Over het restaurant Rodin

Een stukje Parijs in Rotterdam

Zet een voet over de drempel en je bevindt je direct in een stijlvolle brasserie in hartje Parijs. De kaart staan vol met Franse klassiekers, maar ook mediterrane smaken ontbreken hier niet. De eigenaresse is vriendelijk en beschikt over een flinke dosis vak- en wijnkennis. Erg fijn.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Rodin

Metro en tram

Dinsdag t/m Zondag

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Rodin

Jurgen G.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Voortreffelijk gegeten met de AH Restaurantactie. Met keuze uit verschillende gerechten. Plezierige bediening. Aanrader!
primo1 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Prima gegeten. Kleine aanmerking: het dessert had verwarmd moeten zijn. Het was echter gloeiendheet, waar je kans liep je mond te branden. Maar nadat het afgekoeld was, hebben we er heerlijk van genoten.
Tim R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Ongelooflijk lekker gegeten met de AH-actie.
Geweldige combinaties van klassieke smaken, goede porties, fijne bediening en een bevlogen sommelier maakte het een erg geslaagde avond.
Hier komen wij zeker nog eens terug.
Lydi1957 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst; heerlijk gegeten; er is rekening mee gehouden dat we rond 19.00 uur weg "moesten" om naar een film bij Cinerama te gaan. Bij Rodin wordt altijd gratis water neergezet.
Léontine H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Gezellig restaurant met zeer attente bediening. Lekkere keuken. De tonijn was fantastisch klaargemaakt. Ik maak vaak mee dat de tonijn te doorgebakken is, maar hier was het bereid tot in perfectie!
Ron Z.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Eerste keer bij Rodin. De bediening is top!
Het dagmenu viel wat tegen; het voorgerecht van gedroogde ham en tonijn met wasabimayonaise was wat vlak. De succade als hoofd wat droog en niet bijzonder mals. Het nagerecht was een lekkere en spannende combi van perzik en sabayon van limoncello..
Ik kom wel graag een keer terug om de vaste kaart te proberen.
Jitte123 W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Leuke tent. Vooral het personeel is echt super aardig, behulpzaam en ook heel vakkundig en relaxt tegelijk. Het eten en de wijn was lekker, niet super exortorbitant goed, maar al met al een heel goede prijs-kwaliteitverhouding. Zou er zo weer terugkomen!
Edwin H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Eerst heerlijk samen op het terras gezeten en daar genoten van een rood wijntje, toen bleek dat één van ons vertraging had opgelopen dit aangegeven bij de vriendelijke ober. Dat was geen enkel probleem en zo geschiede het.

Heerlijk gegeten en lekkere wijn, iedereen was er zeer over te spreken.

Kleine opmerking, de frieten zijn erg dik en daardoor niet altijd gaar van binnen. En ook de heerlijke crème brûlée was voor mijn smaak te koud.

Maar tot snel!!
Wigbold N.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Prima eten en vriendelijke bediening
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Mat 2 vriendinnen een gezellige avond doorgebracht. Het restaurant was goed bezet en er hing een prettige, gezellige sfeer. Het eten was heerlijk en de bediening vriendelijk en klantgericht. Goed glas wijn erbij. We komen hier zeker weer terug!
WillemSmit .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Leuke, gezellige brasserie met vriendelijk en enthousiast personeel.
We hebben heerlijk gegeten voor een erg aantrekkelijke prijs (AH). De gerechten zagen er ook nog eens erg verzorgd uit, niets op aan te merken. Een aanrader!
Jannie S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
wij hebben voor de eerste keer prima gegeten en een fijne tafel gezellig hebben voor de tweede keer geboekt
bij Rodin vrijdag 6 oktober as
Ine C.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Een top zaak met leuke bediening, heerlijk eten en wijn. Carpaccio van biet met geitenkaas, makreel met couscous en rabarber crumble als nagerecht. Lekker ruime inrichting met groot terras. Aanrader!
ellenbrobbel .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Met AH actie: Uitstekende menu keuzes
Heerlijk eten ( met een absoluut top toetje ) en vriendelijke bediening; helemaal goed!
LNH1959 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Wij hebben daar gegeten met de AH restaurantactie. Eten was prima! Er was keuze uit 3 voor- en hoofdgerechten en 2 toetjes. De bediening was zeer vriendelijk. De aangeraden wijnen waren een perfecte keuze! We komen er beslist nog eens terug, ook zonder restaurantactie!
Simone R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten met de ah actie. Erg attente bediening, vlotte service. Leuk dat er voor vegetariërs een prima drie gangen menu is. Brood en karafje water van het huis, zeer gastvrij. Klein verbeterpuntje: de stoelen zaten wel erg hard. Top bediening met plezier in hun werk, wij komen zeker terug!
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Eten was goed, uitbreiding van menu was mogelijk,
Karaf water werd kosteloos vervangen , prima dus.
Makkelijk te vinden, fietsen konden we veilig wegzetten.
marijn R.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Uitstekend eten, vlotte en keurige bediening. Jammer alleen dat alle tafels plakten.
Noortje V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
We kwamen hier via de AH actie en zijn erg enthousiast over Rodin. Zowel voor- als hoofdgerechten met zeer veel zorg bereid en erg lekker. Ook de ontvangst was erg vriendelijk en gastvrij. En, prima huiswijn voor een goede prijs.
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Alle gerechten waren heerlijk, bijzonder klaargemaakt. Daarnaast was de bediening heel attent, correct en op de juiste tijden aanwezig.
Pluspunt was dat we samen een gerecht wilden delen en deze portie vervolgens ook gewoon op 2 borden geserveerd kregen. Super!
Tevens natuurlijk een leuke en gezellige straat om lekker mensen te kijken. Een aanrader!