Rodizio

Gevers Deynootplein 125 2586 CR Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Rodizio

Heerlijk Braziliaans

Maak kennis met de swingende Braziliaanse keuken. De obers lopen trots met grote spiezen mals vlees rond. Geef aan waar je zin in hebt en ze snijden het voor je aan. De uitgebreide saladebar voorziet je van de lekkerste groenten. De perfecte plek om een heugelijk feit te vieren met een grote groep familie, vrienden en collega's.

Meer informatie over restaurant Rodizio

Richard K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
met ah boekje wezen eten en betaalde bijna helfde bedrag al gewoon erg jammer.prijs met ah boekje 18.50 pp eten was wel lekker maar niet meer met ah boekje
CBraam .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Lekker gegeten. Leuk concept. Mooie buffet bar met genoeg aanbod. Mag wel iets meer variatie in vlees aanbod. Vriendelijk personeel. Ruime opzet tafels.
Jane-Eyre .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Hier gegeten met een AH actie. Beetje verwarrend is dat boven de reserveringskolom op de website van de actie staat dat het tweede driegangenmenu gratis is en het eerste €18,75 zou kosten. Dat is nl niet zo. Zoals vermeld staat in het begeleidend schrijven over Rodizio betaal je € 18,75 pp en mag je een dessert van de kaart uitzoeken. Dus even goed lezen. Bij binnenkomst werd dit ook nogmaals duidelijk uitgelegd. Het concept is leuk en de met grote regelmaat langskomende vleesspiezen zijn heerlijk. Goed op smaak en temperatuur en afwisselend vlees: lam, buffel, rund, kip, beef, worstjes, varkensvlees. Verder een divers buffet bestaande uit diverse salades, rijst, pasta's, gerechten met zalmen tonijn, dressings, pepertjes enz. Het buffet wordt goed bijgevuld dus prima. Als dessert aten wij een huisgemaakte tiramisu en een passievruchtenmousse. Allebei erg lekker. Personeel was vriendelijk, oplettend en hard werkend. Dit restaurant is zeker een bezoek waard, met of zonder welke actie dan ook.
Yasmine L.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Het concept met rondlopende vleesspiezen leek mij heel leuk, maar er zat best veel tijd tussen. En dat vond ik vervelend. Het buffet vonden wij ook niet heel bijzonder, waarvan je dan tussendoor kon eten. Dus wij hadden het
gevoel steeds op een stukje vlees aan het wachten waren. Wel vriendelijk personeel en gezellige sfeer.
Freya B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
We hebben Heerlijk gegeten.
Vriendelijke personeel en leuke sfeer in het restaurant.
Leuke lokatie dicht bij het strand.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Jammer bij binnenkomst verstaan ze je al niet en er wordt gevraagd of je Engels kan praten.
Daarna wordt er in Engels/Nederlands uitgelegd aan tafel over een kaart :op rood gedraaid is even wachten met serveren van vlees etc groen is serveren.Ondanks dat de kaart op rood stond werden wij van alle kanten aangevallen met vlees en dat ging maar door.Eerlijkheidshalve was de kwaliteit van het eten goed,alleen te weinig sushi gerechten.En dan nu de grote teleurstelling,bij het afrekenen moesten wij ook €18,75 afrekenen dus totaal€37.50 voor 2 personen ondanks dat er op de site 2e persoon gratis menu.Na een lange discussie in het Engels Nederlands werd er ons gezegd dat het verkeerd staat op de site van AH Ongelooflijk!!Al met al was ik te veel geld kwijt met 3 personen.Dit iwas de eerste maar tevens de laatste keer!
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Zeer goed personeel en zeer goede gerechten. Ik ben echt fan van dit Braziliaanse Restaurant en kom absoluut terug. Mijn zaken relatie was ook zeer enthousiast over de gerechten en het vlees was word afgesneden op je bord.
Bea V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Heerlijk gegeten, uitstekende bediening!
Theresaharvey .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het was supergezellig, lekker vlees lekkere salades. Mijn vriend was jarig er werd voor hem gezongen env super leuke tent!
Crislaine4 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Leuk restaurant. Na een dag op strand zijn wij naar Rodizio gegaan met onze kinderen. De personel waren attent een vriendelijk. Het eten was uitstekend. Heerlijk barbecue een vers salades.
RN78 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het vlees was erg goed. Het kleine buffet vond ik aan de magere kant. Sushi was karig. Geen info bij de gerechten van het buffet.
