Rodizio

Gevers Deynootplein 125 2586 CR Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 18.75€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Rodizio

Heerlijk Braziliaans

Maak kennis met de swingende Braziliaanse keuken. De obers lopen trots met grote spiezen mals vlees rond. Geef aan waar je zin in hebt en ze snijden het voor je aan. De uitgebreide saladebar voorziet je van de lekkerste groenten. De perfecte plek om een heugelijk feit te vieren met een grote groep familie, vrienden en collega's.

Meer informatie over restaurant Rodizio

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 23:30
Vrijdag 16:00 - 00:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Rodizio

Edson A.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Was weer lekker. Op de drukke zaterdagen lijkt het buffet iets smakelijker, maar dat is mijn ervaring.
Carolijn H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Het is een massale bedoening bij Rodizio. Maar het buffet is prima van kwaliteit, het vlees is goed, afwisselend en komt regelmatig langs. En de dansende schaars geklede dames doen vrolijk hun best. Dus als je zin hebt in een avond volksvermaak met prima eten is Rodizio een goede keuze!
Natalie M.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Vriendelijke bediening. Ze komen je aan tafel een stukje vlees, vers van de spies serveren. Lekkere saladebar.
Hoesain F.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Bediening vriendelijk en adequaat; eten was goed , maar wel 'heel veel'. Groot minpunt was de eindafrekening. Het restaurant rekende 37,50 als menuprijs; en mijn 'AH-actie 2e menu gratis' werd vertaald met de mededeling dat ik niet 2x 37,50 hoefde te betalen. Terwijl Rodizio adverteert met een AH-menuprijs van 18,75. Netto heb ik dus toch 2x 18,75 betaald. Hier kom ik dus niet meer.
Edson A.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Zelfs het eten van het buffet was allemaal lekker. Echt geweldig. Binnenkort gewoon weer..
Camilo H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Super avond gehad. Ze hebben er alles aan gedaan zodat we met de ah restaurant actie zouden kunnen eten daar waar de locatie Rotterdam er niks aan wilde doen. Serveerster was echt heel goed en het eten was heerlijk. Top verjaardag gehad! Ook IENS zelf heeft hier veel in betekend! Perfect geregeld in korte tijd!
Michele K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Heerlijk vlees, graag bij buffet wat meer groeten die niet al met saus zijn aangemaakt! Dat zou perfect zijn...
Pascal H.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Was helaas niet 2e gratis zoals de actie van ah was maar 10 euro korting pp
D O.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
het was heerlijk
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Gewoon weer goed en gezellig. Enige nadeel was dat de AH actie een beetje raar berekend werd
Ceciel O.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Gezellige avond met super vriendelijk personeel!
Marijke R.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Het overtrof onze verwachting.
Frank P.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Goede salade bar, komen konstand lang met zwaarden met vlees, je kan eten tot dat je ploft.
Amando N.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijk eten met een gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Zeer zeker een aanrader voor een fijne avond en heerlijk eten!
Sander A.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Enorme kippenhok. Als je er zit en het niet aangeeft krijg je alleen maar biefstuk. Nadat ik dat had aangegeven kwam er ander vlees. Alleen de manier hoe het vlees toen werd gereserveerd(agresief en boos) was niet fijn. Ik voelde ik me enorm bezwaard dat ik het had aangegeven. Dus helaas voor mij eenmalig.
Wil T.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Eten bij Rodizio is een aparte belevenis. Je kiest salades aan een salade buffet en het vlees wordt aan tafel van een spies gesneden. Vlees was erg lekker. Maar rem jezelf af anders eet je al snel veel te veel. Het was wel erg rumoerig, alhoewel het optreden van de samba danseressen wel erg leuk was, Alleen de keuze van nagerechten vond ik wat beperkt. Wel een aanrader!
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Met AH restaurantzegels heerlijk gegeten bij Rodizio in Scheveningen. Gezellige sfeer, entertainment en heerlijk gegeten. Het heeft zeker wat dat alle obers met spiezen met stukken vlees langs de tafels komen om je van vlees te voorzien. Zeker de moeite waard om hier eens een keertje te gaan eten !
Miep S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Het was heerlijk eten, een goede sfeer en zeer vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug!
Marianne R.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Alle medewerkers praten portugees, leuk! Wij waren er meteen om !6:00 met twee kleine kinderen, en het tempo zat er meteen goed in. Dat was in onze situatie wel prettig, maar wanneer je de hele avond wilt eten wellicht niet.
Picanha en feijoada was heel goed, lamsvlees niet zo, de rest was prima. Buffet niet heel uitgebreid, maar daar ga je ook niet voor als je voor dit restaurant kiest. Geen Braziliaans bier en frisdrank, dat was jammer.
Leuke middag/avond gehad, lekker gegeten, en nog tijd om even kort over het strand te wandelen daarna. Wanneer we weer in scheveningen zijn, voor herhaling vatbaar.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Geweldig alles was toppie wij gaan zeker terug