Roels

Korte Putstraat 6 5211 KP Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Roels

Gastvrijheid in Den Bosch

"Wegens een fout is per ongeluk restaurant Roels als deelnemer in flyer terecht gekomen. Hiervoor bieden wij onze excuus aan. De vervangende deelnemer is restaurant Zoetelief, dat naast Roels gelegen is. Klik snel op Zoetelief om te reserveren."

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Roels

Maandag t/m zondag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Roels

tamara.droog-maas .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Met name de kwaliteit van het eten kan veel beter, het vlees was niet mals maar taai. Ook de ontvangst was niet echt hartelijk.
pzij .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Super tevreden en lekker gegeten. Goed rekening gehouden met ons dieet/allergie. Vriendelijk. Gewoon Top.
Voor herhaling vatbaar.
Luc G.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heel erg lekker gegeten. Alleen 1 ding vond ik vreemd. We waren met een groep van 10. 2 wilde de sissende rundvleespuntjes. Jullie collega gaf aan dat dit alleen besteld kon worden als minimaal 4 mensen dit wilde eten. Uiteindelijk hebben 4 mensen hier heerlijk van gegeten. vreemd dat het tafeltje naast ons met 2 personen wel de rundvleespuntjes konden bestellen.....
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Met ons bedrijf hebben we op een zaterdagavond heerlijk en ontspannen gedineerd bij Roels. Ik zou, als je met een grotere groep komt, wel van te voren even reserveren aangezien het restaurant druk bezocht is. Het ontvangst en de bediening is vlot en plezierig. het eten is smaakvol, goed gepresenteerd en de porties zijn voldoende groot.

We hebben een geslaagde avond gehad!

Team Roels dank jullie wel!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Met het gezin op een drukke donderdag kort voor Oud en Nieuw aan het begin van de avond gegeten bij Roels. Ontvangst was hartelijk, drukke zaak, we werden uitgenodigd om aan de bar te gaan zitten in afwachting van een vrij tafeltje. Op dat vrije tafeltje is niet meer door de bediening teruggekomen, schoonheidsfoutje. De bediening was overigens verder vriendelijk en nam de moeite voor een en ander, gewoon goed.
Een "bruin" eetcafé/grand café, ruime bar. Op een avond voor Oud en Nieuw erg druk (net als overal in Den Bosch) en gezellig rumoerig. Eén van de buitendeuren stond permanent open wat regelmatig voor een koude wind zorgde. Dat is niet lekker en volgens mij te voorkomen door de buitendeuren dicht te laten waarna de tochtdeuren voorkomen dat er koude tocht door de zaak waait. Buiten vroor het, dus alle reden om het binnen warm te houden.
Het eten is op zich van een goed eetcafé-niveau. Wel puntverlies op de kabeljauw met ammoniakgeur: dat is bederf.
Edjo-H ..
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Lunch in het spitsuur - volle zaak met verzoek even te wachten aan de bar: na enkele minuten werden we naar ons tafeltje aan het raam begeleid. We werden vlot en met zorg bediend (aangezien we samen met 2 tachtig-plussers waren was dat ook voor hen prettig).

Uitsmijter Roels was mooi en compleet, sandwich zalm idem. Goede portie in balans met de zalm. De gebakken eieren a la forestiere waren de meningen over verdeeld. Mijn tafelgenoten vonden de combinatie van champignongs/ham en afzonderlijk gebakken ei minder geschikt. Zelf vond ik de smaak juist erg goed, hoewel het vocht het eten niet praktisch maakt. Weet dat en probeer het zou ik zeggen.

Als gelegenheid voor de lunch een prima informeel (!) rustpunt in de stad.
Otto B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Leuk terras in de leukste eetstraat van Den Bosch. En... Met een erg leuke en betaalbare kaart. Verheugde me erg op het stoofvlees in rode wijn. Was ook erg lekker maar jammer dat het net teveel gebonden was en de bloemsmaak overheerste. Biefstukpuntjes waren lekker maar vreemd in combinatie met nachos en friet. Ijsje toe overdadig met spekkoek en heerlijke ananas maar weer jammer dat het goedkoop fabrieksijs was. Als alles net even meer aandacht krijgt was het een topzaak.
Rishma B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Gisteren op het terras van Roels wat gegeten, heerlijk weer en zeker ook een heerlijke maaltijd. Toch ben ik zeer teleurgesteld over de service. Na het betalen van de rekening lijkt me dat je zeker nog mag blijven zitten. Daar dacht de serveerster toch anders over en werden we weggestuurd op een zeer vervelende toon. Wel heel jammer want het eten bij Roels is voortreffelijk.
Beste Rishma,
Dankjewel voor het schrijven van bovenstaande recensie. Graag zouden we verder met je in contact komen. Kun je jouw gegevens mailen info@roels.nu? Alvast bedankt, Team Roels
Yvonne O.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Mijn man kreeg voor zijn verjaardag een GiftForYou van zijn zusje cadeau, ter waarde van € 35,00. De serveerster kwam met de menukaart en toen mijn man de bon gaf nam ze de kaart weer mee, zeggende "oh, u hebt een bonnetje". Er viel alleen maar te kiezen tussen tomatensoep en bospaddenstoelensoep (met 6 champignonnetjes), en tussen 1 kopje koffie of thee. Helaas kregen wij een "thaise salade"en wat sandwiches met kip. Een lunch die wij nooit besteld zouden hebben. Jammer, maar helaas.
Beste Vonny,

Hartelijk dank voor je feedback. Zou je je gegevens kunnen mailen naar info@roels.nu?
Alvast bedankt!

