Over het restaurant Rodin

Een stukje Parijs in Rotterdam

Zet een voet over de drempel en je bevindt je direct in een stijlvolle brasserie in hartje Parijs. De kaart staan vol met Franse klassiekers, maar ook mediterrane smaken ontbreken hier niet. De eigenaresse is vriendelijk en beschikt over een flinke dosis vak- en wijnkennis. Erg fijn.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Rodin

Metro en tram

Dinsdag t/m Zondag

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Ankie V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Samen met een vriendin op het terras gesmuld van een driegangenmenu via de AH-restaurantactie. De aangeklede rauwe zalmtertaar vooraf smaakte heerlijk. Als hoofdgerecht beiden het rundvlees genomen en de 'prakaardappels' ingeruild voor een schaaltje frieten, heerlijk. Alleen jammer van een groot stuk zeen tussen het verder malse rundvlees. Als toetje namen we de appelkruimel/ ijs variatie en tenslotte ieder een cappuccino. We hebben weer genoten van een heerlijk avondje met een paar glaasjes witte wijn en bier geserveerd door drie uitermate vriendelijke en professionele dames van de bediening.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Ontzettend vriendelijke en vlotte bediening. Heerlijk dat er steeds spontaan een karafje kraanwater op tafel werd gezet. En ontzettend lekker gegeten.
Nicolette P.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Voor de tweede keer hier geweest via AH Restaurantactie en ook deze keer weer prima bevallen. Zeer vriendelijke attente bediening en goed eten. Bij dit restaurant komt - en niet alleen als het warm is - standaard gratis een karafje water op tafel (en wordt ook weer aangevuld). Daar kan menig restaurant in NL een voorbeeld aan nemen!
marieke V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Op een zondagavond met familie bij Rodin op het terras gegeten. Eten was goed, bijzondere combinaties die vlot geserveerd werden. Bediening was leuk en wist precies de juiste wijn erbij te serveren.
Jady130879 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Een speciaal AH menu met voldoende variatie. Vegetarisch maaltijd was erg lekker, vooral de bietencarpaccio! Vriendelijk personeel en een mooie locatie!
Arthur P.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
veel te weinig personeel waar door zij niet de aandacht (kunnen) geven die past bij een zaak als dit. jammer daarom komen wij niet meer terug
Nel E.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Goede ontvangst, gezellige zaak. Voorgerecht en toetje prima, hoofdgerecht iets minder.
Het personeel was bijzonder vriendelijk. Al met al......en bijzonder geslaagde avond!
pieter L.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
heerlijk gegeten. wachttijd tussen de gerechten is (te) lang.
Joke L.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Gezellig restaurant met goede gerechten, helaas gisteren te weinig personeel waardoor je te lang moest wachten.
Telkens zwaaien om maar de aandacht te krijgen, is erg storend en niet ontspannen. Personeel is wel erg vriendelijk.
Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Erg lekker gegeten buiten op het terras bediening was goed gratis water en mandje met brood, Gerechten besteld falafelburger , de makreel en het stoofpotje, ik zou hier zeker weer gaan eten.
Romy U.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Mijn vriend en ik hebben een prima avond gehad hier en beide heerlijk gegeten. Mijn complimenten naar het personeel: erg vriendelijke mensen!
Marjan W.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Culinair. Gelukkig niet de eeuwige patat als bijgerecht, maar aardappelpuree en couscous. Borden met zorg opgemaakt. Sfeer gezellig en informeel. Bediening zeer attent en vriendelijk. Een restaurant waar je welkom bent en thuis voelt.
gimmet2 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Gastvrij, vriendelijk, welkom.
Meteen water serveren, altijd goed begin.
Eten geweldig, keuze mogelijkheden (met AH bon) uitstekend.
Paul T.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
heerlijke gerechten in prima setting en hele vriendelijke bediening. het was aardig druk, dus het duurde iets langer om de bestelling op te nemen, maar niet heel storend..
Ingrid O.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Op 4 mei hier gegeten. Wij maakten dit keer gebruik van het 5-gangen verrassingsmenu ter gelegenheid van het 5-jarig bestaan van de zaak. Bij alle gerechten werd uitgelegd waar het uit bestond en smaakten even heerlijk. Hierbij dronken we een flesje huiswijn. Ook zeker niet verkeerd. Het personeel ging langs de tafels om aan te geven dat om 20:00 uur 2 minuten stilte in acht zou worden genomen. Om 20:00 uur was het ook helemaal stil in het redelijk druk bezette restaurant.
Het bedienende personeel is relaxed en prettig in de omgang. Ook is er tijd voor een praatje, wat wij altijd prettig vinden.
De zaak is eenvoudig maar sfeervol ingericht. Het enige ietwat minpuntje is de akoestiek. Wanneer het druk is, is het lastig elkaar te verstaan.
Barbara G.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heel leuk restaurant dat er vanbuiten kleiner uitziet dan het in werkelijkheid is. Vriendelijke bediening; de mensen hier doen hun uiterste best om het je naar de zin te maken. Lekkere gerechten, verse producten. Kleine opmerking: ik had kabeljauw besteld die met paarse aardappel moest worden geserveerd, maar ik kreeg er zoete bij. Geen probleem, het was allemaal superlekker, maar ik kreeg pas nadien te horen dat de paarse op was, toen ik er zelf naar vroeg. Dit zou bij het serveren, of zelfs al bij het bestellen moeten gezegd worden, omdat de smaken toch wel wat verschillen. Verder was het een hele fijne en lekkere avond!
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Wij hebben voor het eerst gebruik gemaakt van de AH actie. Aangepaste kaart met goede keus is ons goed bevallen en het was zeer smaakvol. Bediening perfect.
j.schleurholtzboerma .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Leuk! Zat om 18:00 al redelijk gezellig vol. Personeel is vlot, relaxed en correct. Het eten is met aandacht opgediend en smaakte goed! Zeker een aanrader. Wij komen in ieder geval nog een keertje terug
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Was lekker en ik zit vol van de eend
Adinda K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk eten gebracht door personeel dat echt plezier in het werk heeft. De inrichting is wat minder, stoelen zouden wat beter kunnen, maar het eten maakt echt alles goed!