Rodon

Achterom 24 8302 EA Emmeloord Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Rodon

Jouw recensie over het restaurant Rodon

Berdine K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
We hebben hier gegeten met grootouders, ouders en een kleintje van 1 jaar oud. Ze hadden bij binnenkomst al een kinderstoeltje neergezet. De bediening bestond uit een gastheer en twee dames voor de bediening. De gastheer was heel lief voor onze zoon en legde uit welk eten hij mee kon eten. Ook gaf hij een kleurboek toen de kleine begon te zeuren. Het eten was net als de bediening een dikke 10 waard. We komen zeker een keer terug.
Kees J.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Net en ruim opgezet Grieks restaurant. De gerechten zijn mooi opgemaakt en smaken heerlijk. De service is snel en attent. Als je wat extra tzaziki of gyros wilt dan is het geen probleem en krijg je erg snel na het vragen. Al met al hebben we een leuke avond gehad en het dessert vonden wij het hoogtepunt.
Kees J.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Net en ruim Grieks restaurant. De eigenaar is erg gastvrij. De gerechten zijn mooi opgemaakt en smaken heerlijk. De service is snel en goed. Een extra tzaziki of wat extra gyros is geen probleem en krijg je direct na vragen.
Arian V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Wat een geweldige ervaring gisteravond! Ondanks dat we laat binnen kwamen was de ontvangst gemeend enthousiast en zeer hartelijk, alleen dat is al bijzonder.
Vervolgens kwam het eten op tafel, prachtig opgemaakt en van hoge kwaliteit, ik heb nog nooit zo lekker Grieks gegeten. De wijn, verse salade, het brood met tzatziki, alles smaakte even lekker. Zelfs na sluitingstijd werd er nog met een glimlach een kop koffie geserveerd, Rodon is gastvrij met een hoofdletter G en echt klantvriendelijk. Hier komen we zeker nog een keer terug! ????????
Arian van den Berg
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Zeer goeie ontvangst, verrassend niveau van service bij de gastheer.
Wij hebben het chef's menu genomen en hebben genoten van een uitgebreide en overheerlijke proeverij.
Kortom, een aanrader! Wij komen zeker terug.
Andre D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Afgelopen zaterdag (tijdens het pieperfestival) hier gegeten. Wij hebben al vaak rieks gegeten, maar deze kwaliteit en gevarieerdheid zijn we nog niet eerder tegengekomen. Als we een 11 konden geven deden we dat. De bediening is super.
Dit is echt een aanrader voor Emmeloord (en wijde omgeving)
Helmer Z.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
We hebben hier vanavond (voor het eerst) gegeten, mede op basis van de referenties hier en de overheerlijke kaart op hun website.
Bij binnenkomst werden we hartelijk begroet met een Grieks(?) welkomstdrankje en brood. We hebben beide een voorgerecht (de Ouzo Tipsy Zalm en Tiropita zijn zeker aan te raden!) en een hoofdgerecht (Hermes en Zalm in Filodeeg waren ook voortreffelijk). Toen ik mijn hoofdgerecht om had vroeg de eigenaar (?) of ik nog wat extra Giros wilde. Ik was benieuwd of dat ook op de rekening zou staan, maar nee dat was gewoon van het huis.

We hebben verrukkelijk gegeten en we gaan zeer zeker vaker Grieks eten (bij Rodon)!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Wij komen hier geregeld. Ook al veel vrienden en familie meegenomen. Iedereen is erg enthousiast.
Heerlijk eten. Super service. Echt een avondje uit.
Kan niet wachten om weer te gaan.
Ine F.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
Als afsluiter van ons volleybal teamuitje hier terecht gekomen. Ondanks de opgang en lokatie gelukkig toch naar binnen gegaan. Wat een gastvrij en attente bediening, er werd voor onze groep direct een mooie tafel klaargemaakt. Het eten is heerlijk en heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding. Alles kan dus begonnen met de proeverij vooraf en daarna van de kaart, wij hebben stuk voor stuk genoten.
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2013
Ik ben hier met mijn moeder, mijn man en mijn 2 jarige zoontje geweest om mijn verjaardag te vieren. In een opwelling gekozen voor dit restaurant en geen moment spijt van gehad! Het eten was heel erg smaakvol: niet te zout, geen uitgedroogd grill-spul en de porties waren ruim, maar niet zo groot dat je het echt niet op kunt. De locatie laat wat te wensen over, maar daar kan het restaurant zelf niet zoveel aan doen. Erg achteraf tussen de achterkant van verschillende winkels met een niet zo fraai uitziende overdekte trap. Maar eenmaal binnen vergeet je dit totaal. Ons zoontje mocht lekker peuter zijn en het personeel deed zijn best om het hem en dus ook ons naar de zin te maken. Wij kregen vooraf ouzo, en peuterzoon kreeg een klein glaasje appelsap om met ons mee te proosten: helemaal top! Wij komen hier zeker weer terug.
Ella D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2012
Zeer vriendelijke, correcte bediening. Gekozen uit de menukaart: 1x bifteki en 1x moussaka. Het vlees was mals, smaken waren goed, niet 'slechts' zout zoals ik wel bij andere grieken heb meegemaakt. Ook geen uitpuilende borden, zodat meer dan de helft uiteindelijk weggegooid moet worden. Smaakvol gepresenteerd. Baklava als dessert was ook erg lekker. Ingang van het restaurant zit aan de achterzijde van winkelcentrum tussen de laad- en los plaatsen, niet echt sfeervol. Ook de trap die je opging naar de 1e verdieping, waar het restaurant zat, was vergane glorie. Eenmaal binnen was het wel gezellig. Uiteindelijk draait het toch om het eten,de bediening en de sfeer en dat was goed. Ik ga er zeker nog een keer eten.