Roels

Korte Putstraat 6 5211 KP Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Roels

Bij Roels Eten & Drinken in Den Bosch kun je werkelijk voor alles terecht! In dit gezellige restaurant kun je snel, maar ook uitgebreid lunchen. Borrelen met verschillende tapasgerechten of sfeervol dineren. De huiselijke sfeer zorgt voor het fijne ‘woonkamergevoel’ dat maakt dat je hier gerust een middag of avond kunt verblijven.
Naast de vele gerechten die je kunt kiezen is Roels ook dé plek om een dansje te wagen. Er klinkt regelmatig live pianomuziek en in het weekend kun je langskomen voor een goede stapavond.

Kom langs bij Roels, waag een dansje en geniet van de lekkere tapas, burgers, Flammkuchen of een van de hoofdgerechten!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Roels

Maandag t/m zondag 11:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Roels

Peter_sophie .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Gezellig eetcafe met leuke verrassende speciaalbieren.
De dinerkaart was niet te moeilijk maar het eten was boven verwachting.
Bediening was allert, kwamen dus niks te kort.

Aanrader voor grote gezelschappen!
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Best een drukke zaak, maar verrassend snel een plekje vrij. De bediening verloopt georganiseerd en is vriendelijk. Wij hebben heerlijk gelunched, geen kleine porties en goed klaargemaakt. Nodigt uit om een keer s’avonds te gaan eten.
joost B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Het plafond zag er niet, was half in verbouwing. Maak het gewoon af.
Eten was uitstekend. Vreemde ober. Toch top avond
Yvonne Z.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Een gezellige zaak met viendelijk personeel, goed verzorgde en grote porties. Prima prijs en kwaliteitsverhouding. Een aanrader!
Giel K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Prima prijs/kwaliteit verhouding. Gezellige informele sfeer om met vrienden of familie een hapje te eten na een dagje shoppen in Den Bosch!
DesireevanBrienen .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
De plaats was erg klein, moest de buren lastig vallen als je van tafel wilde. We waren nu met 6 maar zouden met 7 komen dan zat een van ons in het gangpad. Alles was op 2 etagères geplaatst warm en koud, zoet en hartig dit was niet zo plezierig. ik ben gewend dat er een aantal maal wordt geserveerd. Thee zat in erg kleine potjes die snel leeg waren. De tafel werd vol gezet met kopjes, glazen, koffie kopjes maar er werd niet afgeruimd.
Bastian B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Mijn verjaardag gevierd erg gezellig met heerlijk eten. Gezellige sfeer, en goede service. Afsluiter met verrassing was top
tamara.droog-maas .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Met name de kwaliteit van het eten kan veel beter, het vlees was niet mals maar taai. Ook de ontvangst was niet echt hartelijk.
pzij .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Super tevreden en lekker gegeten. Goed rekening gehouden met ons dieet/allergie. Vriendelijk. Gewoon Top.
Voor herhaling vatbaar.
Luc G.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heel erg lekker gegeten. Alleen 1 ding vond ik vreemd. We waren met een groep van 10. 2 wilde de sissende rundvleespuntjes. Jullie collega gaf aan dat dit alleen besteld kon worden als minimaal 4 mensen dit wilde eten. Uiteindelijk hebben 4 mensen hier heerlijk van gegeten. vreemd dat het tafeltje naast ons met 2 personen wel de rundvleespuntjes konden bestellen.....
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Met ons bedrijf hebben we op een zaterdagavond heerlijk en ontspannen gedineerd bij Roels. Ik zou, als je met een grotere groep komt, wel van te voren even reserveren aangezien het restaurant druk bezocht is. Het ontvangst en de bediening is vlot en plezierig. het eten is smaakvol, goed gepresenteerd en de porties zijn voldoende groot.

We hebben een geslaagde avond gehad!

Team Roels dank jullie wel!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Met het gezin op een drukke donderdag kort voor Oud en Nieuw aan het begin van de avond gegeten bij Roels. Ontvangst was hartelijk, drukke zaak, we werden uitgenodigd om aan de bar te gaan zitten in afwachting van een vrij tafeltje. Op dat vrije tafeltje is niet meer door de bediening teruggekomen, schoonheidsfoutje. De bediening was overigens verder vriendelijk en nam de moeite voor een en ander, gewoon goed.
Een "bruin" eetcafé/grand café, ruime bar. Op een avond voor Oud en Nieuw erg druk (net als overal in Den Bosch) en gezellig rumoerig. Eén van de buitendeuren stond permanent open wat regelmatig voor een koude wind zorgde. Dat is niet lekker en volgens mij te voorkomen door de buitendeuren dicht te laten waarna de tochtdeuren voorkomen dat er koude tocht door de zaak waait. Buiten vroor het, dus alle reden om het binnen warm te houden.
Het eten is op zich van een goed eetcafé-niveau. Wel puntverlies op de kabeljauw met ammoniakgeur: dat is bederf.
Edjo-H ..
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Lunch in het spitsuur - volle zaak met verzoek even te wachten aan de bar: na enkele minuten werden we naar ons tafeltje aan het raam begeleid. We werden vlot en met zorg bediend (aangezien we samen met 2 tachtig-plussers waren was dat ook voor hen prettig).

