Roeng Reang

C A.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Carlijn C.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Lekker eten, mals vlees, lekkere groenten, echt Thais. Inrichting met aandacht gedaan. (Zijmuur beetje koude in winter). Bediening aardig, kan nog iets meer alert zijn op bestelling/ afrekenen, overzicht houden op hele zaak.
Magda D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijke gerechten, prima bediening. Aanrader!
Oscar M.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Ik had er goeie verhalen over gelezen en er was geen woord gelogen.
Heerlijk gegeten bediening goed...gewoon een keer heen gaan
Y. T.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Heerlijk Thais eten laten bezorgen. Porties zijn voldoende en zelfs wat groter dan bij de andere goede Thai in Hilversum (kijk maar op iens). Wel iets duurder maar zeker waard. Kipsate mals (met iets van kurkuma oid er doorheen?) en met lekkere huisgemaakte pindasaus, groente knapperig en vlees smaakvol. We hebben laten bezorgen dus kunnen niets over decor zeggen.
Cherike C.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Op 11 maart een verjaardagsfeest gevierd in Roeng Reang met vrienden en familie. Het hele restaurant vol. Armand en zijn collega's hadden alles geweldig voorbereid. Wij kregen alle ruimte om een 50ste verjaardag heel uitgebreid, exclusief en intiem te vieren. Ondertussen werden wij op ons wenken bediend en kwam het heerlijke eten op tafel toen de tijd rijp was. Een laatste gast konden wij snel met de auto van het restaurant ophalen op het station. Service en kwaliteit waren vanzelfsprekend. Veel belangrijker is de warmte waarmee wij behandeld werden. Iedereen vierde feest en hoorde bij de familie. Armand en collega's hartelijk bedankt voor een superavond.
Eburggraaff .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Genoten van een heerlijk voorgerecht en hoofdgerecht. Porties ruim voldoende. Menu heel helder in Thais, Nederlands en Engels en ruime keuze in gerechten.
Sfeer uitstekend, rustig kunnen praten.
Service uitstekend! Precies op de juiste momenten beschikbaar. Bij weggaan hadden we handschoenen laten liggen en die werden ons nog helemaal nagebracht. Dat is nog eens een geweldige service!! Onze complimenten aan de keuken en bediening. Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar.
Lglafleur .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Als regelmatige bezoeker werd het eens tijd een recensie te schrijven.
Het Thaiseten is uitmuntend van smaak, deze keer het € 30,00 menu voor 4 personen, flinke gevarieerde voorgerechten en tevens zeer gevarieerde hoofdgerechten, kip, vlees, vis en groenten.
Heerlijk alles op de juist smaak. Bediening was uitstekend.
Dit is een aanrader!
Obeini .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Wij hebben het thuis laten bezorgen op Valentijnsdag, heerlijk! Een voorgerecht en 3 hoofdgerechten, allemaal verrukkelijk van smaak en zeer divers, wij hebben enorm genoten. Er is een maar: het is bekend, dat Thais eten heel zacht en fruitig, maar ook zeer heet kan zijn, op de kaart zijn er helaas geen indicaties te vinden, dus je loopt het risico, een zeer heet gerecht te krijgen, als je dat niet wenst. Dit probleem hadden wij bij 2 gerechten, je went er aan, en omdat het zo lekker is, eet je het met plezier allemaal op, maat het was wel zo prettig geweest, om het van tevoren te mogen bepalen! Met groeten aan het restaurant.
Gerard P.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Kwamen hier min of meer bij toeval terecht. Dacht dat het alleen voor afhaal en catering was, maar sinds 10 jaar kun je hier ook eten. Grote aangename verrassing. Inrichting is simpel, maar eten en bediening (menu voor 26 euro) waren prima. Aanrader!
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2012
Ondanks dat onze favoriete Thai in Amsterdam zit hebben we ervoor gekozen om Roeng Reang te proberen. Door het cijfer waren onze verwachtingen hoog gespannen. De ontvangst was bijzonder vriendelijk. Aangezien wij de enige gasten waren mochten we zelf een tafeltje uitzoeken. Een tafeltje zo ver mogelijk bij de deur vandaan is met koud weer aan te raden.
De gerechten smaakten maar er zat een vettig mondgevoel aan.
Helaas was het niet wat wij verwacht hadden.
Hesterkoper .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2012
Zeker komen we terug.Het eten is heerlijk.Profesioneel bediening.Er werd ons voldoende aandacht geschonken.Het restaurant is netjes en stijfol ingericht. Menu is goed in balans,ook ruim vegetarisch.Wat een goede ervaring.Een aanrader.
Sjef80 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
Voor het eerst hier gegeten moet zeggen dat ze hier heerlijke verse gerechten hebben, leuke en vooral vriendelijke en vlotte bediening! wij komen zeker terug!
Justin L.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2012
Wij komen hier bijna wekelijks eten(halen). Personeel is erg vriendelijk en het eten is erg goed. Heb toch wel bij vrij veel Thaise restaurants gegeten, maar dit is overduidelijk de beste. De kip-cashew en kip-knoflook zijn echte aanraders.
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2012
Best heel aardig eten, vers en smakelijk. Het huismenu zag er goed uit, de garnalensoep was erg pittig, maar lekker. De vegetarische hapjes vooraf bleken 4 kaassticks uit de frituur,. Beter voor bij de borrel in de kroeg en niet echt Thais. De bediening was erg vriendelijk, maar het duurde erg lang voor we het eerste gerecht kregen en om drankjes en desserts moesten we vragen. De inrichting is sober, maar ok.
FrederikvD .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2012
Kom hier nu een jaar of 18 en het is altijd perfect voedsel.
Niet de goedkoopste, wel de beste!

