Roediez

Hartveldseweg 26 1111 BG Diemen Nederland Kaart
31-208450483

Over het restaurant Roediez

Dagverse producten aan het water in Diemen

Roediez is een trendy ingericht restaurant voor lunch en diner. De menu’s veranderen regelmatig zodat het keer op een keer een verrassing is om bij hen aan te schuiven! In de zomer beschikt het over een zonovergoten terras met uitzicht op de Weespertrekvaart. Kom genieten van de eerlijke menukaart, waar je weet wat je krijgt voor de prijs die je betaald!

Meer informatie over restaurant Roediez

Tram Lijn 9. Halte Schoolstraat. Bus 44 Halte Beukenhorst

Maandag t/m Zaterdag 16:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Roediez

G.A.C.H. B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Wij hadden met z'n drieën afgesproken, één van ons stond al te wachten in de kou en we wachtten dus nog op de 3e. Er kwam een meneer naar buiten die zei dat we niet konden dineren wegens onvoorziene omstandigheden. Dat is mogelijk maar wij hadden het koud en werden niet uitgenodigd binnen te wachten. Bovendien hadden we gereserveerd dus had men ons ook kunnen laten weten dat ze gesloten waren. We werden naar een ander restaurant verwezen en er werden excuses voor het ongemak aangeboden. Nou dat was dan Roediez.
Patrick A.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
leuk lekker zaak met lekker eten.En leuke bediening
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Het eten was goed de bediening vriendelijk mar het duurde wel wat lang terwijl er niet veel gasten waren. Geen idee waar het precies an ligt.......
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Vega lasagne was erg lekker. Vlotte bediening. Restaurant was voor 60% bezet, gezellige sfeer. We komen graag weer eens.
Monham .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Vanmiddag even een drankje gedronken . De prijs € 4.75 voor een glas wijn in een nog niet eens fatsoenlijk wijnglas viel ons enorm tegen.

Vandaar dat er ook niemand op het terras zat. Wat overigens een leuke locatie is.
Shari P.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Met deze warme dagen is er niets lekkerder dan heerlijk aan het water te kunnen zitten eten. Heerlijk eten en meiden die ondanks het warme weer hun uiterste best doen om het iedereen volledig naar hun zin te maken. Wij hebben genoten van ons avondje uit!
Rachel P.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Mooie locatie aan het water. Goede menukaart met een ruime keuze. Prima bediening en alles was erg smakelijk. lamsfilet was botermals met een heerlijke portsaus..
Fred P.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Leuke avond gehad gezellig aan het water heerlijk gegeten goede service vooral het dessert toplocatie voor een avondje uit
Marianne M.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Leuke plek aan het water, wij hebben met twee personen in het zonnetje geluncht. Het eten is goed, maar eigenlijk niet bijzonder. De prijzen op de kaart waren gelukkig hiermee in overeenstemming. Personeel is vriendelijk en vlot. geen lange wachttijden. Misschien wel verstandig om op het terras hogere parasols te plaatsen (zodat je er niet tegenaan liep), die niet met elke rukwind uit hun standaard vlogen en tegen bezoekers aanvielen. Voor onze eigen veiligheid hielden we de parasolsteel maar vast … Jammer, als je zo lekker aan het water zit.
Ric V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Leuke ligging aan een belangrijke doorvaarroute (Amstel>AR-kanaal). Rustige zondagavond, vriendelijke ontvangst. Eenvoudige doch smaakvolle inrichting. Geen hoogvliegers, maar ook geen gekke prijzen. En lekkere basisgerechten op de kaart, zoals gebaken varkenslever met ui & spek. Prima no nonsense plek.
Ruud W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Kleine kaart, geen pretenties, maar alles smaakt prima en dat voor redelijke prijzen. Heerlijk terras aan het water!
Prima bereikbaar met fiets, auto en tram.
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Lekker en gezellig gegeten in een gezelschap, waaronder een kleuter en 2 meisjes van 13 en 15. De bediening was netjes en heel kindvriendelijk.
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Ruud, was fantastisch wat je voor ons had klaar gemaakt, in ieder was zeer verast wat wij kregen voor geschoteld, klasse ????????
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Vriendelijk
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Heerlijke lunch, ruime keuze. De hamburger is een aanrader! Bediening is top. je wordt uitstekend geholpen. Volgende keer zeker hier terugkomen.
W.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Er was geen mogelijkheid om vegetarisch te eten. Ook werd er geen moeite genomen om iets vegetarisch te maken. Online zag de ambiance er beter uit dan het in werkelijkheid was.
J.H. S.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Bediening vriendelijk zonder opdringerig te zijn. Het eten beantwoorde aan onze verwachting die we van de voriger keer hadden. Dus goed. Met name de uiensoep was voor ons mede een rede om hier terug te komen. Kortom geslaagd.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Goede ontvangst en de gerechten zijn van hoge kwaliteit. Hier maken ze ook van fish and chips een culinaire verrassing. Porties zijn royaal en de bediening is attent zonder opdringerig te zijn. Dit blijft een van onze favoriete restaurants in Amsterdam en omstreken.
Barbara T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Onervaren personeel wel vriendelijk. Eten was redelijk. Gevoel dat veel al bereid voedsel is wat opnieuw opgewarmd wordt. Prima om eens te eten maar terug zouden wij niet zo gauw gaan.
Uiteraard nemen wij de commentaren die wij tegenkomen serieus, mits deze serieus te nemen zijn.
Klinkklare onzin verhalen over VOEDSEL wat meerdere keren wordt opgewarmd zijn verhalen waar wij ons niet in herkennen. Wat wij ons wel kunnen herinneren over deze avond dat wij gezien uw speciale wensen in verband met zwangerschap, daar zo perfect mogelijk mee om zijn gegaan. Standaard vragen wij iedere gast of er op of aanmerkingen zijn of waren. Een tafel met bijzondere wensen heeft daarbij onze extra aandacht. Er waren geen bijzonderheden en er was heerlijk gegeten. Beetje teleurstellend om dan dit helaas te moeten aanschouwen.
Voor de goede orde: Wij werken louter met dagverse producten en er wordt bij ons niets nogmaals opgewarmd.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Goed gegeten voor een redelijke prijs. Zeer vriendelijke bediening