Rodeo

Meer informatie over restaurant Rodeo

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Robert I.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Voor een tweede maal bij Rodeo gegeten. Ook deze keer was het vlees weer heerlijk mals. De mixed grill was divers van samenstelling.
Ik heb het in een eerdere recensie al aangegeven, maar dit restaurant is een aanrader voor als je van vlees houdt.
Uiteteniseenfeest .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Een late aankomst in Rodeo dit keer. Ik was er al vaker geweest inmiddels. Deze keer is zeer goed bevallen, dus een vermelding waard. Met twee personen aankomen als de keuken aan het sluiten is en slechts twee tafeltjes bezet. Geen enkel probleem dus ontvangen met brede glimlach als gastvrij gebaar. Heerlijk gegeten, dit maal een T-bone steak gekozen. De kwaliteit van het vlees in dit restaurant is ongekend goed. Inmiddels 5 keer gegeten in Rodeo en nog nooit teleurgesteld. De bediening is zeer vriendelijk en scherp. Een paar kritische noten zijn; erg donker door de keuze van de verlichting, apart betalen voor de sausjes vind ik een manier van "up-selling" die niet nodig is in dit concept en als laatste zou ik de "salad bar" standaard laten gebruiken zodat er een betere omloopsnelheid van de producten ontstaat. Bedankrt voor de gastvrijheid en graag tot ziens!
Vaelorian .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Eten:
Voorgerecht - Gamba's PILL PILL. Wat krijg je denk je? Ik dacht Gamba's te krijgen. Nee is het een klein (heet) bakje olie met reguliere garnalen (zo'n 1.5 cm). Dit zijn dus geen Gamba's. Het smaakte redelijk maar is niet wat je verwacht voor EUR 12,95. Echt een kleine portie met 2 stukjes droog brood.
De Tenderloin was goed. Peper moest ik erbij vragen. De peper was overigens niet echt vers. Bediening keek me vreemd aan toen ik om de peper vroeg. Had ook eigenlijk verse peper verwacht. De patat die erbij was geserveerd was veel te knapperig/doorbakken. De gepofte aardappel die er standaard bij zat smaakte veel te vlak.
De wijn was superieur. Kan niet anders zeggen.

Service:
Het eten en drinken kwam snel en goed op tafel. Er werd wel aandacht gegeven aan je indien je die nodig had i.p.v. genegeerd zoals bij andere restaurants wel eens het geval is. Jammer dan weer van de peper.

Decor: Heb buiten gezeten. Binnen zag het er netjes en schoon uit.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Een heerlijke biefstuk voor een nette prijs. Dat is de beste samenvatting die ik kan geven voor Rodeo. Afgelopen vrijdagavond hebben we hier weer lekker gegeten. De aankleding is grappig en ademt de Latijns Amerikaanse sfeer, maar het zit niet super comfortabel. De afstand tussen de tafeltjes is ook klein en met de lage plafonds maakt dat het wel wat druk of benauwd. Het vlees is echter top, de prijzen fair en de bediening vriendelijk en snel. Vooral erg snel: voor je het brood met kruidenboter op kunt hebben komt je hoofdgerecht er al aan. Op zich beter dan lang moeten wachten, maar het kan daardoor soms voelen alsof ze je snel ook weer buiten willen hebben, terwijl de bediening dat toch echt niet uitstraalt.
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Heerlijk gegeten bij Rodeo. Mijn man had n mixed grill, ik zelf de gegrilde lamskoteletjes. Erg lekker al hadden ze nog wat meer op smaak gemogen. Mijn man was helemaal tevreden, superzachte biefstuk. Leuke en gastvrije bediening. Nog best n tijd staan praten met een van de medewerksters, nam alle tijd voor ons, leuk!
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
vlotte bediening , attent en snel geholpen,
op aanraden van de eigenaar de flanksteak 300 gram genomen.
prachtig vlees , erg mals en zeer smaakvol.
absolute aanrader , wij komen zeker weer terug !
KaVo .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Voor het type restaurant is het zeer goed!!! Biefstuk perfect gebakken! Service is ook heel erg goed en gezellig! Ga zeker langs!
Sophie1970 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Voor het eerst bij dit restaurant gegeten. We hadden niet veel tijd dus alleen hoofdgerecht. Een biefstuk en faijtas. Het was bijzonder lekker. De biefstuk 'bien cuit' smaakte mals en helemaal niet droog, met een goede pepersaus erbij. De friet was knapperig en goed van smaak. Ook de faijtas was prima. De huiswijn was alleen niet erg bijzonder; iets wat in soortgelijke restaurants vaker het geval is.
De bediening was vriendelijk en de sfeer goed. Wij wonen ver van Breda, dus zullen er niet snel weer heengaan. Maar zeker wel een aanrader voor als je in de buurt bent!
Ponisah .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Vandaag gegeten bij Rodeo Breda. Perfecte bereiding van alle vleessoorten waarvan we heerlijk genoten hebben. Nog nooit zo'n heerlijke Sirloin Steak gegeten! Zelfs de sausjes en tapas waren overheerlijk! Bediening was ook top. Decor was erg sfeervol. Gelijk gereserveerd voor 2e kerstdag, maar we komen zeker eerder terug!
Chrissy I.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Vanavond met een groep van 13 personen gegeten bij rodeo. Waar wij bij andere restaurants tegen problemen aan liepen qua bediening en de wachttijd was dit hier helemaal perfect. Iedereen zat tegelijk te eten en de service was optimaal! Het gerecht the combination two was zeker een aanrader! Heerlijk vlees en een heerlijke saus! Zeker een aanrader om naar toe te gaan!
Ryel B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Heerlijk gegeten met een groep van 13 man! Alles goed geregeld en niet lang hoeven wachten ondanks dat we gewoon a la carte hebben gegeten! Super avond, echte aanrader!!
CocovanAvans .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
Heerlijk gegeten bij Rodeo Breda. De flank steak was heerlijk mals. Maar ook de Sirloin steak van mijn man en de cheeseburger van mijn zoon waren perfect. We hebben nog nooit zo lekker gegeten. Ook de voorgerechten: garnalencoctail (hollandse garnalen) de spare ribs en soort pasteitjes waren heerlijk. De friet in Soja olie gebakken was perfect. De chocolademousse was ook verrukkelijk. Zeker voor herhaling vatbaar. Personeel was geweldig!. De sfeer ook top!
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Ik heb enorm genoten bij restaurant Rodeo! Eten was heerlijk, helemaal voor vleeseters als mijn vriend en ik! Prijzen zijn ook heel netjes voor hetgeen dat je krijgt! Personeel is vriendelijk en snel. Kortom, een aanrader en wij komen zeker terug!!
Daph01 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Afgelopen weekend met veel plezier een hapje bij rodeo gegeten. Het restaurant zit op een top locatie in Breda. De rib Eye en spareribs waren subliem. Goede service met vriendelijk personeel. Wij komen zeker nog een keer terug om de andere keuzes op het menu uit te proberen!
Arno R.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Aantal mensen in de bediening die ervoor gingen waarvan veel horeca tenten iets kunnen leren. Eten was heerlijk, lang geleden dat er vlees zo goed bereid was. Sausjes waren ook lekker. Het terras is groot opgezet waardoor je niet bij elkaar op de tafel zit. Ik schrijf nooit recensies en nu wel... Zegt genoeg toch?!
Robert I.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Het was mooi weer, dus het teras op de Grote Markt zat al goed vol bij aankomst. Wij wilde binnen zitten en daar was dus nog genoeg plaats.