Uitsmijter Roels was mooi en compleet, sandwich zalm idem. Goede portie in balans met de zalm. De gebakken eieren a la forestiere waren de meningen over verdeeld. Mijn tafelgenoten vonden de combinatie van champignongs/ham en afzonderlijk gebakken ei minder geschikt. Zelf vond ik de smaak juist erg goed, hoewel het vocht het eten niet praktisch maakt. Weet dat en probeer het zou ik zeggen.

Als gelegenheid voor de lunch een prima informeel (!) rustpunt in de stad.
Otto B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Leuk terras in de leukste eetstraat van Den Bosch. En... Met een erg leuke en betaalbare kaart. Verheugde me erg op het stoofvlees in rode wijn. Was ook erg lekker maar jammer dat het net teveel gebonden was en de bloemsmaak overheerste. Biefstukpuntjes waren lekker maar vreemd in combinatie met nachos en friet. Ijsje toe overdadig met spekkoek en heerlijke ananas maar weer jammer dat het goedkoop fabrieksijs was. Als alles net even meer aandacht krijgt was het een topzaak.
Rishma B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Gisteren op het terras van Roels wat gegeten, heerlijk weer en zeker ook een heerlijke maaltijd. Toch ben ik zeer teleurgesteld over de service. Na het betalen van de rekening lijkt me dat je zeker nog mag blijven zitten. Daar dacht de serveerster toch anders over en werden we weggestuurd op een zeer vervelende toon. Wel heel jammer want het eten bij Roels is voortreffelijk.
Beste Rishma,
Dankjewel voor het schrijven van bovenstaande recensie. Graag zouden we verder met je in contact komen. Kun je jouw gegevens mailen info@roels.nu? Alvast bedankt, Team Roels
Yvonne O.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Mijn man kreeg voor zijn verjaardag een GiftForYou van zijn zusje cadeau, ter waarde van € 35,00. De serveerster kwam met de menukaart en toen mijn man de bon gaf nam ze de kaart weer mee, zeggende "oh, u hebt een bonnetje". Er viel alleen maar te kiezen tussen tomatensoep en bospaddenstoelensoep (met 6 champignonnetjes), en tussen 1 kopje koffie of thee. Helaas kregen wij een "thaise salade"en wat sandwiches met kip. Een lunch die wij nooit besteld zouden hebben. Jammer, maar helaas.
Beste Vonny,

Hartelijk dank voor je feedback. Zou je je gegevens kunnen mailen naar info@roels.nu?
Alvast bedankt!

Groeten Team Roels
MaartenVanOijen .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
We gingen met een groep van 14 mensen eten op een drukke zondag! Toch was de service uitstekend en was het eten heerlijk. Complimenten voor het hardwerkende personeel, zowel in de zaak als in de keuken!
Beste Maarten,

Wat leuk om te horen dat jullie zo'n goede ervaring bij Roels hebben gehad. Dank voor het schrijven van deze leuke recensie. Team Roels
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Gezellig gegeten, leuke, vlotte bediening, heerlijk eten, lekker laagdrempelig. Kortom prima prijs-kwaliteit verhouding. Om nog eens terug te komen.
yam1 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Met een middelgrote groep hier gegeten. De escargots met gorgonzolasaus waren heerlijk. Alhoewel je wel van slakken moet houden, om het gerecht überhaupt een kans te geven. Één tip: zeg even dat het pannetje waarin de slakken komen (gloeiend) heet is, dan verbrandt iemand zich minder snel. Drankjes komen erg vlug. Den tent zat echt super vol, daarmee rekening gehouden vond ik niet dat ik lang heb moeten wachten op het voor- en hoofdgerecht. Ik had sissende runderstukjes besteld, die kwamen met nacho's, salsa, salade, friet en saus. Dit gerecht werd leuk gepresenteerd, op een gloeiend heet schaaltje - nu werd ik wel gewaarschuwd hiervoor - op een plankje en op nog een plankje voor de rest van het gerecht. Het vlees wordt daar standaard rare tot medium rare gebakken. Nog een laatste tip is dat men beter moet oppassen dat producten niet te donker worden/verbranden. Toch geef ik geen slechte cijfers, omdat het over het algemeen bezien een goed restaurant is!
Tjeerd T.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Voorgerecht:Carpaccio was in orde ( 6,5 tot 7)
Hoofdgerecht matig 4,5 tot 5
Dessert was dramatisch (met moeite een 3). Was een cheesecake, maar hoorde van tafelgenoten dat de appeltaart ook verre van goed was. De taart in een gemiddelde supermarkt is lekkerder.
Service was in orde