Rodizio Rotterdam

Kruiskade 24 3012 EH Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Meer informatie over restaurant Rodizio Rotterdam

Dagelijks geopend: 11:00 tot 00:00 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Bar

Jouw recensie over het restaurant Rodizio Rotterdam

Marcia M.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Heerlijk gegeten,veel soorten vlees en uitgebreid buffet
Martin T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Goed vlees en heel aardige bediening. Een leuke ervaring en kom er zeker nog eens terug.
De tafel van Ton V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
We aten via de AH actie. Is overigens verder niets van te merken. Men is enthousiast van begin tot het einde. het was niet druk, sterker nog wij waren in het begin bijna alleen aan onze kant van het restaurant maar er werd zeer attent gereageerd. Regelmatig kwamen de spiezen voorbij en voor je het wist stonden er ook extra lekkernijen op tafel zoals banaan met suiker en kaneel. Je moet zelf dus kiezen om het rustig aan te doen. De kaartjes op de tafel of je wel of niet bediend wil worden helpen dus niet altijd. Je hoeft maar met een ooglid te knipperen en dan komt er weer een spies voorbij. Wij hebben heerlijk gegeten al had het in het begin dus wel iets rustiger aan gemogen. gezien het enthousiasme een positieve indruk om nog een keer te gaan.
A. V.
Heerlijk gegeten, er was ruim voldoende. Wat mij wel opviel was dat het aangeboden vlees aan de zoute kant was, Deze smaakbeleving kan komen omdat wijzelf zuinig met zout zijn.j
Sanjay R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Goed eten alleen weinig variatie naast het vlees.
Laurens S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Ik heb in dit restaurant een leuke avond gehad met mijn pleegzoon. Die kende de opzet en kon mij goede tips geven over hoe hier het best te eten. Het tempo van vleesaanbod ligt namelijk inderdaad erg hoog, dus voordat je het weet zit je overvol. Neem vooral niet teveel brijhapjes. Als echte vleeseters kwamen we zeker aan onze trekken en de kwaliteit van het vlees was geweldig!
Sophie D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Enorm lekker gegeten!
Goed geholpen en het eten was erg goed! Kwamen vaak langs met verschillende soorten vlees. We aten met het AH menu en betaalde 18,75 pp. We konde alles eten en dessert was inbegrepen. Heel erg bedankt voor onze fijne avond!
G.A. V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
De wachttijd tussen bestellen en leveren was kort. Het bedienend personeel klantvriendelijk, was niet altijd de Hollandse taal machtig. De sfeer was goed en alles was schoon. Verschillende banken wel erg hard. Toch ben ik van mening dat de opzet en de bediening prima is, zou zo weer een keer daar gaan eten.
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Ze kwamen in het begin iets te snel achter elkaar met de spiezen aan tafel waarschijnlijk omdat het restaurant niet vol was deze avond. We vonden het ook te fris binnen. Maar dit restaurant is zeker een aanrader.
Erik P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Goed bereid eten en veel keuze in kwaliteitsvlees in dit restaurant. Het tempo ligt soms wat hoog maar dat is opzich geen probleem. De cocktails zijn lekker en de vroljjke muziek helpt om goed in een Braziliaanse sfeer te komen, ondanks het koude en regenachtige weer buiten.
Astrid M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Lekker gegeten. Zeer vriendelijk personeel.
Suzana D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Leuk personeel, mooie omgeving en een super leuke sfeer
Sandra A.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Jammer dat je je snel klaar bent met eten en jammer dat er geen toetje bij het buffet zat.
Vlees was prima en bediening zeer vriendelijk dat maakt het weer goed.
Ellie T.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Vriendelijk en vlotte bediening,
Wij hadden een topavond.
S. M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Lokatie was groter dan ik verwachtte. Eten van het buffet was super en het vlees smaakvol.
Ik had al eens bij die van Scheveningen gegeten, maar deze van Rotterdam is zeker ook de moeite waard.
Ik zou het zeker aanraden.
Shanty V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en live muziek/dans
Bianca J.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Salade bar was erg weinig op de sausjes zaten ingedroogde randjes zet gewoon dichte flessen neer met saus
Muziek was erg hard zo hard dat je niet kon praten in begin komt de een naar de ander met vlees maar dan houd het op lopen ze gewoon je tafel voorbij dan komen er dansers dan gaat de muziek zo hard dat als je met kinderen zit ze bijna gehoorbeschadiging krijgen zo hard en dat lijkt het wel een nachtclub
Een tip voor deze mensen ga eens in Amerika eten bij Fogo de choa of Texas the brasil die hebben een buffet niet normaal die lopen net zolang met vlees tot je kaartje op rood zet en de sfeer rustig muziek heerlijke warm kaasbroodjes echt ga daar eten als eigenaar en dan weet je hoe je de plank misslaat
Deborah B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Zeer goed personeel. Mooie zaak. Goede entertainment
Iris H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Heerlijk gegeten , zeer gastvrij ontvangen
Lilian S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Ik kan niet zeggen dat het fantastisch is, maar het is wel heel lekker,
Wij hebben gebruik gemaakt van de AH actie voor ons 1e bezoek aan dit restaurant, en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was. Het buffet is vers en heerlijk met veel keus. Alleen was wat meer vis welkom geweest en de zalm was overgaar en daardoor erg droog.
Het vlees is erg goed, goed gegrild en heerlijk mals vlees van goede kwaliteit,
het dessert vond ik wat minder de tiramisu is geen aanrader deze kun je toch beter bij een italiaans restaurant eten.
De tafels staan erg dicht op elkaar waardoor je je wel wat bekeken voelt door je directe buren.
De mannen van het vlees komen wat te vaak langs in tegenstelling tot de obers om wat te drinken of iets anders te vragen, ik ben tot 2x toe naar de balie moeten lopen.
Wel leuk om eens te doen, maar niet helemaal mijn ding aangezie ik zelf niet een vleeseter ben.
Marie-José D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Gegeten met de AH restaurantactie all you can eat. Vlees in overvloed. Ze komen erg vaak langs met het vlees (soms zelfs iets te vaak/snel). Daarnaast kun je van het buffet groente, salade etc. krijgen. Je krijgt ook nog frietjes aan tafel en stokbrood met smeersel. Kwaliteit eten over het geheel goed. Over het algemeen zeer vriendelijk personeel. Wachttijd kort. Prijs-/kwaliteitverhouding goed.