Roediez

Hartveldseweg 26 1111 BG Diemen Nederland Kaart
31-208450483

Over restaurant Roediez

Dagverse producten aan het water in Diemen

Roediez is een trendy ingericht restaurant voor lunch en diner. De menu’s veranderen regelmatig zodat het keer op een keer een verrassing is om bij hen aan te schuiven! In de zomer beschikt het over een zonovergoten terras met uitzicht op de Weespertrekvaart. Kom genieten van de eerlijke menukaart, waar je weet wat je krijgt voor de prijs die je betaald!

Meer informatie over restaurant Roediez

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Farieda R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Verrassend lekker. Vooraf hadden we de gambas en de zalm op toast. Daarna hadden we de hertenbiefstuk en mijn vriendin de angus biefstuk. Beide gangen waren uitstekend. Qua wijn: ik heb zowel de chardonnay als de sauvignon blanc geprobeerd maar vond beiden niet echt lekker. We werden bediend door een meisje dat volgens ons nieuw was en dat merkte je wel aan de service. Maar dat mocht de pret niet drukken. Zou hier zeker weer gaan eten!
Rineke01 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Heerlijk eten in een rustgevende omgeving aan het water. Leuke en vriendelijke bediening. Mooi terras, waar je bij mooi weer, heerlijk kunt borrelen en eten.
Saskia_knies .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Vriendelijk en attent personeel. Op terras gegeten op verzoek. Porties waren groot genoeg en tijd tussen gangen was prima.
Lwboland .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Heerlijk gegeten en bijgekletst met 4 personen. We startten op het terras in de zon, later zetten we de gezelligheid binnen voort. Vriendelijke en vlotte bediening. We zijn al vaker geweest en komen weer terug.
Kava17 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
We waren er ter gelegenheid van de 86e verjaardag van mijn schoonvader. Uitstekende service, hartelijk en persoonlijk, en allen (7 prersonen) heerlijk gegeten!
Mario S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
mijn moeder van 85 had trek in sate en ja dan is er maar een goed restaurant die dat heel lekker klaar maakt dus met 6 personen aan de sate eigenaar ruud was vroeger uitbater in de sporthal van diemen en daar was zijn sate al een begrip maar ook zijn andere menu,s zijn lekker dus na het toetje gingen we weer tevreden naar huis bedankt voor de gezelligheid ruud en tot gauw.
Martiena .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Het eten was super, behalve de spareribs, daar zat weinig vlees aan, het vlees was taai en viel niet van het bot. Sfeer was goed en je voelt je welkom. Jammerdat we na het afruimen van het hoofdgerecht bijna een kwartier moesten wachten tot er weer iemand van t personeel te zien was.
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Erg lekker gegeten, en vriendelijke service. De asperges (traditionele stijl met ham, ei en aardappelen) waren erg lekker, en van mijn tafelgenoten hoorde ik dat de varkenshaas en de USA beef ook goed waren. Prima eten voor een redelijke prijs.
Nellie D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Het voorgerecht: de gamba's waren lekker. Iets te overheersende mayonaise.
Het hoofdgerecht: de sliptongetjes waren erg groot en iets te vet gebakken.
Monique.macrander .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
We waren met een groep van 15.
En kregen alle 15 tegelijk ons eten. Ik had zelf de zeebaars. Verrukkelijk. Prettige bediening, we hadden een super gezellige avond.
ChefGilles .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Bijzonder lekker eten in een verder eenvoudig restaurant. De kok weet echt wel wat hij doet! Eerder had ik hier eens een perfecte biefstuk, gisteren een prachtige zeebaars.
Dominique S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Opnieuw heerlijk gegeten bij Roediez.
De zeebaars (vis van de dag) was uitmuntend en ook het toetje was erg goed.
Van buiten ziet Roediez er een beetje afgedaan uit, maar van binnen is het prachtig ingericht vlak naast het water. Verder is de bediening super attent en vriendelijk.
Aanrader.
Willem .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
We hebben hier vanavond met z'n vieren prima gegeten. Als voorgerechten hadden we 2 geitenkaassalades, 1 gamba's en 1 eendeborstsalade. Alles smaakte erg goed. Als hoofdgerecht 1 Black Angus steak, 2 zeebaarsfilet (daggerecht buiten de kaart om) en 1 eend. We hebben lekker gegeten, de bediening was prima. Een leuk adresje om eens te gaan eten!
Fwoolthuis .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
goed voorgerecht; hert waarschijnlijk uit de diepvries. Vriendelijke bediening. Leuk uitzicht met voorbijvarende boten. In de zomer goede plek.
Carryscholte .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Heerlijk gegeten! De Lamshaasjes was verukkeluk! De Carpaccio trouwens ook!
de heerlijke toetjes ijs met gecarameliseerde pecannoten.... Heerlijk! We hadden een 81-jarige jarige bij ons gezelschap. Werd groots aandacht aan besteed. Vuurwerk bij het ijs en verjaardagslied ging even luid uit de speakers.De bediening perfect! Vol persoonlijke aandacht! In een woord: verwennerij!!
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
Mooie malse lamshaas gegeten, zeer vriendelijk bediend en leuk uitzicht op de Weespertrekvaart maakte het tot een geslaagde avond om te vieren dat ons nichtje was geslaagd voor haar rij examen. Ook fijn dat er meerdere wijnen per glas zijn te bestellen.
Monham .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Prima gegeten. Uiensoep was heerlijk en Angus beef was zeer mals.
Perfecte service en gezellige sfeer.
Enig min puntje is dat de tafels erg dicht op elkaar staan.
We komen zeker terug.
Stjon .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Heerlijk en goed gegeten! Ik Had de varkenshaas besteld. Die was goed klaar gemaakt. De serveerster heeft ons goed geholpen. We hoefde niet lang te wachten op ons eten. Daarna als toetje een lekkere cheesecake gegeten.
Geertje.snijder .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Wij hebben echt superlekker gegeten. De wildschotel was heerlijk. De bediening was prima en er hing een ontspannen sfeer.
Nickym2000 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
We hebben heerlijk gegeten hier, vooraf een carpaccio, erg goed, daarna een Angus biefstuk, ook heel erg lekker. Prima porties, de borden gingen praktisch schoon terug naar de keuken en er hoefde gelukkig niets weggegooid te worden. Zeer vriendelijke bediening, nette zaak. Jammer van het verpakte haust-koekje bij de koffie.