Rodizio.nl

6,8
6,9
Foodfun .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Mijn steak was medium gebakken zoals gevraagd en de mixed grill(kipfilet ,spareribs en rundvleesspies) was ook lekker,vooral de spareribs lekker mals.Voor de pepersaus betaal je 1,95 extra.
Inderdaad wordt er voornamelijk (slecht) engels gesproken door de bediening en wat nogal vervelend voelt,is dat ze bij de bar blijven staan(dichtbij ons tafeltje)om naar buiten te kunnen rennen als er mogelijke klanten hun menu bekijken.
Wat ik vies vond, 1 v/d personeelsleden vond het normaal om aan z'n achterhoofd te staan pulken en daarna steeds te kijken op z'n vingers of het resultaat had.
Het eten zelf was lekker,maar er zijn nog wel verbeterpunten!
Brian D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Wij kwamen hier terecht via een Grouponaanbieding. Waarschijnlijk was ik de zoveelste Grouponklant want ik kreeg niet echt het gevoel dat ik welkom was. Ik voelde me bijna schuldig dat ik een Groupon had ipv dat ik gewoon bij ze binnenkwam. Dit door het norse gedrag van de bediening. Ik kreeg een slechte plaats bij de deur waar het enorm tochtte en frisjes was. Ik vroeg of ik misschien iets meer in het midden kon zitten want daar was nog plaats. Daar werd heel chagrijnig op gereageerd en dat waar ik zat voor Grouponklanten was.

Ik heb maar mijn jas aangehouden de rest van de avond. Verder is dit ongeveer de slechtste e saladebar die ik ooit ben tegengekomen. het was gewoon weg vies. Maar goed kan een kwestie van smaak zijn. Maar voor de salade hoe je niet te komen. En als je vegetarisch bent ook niet.

Het vlees is het enige positieve wat ik kan zeggen over het restaurant. Lekkere kippetjes aan spiesen of lekker ander gegrild vlees. Als je een echte vleeseter bent zoals ik dan zit je daar wel goed. Ik heb vlees gegeten tot ik niet meer kon.

De show hebben vanwege onze geweldige plek niet kunnen zien.

