Rodon

9,1
9,1
Kees J.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Net en ruim Grieks restaurant. De eigenaar is erg gastvrij. De gerechten zijn mooi opgemaakt en smaken heerlijk. De service is snel en goed. Een extra tzaziki of wat extra gyros is geen probleem en krijg je direct na vragen.
Kees J.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Net en ruim opgezet Grieks restaurant. De gerechten zijn mooi opgemaakt en smaken heerlijk. De service is snel en attent. Als je wat extra tzaziki of gyros wilt dan is het geen probleem en krijg je erg snel na het vragen. Al met al hebben we een leuke avond gehad en het dessert vonden wij het hoogtepunt.
Bergari .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Wat een geweldige ervaring gisteravond! Ondanks dat we laat binnen kwamen was de ontvangst gemeend enthousiast en zeer hartelijk, alleen dat is al bijzonder.
Vervolgens kwam het eten op tafel, prachtig opgemaakt en van hoge kwaliteit, ik heb nog nooit zo lekker Grieks gegeten. De wijn, verse salade, het brood met tzatziki, alles smaakte even lekker. Zelfs na sluitingstijd werd er nog met een glimlach een kop koffie geserveerd, Rodon is gastvrij met een hoofdletter G en echt klantvriendelijk. Hier komen we zeker nog een keer terug! ????????
Arian van den Berg
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Zeer goeie ontvangst, verrassend niveau van service bij de gastheer.
Wij hebben het chef's menu genomen en hebben genoten van een uitgebreide en overheerlijke proeverij.
Kortom, een aanrader! Wij komen zeker terug.
Andre D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Afgelopen zaterdag (tijdens het pieperfestival) hier gegeten. Wij hebben al vaak rieks gegeten, maar deze kwaliteit en gevarieerdheid zijn we nog niet eerder tegengekomen. Als we een 11 konden geven deden we dat. De bediening is super.
Dit is echt een aanrader voor Emmeloord (en wijde omgeving)
Arjangroot .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Verrassend in Emmeloord. Heerlijk eten met een vriendelijke bediening die nog de tijd voor je nemen. Andere eetgelegenheden in Emmeloord kunnen hier wat leren. De eigenaar is een echte gastheer. Wij komen graag terug.
Helmer Z.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
We hebben hier vanavond (voor het eerst) gegeten, mede op basis van de referenties hier en de overheerlijke kaart op hun website.
Bij binnenkomst werden we hartelijk begroet met een Grieks(?) welkomstdrankje en brood. We hebben beide een voorgerecht (de Ouzo Tipsy Zalm en Tiropita zijn zeker aan te raden!) en een hoofdgerecht (Hermes en Zalm in Filodeeg waren ook voortreffelijk). Toen ik mijn hoofdgerecht om had vroeg de eigenaar (?) of ik nog wat extra Giros wilde. Ik was benieuwd of dat ook op de rekening zou staan, maar nee dat was gewoon van het huis.

We hebben verrukkelijk gegeten en we gaan zeer zeker vaker Grieks eten (bij Rodon)!
Els K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Met 4 mensen gegeten en we vonden het alle 4 heerlijk! Proeverij van alle 3 de gangen, dit was allemaal heerlijk en smaakvol klaargemaakt.
Alhoewel het enigszins koud was, was de service en de gastvrijheid hartverwarmend.
Heerlijke niet te luide maar wel prettige live muziek door n goeie zanger!
Hier komen we zeker en graag terug!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Wij komen hier geregeld. Ook al veel vrienden en familie meegenomen. Iedereen is erg enthousiast.
Heerlijk eten. Super service. Echt een avondje uit.
Kan niet wachten om weer te gaan.
Mags .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
Inmiddels hebben wij hier met zo'n beetje al onze vrienden al eens gegeten. Iedereen was daar behoorlijk enthousiast over. Het eten, vooral de lamsbout viel in goede smaak, de perfecte service, de persoonlijke noot, kortom een echte aanrader. Jammer dat er geen traplift is voor mensen die slecht kunnen trap lopen. Eenmaal binnen is het wel heel gezellig!
Ine F.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
Als afsluiter van ons volleybal teamuitje hier terecht gekomen. Ondanks de opgang en lokatie gelukkig toch naar binnen gegaan. Wat een gastvrij en attente bediening, er werd voor onze groep direct een mooie tafel klaargemaakt. Het eten is heerlijk en heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding. Alles kan dus begonnen met de proeverij vooraf en daarna van de kaart, wij hebben stuk voor stuk genoten.
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2013
Ik ben hier met mijn moeder, mijn man en mijn 2 jarige zoontje geweest om mijn verjaardag te vieren. In een opwelling gekozen voor dit restaurant en geen moment spijt van gehad! Het eten was heel erg smaakvol: niet te zout, geen uitgedroogd grill-spul en de porties waren ruim, maar niet zo groot dat je het echt niet op kunt. De locatie laat wat te wensen over, maar daar kan het restaurant zelf niet zoveel aan doen. Erg achteraf tussen de achterkant van verschillende winkels met een niet zo fraai uitziende overdekte trap. Maar eenmaal binnen vergeet je dit totaal. Ons zoontje mocht lekker peuter zijn en het personeel deed zijn best om het hem en dus ook ons naar de zin te maken. Wij kregen vooraf ouzo, en peuterzoon kreeg een klein glaasje appelsap om met ons mee te proosten: helemaal top! Wij komen hier zeker weer terug.
Dhomi .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2012
Wij zijn net terug van een geweldige avond. Erg lekker gegeten:
voorafje een Griekse Tafel: Selectie Chef koude/warme voorgerechten, Een soort mezze/griekse tapas voor drie personen. Erg lekker. Vooral de dolmades waren lekker.
Hoofdgerecht had ik: Moschari Stifado: Kalfsvlees in tomatensaus, mals en niet zout maar juist Smaak (met grote S).
Minpuntje is dat je via de trap naar boven moet, lastig als je vrienden dat effe niet aankunnen... Binnen was de sfeer wel leuk, en het was gezellig druk. Niet overdreven 'grieks' aangekleed.
Hier gaan we zeker weer terug.
Ella D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2012
Zeer vriendelijke, correcte bediening. Gekozen uit de menukaart: 1x bifteki en 1x moussaka. Het vlees was mals, smaken waren goed, niet 'slechts' zout zoals ik wel bij andere grieken heb meegemaakt. Ook geen uitpuilende borden, zodat meer dan de helft uiteindelijk weggegooid moet worden. Smaakvol gepresenteerd. Baklava als dessert was ook erg lekker. Ingang van het restaurant zit aan de achterzijde van winkelcentrum tussen de laad- en los plaatsen, niet echt sfeervol. Ook de trap die je opging naar de 1e verdieping, waar het restaurant zat, was vergane glorie. Eenmaal binnen was het wel gezellig. Uiteindelijk draait het toch om het eten,de bediening en de sfeer en dat was goed. Ik ga er zeker nog een keer eten.
Thaco .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2012
Meerdere keren hier gegeten, wat een feest!! Je sfeer is super met live muziek (niet te hard) en spontane Griekse dansen (inclusief rondvliegende borden).

Het eten is divers met veel originele streekgerechten en allemaal erg lekker. De gastheer heeft als voormalig wijn inkoper een hele mooie wijnkaart met lekkere onbekende Griekse wijnen en geeft goed advies bij je gerecht.

De prijs is helemaal goed. Al met al een aanbeveling voor een ieder