ROES

Woensdag t/m Zondag

• Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Pallas23 .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
De kaart is klein, maar dan weet je dat alles goed is. Het restaurant zelf is ook bescheiden van omvang, dus dat is in verhouding. Het is een tweemanszaak. Ronald bedient en geeft elke gast veel aandacht. Serge kookt. De amuse die we kregen, was aspergesoep van de eerste asperges van dit seizoen en erg lekker. De ossenhaas met bearnaisesaus, frites en sla, was prima, maar als de ingrediënten goed zijn, is daar ook niet zo heel veel aan te verpesten. Het dessert, crème brûlée met een bolletje roomijs was voortreffelijk. Daar zat wel die eigen draai in, die ik in het hoofdgerecht toch een beetje miste. Maar dan had ik misschien iets anders moeten bestellen. De pittige espresso werd geserveerd met een keur aan lekkernijen. Goede cava, droesem in de rode wijn. Wij hebben hier een heel prettige avond gehad en heerlijk gegeten.
Olga H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Wij waren afgegaan op de goede recensies van dit restaurant, maar hadden niet het idee dat we erg welkom waren: wellicht dat het 's middags erg druk was geweest, want twee van de producten die op de (niet uitgebreide) kaart stonden, konden niet meer geserveerd worden.

Het door ons gekozen verrassingsmenu verraste niet echt. Het was lekker maar niet exceptioneel.
Teusfas .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2015
Klein restaurant met leuke inrichting. Vriendelijke bediening waarbij veel mogelijk is. Onze verzoeken om wat in t menu aan te passen waren mogelijk. Wijnkaart is klein maar heel vriendelijk geprijsd! Hebben t 5 gangen menu gegeten wat heerlijk is! Enige wat een beetje uit toom valt is de toilet, die is toe aan vervanging of opknap beurt.
Wouter M.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Prima gegeten in aangename omgeving.
Roes staat voor ROnald En Serge. De laatste staat in de keuken, Ronald toonde zich een heel goede gastheer, attent en niet opdringerig.
De keuken produceerde een voortreffelijke carpaccio van coquille en een erg lekkere tartaar, en als hoofdgerecht voort ons beiden skrei (kabeljauwsoort), die precies goed bereid was.
Het interieur is OK, maar een beetje gewoontjes.
Ilse F.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2014
Op kerstavond bij Roes gegeten met het hele gezin, echt een topavond gehad! Ronald weet veel over de wijn/spijs combinaties te vertellen en is daarnaast ook een hele goede gastheer. Een aantal zeer verrassende combinaties voorgeschoteld gekregen die heel goed werkten. Zeker voor herhaling vatbaar!
Loek K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2012
Het eten was prima, evenals de bijpassende wijnen. De bediening en uitleg over het eten en wijnen was perfect. Alleen is de indeling en aankleding van het restaurant wat oubollig. Iets meer tijd tussen de gerechten zou leuk zijn, we komen tenslotte om een leuke avond te hebben en niet om na 2 uur weer op straat te staan. Een goede aanrader.