Over restaurant Rodin

Een stukje Parijs in Rotterdam

Zet een voet over de drempel en je bevindt je direct in een stijlvolle brasserie in hartje Parijs. De kaart staan vol met Franse klassiekers, maar ook mediterrane smaken ontbreken hier niet. De eigenaresse is vriendelijk en beschikt over een flinke dosis vak- en wijnkennis. Erg fijn.

Glas champagne

Service8,6/10
Decor7,9/10
Nurtan T. 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Was erg lekker en geode Wijn! Werd goed opgevangen en bediening was snel en goed. Eten was heerlijk. Ik kom graag terug.
DickSpringer . Bourgondiër (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Piezel .. Bourgondiër (2 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Lekker gegeten, prima drie-gangenmenu gehad waar we ook wat op aan konden passen na vragen. Vriendelijke bediening. Inrichting vond ik wat sjofel maar wel sfeervol.
JohnLinda . Bourgondiër (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Ook deze keer stelde Rodin niet teleur.
Ondanks dat het een stille zondag avond betrof ( ze verdienen beter ) was alles ook nu piekfijn in orde, op smaak en verzorgt.

Tot de volgende keer.
José D. Fijnproever (5 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Heerlijk geluncht bij Rodin. Fantastische Viognier bij super uitsmijter en klassieke clubsandwich. Fijn ook de vraag voor wit of bruin brood, meegebakken of niet en dat alles met een glimlach. Ik kom hier toch altijd weer graag!
Jokecoffee . Bourgondiër (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijk gegeten.. echt een aanrader is het limoncello taartje! Wij hebben een hele gezellige avond gehad bij Rodin.
Rienvdb48 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Voorgerecht hoofdgerecht en dessert waren heerlijk, extra bijbestelde friet was met een beetje knoflook, heerlijk maar doet wel denken aan patatas bravas. De rode wijn paste goed bij de heerlijke diamanthaas.
Eila . Bourgondiër (3 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Binnen of buiten? Of eerst buiten en dan binnen?..En dan buiten zitten en toch naar binnen, allemaal geen probleem bij de vriendelijke bediening. Daarbij steeds een kan drinkwater, heerlijk eten en een prima sfeer, lekker avondje uit. Vooraf hadden we de heerlijk vers en ziltig smakende terrine en de brioche met zachte eendenvlees, daarna de falafelburger (zou iets minder gepaneerd kunnen zijn) met het frietentorentje, heerlijk en de lekkere diamanthaas, van elkaars bordje snoepen om zo alles te proeven. Het dessert was wat gewoontjes, het limoncellotaartje was lekker net als het ijs en fruit, maar minder spannend dan de andere gangen. Maar we hebben heerlijk gegeten en gedronken en dat voor een prima prijs! We komen graag een keer terug (ook de lunch is trouwens heerlijk bij Rodin, weten we uit ervaring)
Sophie K. Gastronoom (121 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Schattig zaakje met leuke bediening. Ik kwam hier met de ah bon.
Vooraf krab, was denk ik niet helemaal mijn smaak. Hoofdgerecht van zalm met spaghetti was goed, maar niet heel verfijnd.
Toetje was een limoncello taartje, origineel idee, lekker maar beetje vlak van smaak.
Al met al dus oké eten, zeker voor die prijs.
Bediening erg vriendelijk.
Hélène V. Fijnproever (5 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Via de AH dineractie bij Rodin gegeten. Ik had een heerlijke krabterrine met pittige avocadomouse vooraf en een falafelburger op een (voor mij iets te) king size broodje met huisgemaakte patat als hoofdgerecht en een Lemonchello taartje als dessert (alsof er een engeltje...). Heel vriendelijke bediening en dito service. Aanrader!
Nicormondt . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Bij Rodin gegeten via de AH actie. Konden kiezen uit een prima selectie. Vis, vlees of vegetarisch. Eten was prima, bediening goed gehumeurd en enthousiast. Wist wie wat at en legde ook uit hoe ze dat onthielden. Zal zeker hoog op de lijst staan als we weer een naar Rotterdam gaan.
Christel_ . Fijnproever (8 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Rodin met de AH restaurantactie. Vooraf krab terrine en eend gekozen, beide heerlijk. Goede portie lekker op smaak gebracht. Hoofdgerecht beide gekozen voor diamanthaas. Erg goed bereid, lekkere groenten, jus en aardappeltjes erbij. Ook sla en friet besteld erbij maar dat was niet nodig. De gerechten waren groot genoeg en sla was niet aangemaakt. Smaak van de friet was lekker maar friet was heel erg dik en niet knapperig. De bijgerechten zou ik de volgende keer niet bestellen. Toetje: Limocello taartje was heerlijk, sorbet met fruit was oké. Gewoon vers fruit met een bolletje lekker mangoijs. Personeel is super vriendelijk en witte huiswijn lekker. We komen zeker nog eens ter, ook zonder actie.
Hans.stam48 . Bourgondiër (2 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Rodin is een ruim opgezet en prettig restaurant om te eten, zeker met groepen. We kozen het dagmenu. Zacht geprijsd en ruim voldoende van kwaliteit. Volgende keer a al carte, zeker weten!
Istegerman . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Het was top.! Het eten was heerlijk. Grote porties. De service was uitmuntend! We hebben genoten en het was zeker voor herhaling vatbaar!
Erics.muijs . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Rodin met de AH actie.

