Roeng Reang

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Roeng Reang

fred V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De soep was uitstekend, specerijen niveau was perfect, behalve voor de hoofdgerechten, we hadden gebakken rijst en pla lad prik maar ze waren te suikerachtig! We hadden niet verwacht dat sinds onze voorgerechten waren zó goed, dat is waarom we besloten om deze een lager cijfer te geven voor het hoofdgerecht
Prijs voor twee personen was goedkoop.
Laurens V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Een half jaar gelden dit restaurant ontdekt en sindsdien minimaal 1x per maand dat wij hier heerlijk komen eten. Telkens weer is het eten geweldig, dit is oprecht het beste restaurant in Hilversum en omstreken!
Fred A.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Gezellig kleine inrichting, vriendelijk personeel en een redelijk ruime keuze aan gerechten, is altijd prima als we hier komen
Bjorn H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Mijn date had de ziekte van Crohn, uitdagend om voor te koken, maar dat was geen enkel probleem. Eten was echt heel erg lekker, en ze hebben de tent zelfs nog tot ietsje na sluitingstijd opengehouden omdat we nog aan het kletsten waren, hoewel we niet eens zo heel veel drankjes kochten. Echt een supertent! Aanrader!
Aron V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Leuk klein tentje waar je prima kan eten. Vriendelijk personeel die je een leuke avond wil bezorgen. Voor herhaling vatbaar
Alec K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Eten was lekker, bediening vriendelijk, alleen extreem lange wachttijd en de gerechten kwamen uiteindelijk niet tegelijkertijd dwz de een had zijn hoofdgerecht al terwijl de anderen nog meer dan een kwartier zonder zaten. 1 kok voor een zaterdag is blijkbaar niet genoeg.
Chillpak .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Dit is een tent die helemaal klopt. Eenvoudige maar gezellige inrichting. Uitgebreide kaart met authentiek eten. Ook ik ben in Thailand geweest en herken me zeker niet in het commentaar van Boudewijn. Lekker pittig maar ook alle groente nog op smaak. Een curry en een roerbakgerecht. Goede combi. Vooraf oa viskoekjes. Een lakmoesproef voor elke Thai. Met vlag en wimpel geslaagd! Dat alles voor een heel goede prijs plus aardige bediening. We komen terug!
Carlijn C.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Lekker eten, mals vlees, lekkere groenten, echt Thais. Inrichting met aandacht gedaan. (Zijmuur beetje koude in winter). Bediening aardig, kan nog iets meer alert zijn op bestelling/ afrekenen, overzicht houden op hele zaak.
Magda D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijke gerechten, prima bediening. Aanrader!
Oscar M.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Ik had er goeie verhalen over gelezen en er was geen woord gelogen.
Heerlijk gegeten bediening goed...gewoon een keer heen gaan
Ying T.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Heerlijk Thais eten laten bezorgen. Porties zijn voldoende en zelfs wat groter dan bij de andere goede Thai in Hilversum (kijk maar op iens). Wel iets duurder maar zeker waard. Kipsate mals (met iets van kurkuma oid er doorheen?) en met lekkere huisgemaakte pindasaus, groente knapperig en vlees smaakvol. We hebben laten bezorgen dus kunnen niets over decor zeggen.
Cherike C.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Op 11 maart een verjaardagsfeest gevierd in Roeng Reang met vrienden en familie. Het hele restaurant vol. Armand en zijn collega's hadden alles geweldig voorbereid. Wij kregen alle ruimte om een 50ste verjaardag heel uitgebreid, exclusief en intiem te vieren. Ondertussen werden wij op ons wenken bediend en kwam het heerlijke eten op tafel toen de tijd rijp was. Een laatste gast konden wij snel met de auto van het restaurant ophalen op het station. Service en kwaliteit waren vanzelfsprekend. Veel belangrijker is de warmte waarmee wij behandeld werden. Iedereen vierde feest en hoorde bij de familie. Armand en collega's hartelijk bedankt voor een superavond.
eburggraaff .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Genoten van een heerlijk voorgerecht en hoofdgerecht. Porties ruim voldoende. Menu heel helder in Thais, Nederlands en Engels en ruime keuze in gerechten.
Sfeer uitstekend, rustig kunnen praten.
Service uitstekend! Precies op de juiste momenten beschikbaar. Bij weggaan hadden we handschoenen laten liggen en die werden ons nog helemaal nagebracht. Dat is nog eens een geweldige service!! Onze complimenten aan de keuken en bediening. Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar.
lglafleur .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Als regelmatige bezoeker werd het eens tijd een recensie te schrijven.
Het Thaiseten is uitmuntend van smaak, deze keer het € 30,00 menu voor 4 personen, flinke gevarieerde voorgerechten en tevens zeer gevarieerde hoofdgerechten, kip, vlees, vis en groenten.
Heerlijk alles op de juist smaak. Bediening was uitstekend.
Dit is een aanrader!
Obeini .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Wij hebben het thuis laten bezorgen op Valentijnsdag, heerlijk! Een voorgerecht en 3 hoofdgerechten, allemaal verrukkelijk van smaak en zeer divers, wij hebben enorm genoten. Er is een maar: het is bekend, dat Thais eten heel zacht en fruitig, maar ook zeer heet kan zijn, op de kaart zijn er helaas geen indicaties te vinden, dus je loopt het risico, een zeer heet gerecht te krijgen, als je dat niet wenst. Dit probleem hadden wij bij 2 gerechten, je went er aan, en omdat het zo lekker is, eet je het met plezier allemaal op, maat het was wel zo prettig geweest, om het van tevoren te mogen bepalen! Met groeten aan het restaurant.
Gerard P.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Kwamen hier min of meer bij toeval terecht. Dacht dat het alleen voor afhaal en catering was, maar sinds 10 jaar kun je hier ook eten. Grote aangename verrassing. Inrichting is simpel, maar eten en bediening (menu voor 26 euro) waren prima. Aanrader!
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2012
Ondanks dat onze favoriete Thai in Amsterdam zit hebben we ervoor gekozen om Roeng Reang te proberen. Door het cijfer waren onze verwachtingen hoog gespannen. De ontvangst was bijzonder vriendelijk. Aangezien wij de enige gasten waren mochten we zelf een tafeltje uitzoeken. Een tafeltje zo ver mogelijk bij de deur vandaan is met koud weer aan te raden.
De gerechten smaakten maar er zat een vettig mondgevoel aan.
Helaas was het niet wat wij verwacht hadden.
hesterkoper .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2012
Zeker komen we terug.Het eten is heerlijk.Profesioneel bediening.Er werd ons voldoende aandacht geschonken.Het restaurant is netjes en stijfol ingericht. Menu is goed in balans,ook ruim vegetarisch.Wat een goede ervaring.Een aanrader.
sjef80 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
Voor het eerst hier gegeten moet zeggen dat ze hier heerlijke verse gerechten hebben, leuke en vooral vriendelijke en vlotte bediening! wij komen zeker terug!
Justin L.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2012
Wij komen hier bijna wekelijks eten(halen). Personeel is erg vriendelijk en het eten is erg goed. Heb toch wel bij vrij veel Thaise restaurants gegeten, maar dit is overduidelijk de beste. De kip-cashew en kip-knoflook zijn echte aanraders.