Rodizio

Gevers Deynootplein 125 2586 CR Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Rodizio

Heerlijk Braziliaans

Maak kennis met de swingende Braziliaanse keuken. De obers lopen trots met grote spiezen mals vlees rond. Geef aan waar je zin in hebt en ze snijden het voor je aan. De uitgebreide saladebar voorziet je van de lekkerste groenten. De perfecte plek om een heugelijk feit te vieren met een grote groep familie, vrienden en collega's.

Meer informatie over restaurant Rodizio

Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Ed W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Fantastisch restaurant met veel en heerlijk vlees. Een super sfeer mede door het vriendelijke personeel. Wij waren met z'n tweeën maar vonden het echt een feestje!! Regelmatig entertainment maakt het compleet.
Vrienden van ons zagen onze berichten op Facebook en zijn er spontaan heen gegaan.
Een echte aanrader.
Andrea W.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
we hebben weer heerlijk gegeten bediening snel en correct alleen vonden wij de muziek iets te hard staan maar dat is onze mening en hoeft niet voor iedereen te gelden
Shanelly A.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Super
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Goed eten van goeie kwaliteit, personeel vriendelijk kwamen vaak langs met de vleespennen alleen de muziek moet zachter je kan haast niet praten met elkaar voor de rest 100 % oke
ana_stacia .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Het vlees was lekker. Ik vond wel jammer dat de bijgerechtjes zo beperkt waren. Maar voor de rest was de sfeer gezellig en de sambadanseressen waren er ook
dianacgent .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Echt heerlijk vlees ! En super buffet !
Bediening , de een was super vriendelijk , bij de ander moest lachen nog worden uitgevonden ...
Maar al met al leuke avond gehad !
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Ik heb inmiddels een aantal keer gegeten bij Rodizio en heb gisteren mijn partner meegenomen. De ontvangst is wat onrustig, ik kreeg het gevoel dat ze eigenlijk de tijd niet hadden. Wij zijn buiten gaan zitten, omdat de muziek binnen wat hard stond. Hoe langer we echter buiten zaten, hoe harder de muziek gezet werd. Dit vonden wij een beetje jammer.

Het eten was weer heerlijk. Het saladebuffet was niet te veel keuze, maar ruim voldoende. Het vlees was heerlijk mals, de bediening vlot en vriendelijk.
Ik heb weer genoten en kom zeker nog eens terug in de toekomst!
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Lekker eten! Vleessssss Yummie. Uitgebreid salade buffet!!
Entertainment van Braziliaans dans!
Gezellig .. Love iT gewoon
Patrick P.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Het personeel is geweldig,super aardig
Han N.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Leuke sfeer, vriendelijk en alert personeel, buffet halen en vlees wordt met spiezen aan tafel geserveerd. Heerlijk vlees!
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Verzekerd van een complete gezellige chaos, hier gebeurt van alles, en het personeel is flexibel genoeg om daar op in te springen. Het is heel druk, je kan er buiten eten ( aanrader) want binnen zitten vaak grote groepen die iets te vieren hebben. De samba show maakt de boel compleet.
Doe je eet-broek aan want hier kan je eten tot je niet meer kan. Eigenlijk heb je al genoeg aan het salade buffet, maar dan komt de bediening telkens langs met grote vlees spiezen, er is ook kip.
Voor een gezellige avond, doen! Maar u bent gewaarschuwd.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
De saladebar was heerlijk en vers. We kregen direct al een mandje brood met kruidenboter. Het vlees was goed en royaal. Het was erg gezellig. Alleen toen we afrekenden schrokken we wel want voor 2 glaasjes wijn (ja glaasjes geen glazen) moesten we 6,50 per stuk betalen.
sander W.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Heerlijk gegeten vanavond! Echt leuke tent en goede snelle bediening! Met vrienden hebben we hier een too avond gehad. Aanradertje.
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Zoals altijd, prima service, vriendelijk personeel en vooral ook uitstekend eten!
Met de AH actie nog leuker. Half buiten half binnen gegeten want het weer was goed.
Kevin S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Zeer gezellig restaurant. Leuke sfeer, heel goed eten en vriendelijk personeel. Voor de grotere vleeseters een goede keuze ;-)
annvw .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Gisteravond gegeten bij Rodizio. Hoorde hier goede en slechte ervaringen over, dus tijd om het zelf eens te ondervinden. Vlees was heerlijk ! Werd continue aangeboden.
Bediening ook allemaal prima. We komen zeker nog een keer terug.
zomiertje .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Je krijgt niet de 2e menu gratis. Je krijgt per 2 personen 18,75 korting. Vind dat wel jammer. Het eten is er wel lekker
willemjanny .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Gisteravond 10 mei bij Rodizio Schevingen gegeten via de AH Restaurant Actie.
Bij binnenkomst werd gemeld dat voor het “All you can eat” menu van 22,50 een bedrag van18,50 per persoon betaald moest worden via deze AH actie.
Hier waren dan wel de evt. koffie/thee of dessert bij in begrepen.
Goed, wij kregen ondanks de bijtijds gemaakte reservering een achteraf tafeltje achter een groot gezelschap.
De saladebar had nog wat kale sla en koude sauzen, sushi was nergens te vinden.
Al snel stond een bord patat en gebakken banaan op onze tafel met de door ons bestelde fles wijn.
De rondlopende heren met vlees spiesen hadden het erg druk met de grote, luidruchtige en cocktail drinkende gezelschappen.
Maar goed, wij kregen toch nog wel ieder 1 kippenvleugel en een paar plakjes biefstuk.
Daarna werd het zo druk met stevige mensen in grote groepen dat ons tafeltje OF uit beeld OF niet meer te bereiken was.
Uiteindelijk maar om een dessert en de rekening gevraagd.
Met z’n tweeën 65 euro afgerekend incl. een flesje wijn, en de ingeleverde AH Restaurant Kaart.
Een tweede 3 gangen menu gratis werkt hier dus echt niet, een flinke rekening en slecht eten, wel, al met al een fikse teleurstelling!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Heerlijk eten, topsfeer door het personeel, als je wilt Portugees sprekend...topprijs, alles lekker vers!!