Vraag eens een portie 'droog gebakken garnalen' staat niet op
de kaart maar is echt in heel midden Nederland niet zo te koop!
Waanzinnig vers en lekker.

Een oude tevreden klant die ook eens iets wilde uiten.
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2012
Gisteren hier gegeten. Sinds tijden niet zo lekker in een restaurant gegeten. We hebben er weer helemaal zin, en gaan hier vast en zeker vaker komen. Bediening ook super vriendelijk!
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2012
We reserveerden met een bon van Groupon en werden heel hartelijk te woord gestaan. Ook de ontvangst en de bediening waren heel vriendelijk en prettig. Het menu was heerlijk; Thaise kippensoep simply to die for, gevolgd door vier zalige, gevarieerde schotels als hoofdgerecht.
Wij waanden ons echt in Thailand. Geen wonder met een sympathieke Indische eigenaar en zijn authentieke Thaise vrouw als keukenprinses. ook de bediening is voorkomend, hartelijk en alert. De inrichting is warm, smaakvol en gezellig, zonder poeha. Helemaal top, hier komen we vaker terug!
JosephineM .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Bij dit restaurant kan je zowel afhalen als dineren en vanwege de hectiek van de afhalingsbestellingen duurde het langer dan een half uur voordat wij een voorgerecht kregen. De bediening was enorm aardig en gaf ook uitleg waarom het zolang had geduurd. Wij hebben heerlijk gegeten. Belangrijk vinden wij dat het eten warm is en blijft. De gerechten werden op een recaud geplaatst en de borden waren voorverwarmd. De smaak is erg verfijnd, alleen mag er iets minder olie gebruikt worden. De rode Chileense cabernt sauvignon is een prima zachte wijn. Gebakken banaan dessert is een aanrader.
Het decor krijgt een 7. Het ziet er netjes uit, maar het heeft niet de allure van een restaurant. Je ziet dat er meer afgehaald wordt. Toch heb ik deze combi zo vaak slechter gezien. Kortom een aanrader om te gaan eten.
VincentL .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
heerlijk gegeten, uitstekende bediening, autentieke smaken en geuren, goede prijs/kwaliteit verhouding, geen poeha, voor een aziatisch eten verslaafde is dit een dikke 9!