Roeng Reang

• Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Wederom heerlijk gegeten!
Maud B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
de zoon die sinds 5 jaar de zaak van z'n vader, die helaas overleden is, heeft overgenomen heeft niet zo veel op met klantvriendelijkheid.
We hadden gereserveerd maar toen we aankwamen werd ons meegedeeld "zoek maar een tafeltje" en liet ons vervolgens een half uur zitten wachten. Toen de jongen ,die een vriend van de familie is, kwam en in de bediening hielp ging het een stuk beter. Jammer want de vader was een heel goeie gastheer wat je beslist niet van de zoon kan zeggen.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Bij iedere hap een smaakexplosie, echt heerlijk eten! Wij komen hier regelmatig en het is altijd van dezelfde top kwaliteit. Echt een aanrader!
Alejandra R.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Het was super lekker en gezellig, we hebben heerlijk gegeten, vriendelijke personeel, je hoeve niet te lang wachten om het eten, Dikke 10
Carla M.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Het eten was erg lekker. We proefden echt de lekkere kruiden. Vooral de garnalensoep was heerlijk. Wat jammer was, was dat we de enige bezoekers waren van de zaak. We vonden het ook wat koud, vooral als de voordeur open gaat. Het was een regenachtige koude avond, maar de verwarming was koud. Jammer. Maar het eten is heerlijk.
Truska B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Hoewel we heerlijk hebben gegeten bij Roeng Reang, was het toch een wat wonderlijke ervaring. We kwamen om half acht, er zaten nog aardig wat mensen, maar toen een half uur later de anderen waren vertrokken, bleven we letterlijk alleen achter. De jonge vrouw die ons had bediend, overigens heel vriendelijk, liet zich niet meer zien. Toen we extra rijst wilden bestellen, zijn we uiteindelijk maar op de deur van de keuken gaan kloppen. Ook nadat er was afgeruimd, heeft ze zich niet meer vertoond om te vragen of we wellicht een dessert, koffie of thee wilden bestellen.... Om aan de rekening te komen, zijn we maar weer op de keukendeur gaan kloppen. Kortom: het was lekker, en we komen zeker nog eens terug, maar dan is de bediening hopelijk wel beter.
Mertine M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten We hadden 2 verschillende rijstafel menu's. Het is een klein, knus restaurantje. Ik had op de dag zelf via IENS een reservering geplaatst en deze was niet aangekomen. Hebben ze vaker last van zeiden ze. Dit heb k trouwens ook al eens bij een ander restaurant meegemaakt. op Terschelling Het IENS reservering systeem is niet erg betrouwbaar. TIP: altijd even nabellen.
Loes B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Wij hebben verschillende Thaise restaurants geprobeerd maar geen zo goed als deze! Wij eten hier heel regelmatig en het is altijd heerlijk.
Mathijs B.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
We hebben werkelijk uitstekend gegeten. Heerlijke kruidige en diverse gerechten, zonder dat deze te pittig waren. De vissoep is werkelijk subliem. In het restaurant was het zeer rustig, maar doordat de keuken ook afhaalmaaltijden verzorgt heb je het gevoel dat je onnodig lang op de gerechten wacht. Maar wanneer ze eenmaal op tafel staan wordt je echt niet teleurgesteld.
Michael T.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk eten, maar wel teveel aangepast qua pittigheid
fred V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De soep was uitstekend, specerijen niveau was perfect, behalve voor de hoofdgerechten, we hadden gebakken rijst en pla lad prik maar ze waren te suikerachtig! We hadden niet verwacht dat sinds onze voorgerechten waren zó goed, dat is waarom we besloten om deze een lager cijfer te geven voor het hoofdgerecht
Prijs voor twee personen was goedkoop.
Laurens V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Een half jaar gelden dit restaurant ontdekt en sindsdien minimaal 1x per maand dat wij hier heerlijk komen eten. Telkens weer is het eten geweldig, dit is oprecht het beste restaurant in Hilversum en omstreken!
Fred A.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Gezellig kleine inrichting, vriendelijk personeel en een redelijk ruime keuze aan gerechten, is altijd prima als we hier komen
Bjorn H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Mijn date had de ziekte van Crohn, uitdagend om voor te koken, maar dat was geen enkel probleem. Eten was echt heel erg lekker, en ze hebben de tent zelfs nog tot ietsje na sluitingstijd opengehouden omdat we nog aan het kletsten waren, hoewel we niet eens zo heel veel drankjes kochten. Echt een supertent! Aanrader!
Aron V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Leuk klein tentje waar je prima kan eten. Vriendelijk personeel die je een leuke avond wil bezorgen. Voor herhaling vatbaar
Alex K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Eten was lekker, bediening vriendelijk, alleen extreem lange wachttijd en de gerechten kwamen uiteindelijk niet tegelijkertijd dwz de een had zijn hoofdgerecht al terwijl de anderen nog meer dan een kwartier zonder zaten. 1 kok voor een zaterdag is blijkbaar niet genoeg.
Chillpak .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Dit is een tent die helemaal klopt. Eenvoudige maar gezellige inrichting. Uitgebreide kaart met authentiek eten. Ook ik ben in Thailand geweest en herken me zeker niet in het commentaar van Boudewijn. Lekker pittig maar ook alle groente nog op smaak. Een curry en een roerbakgerecht. Goede combi. Vooraf oa viskoekjes. Een lakmoesproef voor elke Thai. Met vlag en wimpel geslaagd! Dat alles voor een heel goede prijs plus aardige bediening. We komen terug!
Carlijn C.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Lekker eten, mals vlees, lekkere groenten, echt Thais. Inrichting met aandacht gedaan. (Zijmuur beetje koude in winter). Bediening aardig, kan nog iets meer alert zijn op bestelling/ afrekenen, overzicht houden op hele zaak.
Magda D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijke gerechten, prima bediening. Aanrader!
Oscar M.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Ik had er goeie verhalen over gelezen en er was geen woord gelogen.
Heerlijk gegeten bediening goed...gewoon een keer heen gaan