggen o.a. stokbroden, kaasjes, smeersels, zakken chips, zoetigheden. Even afrekenen bij de kassa. een beetje supermarkt gevoel
Eetloo .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2013
Op 30 mei zijn we met een bedrijfsuitje gaan bbq'en bij roest. Alles was echt supergoed geregeld, het contact van te voren met alle muntjes en bandjes die al klaar stonden toen we aankwamen. Het eten was echt super lekker. Er waren verschillende salades en bij de zilver bbq kun je kiezen of je een varken of lam aan het spit wilde, wij hadden lam gekozen en deze was echt zalig! Prachtig rosé nog vanbinnen en bbqman steve heeft echt alles heerlijk gegrild. Een recensie hieronder over de bbq maakte dat ik me een beetje zorgen maakte over het eten maar dat was totaal onterecht. Mijn collega's zijn allemaal best kritisch maar iedereen was blij verrast over het eten en de geweldige locatie natuurlijk. Echt een aanrader.
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2012
Heerlijke plek om de zon te zien ondergaan. Groot 'strand' met her en der banken, stoelen en tafels. Relaxe sfeer! Binnen is een soort van winkel waar je eten en drinken kunt kopen. Er is buiten geen bediening. Wij betaalde voor 1 stokbrood, 1 pakje boursin en een fles presecco 26 euro. Bbq vonden we er niet zo ekker uitzien, dus het verdere diner hebben we elders gedaan
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2012
Wat een stadsoase!! Ik houd er van! Bij Roest ben je zelf verantwoordelijk voor hapje en drankje. Binnen in de oude loods is een bar en zijn koelkasten gevuld met drank. Er liggen o.a. stokbroden, kaasjes, smeersels, zakken chips, zoetigheden. Je vult je 'mandje' met de versnaperingen waar je zin in hebt en rekent vervolgens af bij de kassa. Met je lekkernijen zoek je vervolgens een lekker plekkie uit op het strand en... Genieten maar!
Jan Harmen D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2012
Op deze plek kom je meer voor de locatie dan voor het eten. Leuke plek met eigen strand in Oost. Heerlijk relaxen buiten op het strandje of aan één van de tafels. Gezellige lossen en relaxte sfeer en geen gedoe. Leuk voor lunch of bbq of gewoon een borrel.