Roebling's

• ...
31-208114250

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Roebling's

Midden in een oase van rust. Roebling’s serveert eigentijdse varianten van klassieke gerechten. Geïnspireerd op de wereld, gemaakt in Amsterdam door chef-kok Carsten Röbling. De ingrediënten zijn puur en afkomstig van de beste leveranciers. Een hommage aan de essentie van de gastronomie. Ongedwongen, superieure kwaliteit en zinnenprikkelend.

Meer informatie over restaurant Roebling's

Uitmuntend
9,5
9,1
9,1

Jouw recensie over het restaurant Roebling's

Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Fantastische plek, qua locatie en inrichting. Prachtig. Bediening was attent. Lunch was heerlijk. Kom hier zeker nog een keer terug voor het diner.
Rogier D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Heel mooie locatie. Hebben in de serre gezeten, heerlijk rustig. Vriendelijke service en lekker eten.
Angelica G.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Goed eten en prijs voor het menu was prima. Wacht tijd lang terwijl er maar weinig tafels (3) bezet waren. Koks hingen wat verveeld in het luik. Bediening was super vriendelijk en gastvrij. Prachtig gebouw zou alleen wat aan de styling kunnen doen qua kleur. Nu doet het wat kil aan.
LolaBolla .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Het eten was erg lekker; ook de wijn was van goede kwaliteit. Het lam was heerlijk mals en goed van smaak, heerlijk! Het was wat rustig, maar de bediening was erg vriendelijk en de sfeer prima. Ik kom nog wel eens terug.
Dave C.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Mooie gerechtjes, leuke inrichting, fijne service.. wij komen hier zeker terug :)
René S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Ruim en licht restaurant, smaakvol en met stijl ingericht met ook nog eens bijzonder vriendelijke bediening. Menu en bijpassend wijnarrangement waren zeer goed en er kwam op verzoek gewoon kraanwater op tafel. Bijzonder lage rekening in verhouding tot het gebodene. En een tip: maak gebruik van het toilet en bewonder de oude kluisdeuren in de kelder (het restaurant huisvestte vroeger een bank). Dit is voor mij een plek waar ik zeker terug ga komen.
Byanca C.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Verwachting meer dan waar gemaakt.
Fantastische wijn-spijs combinaties. fijne ambiance, super mooi servies etc.
vriendelijke attente bediening, ene wat losser dan de ander, maar allemaal zeer gastvrij.
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Heerlijk 3-gangen menu à 34,50€ met leuk wijnarrangement a 15€, minus 30% IENS korting op hele rekening. Raar dat het erg leeg bleef hele avond, misschien door dodenherdenking?
Bas E.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Op Iens zag ik al dat Roebling’s goede recencies had, dus ik dacht, ‘Kom, we gaan het gewoon proberen!’ En het is ons niet tegengevallen, integendeel zelfs! Hartelijke ontvangst door de bediening, héérlijk en verrassend eten in een sfeervol omgebouwd voormalig bankgebouw.

Het tempo lag best hoog – wellicht door de geringe drukte (hoe kan dat?! Het moet zeker nog ontdekt worden…) – dus we gaven na het voorgerecht aan dat wat ons betreft het tempo iets omlaag mocht. We vierden tenslotte ons 23-jarig zoenjubileum en we hoefden geen film of concert bij te wonen…

Conclusie: Lekker gegeten in een sfeervol restaurant met alleraardigste bediening!
Tip 1: Het tempo van het uitserveren van de gerechten mag wat omlaag – maar wellicht gebeurt dat vanzelf als het drukker wordt… ;-)
Tip 2: Een avondvullend programma met een vijf-, zes, of zevengangen diner (met bijpassend wijnarrangement) zou prima passen bij dit restaurant.

We komen zeker weer terug!
John D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Leuke ontvangst, en heel mooi eten. Goede wijnkaart. Fantastische avond gehad en gaan zeker terug om hiervan te genieten.
Paco C.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Súper top
Martina D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Nieuwe hotspot. Lekkere gerechten op de menukaart, maar toch gekozen voor het 3-gangenmenu (€ 34,50) met wijnarrangement (€ 15). Vooraf eerst nog een paar oesters met een glas cava. Prima prijs-kwaliteitverhouding die je niet vaak in hartje centrum van Amsterdam zult vinden. De chef zorgt voor een feestje op je bord: 3x een heerlijk gerecht, super bereid. Wijn erbij ook prima. De bediening is supervriendelijk, maar nog wel wat onwennig. Erg rustig voor de zaterdagavond, maar dat zal snel veranderen.
Sara W.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Erg hartelijk ontvangen! Mooi opgemaakte gerechten en heerlijke smaken. Goede, bijpassende wijnen.
Prachtig ingerichte tent!
ineke H.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Een heerlijke ervaring op deze warme dag. We kwamen voor de lunch en de deuren naar de tuin stonden open. Lekker windje. Helemaal weg van de drukte van de stad en de overvolle terrassen. Mooi ingericht. Leuke ober en lekker eten. Kabeljauw en steak. Hier gaan we vaker komen.
marloes K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Ze zijn net open voor diner dus zeker proberen! Fantastisch gegeten in dit oude bankgebouw. Eerst zat er een donker cafe maar nu is de binnenkant heel mooi industrieel opgeknapt met grote dakramen. De burrata en de kabeljauw waren onze favorieten!. Bediening was heel goed en fijn informeel. Na t diner nog heerlijk nagetafeld met koffie op de grote chesterfields. Aanrader!
Katrien V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Erg leuke kaart, de sfeer is goed, het eten was echt overheerlijk. We hebben genoten, en gaan binnenkort zeker nog eens.
Mieke L.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Lekker gegeten voor een leuke aanbiedingsprijs! Erg mals vlees.
Kathleen L.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Superdeal! Komen graag terug
jaap S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Roebling’s is een fantastisch restaurant waar met enorm veel passie gekookt wordt! Fijne gerechten, mooie wijnen en attente service, een voorbeeld voor velen.