Maar al met al was ik toch zwaar teleurgesteld en met name door de bediening.
Bianca R.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Wat een aanfluiting...we bestelden stoofvlees en kregen een klein kommetje soep met veel bonen en 3 stukjes gestoofd vlees en de rest was worst..verder een stukje gegrild vlees wat bijna rauw was en een beetje koude rijst en wat fantasieloze sla...na een klacht dat we dat niet besteld hadden kregen we te horen dat dat wel het bestelde brazilian stew was...je wordt hier gewoon belazerd.
LaiLai79 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
We moesten lang wachten op ons eten. De biefstuk, die we medium besteld hadden, was door en door gaar, droog en aangebrand. Ober bleef proberen ons duurdere gerechten aan te smeren.
Kippetje04 .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2014
Erg lekker gekruide spare ribs gegeten, worden geserveerd op kleine bbq-tjes. Ook de garnalen waren prima. Waar we ons kapotgaan schrokken was de gepeperde rekening: het drinken is duur en de patat etc. is NIET bij de prijs van een gerecht inbegrepen, wat je wel verwacht. Maar goed. Lekker vlees, maar daar is ook alles mee gezegd. Ambiance niet uitnodigend, maar dat geldt voor meer tentjes in deze buurt waar je soms wel verrassend lekker kan eten. Al met al slaan we Rodizio de volgende keer toch over.
Corrie321 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
De rekening vliegt omhoog als je voor een frisdrank al 3,70 rekent brood 1,90 pp sauzen 2,50 pp patat 2,50 pp
Het vlees was erg goed maar de sardines waren complete gratenbakken afschuwelijk 93,80 voor 3 hoofdgerechten waar 1 gerecht meer geschikt was voor de huiskat
Black-Swan .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
Ik had hier op mijn verjaardag gegeten de Entrecote was erg taai en alles behalve mals had meer weg van kauwgum dan van vlees. De patat was niet goed doorbakken en was vrij slap. De salade die je erbij kreeg had zijn beste tijd gehad. Een ''large'' glas cola kostte 4,50, er was bij het bestellen van deze cola niet gevraagd of ik een large glas wilde of een medium glas. Het enige lichtpuntje waren de sardientjes, die smaakten heerlijk en waren op de grill gebakken en deden me denken aan de sardientjes die je in mediterrane kustplaatsjes kunt krijgen. De serveerster was onpersoonlijk en kwam niet erg vrolijk over. Voor mij wegen de positieve aspecten niet op tegen de negatieve aspecten van dit restaurantbezoek. Dus hier kom ik dus niet meer terug.
Saicheung .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Wij zijn hier met 4 man wezen eten. Hoewel de website nog niet is gewijzigd is het concept inmiddels veranderd. Men kan hier niet meer genieten van een typisch Braziliaans buffet. Er kan enkel nog a la carte worden besteld. Omdat wij redelijk honger hadden besloten wij te gaan voor onbeperkte spare ribs. Nadat wij onze spare ribs op hadden vroegen wij de ober om een extra portie. De ober gaf aan dat dit echter niet mogelijk was omdat wij niet expliciet hadden vermeld dat wij de onbeperkte spare ribs wilden ondanks dat wij bereid waren extra te betalen. Na enig aandringen gingen zij hier toch akkoord mee. De extra spare ribs waren smakeloos en gekookt in plaats van dat deze uit de oven kwamen. Bij elke bestelling van drank vergat de ober de helft. Kortom: zeer teleurgesteld in zowel de service alsmede het eten. Als je echt Braziliaans eten wilt kun je beter verder zoeken.
Jerry S.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2013
Braziliaans op en top!! Zelf de salade halen en de rest van de avond genieten van alle heerlijke spiezen die de obers per tafel serveren en snijden!! Van kip tot buffalo tot biefstuk allemaal heerlijk!! Super bediening en tot binnenkort!!
Lidia P.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
Dit is (voor een braziliaans) een parel in de stad! De diverse menu mogelijkheden en het buitengewoon lekkere eten en fantastische buffet, maken van dit Braziliaanse restaurant een must. Alles, absoluut alles, was zo bijzonder lekker en vers en ik konde keuken van brazilië ged proeven Super aardige personel ook.
MiShe .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2012
Ik kan er niet meer van maken dan "Het is aardig" of "Het is net niet goed genoeg", vandaar de 6. Het buffet biedt op zich voldoende keuze maar een typische klassieker als "vinagrete" ontbrak. De gerechten in het buffet zijn ook redelijk vlak, zonder uitgesproken smaak. Uiteindelijk draait het allemaal om het vlees natuurlijk. In een Rodizio verwacht je dat er een niet aflatende stroom vlees op je afkomt maar in dit restaurant liep er die avond 1 persoon met vlees rond. Op een gegeven moment zat er 15 minuten tussen 2 vleesgerechten. Dat is gewoon te lang. Ook van het vlees vond ik de smaak redelijk vlak met uitzondering van de linguiça (worstje). Twijfelgeval waarbij ik neig naar "net niet goed genoeg" en denk niet dat ik hier nog een keer terugkom.
19761957 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
Leuk concept. Heerlijk gegeten met de kids. Die genoten van het buffet en de entertaining. Het aan tafel gesneden vlees is een aanrader. De bijzonder aardige bediening en de cocktails zorgen dat je blijft zitten. Het herentoilet zou iets vaker, tussendoor, gecontroleerd moeten worden. Het mikpunt vinden is na een paar cocktails blijkbaar verdwenen bij de heren.
Clarkey .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2012
As a meat-lover I always love going to this place. Apart from the very affordable and well stocked buffet, the Rodizio style meat served and cut at your table from the skewers is simply delicious.
They have samba girls on Friday and also have nice deals on cocktails.
SieboldHuis .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2012
Een fijn en gezellig restaurant voor ieder wat wils. Zeker voor een groep waarvan de wensen uiteenlopen. Uitgebreid buffet, heerlijk vlees en grote gamba's. Dessert uitmuntend: warme ananas met kaneel. Echt een aanrader
Bauke F.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
Ik heb hier inmiddels drie keer gegeten en dat is veel te weinig. Als je - net als ik - van goed vlees houd, dan kom je hier wel aan je trekken. Het is altijd lastig om je weer in te houden met opscheppen van het (salade/voorgerechten) buffet, want je moet hier voldoende ruimte over houden voor de malste stukjes ossenhaas, biefstuk, kip, struisvogel (!), entrecote etc aan de spiezen die de kok aan tafel op je bord snijdt. En aan het eind vraag je om de verse ananas aan de spies, heerlijk!
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Wij aten hier op een zaterdagavond en dus was het gezellig vol; gelukkig gereserveerd. Tafels en stoelen zijn wat krap, maar passen prima is dit restaurant(concept). Aan de zijkant is een buffet met best lekkere gerechten, zoals Braziliaanse bonen, spareribs, fruit, gebakken rijstgerecht of groentes. Gebruik hiervan aangevuld met een van de vleesmogelijkheden is al ruim voldoende. Echter gingen wij voor de 'bekende' mixed grill. Onbeperkt maar vooral omdat je zo 7 soorten vlees kunt proeven. Sommige daarvan waren okay (zoals de rump steak en kip), anderen heerlijk (zoals de worstjes en gegrilde rundvlees). De manier van serveren aan tafel is geinig. Bediening was vriendelijk maar niet uitzonderlijk. Al met al een leuke ervaring.