Over het restaurant Rodin

Een stukje Parijs in Rotterdam

Zet een voet over de drempel en je bevindt je direct in een stijlvolle brasserie in hartje Parijs. De kaart staan vol met Franse klassiekers, maar ook mediterrane smaken ontbreken hier niet. De eigenaresse is vriendelijk en beschikt over een flinke dosis vak- en wijnkennis. Erg fijn.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Rodin

Metro en tram

Dinsdag t/m Zondag

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Rodin

Stef B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Service was top, maar het eten eigenlijk een beetje teleurstellend (en erg duur)...
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Al jaren een favoriet, altijd goede en verrassende gerechten en ook Service met een hoofdletter S. Rodin kan ik aan iedereen aanbevelen.
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Wat een prettig culinair feest! Geen getut en getierelantijn, gewoon een prachtige maaltijd geserveerd gekregen. Goede gastheer, deze chef en zijn mensen.
K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
alles eigenlijk prima, maar die houten stoelen.... je wilt al na een half uur wegrennen!
maar ja je bent toch uitgegaan, niet om snel weer te vertrekken. het was gezellig druk.
helaas wisten sommige serveersters niet wat de diverse menu's precies inhielden. zij konden er geen uitleg over geven.
Gabi L.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Vriendelijke ontvangst en ook de verdere avond een goede service door verschillende medewerkers. Het is een groot restaurant, nog niet alle tafels waren bezet en de akoestiek was goed. Menukaart met veel keuzemogelijkheid. De visschotel met zeebaarsfilet beviel goed, het hert was helaas niet mals, de pompoen nogal hard en de beloofde morillesmaak in de saus, de belangrijkste reden om dit gerecht te kiezen, kon ik helaas niet terugvinden. De desserts - crème brulee en advocaat-bitterkoekjes parfait - waren uitstekend, net als de koffie en de wijn. Een wat wisselend beeld dus van de keukenprestaties, we gaan nog wel een keer terug.
Carlos I.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
De bediening was dik in orde. Het eten was goed. Een aaanrader als men van de Franse keuken houdt
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
De akoestiek in het restaurant is niet goed, je kan elkaar moeilijke verstaan. Misschien is daar wat aan te doen.
We hebben een gezellige avond gehad.
Ferry V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Ik en mijn vrienden hebben genoten van het eten en de sfeer. Top!
De prijs en kwaliteit verhouding is goed en de bediening staat open voor vragen en suggesties over het eten.
Ik zal dit restaurant aanbevelen voor elke gelegenheid om eens lekker te eten.
Herbert B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Prima restaurant top sfeertje leuk personeel aanrader dus. We zullen dit zeker nog een keer gaan bezoeken als we in Rotterdam zijn.
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Vlotte en sympathieke bediening, heerlijk eten! Ook de toiletten waren keurig schoon, wat ik erg op prijs stel.
Was de eerste keer bij Rodin, en kom er zeker nog eens terug. Aanrader!
Eric P.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Interessante Franse bistro met informele sfeer. Mooie en ruime porties en volle glazen. Nu voor de tweede keer geweest. Komen weer terug.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Jaarlijks brengen wij een bezoek aan Rotterdam en eten nu voor de 2de keer bij Rodin. Het is ons wederom goed bevallen. Prima kaart en bediening. Er worden goede bijpassende wijnen aanbevolen bij de heerlijke gerechten.
Michael W.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Heerlijk gelunched. Prettige bediening!
John C.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Bediening was zeer vriendelijk en vakkundig. Het gastheerschap is van hoog niveau. Voor mij een dikke tien.
August D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Was heerlijk en lekker, zou iedereen aanraden om daar naar toe te gaan,
Ben O.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Gezellig restaurant met vriendelijk personeel en heerlijk eten
Jan-Hein D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heel sfeervol. Aardige mensen.
Ragnar S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Sfeervolle zaak, vriendelijke informele bediening en ruime keuze voor lunch en wijnen. Helemaal prima. Daarom verwonderlijk dat het op zondag vroeg in de middag rustig was. Je zit op 1 minuut van de Witte de Withstraat dus een uitstekende tussenstop locatie
Gerben B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Een vriendelijk Rotterdams ontvangst met uitstekende service. Dit restaurant biedt voor een keurige prijs kwaliteit eten op hoogwaardig niveau. De rode huiswijn is zoals het hoort: goed. Een aanwinst voor Rotterdam, waar we naar mijn idee zeker meer van gaan horen.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Bediening goed en men staat open voor een gesprek om tot een verbetering van het eten te komen. Zeer goed. En de koks waren daar ook zeer tevreden over.