Roediez

Hartveldseweg 26 1111 BG Diemen Nederland Kaart
31-208450483

Over het restaurant Roediez

Dagverse producten aan het water in Diemen

Roediez is een trendy ingericht restaurant voor lunch en diner. De menu’s veranderen regelmatig zodat het keer op een keer een verrassing is om bij hen aan te schuiven! In de zomer beschikt het over een zonovergoten terras met uitzicht op de Weespertrekvaart. Kom genieten van de eerlijke menukaart, waar je weet wat je krijgt voor de prijs die je betaald!

Meer informatie over restaurant Roediez

Tram Lijn 9. Halte Schoolstraat. Bus 44 Halte Beukenhorst

Maandag t/m Zaterdag 16:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Roediez

barbara T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Onervaren personeel wel vriendelijk. Eten was redelijk. Gevoel dat veel al bereid voedsel is wat opnieuw opgewarmd wordt. Prima om eens te eten maar terug zouden wij niet zo gauw gaan.
Uiteraard nemen wij de commentaren die wij tegenkomen serieus, mits deze serieus te nemen zijn.
Klinkklare onzin verhalen over VOEDSEL wat meerdere keren wordt opgewarmd zijn verhalen waar wij ons niet in herkennen. Wat wij ons wel kunnen herinneren over deze avond dat wij gezien uw speciale wensen in verband met zwangerschap, daar zo perfect mogelijk mee om zijn gegaan. Standaard vragen wij iedere gast of er op of aanmerkingen zijn of waren. Een tafel met bijzondere wensen heeft daarbij onze extra aandacht. Er waren geen bijzonderheden en er was heerlijk gegeten. Beetje teleurstellend om dan dit helaas te moeten aanschouwen.
Voor de goede orde: Wij werken louter met dagverse producten en er wordt bij ons niets nogmaals opgewarmd.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Goed gegeten voor een redelijke prijs. Zeer vriendelijke bediening
Nellie D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
We waren de enige klanten bij Roediez, maar we hebben het prima naar ons zin gehad. Het eten was lekker en de bediening supervriendelijk. Sfeer was prima.
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Goed eten, leuke sfeer en goede bediening
E. R.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
De hoofdgerechten waren lekker en de saus bij de shaslick was overheerlijk, de patatjes en aardappeltjes helaas erg bleek en daardoor nauwelijks smaak. Leuke bediening en ambiance, alleen was er een flikkerend licht wat mij op mijn zenuwen werkte. Jammer ook dat de monchoutaart op was, die had ik zeker willen proeven! Volgende keer dan maar want die komt er wel :)
Fiona J.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Hele gezellige avond gehad, ondanks dat we begonnen op het terras en daarna met regen eindigden onder de overkapping aan de houten tafel met bankjes. Eten was erg lekker, vlees was mals. Bediening erg aardig en vriendelijk.
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Aardige mensen. Goede kwaliteit eten. Leuke locatie. Voor herhaling vatbaar.
Linda J.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We zijn hier al een aantal keer geweest en het eten is super. Met mooi weer lekker op het terras. Ik kom gauw weer terug hoor!
W. H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Prima plek om te eten, kan het iedereen aanraden. Bediening was hartelijk, eten was heerlijk, een ontspanne sfeer. Ga er beslist nog vaker naar toe.
Joss P.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Prima locatie en frisse leuke vlotte bediening maar de prijs/kwaliteit is hier niet best. De wijn is te matig voor een te hoge prijs per glas. De vrijwel smakeloze kabeljauw (ingevroren geweest) zat verpakt in een beslag waar de fabrikant of kok, maar dat kan ik mij niet voorstellen, viskruiden aan had toegevoegd....Volgens de bediening was ik de 1e die daar over aan het klagen was..... Ik mocht een ander gerecht uitzoeken, dat dan weer wel, maar ik wilde geen vlees en een vegetarisch gerecht stond niet op de kaart. Ook de patat is te weinig voor 1 persoon en het kwakje salade van de groothandel was matig. Dus het gerecht, Fish&Chips a €18,50 is te duur voor de kwaliteit. En wat mij persoonlijk irriteerde en wat ik onbegrijpelijk vindt is waarom er een soort van te harde discomuziek boven je hoofd moet dreunen?? onbegrijpelijk. Voor ons een leuke locatie om een biertje te drinken maar eten gaan we daar niet meer doen.
Nel T.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Vandaag voor het eerst hier gegeten en ik vond het heerlijk.
En je krijgt waar voor je geld
Ik kom hier zeker nog eens terug
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
De spareribs waren heerlijk sappig! Er was iets misgegaan met het bonnetjessysteem waardoor het meer dan 40 minuten duurde voordat wij ons eten op tafel hadden staan na het bestellen.
sandra S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Helaas onder de tafel lag een kauwgom geplakt die op de nieuwe jurk van mijn vriendin ging plakken. Dus de avond begon niet zo goed. Met wat ijs is de kauwgom van de jurk mijn vriendin los gekomen maar tja het was niet leuk en vooral echt smerig. We konden niet om lachen . Tip : goed opletten ,controleren en ook schoonmaken onder de tafels.
Frank A.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Bediening was niet alert en zeker niet attent,, eten op zich wel ok
t. N.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Eten was verrassend smaakvol. Ook goede aandacht voor de opmaak.
Bediening prettig; had aandacht voor de klant.
stjon .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Het is altijd heerlijk eten hier. 1 van mijn favoriete restaurant! Kleinschalig, knus en gezellig. Fijne service en klantvriendelijk.
Farieda R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Verrassend lekker. Vooraf hadden we de gambas en de zalm op toast. Daarna hadden we de hertenbiefstuk en mijn vriendin de angus biefstuk. Beide gangen waren uitstekend. Qua wijn: ik heb zowel de chardonnay als de sauvignon blanc geprobeerd maar vond beiden niet echt lekker. We werden bediend door een meisje dat volgens ons nieuw was en dat merkte je wel aan de service. Maar dat mocht de pret niet drukken. Zou hier zeker weer gaan eten!
Rineke01 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Heerlijk eten in een rustgevende omgeving aan het water. Leuke en vriendelijke bediening. Mooi terras, waar je bij mooi weer, heerlijk kunt borrelen en eten.
saskia_knies .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Vriendelijk en attent personeel. Op terras gegeten op verzoek. Porties waren groot genoeg en tijd tussen gangen was prima.
Patricia A.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Eerst geborreld op het terras en daarna gegeten. Er zou nog wat meer groente of een salade bij de maaltijd geserveerd kunnen worden. Dan is de prijs kwaliteit beter in verhouding. Wel voor herhaling vatbaar.