Roem

Meer informatie over restaurant Roem

• Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
Brughmans78 .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Zalm club gegeten. Ingrediënten zijn vers, en dat proef je. De prijs is erg laag vergeleken met wat je krijgt. Bediening heeft door dat je er bent voordat je zit, dat is elders in deze buurt wel anders. Kom hier zeker weer!
Tomd .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2014
Heerlijk gegeten; lekkere pannenkoek met citroen en een rijkelijk belegde clubsandwich voor een eerlijke prijs. Goede en snelle service en een mooie locatie. Ik kom hier zeker terug.

We just had a really nice breakfast here; tastful pancakes and a lovely clubsandwich for a fair price. Good and fast service at a great location. We're sure we'll get back here.
Soefetoef .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2013
Beste iedereen,
Steekwoorden: Lekker, Gezond, Vers en eerlijke restaurant / lunchROEM..
Ik eet er geregeld ik woon er boven.. Ik ben vooral fan van de clubsandwich kip/ avocado.. Maar probeer ook eens de heerlijke soepen..
De sfeer is erg gemoedelijk dus je voelt je er zeer welkom. 's Zomers is het lekker vertoeven op het terras pal aan de prinsengracht. Het uitzicht op de westerkerk en het Anne Frank huis liggen er pal tegenover..

Ga het proberen mensen !!

Groet Soufian
Marieke89 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2013
De clubsandwiches zijn hier allemaal fantastisch. De zalm-club is mijn favoriet. Deze sandwich gecombineerd met een verse fruit- of milkshake maakt de lunch compleet. Bijkomend voordeel is de prijs die in vergelijking met naastgelegen lunchrooms erg laag is en dat terwijl het eten hier vele malen lekkerder smaakt. Aanrader!
Caro V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2013
Aan het broodje tonijn salade of de enorme club sandwicht klopt alles, tot aan het blaadje sla dat er als garnering bijligt, maar subtiel door de dressing is "gehaald" Een goede smaak, liefdevol geserveerd in alle rust, al is het er af en toe razend druk. Ik beveel het ten zeerste aan! DOEN! en de koffie by the way, is perfect.