Rodizio

Gevers Deynootplein 125 2586 CR Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Rodizio

Heerlijk Braziliaans

Maak kennis met de swingende Braziliaanse keuken. De obers lopen trots met grote spiezen mals vlees rond. Geef aan waar je zin in hebt en ze snijden het voor je aan. De uitgebreide saladebar voorziet je van de lekkerste groenten. De perfecte plek om een heugelijk feit te vieren met een grote groep familie, vrienden en collega's.

Meer informatie over restaurant Rodizio

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 23:30
Vrijdag 16:00 - 00:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Rodizio

Jimi D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Na een heerlijke fles wijn besteld/gedronken te hebben, kregen we een rekening met daarop een 30 euro duurdere wijn. Vervolgens werd er in het Spaans tussen de obers gecommuniceerd: “doe maar alsof we een fout hebben gemaakt”. Well unfortunately is mijn tweede taal Spaans en stond ik met een mond vol tanden. Natuurlijk gewoon voor de (goedkopere) fles wijn betaald, die we overigens besteld hadden. Kortom; in mijn geval zien zij mij hier niet meer terug.
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Men was traag met drinken...perfecte avond.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Echt een restaurant voor vleeseters. Zeer vlotte bediening. Smaakvol gekruid. Voor mensen met een zeer grote trek. Restaurant zag er netjes en schoon uit. Ook geschikt voor gezelschappen.
rene R.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Hele fijne avond gehad met heerlijk eten. De bediening was prima, vlot en vriendelijk. Het enige dat ons opviel waren de sushi's bij het buffet. We vonden het een vreemde eend in de bijt. We vonden het niet passen. Zoiets als oliebollen in een sterrenrestaurant. Allebei wel lekker maar niet behorend in dezelfde setting.
Stephen L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Door de drukte stonden de tafels iets te dicht naast elkaar. De geopende deuren zorgde ervoor dat op sommige momenten erg fris was. Dat was wel jammer.
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten, bediening super vriendelijk
Leuk concept !
Arie A.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Prima in orde, heerlijk gegeten.
Met slechts één belangrijk minpuntje: Ook als je aangeeft d.m.v. de onderzetter dat je even wil pauzeren, omdat het aanlever-tempo van vleesgerechten zo ontzettend hoog is; dan nog staat men om de haverklap aan jouw tafel. Beetje opdringerig alsof met maagpijn weggaan een must is.
Marcelle Elize S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
We hebben voor vandaag gereserveerd en werden netjes ontvangen bij Rodizio. Wij waren hier nog nooit geweest en mede door die restaurantzegelactie van Albert Heijn kan je diverse restaurants heerlijk uit proberen, dit is een echte uitgelezen kans. Achterin de zaak heb je de saladebar met diverse salades/groenten. Je kon heerlijk gebakken aardappels met olijven proeven maar ook artisjokstukjes, fruit, gedroogde tomaatjes en diverse sauzen. De mannen kwamen met hun spiesen, met diverse soorten vlees oa; varkensvlees, biefstuk, heerlijke worstjes, ananas, zó van het vuur bij jou aan tafel dit afsnijden, echt een aanrader. Je kon nog een toetje nemen met je actiezegelmenu maar zelfs een half toetje konden wij niet meer wegkrijgen dus werd het een heerlijke koffie. Wij gingen hier weg met een goed gevoel, de bediening was goed en de service was echt heel vriendelijk, dit is voor ons echt heel belangrijk en daarom zullen wij zeker weer terugkomen bij Rodizio te Scheveningen. Dank jullie wel,

