Rodeo Latin American Grill Restaurant

Otto Reuchlinweg 1002 3072 Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Rodeo Latin American Grill Restaurant

Latijns paradijs

Terracotta. Rotsachtig. Vrolijke kleuren. Dat is de stijl van Rodeo Latin in Rotterdam, waar ze de Latijns Amerikaanse en Mexicaanse keuken eren. De veelzijdige kaart bevat bijvoorbeeld de beste steak in town naar eigen zeggen. Deze komt van runderen die vrij leven op de Argentijnse pampa. Er staan geen vegetarische hoofdgerechten op de kaart.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Rodeo Latin American Grill Restaurant

Dagelijks 17.00 - 23.00 uur

Erg kort
Conny D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Rey N.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het restaurant had meer kunnen zijn. De inrichting is top, service snel maar niet erg professioneel, van het vlees (mixed grill '550gr!') gad ik letterlijk en figuurlijk meer verwacht. Het was niet heel veel vlees, 1 van de twee steaks was well done ipv medium, de smaak van de steaks was ok, maar niet meer dan dat, de kip was niet bijzonder en de spare ribs wat vet en flauw. De sfeer dn locatie zijn prima, maar het eten bij een 'echt grill house' had beter kunnen zijn. Leuk voor een relaxedte avond maar geen topper.
Edith K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Onverwachts hier beland, maar hebben een superavond gehad..
Zeer gastvrij en leuke bediening. Goede menukaart met een voortreffelijke keuken.
Een aanrader, wij gaan zeker terug.
Erlien .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Bij binnenkomst (zonder reservering) goed en gezellig ontvangst, en daar het beneden vol zat werden ik en mijn tafelheer naar boven verwezen. inrichting doet warm en gezellig aan, je krijgt meteen zin om heerlijk te dineren. Menu is uitgebreid en is een mix van Argentijns/Mexicaans/Spaans ofwel latin. Vooraf wat brood met smeersels, vervolgens 2 tapas gerechten (calamaris en serrano ham op knoflook brood), als hoofd hadden we een steak en lamskoteletten, beide van goede kwaliteit en naar wens gegrild. Standaard kregen we er bij een gepofte aardappel, wat frietjes en salade, en hebben er nog als bijgerecht spinazie onder een laagje gegrilde kaas erbij besteld. Alles smaakte heerlijk en daarbij een heerlijke fles cabernet sauvignon gedronken. Zonder te vragen kregen we er water bij van de tap, wat ze bij veel restaurants weigeren te doen.... helaas, want Rotterdams water smaakt heel goed. De hele avond was en bleef de bediening attent, alert en vriendelijk. Zijn net twee maanden open maar als ze goed hun best blijven doen dan zijn ze een concurrent voor Gauchos a/d Maas (hun overburen). Wij komen zeker terug!
Rieki A.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het eten viel ons tegen ik verwachte toch beetje houtvuur smaak.maar niets.
Van.dit. gewoon in pan.gebakken lijkt.Alles.bij betalen.voor sausjes etc.wij hadden.Voorgerecht en hoofd.wat drinken en we waren 91 euro kwijt.dat vonden wij voor dit erg veel.