Groeten Team Roels
MaartenVanOijen .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
We gingen met een groep van 14 mensen eten op een drukke zondag! Toch was de service uitstekend en was het eten heerlijk. Complimenten voor het hardwerkende personeel, zowel in de zaak als in de keuken!
Beste Maarten,

Wat leuk om te horen dat jullie zo'n goede ervaring bij Roels hebben gehad. Dank voor het schrijven van deze leuke recensie. Team Roels
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Gezellig gegeten, leuke, vlotte bediening, heerlijk eten, lekker laagdrempelig. Kortom prima prijs-kwaliteit verhouding. Om nog eens terug te komen.
yam1 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Met een middelgrote groep hier gegeten. De escargots met gorgonzolasaus waren heerlijk. Alhoewel je wel van slakken moet houden, om het gerecht überhaupt een kans te geven. Één tip: zeg even dat het pannetje waarin de slakken komen (gloeiend) heet is, dan verbrandt iemand zich minder snel. Drankjes komen erg vlug. Den tent zat echt super vol, daarmee rekening gehouden vond ik niet dat ik lang heb moeten wachten op het voor- en hoofdgerecht. Ik had sissende runderstukjes besteld, die kwamen met nacho's, salsa, salade, friet en saus. Dit gerecht werd leuk gepresenteerd, op een gloeiend heet schaaltje - nu werd ik wel gewaarschuwd hiervoor - op een plankje en op nog een plankje voor de rest van het gerecht. Het vlees wordt daar standaard rare tot medium rare gebakken. Nog een laatste tip is dat men beter moet oppassen dat producten niet te donker worden/verbranden. Toch geef ik geen slechte cijfers, omdat het over het algemeen bezien een goed restaurant is!
Tjeerd T.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Voorgerecht:Carpaccio was in orde ( 6,5 tot 7)
Hoofdgerecht matig 4,5 tot 5
Dessert was dramatisch (met moeite een 3). Was een cheesecake, maar hoorde van tafelgenoten dat de appeltaart ook verre van goed was. De taart in een gemiddelde supermarkt is lekkerder.
Service was in orde
taar073 .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Lekker hapje gegeten voor een goede prijs, niet heel bijzonder, wel lekker. Het menu is vrij standaard, niet heel speciaal. Sfeer is leuk! Met name goed geschikt voor studenten.
Bezoeker29 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Vandaag een high tea gedaan bij roels. Zat werkelijk niets bijzonders bij en was vaak smakeloos. De mooie hapjes waarmee ze adverteren op de site, waren slechts gedeeltelijk terug te vinden. Een befaamde bosche bol ontbrak alsook de chocolaatjes. Het potje thee kan 1 kopje uit en je moet de deksel omdraaien als je nieuw water wilt. Helaas werkt dit niet als je personeel staat te lanterfanten achter de bar en expres klanten negeert. Uitermate slechte high tea. Dikke teleurstelling voor zo een mooie stad!
Hartelijk dank voor het delen van deze recensie. Wij nemen deze recensie erg serieus en gaan dit intern overleggen. Graag ontvangen we je gegevens zodat we verder contact met je op kunnen nemen. Deze gegevens mag je sturen naar info@roels.nu
Alvast bedankt!

Team, Roels.

Reactie van proever:

Gister direct een medewerker van Roels aan de telefoon gehad. Hoe vervelend de ervaring ook was, zij hebben dit heel netjes opgelost en dat mag ook gezegd worden. Zij bieden ons graag een high tea op hun kosten aan en dat vind ik een hele nette tegemoetkoming. We komen echter niet uit de buurt van Den Bosch (meer dan een uur rijden), dus of we er gebruik van maken zal de toekomst uitwijzen, maar dit is zeer klantvriendelijk aangepakt. Slim!!
wendela.paul .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Een high tea bij Roels: heerlijk! Bediening was vlot en vriendelijk, we hadden een fijne ruime tafel in een hoekje met genoeg privacy. Mooie variatie aan zoete en hartige hapjes. De sausjes vielen wat tegen, wat als 'jam' bij de scones stond bleek een hartige kruidensaus? De quiches waren behoorlijk pittig. Wel overheerlijke thee, echte blaadjes-thee, geen standaard zakjes. We misten de Bosche bol (mini-bol voor bij een high tea een idee?) nogal, maar verder waren we dik tevreden.
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2015
Prima eetcafé. Vriendelijke bediening. Redelijk snel ook.
Heerlijke op traditionele wijze bereide asperges op met ham, krieltjes en botersaus. Prima klaargemaakt. Als toetje nog aardbeien romanov. Ook heel lekker. Maar wel iets te weinig hele aardbei naar mijn smaak.
Qua prijsklasse ook fijn dat er in dit Bossche straatje een goed eetcafé.
Lyran .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Roels is een leuk eetcafé in Eindhoven. De porties zijn ruim, het eten lekker. Mijn garnalenkroketjes werden geserveerd met salade en brood en als hoofdgerecht had ik een enorme salade carpaccio. Goede prijs-kwaliteit verhouding en de bediening is snel en vriendelijk.
Suzanne H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
Lekker gegeten voor een goede prijs (flammkuchen cheesy genomen als vegetarier). De service was ook goed, heel aardig. Mijn partner en ik zaten binnen en het is een bruine kroeg, daar moet je wel even van houden.
AJA V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2015
We hadden van onze dochters een high tea bon van de hema. Avond tevoren gereserveerd. alles stond klaar tafel gedekt voor twee. We voelden ons heel welkom !
Lekkere soorten thee en we kregen ook nog twee kopjes koffie!
De etagere met hartig en zoet was heerlijk . Vooral de kroketjes , maar ook de andere hapjes .
Het was inderdaad ook als lunch heerlijk