Rodizio Rotterdam

Kruiskade 24 3012 EH Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Meer informatie over restaurant Rodizio Rotterdam

Dagelijks geopend: 11:00 tot 00:00 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Bar

Jouw recensie over het restaurant Rodizio Rotterdam

Cathy W.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Heerlijk gegeten bij Rodizio
Rotterdam, en heel gezellig!
Vriendelijke bediening..komen hier zeker terug!
Juan H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten, mooie interieur en aardige medewerkers
Nikki F.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Verschrikkelijke oplichters! Wij hadden een kortings voucher via social deal en dat hadden wij meerdere keren bij het personeel aangegeven maar toch moesten wij de volle prijs betalen aan het eind van de avond omdat die zaterdag niet geldig is terwijl wij het meerdere keren hadden aangegeven. Er was geen discussie mogelijk en het personeel was zeer onbeschoft. Hier komen bij nooit meer terug! Ook het eten viel zwaar tegen voor de prijs.
D S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Wat een ontdekking. Bij de reservering had ik aangegeven dat mijn man jarig was. Bij aankomst werd hij direct gefeliciteerd en konden we een leuke tafel uitzoeken. Een vriendelijke dame legde het concept uit en direct werden onze drankjes opgenomen. De zaak ziet er sfeervol uit met leuke Braziliaanse muziek (maar gelukkig met meer sfeervolle verlichting dan in Brazilië standaard is). Alle obers waren erg vriendelijk en spraken Portugees en Nederlands of Engels naar wens van de klant. Kwaliteit van het buffet is goed en het vlees van de rodizio uitstekend. Goede kwaliteit en steeds goed warm en perfect gegrild.
Toen ik even het buffet bekeek, vroeg direct iemand of er iets speciaals was dat ik graag had willen hebben. Ik gaf aan dat mijn man zich afvroeg of we ook ijs konden bestellen. "Maar uw man is jarig toch? We komen zo met een speciaal verjaardagsijsje voor hem natuurlijk". Zo attent, dat heb ik niet eerder gezien.
Danseressen zijn leuk en hebben oprecht plezier zonder ordinair te zijn. We komen terug.
Michael W.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Leuk restaurant, leuk concept. De bediening (gauchos) kwamen vaak langs met verschillende vleesspiezen en als je een andere soort wilde werd dat direct geregeld. Drankjes duurde wel wat langer.
Het leek of bijna al het vlees in dezelfde marinade had gelegen. Weinig variatie in smaak.

