Rodeo Latin American Grill Restaurant

Otto Reuchlinweg 1002 3072 Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Rodeo Latin American Grill Restaurant

Latijns paradijs

Terracotta. Rotsachtig. Vrolijke kleuren. Dat is de stijl van Rodeo Latin in Rotterdam, waar ze de Latijns Amerikaanse en Mexicaanse keuken eren. De veelzijdige kaart bevat bijvoorbeeld de beste steak in town naar eigen zeggen. Deze komt van runderen die vrij leven op de Argentijnse pampa. Er staan geen vegetarische hoofdgerechten op de kaart.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Rodeo Latin American Grill Restaurant

Dagelijks 12.00 - 23.00 uur

Eric-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Pas 7 mnd open maar geweldig gegeten. Zoals je dat ook alleen naar bij Rodeo kan verwachten. Top vlees en ambiance
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Een verrassend goed restaurant, inrichting is iets minder spectuculair in vergelijking met de getoonde foto's op de internetsite, er is een terras met een gedeetelijk uitzicht op de haven, de service is redelijk en de ontvangst kan beter , blijft een beetje achter in vergelijk met de kwaliteit van de gerechten. want die gerechten zijn uitstekend en zeer smaakvol rib-eye is zeer aan te bevelen). De salade bar is kleinschalig maar wel goed. Zeker een aanrader waard om dit restaurant een bezoekje te brengen!
Nanda D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Het was gewoon Ok. Niet bijzonder. Leuk voor een keer maar ga niet zo snel nog een keer terug.
Manuela S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heel gezellige avond met het beste steak uit agentinien
Steven B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Goede prijs kwaliteit verhouding. Aardige mensen in de bediening. Was vrij warm boven, misschien een zonnescherm ? Muziek mag van mij 1 standje lager. Zeer zeker voor herhaling vatbaar. Iedereen had het vlees bereid zoals gevraagd, dit gebeurt lang niet overal. Perfect !!
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Vriendelijke bediening, goede sfeer en fantastisch eten. We gaan zeker binnenkort nog een keer!
Wilma H.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Op zich goed eten. Ossenhaas prima. Beetje rommelig en lang wachten. Er bleek te weinig bedienend personeel waar wel excuus voor werd gemaakt. Vind de prijs voor een broodje met kruidenboter en een broodje met aioli van bijna 6,- veel geld. Prijs kwaliteit vind ik niet in verhouding. De dame van de bediening was vriendelijk en deed haar best maar kwam handen te kort. Zal niet snel nog eens gaan
Jacqueline A.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Te lang wachten tussen de gangen. Te weinig personeel voor een drukke zaterdagavond.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Gevarieerde kaart, van tapas, fajitas tot vlees en visgerechten. Hoofdgerechten zijn uitermate royaal en daardoor wel goede prijs-kwaliteit verhouding.
Wij hadden de mixen grill en fajita rundvlees. Zeer smakelijk.
Erbij prima wijnen. Zowel de witte als de rode wijn. In totaal 2 verschillende witte en twee verschillende rode wijnen geproefd. Niet goedkoop maar wel erg lekker en daardoor is prijs - kwaliteit ook als goed te beschouwen.
Gezellig ingericht, niet massaal, rustige ambiance, vriendelijke personeel.
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Kwaliteit vlees is prima. Wel is de prijs in totaal wat aan de hoge kant. Komt vooral door de wijn.
Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
We zaten hier onder tijdsdruk van een voorstelling in Luxor. Supersnel, vriendelijk en goed geholpen. We komen zeker terug om dan langer te kunnen genieten van onze heerlijke steaks.
Cees W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Gezellig restaurant een uitstekende keus aan verschillende gerechten die keurig worden uitgeserveerd. Vriendelijke bediening met oog voor de gasten. Kortom, perfecte avond gehad. Een aanrader!
Haya W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk gegeten met z'n vijven. Alle gerechten vielen in de smaak. Voor ieder wat wils. Aanrader!!!
Nique O.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Een gezellig restaurant verrassend ingericht...Klantvriendelijk personeel.... We hebben steak en fajitas gegeten het was lekker vers en goede klaargemaakt.. We hebben een heerlijke avond gehad....We komen zeker terug !
Nique O.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Klantvriendelijk en goede sfeer, flankedsteak en fajitas kip/rund gegeten goed bereid en lekker vers...We komen zeker terug ????
Herman Z.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Het was geweldig en het eten was echt top. Je moet wel van een biefstukje houden.
Mijn vrouw eet geen rund, dus voor haar was het minder.
Maar de kinderen en ik hebben echt genoten. 10 met een griffel.
Cindy J.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Super lekker gegeten. De bediening was heel vriendelijk. Heel gezellig ingericht. Echt een aanrader!
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Leuk en gezellig restaurant met een mooi uitzicht op de erasmusbrug. Heerlijk eten. Kwaliteit van het eten was echt top. Bediening gezellig en zeer spontaan.
Het was alleen erg warm in het restaurant maar dat is geen reden om er niet nog eens terug te gaan .
Elles V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Tenderloin was perfect, knoflooksaus bij steak en aioli bij het stokbrood ook. Tonijnsteak was niet bijzonder en de groente was niet beetgaar maar zo goed als rauw. Kaasplankje was uitverkocht... op vrijdagavond??? we hadden geen voorgerecht en ook geen toetje, dus al met al, voor stokbrood vooraf, 2 hoofdgerechten 2 glazen Sauvignon Blanc (a 5,95 per glas) en 5 biertjes een bonnetje van 80 euro, wel aan de dure kant. Ondanks een super steak, beetje te duur voor herhaling
Dominika L.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Helaas geen succes. Onion rings - kant en klaar uit de vriezer, grilled sausages - uit de vriezer - droog en weinig smaak, empanadas - kant en klaar uit de vriezer - volledig uitgedroogd en geen duidelijke smaak, gambas pill pill - te lang gegaard waardoor gambas zelf taai waren en de kruiden in de olie verbrand, mixed grill - een bordje 'leftovers' onwijs zoute kip, uitgedroogde en niet vers ruikende spareribs. Stukjes rundvlees wel goed gegaard en vers - medium done.
Never again.