Roeng Reang

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Roeng Reang

Alejandra R.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Het was super lekker en gezellig, we hebben heerlijk gegeten, vriendelijke personeel, je hoeve niet te lang wachten om het eten, Dikke 10
Carla M.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Het eten was erg lekker. We proefden echt de lekkere kruiden. Vooral de garnalensoep was heerlijk. Wat jammer was, was dat we de enige bezoekers waren van de zaak. We vonden het ook wat koud, vooral als de voordeur open gaat. Het was een regenachtige koude avond, maar de verwarming was koud. Jammer. Maar het eten is heerlijk.
Truska B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Hoewel we heerlijk hebben gegeten bij Roeng Reang, was het toch een wat wonderlijke ervaring. We kwamen om half acht, er zaten nog aardig wat mensen, maar toen een half uur later de anderen waren vertrokken, bleven we letterlijk alleen achter. De jonge vrouw die ons had bediend, overigens heel vriendelijk, liet zich niet meer zien. Toen we extra rijst wilden bestellen, zijn we uiteindelijk maar op de deur van de keuken gaan kloppen. Ook nadat er was afgeruimd, heeft ze zich niet meer vertoond om te vragen of we wellicht een dessert, koffie of thee wilden bestellen.... Om aan de rekening te komen, zijn we maar weer op de keukendeur gaan kloppen. Kortom: het was lekker, en we komen zeker nog eens terug, maar dan is de bediening hopelijk wel beter.
Mertine M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten We hadden 2 verschillende rijstafel menu's. Het is een klein, knus restaurantje. Ik had op de dag zelf via IENS een reservering geplaatst en deze was niet aangekomen. Hebben ze vaker last van zeiden ze. Dit heb k trouwens ook al eens bij een ander restaurant meegemaakt. op Terschelling Het IENS reservering systeem is niet erg betrouwbaar. TIP: altijd even nabellen.
Loes B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Wij hebben verschillende Thaise restaurants geprobeerd maar geen zo goed als deze! Wij eten hier heel regelmatig en het is altijd heerlijk.
Mathijs B.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
We hebben werkelijk uitstekend gegeten. Heerlijke kruidige en diverse gerechten, zonder dat deze te pittig waren. De vissoep is werkelijk subliem. In het restaurant was het zeer rustig, maar doordat de keuken ook afhaalmaaltijden verzorgt heb je het gevoel dat je onnodig lang op de gerechten wacht. Maar wanneer ze eenmaal op tafel staan wordt je echt niet teleurgesteld.
Michael T.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk eten, maar wel teveel aangepast qua pittigheid
fred V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De soep was uitstekend, specerijen niveau was perfect, behalve voor de hoofdgerechten, we hadden gebakken rijst en pla lad prik maar ze waren te suikerachtig! We hadden niet verwacht dat sinds onze voorgerechten waren zó goed, dat is waarom we besloten om deze een lager cijfer te geven voor het hoofdgerecht
Prijs voor twee personen was goedkoop.
Laurens V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Een half jaar gelden dit restaurant ontdekt en sindsdien minimaal 1x per maand dat wij hier heerlijk komen eten. Telkens weer is het eten geweldig, dit is oprecht het beste restaurant in Hilversum en omstreken!
Fred A.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Gezellig kleine inrichting, vriendelijk personeel en een redelijk ruime keuze aan gerechten, is altijd prima als we hier komen
Bjorn H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Mijn date had de ziekte van Crohn, uitdagend om voor te koken, maar dat was geen enkel probleem. Eten was echt heel erg lekker, en ze hebben de tent zelfs nog tot ietsje na sluitingstijd opengehouden omdat we nog aan het kletsten waren, hoewel we niet eens zo heel veel drankjes kochten. Echt een supertent! Aanrader!
Aron V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Leuk klein tentje waar je prima kan eten. Vriendelijk personeel die je een leuke avond wil bezorgen. Voor herhaling vatbaar
Alex K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Eten was lekker, bediening vriendelijk, alleen extreem lange wachttijd en de gerechten kwamen uiteindelijk niet tegelijkertijd dwz de een had zijn hoofdgerecht al terwijl de anderen nog meer dan een kwartier zonder zaten. 1 kok voor een zaterdag is blijkbaar niet genoeg.
Chillpak .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Dit is een tent die helemaal klopt. Eenvoudige maar gezellige inrichting. Uitgebreide kaart met authentiek eten. Ook ik ben in Thailand geweest en herken me zeker niet in het commentaar van Boudewijn. Lekker pittig maar ook alle groente nog op smaak. Een curry en een roerbakgerecht. Goede combi. Vooraf oa viskoekjes. Een lakmoesproef voor elke Thai. Met vlag en wimpel geslaagd! Dat alles voor een heel goede prijs plus aardige bediening. We komen terug!
Carlijn C.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Lekker eten, mals vlees, lekkere groenten, echt Thais. Inrichting met aandacht gedaan. (Zijmuur beetje koude in winter). Bediening aardig, kan nog iets meer alert zijn op bestelling/ afrekenen, overzicht houden op hele zaak.
Magda D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijke gerechten, prima bediening. Aanrader!
Oscar M.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Ik had er goeie verhalen over gelezen en er was geen woord gelogen.
Heerlijk gegeten bediening goed...gewoon een keer heen gaan
Ynge T.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Heerlijk Thais eten laten bezorgen. Porties zijn voldoende en zelfs wat groter dan bij de andere goede Thai in Hilversum (kijk maar op iens). Wel iets duurder maar zeker waard. Kipsate mals (met iets van kurkuma oid er doorheen?) en met lekkere huisgemaakte pindasaus, groente knapperig en vlees smaakvol. We hebben laten bezorgen dus kunnen niets over decor zeggen.
Cherike C.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Op 11 maart een verjaardagsfeest gevierd in Roeng Reang met vrienden en familie. Het hele restaurant vol. Armand en zijn collega's hadden alles geweldig voorbereid. Wij kregen alle ruimte om een 50ste verjaardag heel uitgebreid, exclusief en intiem te vieren. Ondertussen werden wij op ons wenken bediend en kwam het heerlijke eten op tafel toen de tijd rijp was. Een laatste gast konden wij snel met de auto van het restaurant ophalen op het station. Service en kwaliteit waren vanzelfsprekend. Veel belangrijker is de warmte waarmee wij behandeld werden. Iedereen vierde feest en hoorde bij de familie. Armand en collega's hartelijk bedankt voor een superavond.
eburggraaff .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Genoten van een heerlijk voorgerecht en hoofdgerecht. Porties ruim voldoende. Menu heel helder in Thais, Nederlands en Engels en ruime keuze in gerechten.
Sfeer uitstekend, rustig kunnen praten.
Service uitstekend! Precies op de juiste momenten beschikbaar. Bij weggaan hadden we handschoenen laten liggen en die werden ons nog helemaal nagebracht. Dat is nog eens een geweldige service!! Onze complimenten aan de keuken en bediening. Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar.