Rodizio

Gevers Deynootplein 125 2586 CR Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Rodizio

Heerlijk Braziliaans

Maak kennis met de swingende Braziliaanse keuken. De obers lopen trots met grote spiezen mals vlees rond. Geef aan waar je zin in hebt en ze snijden het voor je aan. De uitgebreide saladebar voorziet je van de lekkerste groenten. De perfecte plek om een heugelijk feit te vieren met een grote groep familie, vrienden en collega's.

Meer informatie over restaurant Rodizio

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 23:30
Vrijdag 16:00 - 00:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Rodizio

Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Erg leuke sfeer met Braziliaanse dansers. Leuk concept, goed vlees maar vond het wel erg duur. Ik was er via de AH actie maar was toch 41 euro per persoon kwijt.
wm K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Prima eetgelegenheid voor de vleeseters, het tempo ligt hoog en er is voldoende van alles, de akoestiek is niet heel
geweldig en daardoor snel rumoerig, maar prima tot zeer goed eten; we hebben genoten met ons gezin.
Ran C.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Bediening en service kan velen malen beter. Moesten aantal keer vragen voor vlees en zeker wanneer je geen rund en varken eet. We hebben maar 2 ronden vlees gekregen in de anderhalve uur dat we daar hebben gezeten. Dan maar eten vanuit het buffet. En aan de bediening zelf moesten we ook 3 keer vragen wat ze bedoelen en of ze ons begrepen hebben. En vervolgens een rekening waarvan je schrikt, nou wij hoeven in elk geval niet meer naar deze tent te gaan.
Yvon V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten vanavond. Zelf de ruimekeuze uit een koud buffet van salades etc. Met een aantal warme gerechten als lasagne rijst etc. Heerlijk. Aan tafel word het vlees geserveerd. Niet op een bordje, maar de bedoening loopt rond met grote spiesen heerlijk zacht gegaard vlees. Rund, kip, varkenshaas, Buffalo, chorizo enz. Allemaal gegaard op de spies in een gril. Heerlijk! Qua prijs niet duur voor de qualitieit vlees die je krijgt. Voor 6uur 26,50 anders 29,50. Snelle bediening en vriendelijk, vrolijk personeel.
Wladimir V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Prima sfeer , goed eten Tempo van het opdienen van eten zou iets minder snel mogen.
Verder leuke tent
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Alles was zeer goed
Voor ons persoonlijk hoefde de samba dansers en vooral het harde geluid er niet maar ja dat zal wel toegevoegde waarde geweest zijn in een Braziliaans restaurant??
Anne-Miek S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Heerlijk gegeten....goede vriendelijk personeel. Buiten gezeten en werd ons aangeraden niet aan de rand te gaan zitten ivm regen maar in het midden. Kom zeker nog eens terug
Marjo V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Het is een super gezellige en sfeervolle tent..het eten ziet er super uit en het smaakt ontzettend heerlijk..goeie bediening!!
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Een heel leuk concept, ik raad dit zeker aan en kom nog eens terug!!! een dikke 10!! We werden erg goed ontvangen en voor mijn moeder werd ook goed gezorgd ondanks haar scootmobiel.
Nicole N.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Hele leuke avond gehad!
Remko V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij Rodizio. Leuk concept vooral als je gek op vlees bent.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Nooit meer, actie was 6 euro korting ... je bent verplicht om een dessert te nemen !! van 16 euri. Jmrrrrrr. Zijn die kleine lettertjes
petra V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten,maar veel te druk en lawaaig.
Cathleen V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Altijd lekker als je veel van vlees houd! Kwaliteit is goed en de smaak heeerlijk :) Lekker buiten gegeten.
Voordeel met de AH bonnen is dat je nog steeds gebruik mag maken van het all you can eat concept.

Minpuntje: de drankjes zijn schreeuwend duur! Zo kwamen we totaal toch weer aan de prijs van 2 menu's.

Maar zou t zo weer doen, met minder drankjes ;)
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten bij rodizio! We hadden gereserveerd en hadden een super leuke tafel! Bediening eten alles was top! Echt een aanrader. Wij komen zeker nog een keer terug
tv.krevelen .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Uitstekend restaurant. Goede bediening en heerlijk eten. Wij zullen het zeker aanbevelen bij familie en vrienden. Erg gezellig.
crystelvandermeer .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Erg goed eten. En heeeel veel. Vriendelijk personeel. Ze komen vaak langs met spiezen met verschillende soorten vlees. De braziliaanse banaan is echt super lekker. Leuke sfeer in t restaurant.
Ine K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
We waren met z'n viertjes, moesten lang wachten totdat de frietjes werden gebracht. Verder waren de tussenpozen waarbij de verschillende vleessoorten werden aangeboden ook lang, ze kwamen wel langs met vleessoorten die we al gehad hadden. Hier zou het wenselijk zijn geweest als hierop wat meer opgelet worden! Verder was het concept goed, jammer dat de prijs wat aan de hoge kant was, zonder de ah-actie en de prijs van de dranken waren ook vrij hoog, €4,25 maar liefst voor 1 radler!
Lazlo J.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Interieur erg verouderd en service ondermaat, vlees is wel heel erg goed alleen het totaalplaatje teleurstellend. Muziek stond ook erg hard geen sfeer
johan W.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
met binnenkomst is het concept aan ons uitgelegd.....maar het werkte niet..rode kant boven was even pauze van eten..maar de obers bleven komen...je kreeg het gevoel dat ze je zo snel mogelijk weg wilden hebben..in korte tijd werd je volgestouwd met te zout vlees..het was te lawaaierig en de tafels stonden te dicht op elkaar...