Rodeo Latin American Grill Restaurant

Otto Reuchlinweg 1002 3072 Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Rodeo Latin American Grill Restaurant

Bij Rodeo voel je je eigenlijk meteen thuis. Een Latijns-Amerikaanse sfeer, met een ongedwongen en vooral warme ambiance. Rodeo is inmiddels een begrip. Gevestigd in het centrum van Eindhoven, Tilburg, Breda, Den Bosch en Rotterdam!

Glas champagne

• Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Rodeo Latin American Grill Restaurant

Liang W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
De onderlinge communicatie met de medewerkers van Rodeo Rotterdam is slecht. Zo werd aan de telefoon door een vrouwelijke medewerker onze reservering bevestigd. Bij aankomst kon een vrouwelijke medewerker onze reservering niet vinden en werden wij naar de bovenste verdieping verwezen. Daar aangekomen werden wij zeer onprofessioneel door een brildragende medewerker geholpen met een getinte huidskleur. Hij vertelde ons dat bij Rodeo het gebruikelijk is, dat gasten maar 2 uren mogen blijven zitten. Terwijl ik aangaf dat ik meerdere vestigingen van Rodeo heb bezocht, en dit mij zeer vreemd lijkt. Zo kom ik regelmatig in Eindhoven, Breda en in Neerpelt. Ook ben ik al eens in Rotterdam geweest en toen kon ik gewoon in het weekend gewoon blijven zitten. Gisteren waren best veel tafels onbezet, toch werd ons te kennen gegeven dat alle tafels bezet waren. Terwijl ik zag, dat zelfs andere tafels de rekening vroegen en het bovengedeelte voor 60% vrij was. Begrijp echt niet waarom Rodeo Rotterdam mensen een tijdslimiet geeft, terwijl het restaurant niet eens vol zat.
De medewerker vertelde me dat dit het beleid is van de eigenaar, en dat ik me maar tot hem moet wenden, mocht ik hier problemen mee hebben. Vond dit uiterst onvriendelijk en onprofessioneel van hem. Daaropvolgend was mijn eetlust weg en ben ik maar vertrokken naar Humphfrey's waar ik wel op een nette manier behandeld ben. Het spijt me zeer, maar deze service ben ik niet gewend van Rodeo. Normaliter beveel ik iedereen Rodeo aan, maar helaas Rotterdam zeker niet meer.
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Altijd goed! heerlijk eten, vriendelijke bediening, gezellige sfeer.
Geert W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Een top zaak
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijk gegeten, konden buiten in de zon zitten. Het terras is op de hoek wat krap. Fajitas met kip en rundvlees zijn aan te raden! Goede hoeveelheid en leuk dat je het zelf kan maken aan tafel. De tiramisu is ook een topper!
Patrick J.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Heerlijk genieten van lekker eten ???? uitstekend goed vlees ???? zeer vriendelijke bediening
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Wij vonden het eten tegenvallen. En het was vanavond erg chaotisch in het restsurant het personeel kon het niet aan. 3x om een glas water gevraagd en niet gekregen. En de prijzen lagen erg hoog voor wat wij kregen. wij vonden het een beetje jammer wij hadden er meer van verwacht.
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijk gegeten, lekker vlees en leuke sfeer. Foutjes werden netjes gecorrigeerd, bijvoorbeeld brood vooraf was vergeten, kregen we alsnog maar dan van de zaak. Top.
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Wederom voortreffelijk gegeten bij Rodeo, ditmaal met zijn viertjes. Goede sfeer, beste steak, maar ook de vis en de Mexicaanse gerechten waren heerlijk. Goede vriendelijke bediening. Al met al een goede reden op hier terug te komen
Joost R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijke steaks, perfect gegrild, fijn gekruid. Bediening vriendelijk. Aanrader
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Altijd goed, fijne bediening, goed eten!
Radjen B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Vlees was erg lekker. Bediening was prima. Live-muziek op de vrijdagavond was te luid en niet prettig voor tijdens een etentje. Dat had wel wat minder gemogen.
Cora G.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Heerlijke malse biefstuk
Stephan C.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Gisteren, 10 Juni 2018 heerlijk gegeten bij "Rodeo Latin American Grill Restaurant".
Goed ontvangen, snelle bediening en een goed menu-kaart.
Anita en Stephan
Ed S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Voor en nagerecht waren beneden niveau. Hoofd gerecht was een heerlijk stuk ossehaas waar niets op an te merken was. Verder duurde alles lang en het nagerecht moest mousse zijn maar was meer botercrème. Mijn ijs was milkshake. Het personeel deed hun best maar hebben betere dagen gehad. Dessert en 1 drankje van het huis. Zonde
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Wat een eten jongens echt fantastisch! Vlees smolt gewoon op je tong
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Jongens niet te doen zo lekker! Vlees smolt gewoon op je tong, personeel super vriendelijk, toiletten waren helaas defect dus we moesten bij de buren ???? maar uiteindelijk was er iemand te plaatse om dit te maken, top avond!
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Kwaliteit van het vlees uitstekend, bediening prima maar inrichting gedateerd en met de deur open tochtig en koud. Wijn is met € 5,75 per glas stevig aan de prijs.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Weer heerlijk gegeten, gezellige sfeer, goede bediening en heerlijk eten. Houden goed rekening met allergieën en fijn dat alles apart geserveerd wordt zodat je zelf kan bepalen wat wel en waar over heen moet. Aanradertje!