Rodizio

Gevers Deynootplein 125 2586 CR Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Rodizio

Heerlijk Braziliaans

Maak kennis met de swingende Braziliaanse keuken. De obers lopen trots met grote spiezen mals vlees rond. Geef aan waar je zin in hebt en ze snijden het voor je aan. De uitgebreide saladebar voorziet je van de lekkerste groenten. De perfecte plek om een heugelijk feit te vieren met een grote groep familie, vrienden en collega's.

Meer informatie over restaurant Rodizio

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 23:30
Vrijdag 16:00 - 00:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 00:00

niza A.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Het was voor ons de eerste keer op aanraden van onze zoon wij hebben een hele fijne avond gehad het eten was prima zeer zeker een aanrader
Cornelis S.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Net zoals tijdens eerdere bezoeken nog steeds dezelfde goede kwaliteit.
Ga zo door team Rodizio.
Mesmo como nas vsiitas anteriores a mesma quadildade alto.
Continua asim team Rodizio.
alice S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Wat een gezelligheid ! En heerlijk gegeten. Was ook nog een leuke Sambashow !
Marian B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Ondanks een verkeerde boeking nog een positieve oplossing gevonden.
Tineke_StH .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
1e keer bij Rodizio gegeten.
Goede service, leuk en vriendelijk personeel.
Heerlijk vlees.
Tafeltjes wel dicht op elkaar, maar wel heel gezellig.
Saladebar kon wat mij betreft wel wat uitgebreider met aparte groenten..
Komen zeker een keer terug.
Guusje2014 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Vond het buiten verwachting goed ze kwamen vaak langs( ondanks AH kaart) vlees was gewoon goed voldoende salades aardig personeel, ze gaven keurig aan hoe de AH actie werkte des ondanks vind ik dat het niet klopt 2 de gratis is niet maar 8 euro korting ik vind dat je dan niet mee moet doen aan deze actie.
Rui L.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Alles was super lekker maar minder zout in het vlees zou beter en gezonder zijn. De bedining was zeer vriendelijk. Goede sfeer.
Carla L.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Geweldig gegeten
Erg goede service en zeer vriendelijk personeel.
Geweldig met de dansers dat maakt de avond helemaal compleet
Loes P.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
We hebben lekker gegeten .
Het was alleen erg koud in de zaak .

Ben alleen niet tevreden over de rekening. 2de gratis is bij mij 2de gratis en niet dat ik toch 2x 18,75 moet betalen ,voor het eten( .ipv 22.50 per persoon)wat het eigelijk kost .Heb ik dus 7.50 korting gehad???
Heb daar ook een opmerking overgemaakt,maar dat konden ze het menu niet zo verkopen .
Ik vind dan moeten ze niet met zo actie.
mee doen
Graag hoor ik van u
Gr loes pichotdup
Mirthe V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Prima gegeten. Sommige dingen van het buffet waren erg lekker, andere hadden weinig smaak. Het vlees en de andere dingen die werden rondgebracht waren veelzijdig en erg lekker. Ze kwamen daar vaak mee langs, dus je kunt meer dan genoeg vlees eten. Als toetje hadden we de twee typisch braziliaanse toetjes genomen. Die waren erg lekker, maar je kreeg er zelfs een beetje te veel van. Service was heel goed, erg aardig en attent personeel.
xx-gabrielle-xx .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Ze komen aan het begin erg vaak langs, hierdoor zit je natuurlijk sneller vol.
Het vlees is heerlijk en mals, echt top! Echt een aanrader
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Vriendelijk attent kwalitatief goed.
Ondanks dat het een AH arrangementje was. Prima
Temperatuur aan de lage kant zo dat we blij waren winters gekleed te zijn.
Nancy O.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Wij komen vaker en zijn fan! Het eten was zoals gebruikelijk erg lekker en de bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam.
hilde A.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Het was heerlijk, we zaten echt propvol! Lange tijd geleden dat ik zo lekker gegeten heb. De warme ananas, echt een aanrader.
hannekewdw .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
In tegenstelling tot andere recensies hadden wij, terwijl het een AH menu betrof, heel goed en veel vlees, ossenhaas en diverse andere biefstuk soorten. Het kon niet op en ook de keuze van salades an andere bijgerechten was lekker en met een grote variatie. Toetjes was eveneens heerlijk
Peter A.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wat een leuk en lekker concept. Heerlijk gegeten. Wel wat veel tafels per m2. Goede, vriendelijke en correcte bediening.
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gegeten met de Albert Heijn aktie.
Eten was goed en de sfeer prima,maar bij het afrekenen blijkt het 2e menu gratis van de Albert Heijn niet te kloppen en heb ik voor 6 personen betaald!..Nu achteraf lees ik vaker klachten hierover,en snap niet dat ze dat dan veranderen of duidelijk vermelden wat de actie in houd!..Is gewoon de boel bedonderen!..Slechte reclame voor Albert Heijn en Rodizio..
Jp B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Nadat wij hier de laatste jaren meerdere malen (+- 10 x) te gast zijn geweest, leek het een goed plan om weer eens te gaan dineren bij Rodizio.
Aangezien wij nog een kaart van de AH Restaurantactie hadden leek het ook nog eens voordeliger als normaal.

Dit is helaas erg tegengevallen.
Bij binnenkomst werden wij aan een tafel gezet, en werd tegen bedienend personeel gezegd "Albert Heijn" en namen plaats.
Normaal gesproken is het aanbod van vlees erg gevarieerd, van Ossenhaas, Roastbeef en Varkenshaas.
Nu werd het vooral beperkt door kip en Braziliaanse worstjes.
Ook werd er minder dan bij onze reguliere bezoekjes aan onze tafel vlees gebracht.

Uiteindelijk zijn we puur om te kijken hoelang het duurde de tijd gaan opnemen, hoelang wij niet geserveerd werden.
Na +- 25 minuten wachten besloten om het dessert dan maar te bestellen en de restauratie te verlaten.

Heb bij het betalen van de rekening wel even besproken dat de behandeling erg afweek van de vorige bezoeken.
Dit werd overigens tegengesproken, er werd geen onderscheid gemaakt tussen AH/actie en reguliere gasten. Wel vrij apart dat er wel " Albert Heijn" word geroepen tegen het personeel bij het aan tafel plaatsnemen,
Toen ik aangaf dat wij meerdere malen zijn komen dineren, en dit heel andere ervaringen waren werd er gezegd dat dit de normale gang van zaken was. Kreeg een hand geschud met excuses en dat was voor ons de laatste maal Rodizio,
Bea V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Uitstekend vlees, prima buffet, vriendelijke bediening,,, voor ons de vijfde keer dat wij hier waren,
En het is zeker niet de laatste keer!
kokkie1985 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Lange tijd niet meer geweest maar nu met AH actie weer eens gegaan, deze keer viel het tegen.

De bediening was lomp en onbeschoft, voor we wat te eten kregen moesten we 30 min. wachten (normaal was dat zo'n 5 min.). Variatie van het vlees was minimaal en de keren dat ze aan tafel waren ook schaars.

Weet niet of ik in de nabije toekomst hier weer terug zou komen.