Roediez

Hartveldseweg 26 1111 BG Diemen Nederland Kaart
31-208450483

Over het restaurant Roediez

Dagverse producten aan het water in Diemen

Roediez is een trendy ingericht restaurant voor lunch en diner. De menu’s veranderen regelmatig zodat het keer op een keer een verrassing is om bij hen aan te schuiven! In de zomer beschikt het over een zonovergoten terras met uitzicht op de Weespertrekvaart. Kom genieten van de eerlijke menukaart, waar je weet wat je krijgt voor de prijs die je betaald!

Meer informatie over restaurant Roediez

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Joss P.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Prima locatie en frisse leuke vlotte bediening maar de prijs/kwaliteit is hier niet best. De wijn is te matig voor een te hoge prijs per glas. De vrijwel smakeloze kabeljauw (ingevroren geweest) zat verpakt in een beslag waar de fabrikant of kok, maar dat kan ik mij niet voorstellen, viskruiden aan had toegevoegd....Volgens de bediening was ik de 1e die daar over aan het klagen was..... Ik mocht een ander gerecht uitzoeken, dat dan weer wel, maar ik wilde geen vlees en een vegetarisch gerecht stond niet op de kaart. Ook de patat is te weinig voor 1 persoon en het kwakje salade van de groothandel was matig. Dus het gerecht, Fish&Chips a €18,50 is te duur voor de kwaliteit. En wat mij persoonlijk irriteerde en wat ik onbegrijpelijk vindt is waarom er een soort van te harde discomuziek boven je hoofd moet dreunen?? onbegrijpelijk. Voor ons een leuke locatie om een biertje te drinken maar eten gaan we daar niet meer doen.
Nel T.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Vandaag voor het eerst hier gegeten en ik vond het heerlijk.
En je krijgt waar voor je geld
Ik kom hier zeker nog eens terug
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
De spareribs waren heerlijk sappig! Er was iets misgegaan met het bonnetjessysteem waardoor het meer dan 40 minuten duurde voordat wij ons eten op tafel hadden staan na het bestellen.
sandra S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Helaas onder de tafel lag een kauwgom geplakt die op de nieuwe jurk van mijn vriendin ging plakken. Dus de avond begon niet zo goed. Met wat ijs is de kauwgom van de jurk mijn vriendin los gekomen maar tja het was niet leuk en vooral echt smerig. We konden niet om lachen . Tip : goed opletten ,controleren en ook schoonmaken onder de tafels.
Frank A.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Bediening was niet alert en zeker niet attent,, eten op zich wel ok
t. N.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Eten was verrassend smaakvol. Ook goede aandacht voor de opmaak.
Bediening prettig; had aandacht voor de klant.
stjon .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Het is altijd heerlijk eten hier. 1 van mijn favoriete restaurant! Kleinschalig, knus en gezellig. Fijne service en klantvriendelijk.
Farieda R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Verrassend lekker. Vooraf hadden we de gambas en de zalm op toast. Daarna hadden we de hertenbiefstuk en mijn vriendin de angus biefstuk. Beide gangen waren uitstekend. Qua wijn: ik heb zowel de chardonnay als de sauvignon blanc geprobeerd maar vond beiden niet echt lekker. We werden bediend door een meisje dat volgens ons nieuw was en dat merkte je wel aan de service. Maar dat mocht de pret niet drukken. Zou hier zeker weer gaan eten!
Rineke01 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Heerlijk eten in een rustgevende omgeving aan het water. Leuke en vriendelijke bediening. Mooi terras, waar je bij mooi weer, heerlijk kunt borrelen en eten.
saskia_knies .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Vriendelijk en attent personeel. Op terras gegeten op verzoek. Porties waren groot genoeg en tijd tussen gangen was prima.
Patricia A.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Eerst geborreld op het terras en daarna gegeten. Er zou nog wat meer groente of een salade bij de maaltijd geserveerd kunnen worden. Dan is de prijs kwaliteit beter in verhouding. Wel voor herhaling vatbaar.
lwboland .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Heerlijk gegeten en bijgekletst met 4 personen. We startten op het terras in de zon, later zetten we de gezelligheid binnen voort. Vriendelijke en vlotte bediening. We zijn al vaker geweest en komen weer terug.
Kava17 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
We waren er ter gelegenheid van de 86e verjaardag van mijn schoonvader. Uitstekende service, hartelijk en persoonlijk, en allen (7 prersonen) heerlijk gegeten!
Mario S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
mijn moeder van 85 had trek in sate en ja dan is er maar een goed restaurant die dat heel lekker klaar maakt dus met 6 personen aan de sate eigenaar ruud was vroeger uitbater in de sporthal van diemen en daar was zijn sate al een begrip maar ook zijn andere menu,s zijn lekker dus na het toetje gingen we weer tevreden naar huis bedankt voor de gezelligheid ruud en tot gauw.
martiena .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Het eten was super, behalve de spareribs, daar zat weinig vlees aan, het vlees was taai en viel niet van het bot. Sfeer was goed en je voelt je welkom. Jammerdat we na het afruimen van het hoofdgerecht bijna een kwartier moesten wachten tot er weer iemand van t personeel te zien was.
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Erg lekker gegeten, en vriendelijke service. De asperges (traditionele stijl met ham, ei en aardappelen) waren erg lekker, en van mijn tafelgenoten hoorde ik dat de varkenshaas en de USA beef ook goed waren. Prima eten voor een redelijke prijs.
Nellie D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Het voorgerecht: de gamba's waren lekker. Iets te overheersende mayonaise.
Het hoofdgerecht: de sliptongetjes waren erg groot en iets te vet gebakken.
MMA M.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
We waren met een groep van 15.
En kregen alle 15 tegelijk ons eten. Ik had zelf de zeebaars. Verrukkelijk. Prettige bediening, we hadden een super gezellige avond.
ChefGilles .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Bijzonder lekker eten in een verder eenvoudig restaurant. De kok weet echt wel wat hij doet! Eerder had ik hier eens een perfecte biefstuk, gisteren een prachtige zeebaars.
Dominique S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Opnieuw heerlijk gegeten bij Roediez.
De zeebaars (vis van de dag) was uitmuntend en ook het toetje was erg goed.
Van buiten ziet Roediez er een beetje afgedaan uit, maar van binnen is het prachtig ingericht vlak naast het water. Verder is de bediening super attent en vriendelijk.
Aanrader.