Roediez

Hartveldseweg 26 1111 BG Diemen Nederland Kaart
31-208450483

Over het restaurant Roediez

Dagverse producten aan het water in Diemen

Roediez is een trendy ingericht restaurant voor lunch en diner. De menu’s veranderen regelmatig zodat het keer op een keer een verrassing is om bij hen aan te schuiven! In de zomer beschikt het over een zonovergoten terras met uitzicht op de Weespertrekvaart. Kom genieten van de eerlijke menukaart, waar je weet wat je krijgt voor de prijs die je betaald!

Meer informatie over restaurant Roediez

Tram Lijn 9. Halte Schoolstraat. Bus 44 Halte Beukenhorst

Maandag t/m Zaterdag 16:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Roediez

Ruud W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Kleine kaart, geen pretenties, maar alles smaakt prima en dat voor redelijke prijzen. Heerlijk terras aan het water!
Prima bereikbaar met fiets, auto en tram.
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Lekker en gezellig gegeten in een gezelschap, waaronder een kleuter en 2 meisjes van 13 en 15. De bediening was netjes en heel kindvriendelijk.
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Ruud, was fantastisch wat je voor ons had klaar gemaakt, in ieder was zeer verast wat wij kregen voor geschoteld, klasse ????????
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Vriendelijk
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Heerlijke lunch, ruime keuze. De hamburger is een aanrader! Bediening is top. je wordt uitstekend geholpen. Volgende keer zeker hier terugkomen.
W.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Er was geen mogelijkheid om vegetarisch te eten. Ook werd er geen moeite genomen om iets vegetarisch te maken. Online zag de ambiance er beter uit dan het in werkelijkheid was.
J.H. S.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Bediening vriendelijk zonder opdringerig te zijn. Het eten beantwoorde aan onze verwachting die we van de voriger keer hadden. Dus goed. Met name de uiensoep was voor ons mede een rede om hier terug te komen. Kortom geslaagd.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Goede ontvangst en de gerechten zijn van hoge kwaliteit. Hier maken ze ook van fish and chips een culinaire verrassing. Porties zijn royaal en de bediening is attent zonder opdringerig te zijn. Dit blijft een van onze favoriete restaurants in Amsterdam en omstreken.
barbara T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Onervaren personeel wel vriendelijk. Eten was redelijk. Gevoel dat veel al bereid voedsel is wat opnieuw opgewarmd wordt. Prima om eens te eten maar terug zouden wij niet zo gauw gaan.
Uiteraard nemen wij de commentaren die wij tegenkomen serieus, mits deze serieus te nemen zijn.
Klinkklare onzin verhalen over VOEDSEL wat meerdere keren wordt opgewarmd zijn verhalen waar wij ons niet in herkennen. Wat wij ons wel kunnen herinneren over deze avond dat wij gezien uw speciale wensen in verband met zwangerschap, daar zo perfect mogelijk mee om zijn gegaan. Standaard vragen wij iedere gast of er op of aanmerkingen zijn of waren. Een tafel met bijzondere wensen heeft daarbij onze extra aandacht. Er waren geen bijzonderheden en er was heerlijk gegeten. Beetje teleurstellend om dan dit helaas te moeten aanschouwen.
Voor de goede orde: Wij werken louter met dagverse producten en er wordt bij ons niets nogmaals opgewarmd.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Goed gegeten voor een redelijke prijs. Zeer vriendelijke bediening
Nellie D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
We waren de enige klanten bij Roediez, maar we hebben het prima naar ons zin gehad. Het eten was lekker en de bediening supervriendelijk. Sfeer was prima.
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Goed eten, leuke sfeer en goede bediening
E. R.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
De hoofdgerechten waren lekker en de saus bij de shaslick was overheerlijk, de patatjes en aardappeltjes helaas erg bleek en daardoor nauwelijks smaak. Leuke bediening en ambiance, alleen was er een flikkerend licht wat mij op mijn zenuwen werkte. Jammer ook dat de monchoutaart op was, die had ik zeker willen proeven! Volgende keer dan maar want die komt er wel :)
Fiona J.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Hele gezellige avond gehad, ondanks dat we begonnen op het terras en daarna met regen eindigden onder de overkapping aan de houten tafel met bankjes. Eten was erg lekker, vlees was mals. Bediening erg aardig en vriendelijk.
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Aardige mensen. Goede kwaliteit eten. Leuke locatie. Voor herhaling vatbaar.
Linda J.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We zijn hier al een aantal keer geweest en het eten is super. Met mooi weer lekker op het terras. Ik kom gauw weer terug hoor!
W. H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Prima plek om te eten, kan het iedereen aanraden. Bediening was hartelijk, eten was heerlijk, een ontspanne sfeer. Ga er beslist nog vaker naar toe.
Joss P.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Prima locatie en frisse leuke vlotte bediening maar de prijs/kwaliteit is hier niet best. De wijn is te matig voor een te hoge prijs per glas. De vrijwel smakeloze kabeljauw (ingevroren geweest) zat verpakt in een beslag waar de fabrikant of kok, maar dat kan ik mij niet voorstellen, viskruiden aan had toegevoegd....Volgens de bediening was ik de 1e die daar over aan het klagen was..... Ik mocht een ander gerecht uitzoeken, dat dan weer wel, maar ik wilde geen vlees en een vegetarisch gerecht stond niet op de kaart. Ook de patat is te weinig voor 1 persoon en het kwakje salade van de groothandel was matig. Dus het gerecht, Fish&Chips a €18,50 is te duur voor de kwaliteit. En wat mij persoonlijk irriteerde en wat ik onbegrijpelijk vindt is waarom er een soort van te harde discomuziek boven je hoofd moet dreunen?? onbegrijpelijk. Voor ons een leuke locatie om een biertje te drinken maar eten gaan we daar niet meer doen.
Nel T.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Vandaag voor het eerst hier gegeten en ik vond het heerlijk.
En je krijgt waar voor je geld
Ik kom hier zeker nog eens terug
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
De spareribs waren heerlijk sappig! Er was iets misgegaan met het bonnetjessysteem waardoor het meer dan 40 minuten duurde voordat wij ons eten op tafel hadden staan na het bestellen.