Over het restaurant Rodin

Een stukje Parijs in Rotterdam

Zet een voet over de drempel en je bevindt je direct in een stijlvolle brasserie in hartje Parijs. De kaart staan vol met Franse klassiekers, maar ook mediterrane smaken ontbreken hier niet. De eigenaresse is vriendelijk en beschikt over een flinke dosis vak- en wijnkennis. Erg fijn.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Rodin

Metro en tram

Dinsdag t/m Zondag

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Voortreffelijk gegeten met een leuke spontane bediening. Echt de moeite waard!
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten, ook erg lekkere wijnen en een leuke sfeer! We raden zeker een bijpassend wijn arrangement aan! Wel een erg gehorige ruimte.
Betul C.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Lekker gegeten. Goede, vriendelijke en snelle service. Met de AH actie konden we kiezen uit enkele gerechten. Zeker een aanrader!
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten het dagmenu , heel vriendelijke bediening
Het was een heerlijk avondje uit.
Marc_B .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met 2 personen op een zaterdagavond bij Rodin gegeten met de AH-restaurantweekactie. Voor deze actie was een speciaal menu van toepassing met geselecteerde gerechten door het restaurant. De bediening was attent en direct kon een tafel worden uitgekozen en werd brood en tapwater geserveerd. Er was een mooie lijst aan wijnen die konden worden uitgekozen per fles en glas en de wijnen die mijn partner en ik hadden gekozen smaakten beide erg goed.
Voor-, hoofd- en nagerecht waren goed op smaak, hoewel ik niet werd verrast door de smaakcombinaties of gebruikte ingrediënten. De gerechten waren wel uitstekend bereid en zowel de door mij gekozen diamanthaas als de zalm van mijn partner waren zeer goed gegaard.
Enige minpunt was dat bepaalde groepen nogal luidruchtig waren en hoewel mij dat persoonlijk niet erg stoorde kan ik mij voorstellen dat mensen die houden om rustig te eten dat vervelend zouden kunnen vinden.
Al met al een geslaagde avond met een goede maaltijd in een fijn restaurant.
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
het eten was heel goed en de bediening was reuze aardig en attent. Ik had mijn allergieën door gegeven. Er was inderdaad bruin brood aanwezig alleen voor het toetje(ik mag geen geraffineerde suiker) heb ik een cappucino kunnen nemen en die is niet in rekening gebracht.
ytsejam .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Prima! Lang geleden dat we zo tevreden uit een restaurant zijn vertrokken. Goede timing, voldoende eten, gedurfde, mooie gerechten, personeel dat meedenkt. We komend hier zeker terug.
Colette H.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Ontzettend vriendelijke bediening en prijs-kwaliteit verhouding was goed.
pnommk .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
We vonden t eten voortreffelijk. De porties warn precies goed en leuk opgemaakt.
De ontvangst was hartelijk en goed advies over de wijn die bij de gerechten paste.
Jac H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We hadden voor de avond gereserveerd en zijn met de lunch gaan " voorproeven ".
Waren met zijn vieren.
Prima lunchgerechten en uitstekende bediening.
Het diner scoorde eveneens zeer goed met voldoende vegetarische gerechten en een ruime meus aan vlees en vis gerechten. Goede wijnkaart. Gezellig eetcafe. Prima prijs prestatieverhouding. Warm aanbevolen
Berry B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Leker gegeten, en heel correct en vriendelijk bediend. Gaan vast nog een keer terug !
Roy L.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Goed ingespeeld op AH actie bij reservering, Fijn dat er een ruime keuze mogelijk is bij gebruik van AH bon.
Prettige bediening en allert op klantsignaal.
jorinde V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Goed bereide, gevarieerde gerechten en vriendelijk personeel in een sfeervol ingericht restaurant.
Janneke S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Vond het eten niet echt supergoed. Als voorgerecht de tonijn, die smaakte niet écht vers. De jus bij het hoofdgerecht was veel te zout. Vond de prijs-kwaliteitsverhouding derhalve niet in orde. Verder had ik via Iens gereserveerd (om ca. 16.30 uur) maar dat was nergens terug te vinden daar. Ook omdat de computer blijkbaar na dat tijdstip niet meer in de gaten wordt gehouden. Dus op de dag zelf daar reserveren via Iens lijkt niet echt iets toe te voegen.
Ingridou .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
We waren met een redelijke groep en zowel voor-, hoofd- als nagerecht werden voor de gehele groep tegelijk opgediend = dikke plus. Soep vooraf was warm, falafelburger smaakloos, heavy cheesecake met lekker fris ijs met t leek wel balsamico erover, dat laatste vond ik minder, maar dat zal misschien neerkomen op 'smaken verschillen'. Friet met sausjes lekker, maar de gerechten had ik meer van verwacht na alle positieve recensies. Al met al oke.
Laura Z.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Eten niet heel bijzonder, wel snelle bediening. Het was vrij rumoerig, terwijl het niet heel druk was. Verder wel een gezellig restaurant.
Thomas P.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Heel vriendeljk en lekker eten, mooi sfeer, fijne service voor kinderen met kinderstoeltje en extra kinder speel hoekje :)
Mokka D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Goede ontvangst, lekker gegeten. Het was in elk geval wat er opgediend werd warm. Het brood en water waren gratis. Complimenten voor de keuken.
Frank E.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de lunch. Kaart met leuke gerechten. Ook fijn voor vegetariërs.
Sacha S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Op een drukke zaterdagavond het AH 2e menu gratis gegeten. Bediening kon de drukte duidelijk niet aan, moesten lang wachten op drankjes en eten, maar is wel vriendelijk. Akoestiek is slecht, moesten bijna schreeuwen om elkaar te verstaan, hier kan makkelijk wat aan gedaan worden. Keuzemenu is beperkt, voor- en nagerecht waren smaakvol. Nagerecht was minder, misten de limoncello smaak in het limoncellotaartje, leek meer op tiramisu, wat jammer was.