Voorgerecht: Eend op brioche. Heerlijke combinatie.
Hoofdgerecht: Zalm met zelfgemaakte ravioli (gevuld met ricotta en basillicum) icm heerlijke botersaus. Diamanthaas was ook heerlijk.
Toetje: We mochten tegen een kleine meerprijs van het ah-menu afwijken en een toetje kiezen van de kaart. Dagtoetje: Chocolade-noten taartje met banaan-room en kokos ijs, super!

De bediening is professioneel en vriendelijk. Ook heel fijn is dat je bij Rodin standaard een karaf met kraanwater erbij krijgt. Wat mij betreft zou elk restaurant dit moeten doen!
Infojokesmith . 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wij hebben een zeer geslaagde avond beleefd bij Rodin.Eigentijdse ambiance,voortreffelijke bediening en goed eten.zeer sympathiek dat er zonder te vragen een grote karaf water werd neergezet.voor ons was de portionering van het hoofdgerecht aan de ruime kant.Dat zou wel wat minder kunnen.Maar dat geldt misschien niet voor iedereen.
Sijako . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het voorgerecht van geplukte eend was eeg lekker. Ook de haasbiefstuk was heerlijk mals.
Er werd direct een karaf water geserveerd met stokbrood. Kost weinig maar komt wel heel goef binnen. Kortom we hebben heerlijk gegeten en een leuke avond gehad. Zeker de moeite waard.
Astrid H. Bourgondiër (3 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Meerdere malen al gegeten bij Rodin en het is altijd weer erg goed. Zeker als je kijkt naar de prijs - kwaliteit verhouding; die is meer dan in orde. Kwaliteit van het eten is super, wijn erg lekker (voldoende keuze ook) en vooral de bediening is erg goed. Vriendelijk, maar niet te en met een extra praatje voor wie het wil. Dit is een van mijn favoriete restaurants in Rotterdam voor het diner. Als het minder druk is wordt de bovenruimte afgeschermd, waardoor het ook dan sfeervol is.
Charlotte-dekker . 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Wij hebben gisteren onze AH-restaurantbon verzilverd bij Rodin. Van het op deze bon aangepaste menu kozen wij vooraf: de krab terrine en de eend en als hoofdgerecht de zalm en de falafel burger. De gerechten waren lekker en ruim voldoende, het dessert hebben wij niet genomen. Vooral complimenten voor de gastvrijheid en de super sympathieke personeel :-)
Danoontje_74 . 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Toplocatie! Heerlijk eten. Mooie zaak. Fijne bediening en leuke uitleg over begeleidende wijmen. Onwijs fijne avond gehad!