Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Rodos

Authentieke Griek in een modern jasje

Sinds 1986 is restaurant Rhodos gevestigd aan de Turfmarkt en inmiddels zijn ze uitgegroeid tot een waar begrip in Leiden. Het restaurant ademt een moderne sfeer, maar de gerechten zijn op authentiek Griekse wijze bereid. Hier waan je je in een van de trendy etablissementen die Athene rijk is. Een heerlijke plek om te genieten van een Grieks diner of een lunch (op aanvraag).

Na een onderzoek in samenwerking met IENS en ANWB in 2014 door het Gastvrijheidsgilde uitgeroepen tot een van de vijf meest gastvrije restaurants van Nederland in de categorie tot 50 euro.

Meer informatie over restaurant Rodos

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Rodos

Patricia B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2019
Prima!
Eduard A.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
Lekker eten! Vegetarische daghap had groter gekund, naar mijn mening (groente vult niet enorm, meer koolhydraatrijk voedsel aangeraden)
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2019
Even wennen aan het nieuwe interieur na de verbouwing, maar het is goed zo. Het eten is als vanouds en heel goed.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2019
Voor het eerst geweest sinds de verandering van interieur, concept en naam. Ziet er super uit! Lekkere souflaki van de lunchkaart en heerlijke freddo espresso. Prima plek voor koffie met iets zoets, lunch, borrel... ik zou er de hele dag kunnen zitten! Kom hier zeker snel terug!
Wouter K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
Het was erg lekker, de bediening is altijd vriendelijk en de inrichting en sfeer is er echt op vooruit gegaan. Wij hebben een heel gezellig een heerlijk gegeten.
Marc R.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2019
Eten goed, service goed, sfeer goed, beetje druk daar het een smal restaurant betreft en de bediening en klanten steeds dicht aan je tafeltje voorbij komen. Toilet is namelijk achterin zoals ook de keuken, bar en kassa in het midden en daar ontstaat een opstopping. Mensen staan dan met jassen aan steeds bij je tafeltje. Dat geeft geen rustige sfeer. Gelukkig niet continu maar wel regelmatig.
Ik zou zeker terug gaan maar dan wel alleen als er een tafeltje bij het raam beschikbaar was.
Ivo L.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2019
De nieuwe (vierkante) tafels zijn niet comfortabel. Door de brede poten, zitten grotere mensen al snel klem, met als gevolg dat ze een been opzij moeten zetten. Ze ogen mooi, maar zijn niet prettig.
Het eten was weer érg zout. Maar wel heel lekker.
Veronique L.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Toevallig hier terecht gekomen via iens maar dit was het zeker waard! Alles was
Top! Lekkerste gyros gegeten! Er was een stuk papier in mijn salade terecht gekomen maar dit werd heel netjes opgelost, meteen kreeg ik een nieuwe. Wij komen hier zeker terug! Echt een aanrader
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Heerlijk gegeten aardig personeel .leuk dat je de keuken in kan kijken .grote toilet dat is pluspunt .alleen jammer dat het niet dat griekse knusheid uitstraalt maar ze gaan verbouwen mischien krijgt de inrichting wel meer grieks .
Henk Jan H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
ik heb de dorade gegeten en die was heerlijk de bediening is met passie , ga daar zeker terug.
Lj L.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Goede ontvangst prima eten erg gezellig restaurant
Kim Z.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Personeel kwam zoals het hoort, niet te snel! Het eten kwam ook op normale tijden aan. Wij hadden voor-hoofd en nagerecht en alles was echt top! Wij hebben geen minuut spijt en gaan hier zeker nog eens eten!
Steffi R.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Wij hebben hier gisteren heerlijk gegeten. Het personeel was erg gastvrij en vroeg ons vaak of het allemaal smaakte. De inrichting was ook netjes. We hebben er heerlijk gezeten. Zeker een aanrader!
Nathan K.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Een van onze meest favoriete restaurants in Leiden. Het personeel is altijd vriendelijk en het eten is altijd uitstekend. Thanks!
Marc K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Goed ontvangen het eten was heerlijk heel lekkere beklava niet zo mierzoet en dan het ijs van baklava super
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Heel goed verwelkomend en gegeten!! Fijne en aardige bediening en snel was het eten er. Ook goed geregeld met de 20% korting. Helemaal top
Jeff V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
We hadden gekozen voor Rhodos omdat via AHrestaurantactie bij IENS kwamen. Op het moment in restaurant kregen we de deksel op ons neus dat ze niet meededen aan de aktie en dat daar meer klachten over waren.
Dit is voor mij een reden om niet meer via IENS te boeken maar direct naar restaurant te bellen
Leendert P.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Zeer smakelijke gerechten, correcte bediening
Tirza L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
We kregen een drankje van het huis voor onze trouwdag. Ze waren vriendelijk en het eten was heerlijk!
Wij zullen zeker nog terug komen.
Adri S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
De voorgerechten, Ouzo Flambé en Saganaki Trilogia waren heerlijk. Het smakelijke hoofdgerecht, Kreas, was rijk aan verschillende soorten van vlees, in behoorlijke hoeveelheden, maar soms wat droog.
De bediening was, zoals altijd, attent, vriendelijk en vlot.
Heel plezierig was het toetje 'van de zaak'.
Er heerste een prettige, ontspannen sfeer.