Over het restaurant Rodin

Een stukje Parijs in Rotterdam

Zet een voet over de drempel en je bevindt je direct in een stijlvolle brasserie in hartje Parijs. De kaart staan vol met Franse klassiekers, maar ook mediterrane smaken ontbreken hier niet. De eigenaresse is vriendelijk en beschikt over een flinke dosis vak- en wijnkennis. Erg fijn.

Glas champagne

j.schleurholtzboerma .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Was lekker en ik zit vol van de eend
Adinda K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk eten gebracht door personeel dat echt plezier in het werk heeft. De inrichting is wat minder, stoelen zouden wat beter kunnen, maar het eten maakt echt alles goed!
De tafel van Willem S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Heerlijk geluncht, ganzenlever en een toetje met kastanjes en gemarineerde kersen. De muziek mag van ons wat zachter, maar dat is misschien een klacht van enkel oudere gasten...
Denise A.
wij troffen het qua eten, maar niet de ambiance. Helaas was er nauwelijks bezetting, waardoor de muziek wat harder klonk als gewenst. Eten service was prima!
Lucienne S.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, veel keuze, gewoon moeilijk om te kiezen. Alleen die stoelen , waarom die simpele houten. Als je een paar uur zit is dat niet comfortabel. Dat was wel t enige minpuntje. .
Lonneke P.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Er ging iets mis in de keuken, waardoor alle gasten lang op de gerechten moesten wachten.
Dit werd door onze serveerster niet goed opgelost/aangepakt. Geen excuses, geen uitleg( pas nadat we er zelf om vroegen). Ook hebben we lang op drankjes moeten wachten. We kregen geen contact met de serveerster om nog een drankje te bestellen. Erg jammer, want we hebben best begrip voor lang wachten als die goed wordt opgevangen. Eten was wel erg lekker!
corrie75 S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Werden zeer hartelijk ontvangen. Vooraf bouillabaisse waar we iets meer stukjes vis hadden verwacht was erg gepureerd. Als hoofdgerecht de vis van de dag deze was erg lekker.
Ronny V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Super avond, superbe gerechten, lekkere wijntjes, aangename bediening. Wij weten waar naartoe als we terug naar Rotterdam komen. Geslaagd over de ganse lijn! Absolute aanrader
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten, gerechten met de grootste zorg klaar gemaakt, supervriendelijke bediening. Zeer de moeite waard.
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Op een prima locatie in Rotterdam een prima restaurant. Gekozen voor het menu vd dag. Prima keuze met een mooi stukje vis (kabeljauw) en als hoofdgerecht een mals stuk vlees (kalf). Geserveerd met 2 wijnen op advies vd chef. Deze paste prima bij de gerechten. Als dessert gekozen voor een kaasplankje, een mooie afsluiter van een lekker diner.
ihoogeveen .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Wat fijn om ergens te eten waar ze snappen wat dienstverlening is: gewoon aardig, attent, oplettend, flexibel enzovoort. Absoluut een aanrader!
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Rodin.
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Gisteren in Rodin gegeten na een dagje filmfestival Rotterdam. Zeer goede ervaring. Eten was heerlijk. Bediening was vriendelijk en zeer attent. Ambiance prima. Zeer aan te bevelen!
karin H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Na een mooie film op het filmfestival Rotterdam heerlijk gegeten bij Rodin! Een prima combinatie en de service was top.
Dorablok B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wat een gezellige ambiance en een heerlijk diner. We waren met 4 personen en maakten gebruik van de AH restaurantaktie. Rodin is een toppertje. De huisgemaakte frites zijn aan te bevelen. Heerlijk gegeten en een prima bediening. Wij komen hier zeker terug!
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Voortreffelijk gegeten met een leuke spontane bediening. Echt de moeite waard!
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten, ook erg lekkere wijnen en een leuke sfeer! We raden zeker een bijpassend wijn arrangement aan! Wel een erg gehorige ruimte.
Betul C.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Lekker gegeten. Goede, vriendelijke en snelle service. Met de AH actie konden we kiezen uit enkele gerechten. Zeker een aanrader!
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten het dagmenu , heel vriendelijke bediening
Het was een heerlijk avondje uit.
Marc_B .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met 2 personen op een zaterdagavond bij Rodin gegeten met de AH-restaurantweekactie. Voor deze actie was een speciaal menu van toepassing met geselecteerde gerechten door het restaurant. De bediening was attent en direct kon een tafel worden uitgekozen en werd brood en tapwater geserveerd. Er was een mooie lijst aan wijnen die konden worden uitgekozen per fles en glas en de wijnen die mijn partner en ik hadden gekozen smaakten beide erg goed.
Voor-, hoofd- en nagerecht waren goed op smaak, hoewel ik niet werd verrast door de smaakcombinaties of gebruikte ingrediënten. De gerechten waren wel uitstekend bereid en zowel de door mij gekozen diamanthaas als de zalm van mijn partner waren zeer goed gegaard.
Enige minpunt was dat bepaalde groepen nogal luidruchtig waren en hoewel mij dat persoonlijk niet erg stoorde kan ik mij voorstellen dat mensen die houden om rustig te eten dat vervelend zouden kunnen vinden.
Al met al een geslaagde avond met een goede maaltijd in een fijn restaurant.