We hebben gereserveerd met een Groupon voor zondag 28/08/2016. We hadden de gang van 17u tot 19.45u. Eerst werden we normaal behandeld en ging alles OK. Maar nadat ze volgens mij doorhadden dat we via Groupon hadden geboekt, werden we ineens heel snel "weggewerkt". Om 18.30u werd er nog gevraagd of we nog meer vlees wilden. Dit wilden we wel dus zeiden we dat het vlees welkom was. Maar wat gebeurde er? Vijf minuten na die vraag werden onze tafels leeggeruimd. We kregen helemaal geen vlees meer.
Tevens hebben we de worsten niet voorbij zien komen (wel aan andere tafels) en de visspiezen waren ook nergens te bekennen.
Toetjes zijn aan de prijs (vanaf €7,50).
Al met al stonden we al om 19.15u buiten.
Ik zat op de hoek tegenover de bar bij de entree. Ik denk dat de medewerkers haast hadden want ze sneden de bocht telkens te kort af en stootten daardoor iedere keer tegen mijn stoel aan. Erg jammer.
De sfeer deed ons ook eigenlijk helemaal niet Zuid-Amerikaans/Braziliaans aan. De samba-act was leuk maar duurde helaas een schamele 10minuten.
We hadden dus eigenlijk veel meer van deze avond verwacht en denken echt dat we zijn achtergesteld vanwege onze Grouponbon.
Behandel ons gelijk of geef je toko gewoon niet op voor dergelijke acties.
Bn73 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Via groupon een bon besteld. Daar gereserveerd. Bij aankomst ontvangen, zee r beknopte uitleg gekregen hoe het principe werkte. Daarna opzoek naar de sushi...die was zeer schaars. Toen opzoek naar de Braziliaanse lekkernijen, ook die waren niet in overvloed aanwezig. Het vlees wat aan tafel gereserveerd werd was echt heel goed. Jammer dat de "groupon" mensen niet alle vlees / vis hebben kunnen proeven, het leek erop dat we werden overgeslagen met bepaalde soorten vis/vlees. Zeker toen het drukker werd in de zaak, was er weinig oog voor de groupon reserveringen. Het leek erop dat we snel weggewerkt moesten worden. Jammer, want als het op deze wijze moet...dan betwijfel ik of ik er dan nog een keer heen zou gaan.
Het eenmalige optreden was leuk,maar zeer kort. Had er veel meer van verwacht, zo ook van de muziek.
Raybrons .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Eten wederom erg goed, in een erg leuke omgeving met Brazilaanse danser en danseressen.
Jammer dat men niet weet om te gaan met de AH restaurant actie
Esther R.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Niet mijn ding. Ik had het idee dat ik in een slechte film zat. Met eten dat zo uit een showboat cruise aangeleverd werd.
Michiel19861 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
De mensen die van vlees houden zijn hier aan het juiste adres. Het is leuk om verschillende stukken vlees te proeven, en voor de sfeer is het leuk dat de bediening rondloopt met staven vlees. Als toetje de tiramisu, niet volgens Braziliaans recept, maar volgens het traditionele Italiaanse recept, erg goed!
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Het buffet was goed. Het vlees was heel goed en bijzonder lekker. Heeft de juiste garing. Heerlijk, mals en goed gekruid.
Bediening mag ies vriendeljjker, maar het was enorm drukben vergte veel van de bediening
Fcruts .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Lams was het allerlekkerste.
Maar ook de biefstuk en rosbief was geweldig.
De Kip was de enige tegenvaller. Te klein en daardoor te droog en hard.
De sfeer is er geweldig en de dansers/danseressen zwepen dit nog een keer op.
De bediening is geweldig goed.
De prijs is wel behoorlijk.
Ondanks de AH aktie met 4 volwassenen en 2 kinderen toch 142 euro betaald.
Maar eigenlijk was dat het wel waard. Kinderen(4 en 6) betaalden ieder 13,50 excl ijsje en drinken.
Barbera V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We mochten gelijk aan tafel en gelijk eten ook al waren we te vroeg. Vlees was erg lekker en kwam steeds snel. We waren met Ah restaurantactie dus mochten ook iets kiezen van de dessertkaart, maar toetjes waren wel allemaal erg machtig. Na all you can eat vlees was een bolletje ijs alleen ook prima geweest. Maar ze waren wel lekker :)
Ans.blom3 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Het koude buffet was fantastisch en de hoeveelheid vlees meer dan voldoende en alles was lekker,gaar en op goede temperatuur.
De bediening was buitengewoon goed en snel en buitengewoon hulpvaardig.
Door tijd gebrek moesten we voor het dessert weg vanwege het bezoek aan het theater en toen werd eer aangeboden om na de voorstelling het dessert alsnog te gebruiken hetgeen wij ook gedaan hebben.Klasse Toch.