Al met al wel een leuk adres om ontspannen te gaan eten met vrienden.
Maar door redelijk luide muziek en shows (elk uur) geen restaurant voor een intiem diner
Manuela M.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Super mooi restaurant,goede service,heerlijk eten!!
Macobi .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Eerste keer, maar zeker niet de laatste keer.
Was geweldig, prachtige zaak met heel vriendelijk personeel.
Fantastisch salade buffet !
Wij komen snel terug
Koen G.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Het eten is heel lekker en van goede kwaliteit. De bediening is heel vriendelijk.....aanrader
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Hier geldt niet dat het 2e menu gratis is! Je krijgt €7,50 korting per couvert op het all you can eat menu!
Inger K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
De ontvangst begon al een beetje chaotische we moesten zelf na een tydje iemand aanspreken ivm onze reserveringen. Onze tafel was weg gegeven aan iemand die had gebeld, terwijl wij ruim van te voren hadden gereserveerd, maar goed dat was ook weer snel opgelost.
Het concept was voor ons nieuw en werd ook niet uitgelegd.
Nu waren we slim genoeg om te ontdekken hoe het werkt. Het viltje met wel of geen order had genut, het vlees werd gewoon aangeboden en dat was prima maar het ging in een rap tempo en het was een beetje overweldend. Het eten was goed, maar alles ging wat chaotische.
Later op de avond kwamen de brazilaanse danseressen alleen had het wat eerder gedaan nu was de zaak half leeg en de meiden deden het harstikke leuk.
.Bij het afrekenen werd er amper wat gezegd en ook geen gedag gezegd ze hadden het te druk onderling.
Nu zijn wij echt geen zeurders maar tip voor het restaurant er zijn toch nog wel wat aandacht puntjes voor het personeel. Het was leuk voor een keer, maar daar blijft het ook bij.
Cazim T.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Afgelopen weekend met collega wezen eten. Entourage is prachtig. Het eten is in de vorm van een open buffet. Het vlees wordt persoonlijk aan tafel gesneden (plakjes) wanneer zij iedere keer voorbij hun ronde doen. Vleesgerechten waren heerlijk, kortom sfeer, eten en drank waren echt goed. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Het is op paar minuten afstand van de metro , dus je kan buiten de stad parkeren met de metro bij station Stadhuis uitstappen.
Elisabeth B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Heerlijk en gezellig gegeten. Leuke sfeer en personeel...............
.....................................................
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Leuk concept, is alleen wel erg in korte salvo’s veel verschillende gerechten en dan een tijdje niets, iets betere spreiding zou wenselijk zijn
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Mooie inrichting, knus en gezellig. Zeer vriendelijk personeel. Komen hier zeker terug!
Angelique M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Het eten was echt super lekker. Ze kwamen heel vaak met de spiezen met vlees langs. En het een was nog lekkerder dan het andere. Via de AH restaurant actie gereserveerd en dit was zeker voor herhaling vatbaar. Een groot compliment aan het personeel, want ze zijn ons achterna gekomen om een vergeten zonnebril terug te geven en we waren al echt een behoorlijk stuk van het restaurant weg. Top service!!!!
Ashley S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Lekker buffet. Heerlijk vlees. Ook de patatjes en gebakken banaan zijn heerlijk. Ik ga hier zeker vaker komen!
Eefje K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Eten prima, erg lekker vlees en buffet ruime keuze. Show tussendoor leuk. Akoestiek niet geweldig en grote groepen en harde muziek geven veel lawaai zodat je écht tegen elkaar moet schreeuwen. Prijsniveau van de wijn (34 euro) is écht bovenmatig voor dit soort restaurants. Beter 4 soorten wijn aanbieden in diverse prijsklassen.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Soms duurde het lang voordat het personeel kwam om drinken op te nemen.
Leo A.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Zeer goed eten.vriendelijk personeel
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Gisteren voor de tweede keer geweest bij Rodizio Rotterdam met de AH actie. In tegenstelling tot de vorige keer viel het gisteren erg tegen.
Bediening liep vanuit de keuken langs onze tafel, keken ons aan en liepen gewoon door. Het enige wat wij aangeboden kregen was Roast Beef (daar kwam die meneer wel 10x voor langs), voor de rest weinig variatie in vlees. Het leek wel alsof je met de AH actie uitgesloten wordt voor bepaalde vleessoorten (was de vorige keer niet, daar kreeg je alle vleessoorten). Op een maandagavond is het uiteraard niet zo druk als in het weekend en toch keek de bediening amper naar je om, paar keer naar de bar gelopen om drinken en extra friet te vragen (lijkt wel alsof je 1 portie voor de avond krijgt), we waren met een groep van 7 personen en kregen 1 klein schaaltje friet.

Vorige keer (en alle andere keren met de AH actie in Den Haag) kregen we de normale/reguliere dessertkaart wat inbegrepen was bij de actie. Nu konden we wel bestellen van de dessertkaart, maar tegen betaling. Bij de AH actie kregen we nu alleen de keuze uit ijs, koffie of thee.

Dit alles bij elkaar viel het ons echt heel erg tegen en vonden ons erg benadeelt door de AH actie. Of je doet volledig mee of niet, maar zoals het gisteren ging zullen we niet meer terug komen, mét of zonder actie.