Floyd en Elize
Marie-Claire E.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Wat een waanzinnige avond was het weer! Samen met mijn partner en vrienden overheerlijk gegeten en gedronken en we werden weer flink in de watten gelegd door het personeel. In het begin kwamen de vleesspiesen in hoog tempo langs, waardoor we snel bodem begonnen te voelen. Dus na een kleine pauze, en nadat ik de heupen losgegooid had met de sambadanser en danseressen, zijn we weer vrolijk doorgegaan. De afwisseling van het vlees was fantastisch; lam, bief, buffel, rund, spareribs, varken, kip en ananas. Daarnaast nog die geweldige gebakken bananen en sushi met aardbei. Als dessert heb ik de Braziliaanse pudding met caramelsaus gekozen; dat is echt een dikke aanrader! Hier kom ik zeker weer terug, want hier eten is één groot feest!
Madyelin O.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Fantastisch Service
Davey M.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Voor het eerst op advies van een collega daar gegeten zonder een minuut spijt. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het buffet is wat mij betreft een beetje klein, maar aangezien er continu mensen met de overheerlijke vleesspiesen rondlopen heb je over het algemeen vrij weinig tijd om het buffet op te zoeken (mits je alles wil proeven). Al om al een echte aanrader voor vlees/grill/bbq liefhebbers!
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Eten was heerlijk en de bediening is er vriendelijk. In het begin krijg je in een hoog tempo verschillende vlees gerechten aangeboden maar halverwege bijna niet. Tuurlijk kan je er om vragen als ze langs lopen om andere gasten iets aan te bieden, maar toch zou daar beter opgelet kunnen worden.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Rodizio zit kennelijk niet te wachten op klanten via de AH kortingsactie. All you can eat gaat niet op als de obers niet meer in de buurt van je tafel komen. Na korte tijd besluit men stilzwijgend dat je genoeg hebt gegeten (en zo veel was dat niet, wij zijn geen grote eters) en wordt je overgeslagen bij het ronddelen van het eten. Na 3 kwartier met een leeg bord wachten op een stukje vlees zijn we maar weggegaan. Zelfs met een kortimgsbon ben je dan te veel kwijt voor wat Rodizio aan je wil geven.
Gina V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Het eten en de bediening uitstekend, maar ze konden onze reservering niet vinden, tevens had ik ook aangegeven dat ik met een kind 2 jaar zou komen ( kinderwagen) en er is geen rekening meegehouden.
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Alleen de dessertkaart is wat karig en prijzig. Locatie in Scheveningen vind ik prachtig en we kregen zelfs een leuk Braziliaans optreden van 2 danseressen en een danser!
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Het tempo lag te hoog voor ons. We hadden onze kaartjes op rood liggen maar deze werden niet altijd gerespecteerd, waardoor wij toch vaak nee moesten zeggen. Het vlees was voor mij aan de droge kant. Bijgerechten waren wel okay.
Myriam N.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
De wachttijd was dit keer perfect! De vleesspiezen kwamen niet te snel achter elkaar (zodat je óf moet overslaan óf je niet alles warm kunt eten) en niet te langzaam. De timing was echt goed. Het personeel was erg vrolijk en vriendelijk. Het was echt genieten.
Wij zitten altijd graag buiten (het was heerlijk warm onder de heaters) omdat we het binnen erg donker vinden. De tafels zijn dichter op elkaar gezet dan voorheen, maar het was op deze maandagavond niet stampvol, maar gezellig druk.
Alleen de prijsberekening blijft voor ons een vraagteken: Rodizio beweert dat je voor 37,50 voor twee personen dus de maaltijd van één persoon gratis is. 37,50/2 = 18,75. Kijk je naar de 'gewone' prijslijst voor Rodizio Completo, dan is de goedkoopste versie 22,50 op maandagavond TOT 18.00. Ook het toetje (gemiddeld 8,50) brengt het totaal niet kloppend. Hoe ze op die 18,75 pp komen is ons een raadsel. Maar ach als je je instelt op 37,50 met z'n tweeën (en niet dieper nadenkt over die tweede persoon gratis) is het ook eigenlijk wel prima.
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Loopend buffet was zeer beperkt weinig keus.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Erg leuke sfeer met Braziliaanse dansers. Leuk concept, goed vlees maar vond het wel erg duur. Ik was er via de AH actie maar was toch 41 euro per persoon kwijt.
wm K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Prima eetgelegenheid voor de vleeseters, het tempo ligt hoog en er is voldoende van alles, de akoestiek is niet heel
geweldig en daardoor snel rumoerig, maar prima tot zeer goed eten; we hebben genoten met ons gezin.