Na overhandiging van de kaart legde de serveerster uit dat je alles wat je wilt eten, moet bestellen. Dus de groente en de sausjes bij het vlees moet je ook bestellen, anders zit het er dus niet bij.

De gerechten waren heerlijk klaargemaakt het het vlees was mals. Wat dat betreft is dit restaurant zeker een aanrader.

De toilet is via een trap naar de kelder te bereiken. Voor mindervalide bezoekers is dit dus niet te doen. Jammer. Zeker als je in het boven-gedeelte van het restaurant zit, kan dit belemmerend zijn, omdat je dan 2 trappen af en weer 2 trappen op moet.
Pjotter K.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Afgelopen weekend gegeten bij Rodeo, het is ons erg goed bevallen! het eten was heerlijk, het vlees door een rietje te zuigen zo mals.
De bediening was attent en oplettend, het restaurant was erg vol maar dat was niet te merken aan de kwaliteit.
We hebben genoten en direct gereserveerd voor volgende week
FunFactory .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2015
Eten:
het eten vonden we niet goed. de garnalen in het voorgerecht waren erg taai, het rundvlees en de lamskoteletten van het hoofdgerecht waren goed maar de de garnering die erbij zat was niet lekker. Ook vonden we het nagerecht niet goed. De cheesecake was te stug en erg droog. Kortom, het eten is te duur voor de geleverde kwaliteit.

Service:
Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Decor:
Het decor is western; je houdt ervan of niet. De herentoilet met een festivaltrog om te plassen kan echt niet.

Kortom, in Breda zijn er betere gril-restaurants te vinden.
R. A.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
vandaag in één van de 4(!) steakhouses die onze grote markt rijk is gegeten. bij rodeo, een weinig inspirerende naam in het pand waar hiervoor flinstering gevestigd was.
goede spareribs , goede prijs, maar trleurstellend dat je voor alles bij moet betalen. Zelfs de sausjes moeten we afrekenen, onnodig lijkt me.
Verder serveren ze standaard fluitjes als biertje; niet echt naar Breda's gebruik als je het mij vraagt. Nog wat verbeterpuntjes, dus.
Bas1982 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2015
Gister avond, ongereserveerd binnen gelopen bij Rodeo op de grote markt. Wat een gezellige sfeer en verrassende drukte kwam ons tegemoet. Persoonlijke ontvangst, het laatste tafeltje en een heerlijke fles wijn maakte de hoge verwachtingen dan ook direct waar. Vooraf begonnen met wat heerlijke tapa's als calemaris, gegerilde worstjes en kipvleugeltjes met vers gebakken brood en kruidenboter. Een heerlijke start! Daarna de heerlijke fajitas en voor mijzelf de salvatores plate. Heerlijk gegrild en overheerlijke groenten erbij. Saus is absoluut overbodig wanneer je zulk lekker vlees van de grill hebt, daarom ook juist fijn dat dit er niet standaard bijzit. Ongeacht de kwaliteit van de saus, zou dit de heerlijke smaak van het overheerlijke vlees afbreuk doen.
Al met al een heerlijke, gezellige avond met gastvrije bediening en warme ambiance! Ga zo door!