Over het restaurant Rodin

Een stukje Parijs in Rotterdam

Zet een voet over de drempel en je bevindt je direct in een stijlvolle brasserie in hartje Parijs. De kaart staan vol met Franse klassiekers, maar ook mediterrane smaken ontbreken hier niet. De eigenaresse is vriendelijk en beschikt over een flinke dosis vak- en wijnkennis. Erg fijn.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Rodin

Metro en tram

Dinsdag t/m Zondag

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Rodin

Joost J.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Fijn restaurant met vriendelijke en snelle bediening. Gerechten zijn goed en gevarieerd.
Anna J.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Ik kom erg graag bij Rodin. Het eten is uitstekend, zowel lunch als diner. De sfeer is gemoedelijk en de service is top.
Arlette F.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk en betaalbaar
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Een leuk menu met seizoen producten. Puntje van aandacht is het geluid. Het wordt wel erg rumoerig als het restaurant vol zit ondanks het feit dat de tafels gelukkig niet heel dicht op elkaar staan.
Laura C.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Ik wilde heel graag de ganzenlever en de hertenbiefstuk eten helaas kon het niet vanwege mijn zwangerschap. Perfecte alternatieven genomen. De service was goed en vlot. We zaten perfect, en ruim.
Zeker voor de herhaling vatbaar, maar dan wel na mijn zwangerschap!
Peter A.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Een restaurant moet je beoordelen aan de hand van wat het beweert te zijn en hier was de conclusie zeker ok.
Marianne C.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker gegeten, levendige zaak, beetje rumoerig maar wel gezellig , goede betaalbare rode huiswijn. Echt brasserie sfeer
Anne A.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Zeer vriendelijke persoonlijke ontvangst.
Had aangeven dat we uiterlijk om 19 uur de zaak weer wilden verlaten en daar werd uitstekend rekening mee gehouden. Voor- en nagerecht waren verrassend en bijzonder smakelijk. Bij het hoofdgerecht was de falafelburger top. Heel leuk AH keuzemenu met een lekkere rode wijn van Shiraz en Cabernet sauvignon. De moeite waard om opnieuw te bezoeken bij een bezoek aan Rotterdam
genie N.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
eten ok... ontvangst en service toppie !
Bobby S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Was met een zakelijke relatie en beiden hebben we genoten van het eten (was echt top!) en de supervriendelijke service !
Lisan V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Een absolute aanrader! Heerlijke gerechten, goede wijnen, sfeervolle zaak en zeer vriendelijk personeel! Wij komen zeker terug!
Anne M. N.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We waren met z'n vieren met AH-actie. Enthousiaste ontvangst, gezellige sfeer, heerlijke voor- hoofd en nagerechten, we komen zeker terug.
Lex W.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We aten hier met twee AH-bonnen. Het idee bij mij is dat je dan voor half geld eet, van de gewone menukaart. Rodin had echter een speciaal AH-keuzemenu samengesteld, dat voelt toch een beetje als een truc, wie weet is dat menu in de basis duurder of kwalitatief minder. Maar dat viel mee, het bleek een heel aardig 3G-keuzemenu voor € 29,95, en daar dan 50% van. Onze 5e gast kon uiteraard ook van de gewone kaart kiezen, maar bestelde toch ook het AH-menu. Andere pluspunten: we kregen vooraf ongevraagd lekker brood met pesto op tafel, maar dat komt dan ook niet op de rekening, evenmin als de flessen kraanwater. Voor de jarige kwam er een vuurwerkje op het dessert. En heel goede bediening, dat mag ook wel eens gezegd worden. Eén minpuntje: de makreelfilets waren veel te zout. Kortom: een heel leuk avondje uit!
Paul O.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Bediening mag wat meer om zich heen kijken. Verder perfect
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Altijd gezellig, prima eten en kinderen vermaken zich ook goed!
Victor V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Fijne service en goeie lunch opties, erg lekker!
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We zijn hier gaan eten met de AH bon en werden netjes ontvangen met een karafje water en mandje brood. Ook was het geen probleem om hier met gluten allergie te eten, de keuken wist precies wat het was en de meeste gerechten konden dan ook zonder gluten worden bereid. Wij konden wegens een foutje gewoon van de kaart bestellen, maar begrepen dat je normaal met de AH bon een apart keuzemenu krijgt. Heerlijk gegeten!
violameijboom .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Hebben hier gisteren met vrienden gegeten met de AH actie. Voorgerecht was veelbelovend, maar de stoof met orakaardaplel viel erg tegen en ook de crumble van rabarber (geen rabarber aangetroffen maar wel appel) viel tegen. Waarschijnlijk kan je van de kaart heerlijk eten maar onze teleurstelling nodigt niet uit een volgende keer hier te eten. Bediening was wel top!
Eveline K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk eten met vriendelijke bediening. Topper was het gezouten karamelijs! Alles is mogelijk, combinaties drie gangen menu en kaart. We komen zeer zeker snel terug!
Conny D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Leuke locatie, gezellige sfeer,zeer goede prijs,-kwaliteitverhouding, vriendelijk, attent personeel, wij komen zeker terug!