Over het restaurant Rodin

Een stukje Parijs in Rotterdam

Zet een voet over de drempel en je bevindt je direct in een stijlvolle brasserie in hartje Parijs. De kaart staan vol met Franse klassiekers, maar ook mediterrane smaken ontbreken hier niet. De eigenaresse is vriendelijk en beschikt over een flinke dosis vak- en wijnkennis. Erg fijn.

Glas champagne

marijn R.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Noortje V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
We kwamen hier via de AH actie en zijn erg enthousiast over Rodin. Zowel voor- als hoofdgerechten met zeer veel zorg bereid en erg lekker. Ook de ontvangst was erg vriendelijk en gastvrij. En, prima huiswijn voor een goede prijs.
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Alle gerechten waren heerlijk, bijzonder klaargemaakt. Daarnaast was de bediening heel attent, correct en op de juiste tijden aanwezig.
Pluspunt was dat we samen een gerecht wilden delen en deze portie vervolgens ook gewoon op 2 borden geserveerd kregen. Super!
Tevens natuurlijk een leuke en gezellige straat om lekker mensen te kijken. Een aanrader!
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Leuke zaak met goede prijs/kwaliteit verhouding. Eten veel minder standaard dan veel zaakjes in de buurt (denk aan vis/hamburgers/rundvlees) en mooie opgediend.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Leuke zaak, vriendelijk personeel met het hart op de juiste plaats. Prima prijs, kwaliteit verhouding. De entourage is goed alleen laat de accoustiek te wensen over maar is ook afhankelijk van het aantal gasten en hun 'uitbundigheid' . Een zaak waar wij zeker terug komen.
Y. H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Hier geweest met de ah-actie. Gerechten waren prima. Er werd goed ingespeeld op mijn glutenvrije dieet. Apart lekker glutenvrij brood, en ik mocht een hoofdgerecht en dessert van de gewone kaart bestellen, omdat de gerechten op de kaart van de ah actie niet glutenvrij waren. Prima service dus.
Wij komen hier vast nog een keer terug buiten de ah actie om.
missmarleen .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Super lekker eten en ook genoeg! De bediening was vriendelijk, in voor een grapje en heel attent met water bijschenken etc. De inrichting was modern en met een warme sfeer. Het is er schoon en ruim opgezet.
Jose D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
We hebben hier lekker gegeten eten was met zorg gemaakt en exclusief vegetarische maaltijd was niet lekker maar verkeerde keuze.
Erg vriendelijke bediening!
Ina R.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijke, bijzondere, pure gerechten gegeten. Met een lekkere wijn. De bieten carpacio B.v. had een heerlijke, verfijnde smaak. Centraal in de stad gelegen, niet ver van de Erasmusbrug.
Gerrit H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
De grootte van de gerechten waren voor ons genoeg. Voor een grote eter denk ik te weinig. Verder was her eten heerlijk. De ligging van restaurant is goed bereikbaar met het ov, het metro station Beurs is ongeveer 250 meter van Rodin.
Ankie V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Prima locatie en voor de tweede keer heerlijk gegeten samen met een vriendin via de AH restaurantactie. De keuzemogelijkheden zijn goed en alles smaakt heerlijk. Wij namen de zalm vooraf, de makreelfilet als hoofdgerecht en de crumble toe. Na nog een kopje koffie was weer een geslaagd etentje een feit. We komen zeker terug.
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Na een tijdje weer eens Rodin opgezocht. Altijd goede herinneringen aan dit restaurant, dus was wel weer eens tijd.
Qua entourage nog niet veel veranderd hier, gewoon netjes en gezellig.
Bediening was zoals altijd weer uitstekend en enthousiast.
Het eten:
Op de huid gebakken hoenderfilet met zoete aardappel, lotus chips en ketjap mais saus.
Hoenderfilet heerlijk mals en perfect op smaak.
Zoete aardappel uitstekend, de saus geweldig en de lotus chips lekker als bittertje erbij.
Crème brûlée na, altijd goed hier.
Al met al weer een zeer prettige ervaring.
lisette L.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Lekker eten, gezellige sfeer en wat een fijne bediening! Wij werden geholpen door Marloes, die weet echt wat haar vak inhoudt! De clubsandwiches zijn een aanrader!
ebelt .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Eten hier is een feestje. Mooie gerechten geserveerd met aandacht voor de gast. De juiste wijnen vullen de gerechten aan. Een aanrader.
Francis D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Ontvangst; KIL. Bediening afstandelijk, ongeïnteresseerd en zonder aankijken. Na bestelling direct voorgerecht (TE koude vitello tonato) op tafel en even snel het hoofdgerecht. Zonder commentaar of aankijken worden de borden weggehaald, KLAAR MET ETEN EN DRINKEN!
Wij hoeven geen nagerecht meer en vragen of we in plaats hiervan een kopje koffie kunnen krijgen.
Dat is niet de bedoeling maar vooruit, het mag.
Bij de rekening rond ik het bedrag met 3,25€ naar boven af maar krijg zonder te kijken het hele retourbedrag terug waarna ik besluit geen tip te laten liggen en er is ook niemand meer om ons gedag te zeggen. NOOIT MEER RODIN!
cwevers W.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Rodin heeft prachtige gerechten op de kaart en zoals wij gemerkt hebben en goede kok. Jammer dat zij nou net een apart menu hebben gemaakt voor de mensen met Iens bonnen. Ik had graag van de kaart gegeten en het duurste gerecht van de twee afgerekend. Maar we hebben heerlijk gegeten
JHP V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Aparte gerechten in een rustige zaak met een basic interieur. De huiswijn is van goede kwaliteit en de bediening wist goed het verschil uit te leggen tussen beide huiswijnen.
Lukas H.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
We zijn nu al voor de tweede keer in het Rodin geweest. Het menu was opnieuw goed gekozen, prachtig berijd en de wijnaanbeveling harmonieerde uitmuntend. Bijzonder vond ik hoe ongecompliceerd het was, om een glutenvrije optie van het menu te berijden. Ik kan het Rodin voor mensen met coeliakie echt allen aanbevelen. Kortom super gegeten in een mooi plekje en van de service genoten. Jammer alleen dat we uit Düsseldorf meer dan 250 km moeten varen.
Ineke en Rein .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Hier via de ahrestaurantactie gegeten en het was prima. Hoeveelheden voor ons iets te veel en konden het toetje ruilen voor een bakje koffie. Prima gegeten.