Rodizio

Gevers Deynootplein 125 2586 CR Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Rodizio

Heerlijk Braziliaans

Maak kennis met de swingende Braziliaanse keuken. De obers lopen trots met grote spiezen mals vlees rond. Geef aan waar je zin in hebt en ze snijden het voor je aan. De uitgebreide saladebar voorziet je van de lekkerste groenten. De perfecte plek om een heugelijk feit te vieren met een grote groep familie, vrienden en collega's.

Meer informatie over restaurant Rodizio

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 23:30
Vrijdag 16:00 - 00:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Rodizio

Martin B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Vanwege Moederdag waren de prijzen van het eten met 25% verhoogd. Leuk cadeautje voor mamalief.
saskia B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Rodizo heeft alleen een buffet / all you can eat formule. Zowel de salade als het vlees zijn van goede kwaliteit en lekker bereid. Het vlees komt met grote regelmaat en meer dan voldoende langs, voor andere vragen duurt het soms wat (erg) lang. Het is er gezellig druk, met soms een wat luidruchtige klant.
Monic K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Zeer tevreden
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Heerlijk voor een avond uit, of na een strandwandeling. Vlees van goede tot voldoende kwaliteit, ambiance en sfeer goed.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
BIj extreme drukte is het geluidsniveau dusdanig hard dat communicatie met andere aan tafel praktisch onmogelijk wordt. Tafels stonden hier en daar te dicht naast elkaar met andere gasten.
Sharlina A.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
We hebben lekker gegeten en personeel was heel vriendelijk!
Hanen K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Weer heerlijk gegeten. De service is perfect.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Alles is super goed bij Rodizio????????
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Super goed alles
Evert D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Gezellige sfeer, beetje eetcafe achtige omgeving. Het geluid was wel zo dat je niet een heel gesprek kan voeren met de tafelgenoten. Vlees was voortreffelijk en kwam ook in een redelijk tempo. Uitstekende en aardige bediening.
Diana T.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Afgelopen dinsdag hebben wij hier met 4 personen gedineerd met kortingsvouchers van een bekende website. En geheel naar tevredenheid. Er is een uitgebreid buffet van salades, groente, sauzen en zelfs wat sushi. Maar het is vlees dat hier de klok slaat. Vrij snel nadat we binnen waren werd er op tafel gezet: brood met saus, friet en gebakken banaan. Het systeem is als volgt: de bediening komt langs de tafel met vleesspiezen, waar ze een stukje voor je van afsnijden. Bij ons kwam langs: worstjes, kip met spek, kipdrumsticks, ossenhaas, picanha, lamsvlees en varkensvlees. Alles heerlijk en van goed kwaliteit en een zeer redelijke prijs. Als dessert kregen we ananas van de grill. Ze zijn niet gierig: ze blijven langskomen. Bij de reservering had ik gevraagd of de bediening tijdens onze komst niet wilde vermelden dat er kortingsvouchers waren gebruikt. Daar hoefden onze genodigden immers niet van op de hoogte te zijn. Bij binnenkomst werd dit echter meteen vermeld. Dat vonden we jammer. Daar staat tegenover dat, toen ik de vouchers niet op mijn gsm tevoren kon toveren, zij contact hebben opgenomen met de reserveringssite en netjes kwamen melden dat alles in orde was met de vouchers. Al met al hebben we hier een hele fijne avond gehad en zijn we zeer voldaan en tevreden naar huis gegaan.
Melanie G.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Leuke sfeer, aardige bediening
Danny K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Top
kick J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
prima avond gehad, lekker gegeten goede service
Merle L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Prima eten. Wel een beetje prijzig en zout.
Brian V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Met collega’s gegeten bij Rodizio. Zij waren nog nooit geweest maar positief verrast. Het eten is zeer goed (als je van vlees houdt) en de sfeer is prima. Je moet wel oppassen dat je niet te snel eet, want de spiezen komen in een hoog tempo langs de tafel. Gezellig en lekker eten: ik kom er graag!
hans V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
in het weekeinde slechte kwaliteit. Eerste keer op donderdag gegeten, vlees was heerlijk. 2e keer op een zaterdag, was gewoon slecht. Al het vlees had een rare smaak. Ook het buffet was slecht. Op zaterdag is het te druk, wij konden geeneens met elkaar praten, waren met drie personen. Erg jammer.
Selina K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk eten en vriendelijk personeel.
F.C.M. V.
Krap
Geeta G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
De service was goed en ze waten heel vriendelijk. Het vlees was echt top! En meer dan genoeg. De bijgerechten (patat en brood met smeersel) waren heerlijk! Het lopend buffet vond ik wat minder. Naar verhouding met de hoeveelheid gasten vond ik de grote en de keuze klein/beperkt. Ondanks zou ik er zeker nog een keer eten want het vlees was echt top! (Misschien een ander filiaal)