Over het restaurant Rodin

Een stukje Parijs in Rotterdam

Zet een voet over de drempel en je bevindt je direct in een stijlvolle brasserie in hartje Parijs. De kaart staan vol met Franse klassiekers, maar ook mediterrane smaken ontbreken hier niet. De eigenaresse is vriendelijk en beschikt over een flinke dosis vak- en wijnkennis. Erg fijn.

Glas champagne

ihoogeveen .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Rodin.
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Gisteren in Rodin gegeten na een dagje filmfestival Rotterdam. Zeer goede ervaring. Eten was heerlijk. Bediening was vriendelijk en zeer attent. Ambiance prima. Zeer aan te bevelen!
karin H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Na een mooie film op het filmfestival Rotterdam heerlijk gegeten bij Rodin! Een prima combinatie en de service was top.
Dorablok B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wat een gezellige ambiance en een heerlijk diner. We waren met 4 personen en maakten gebruik van de AH restaurantaktie. Rodin is een toppertje. De huisgemaakte frites zijn aan te bevelen. Heerlijk gegeten en een prima bediening. Wij komen hier zeker terug!
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Voortreffelijk gegeten met een leuke spontane bediening. Echt de moeite waard!
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten, ook erg lekkere wijnen en een leuke sfeer! We raden zeker een bijpassend wijn arrangement aan! Wel een erg gehorige ruimte.
Betul C.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Lekker gegeten. Goede, vriendelijke en snelle service. Met de AH actie konden we kiezen uit enkele gerechten. Zeker een aanrader!
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten het dagmenu , heel vriendelijke bediening
Het was een heerlijk avondje uit.
Marc_B .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met 2 personen op een zaterdagavond bij Rodin gegeten met de AH-restaurantweekactie. Voor deze actie was een speciaal menu van toepassing met geselecteerde gerechten door het restaurant. De bediening was attent en direct kon een tafel worden uitgekozen en werd brood en tapwater geserveerd. Er was een mooie lijst aan wijnen die konden worden uitgekozen per fles en glas en de wijnen die mijn partner en ik hadden gekozen smaakten beide erg goed.
Voor-, hoofd- en nagerecht waren goed op smaak, hoewel ik niet werd verrast door de smaakcombinaties of gebruikte ingrediënten. De gerechten waren wel uitstekend bereid en zowel de door mij gekozen diamanthaas als de zalm van mijn partner waren zeer goed gegaard.
Enige minpunt was dat bepaalde groepen nogal luidruchtig waren en hoewel mij dat persoonlijk niet erg stoorde kan ik mij voorstellen dat mensen die houden om rustig te eten dat vervelend zouden kunnen vinden.
Al met al een geslaagde avond met een goede maaltijd in een fijn restaurant.
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
het eten was heel goed en de bediening was reuze aardig en attent. Ik had mijn allergieën door gegeven. Er was inderdaad bruin brood aanwezig alleen voor het toetje(ik mag geen geraffineerde suiker) heb ik een cappucino kunnen nemen en die is niet in rekening gebracht.
ytsejam .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Prima! Lang geleden dat we zo tevreden uit een restaurant zijn vertrokken. Goede timing, voldoende eten, gedurfde, mooie gerechten, personeel dat meedenkt. We komend hier zeker terug.
Colette H.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Ontzettend vriendelijke bediening en prijs-kwaliteit verhouding was goed.
pnommk .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
We vonden t eten voortreffelijk. De porties warn precies goed en leuk opgemaakt.
De ontvangst was hartelijk en goed advies over de wijn die bij de gerechten paste.
Jac H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We hadden voor de avond gereserveerd en zijn met de lunch gaan " voorproeven ".
Waren met zijn vieren.
Prima lunchgerechten en uitstekende bediening.
Het diner scoorde eveneens zeer goed met voldoende vegetarische gerechten en een ruime meus aan vlees en vis gerechten. Goede wijnkaart. Gezellig eetcafe. Prima prijs prestatieverhouding. Warm aanbevolen
Berry B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Leker gegeten, en heel correct en vriendelijk bediend. Gaan vast nog een keer terug !
Roy L.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Goed ingespeeld op AH actie bij reservering, Fijn dat er een ruime keuze mogelijk is bij gebruik van AH bon.
Prettige bediening en allert op klantsignaal.
jorinde V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Goed bereide, gevarieerde gerechten en vriendelijk personeel in een sfeervol ingericht restaurant.
Janneke S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Vond het eten niet echt supergoed. Als voorgerecht de tonijn, die smaakte niet écht vers. De jus bij het hoofdgerecht was veel te zout. Vond de prijs-kwaliteitsverhouding derhalve niet in orde. Verder had ik via Iens gereserveerd (om ca. 16.30 uur) maar dat was nergens terug te vinden daar. Ook omdat de computer blijkbaar na dat tijdstip niet meer in de gaten wordt gehouden. Dus op de dag zelf daar reserveren via Iens lijkt niet echt iets toe te voegen.