Rodeo Latin American Grill Restaurant

Otto Reuchlinweg 1002 3072 Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Rodeo Latin American Grill Restaurant

Latijns paradijs

Terracotta. Rotsachtig. Vrolijke kleuren. Dat is de stijl van Rodeo Latin in Rotterdam, waar ze de Latijns Amerikaanse en Mexicaanse keuken eren. De veelzijdige kaart bevat bijvoorbeeld de beste steak in town naar eigen zeggen. Deze komt van runderen die vrij leven op de Argentijnse pampa. Er staan geen vegetarische hoofdgerechten op de kaart.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Rodeo Latin American Grill Restaurant

Dagelijks 17.00 - 23.00 uur

Melvin L.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Herman Z.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Het was geweldig en het eten was echt top. Je moet wel van een biefstukje houden.
Mijn vrouw eet geen rund, dus voor haar was het minder.
Maar de kinderen en ik hebben echt genoten. 10 met een griffel.
Cindy J.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Super lekker gegeten. De bediening was heel vriendelijk. Heel gezellig ingericht. Echt een aanrader!
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Leuk en gezellig restaurant met een mooi uitzicht op de erasmusbrug. Heerlijk eten. Kwaliteit van het eten was echt top. Bediening gezellig en zeer spontaan.
Het was alleen erg warm in het restaurant maar dat is geen reden om er niet nog eens terug te gaan .
Elles V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Tenderloin was perfect, knoflooksaus bij steak en aioli bij het stokbrood ook. Tonijnsteak was niet bijzonder en de groente was niet beetgaar maar zo goed als rauw. Kaasplankje was uitverkocht... op vrijdagavond??? we hadden geen voorgerecht en ook geen toetje, dus al met al, voor stokbrood vooraf, 2 hoofdgerechten 2 glazen Sauvignon Blanc (a 5,95 per glas) en 5 biertjes een bonnetje van 80 euro, wel aan de dure kant. Ondanks een super steak, beetje te duur voor herhaling
Dominika L.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Helaas geen succes. Onion rings - kant en klaar uit de vriezer, grilled sausages - uit de vriezer - droog en weinig smaak, empanadas - kant en klaar uit de vriezer - volledig uitgedroogd en geen duidelijke smaak, gambas pill pill - te lang gegaard waardoor gambas zelf taai waren en de kruiden in de olie verbrand, mixed grill - een bordje 'leftovers' onwijs zoute kip, uitgedroogde en niet vers ruikende spareribs. Stukjes rundvlees wel goed gegaard en vers - medium done.
Never again.
Jos R.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Afgelopen zaterdag met z'n 6-en boven gegeten. Het eten was goed (een 8), wel een uur wachten totdat het voorgerecht kwam (7.5), toen nog een uur in de keuken/olie lucht (7.0) totdat de hoofdgerechten kwamen (6.5), daarbij ontbraken 3 bijgerechten (6.5). Na overleg met de bediening besloten die dan maar van de rekening af te laten halen (6.0). De rekening betaalt met een stevige tip, maar niet meer extra gecontroleerd, er is boven ook weinig licht en we hadden een afspraak. Wat schets m'n verbazing toen ik er thuis achter kwam dat de bijgerechten toch gewoon op de rekening stonden. Een kwalijke zaak, controleer je rekening dus goed. Mijn eindscore door dit voorval : een 4.
flodder .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Prettige en vriendelijke bediening zoals je helaas te weinig nog tegenkomt. Leuke sfeer in het restaurant. Het eten is oké, zoals je mag verwachten. Behalve de hamburger vond ik het wel behoorlijk prijzig.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vriendelijk personeel goed ontvangst en lekker gegeten.
Mariëtte V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Goed eten. Aardig personeel. Sfeer in het restaurant was prima.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk met zijn vieren gegeten. Hadden om 17.00 uur gereserveerd, maar kwamen om 16.45 uur bij het restaurant aan. Ondanks dat ze eigenlijk nog niet open waren, mochten we naar binnen en werden wij leuk ontvangen. Eten was super, bediening goed en sfeer gezellig. Wij gaan hier absoluut nog een keer eten als wij in de buurt zijn.
Annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Op een zaterdagavond hier gegeten voordat we naar een concert gingen. Eten was prima, maar aan de dure kant.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
De steak was heerlijk. Wel moesten we lang wachten totdat we geholpen werden, lang wachten totdat we onze drankjes kregen en het brood is nooit gekomen. Ze hadden te weinig personeel lopen.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Snelle en vriendelijke reaktie op mijn reserveringsverzoek. (Betaald) parkeren voor de deur. Zeer vlotte en vriendelijke bediening. Kaart geeft redelijk veel keuze. Niet goedkoop. Brood werd niet gebracht, maar stond wel op rekening; was dan ook geen enkel probleem om dit gecorrigeerd te krijgen. Lekker gegeten, vooral het vleees was heerlijk, alleen ietsje te zout. Niet te rumoerig, alhoewel helemaal vol. Ietsje teveel overlast van onvoldoende afgezogen walmen uit de keuken. Alles bij elkaar: prima!
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk eten aangevuld met uitstekende alerte en attente bediening.
Elzeline U.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Erg veel geld voor matige kwaliteit!
Vlees zelf was goed, maar voorgerecht, de bijgerechten en het toetje kunnen stukken beter!
Bediening is matig op de hoogte, weet niet veel te vertellen van de menukaart.
Dit ook aangegeven bij de bediening, totaal geen reactie.
Dag erna nog een mail gestuurd, uiteraard ook geen reactie.
Erg jammer! Want voor het vlees zelf zou ik wel terug willen.
Conny D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het eten was goed, maar in verhouding duur. Er werd zelfs 0,75 euro gerekend voor een bakje mayonaise, voor het brood + kruidenboter vooraf moest betaald worden en er zat nul groente bij het gegrilde vlees. Op het vlees was echt niets aan te merken, heerlijk mals en warm klein beetje saus bij het vlees werd 1,95 euro gerekend. Daar stond weer tegenover dat de huiswijn prima was en in een royaal gevuld glas kwam. Het toetje van creme brulee werd, heel vreemd, geserveerd met een bol simpel vanille-ijs er bovenop. Dit heb ik nog nooit gezien. Het zorgde ervoor dat het lekkere suikerlaagje koud werd, terwijl de creme brulee op zich prima was. Ik heb het er maar snel afgeschept.

Al met al niet slecht, maar toch een beetje teleurstellend.
Rey N.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het restaurant had meer kunnen zijn. De inrichting is top, service snel maar niet erg professioneel, van het vlees (mixed grill '550gr!') gad ik letterlijk en figuurlijk meer verwacht. Het was niet heel veel vlees, 1 van de twee steaks was well done ipv medium, de smaak van de steaks was ok, maar niet meer dan dat, de kip was niet bijzonder en de spare ribs wat vet en flauw. De sfeer dn locatie zijn prima, maar het eten bij een 'echt grill house' had beter kunnen zijn. Leuk voor een relaxedte avond maar geen topper.
Edith K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Onverwachts hier beland, maar hebben een superavond gehad..
Zeer gastvrij en leuke bediening. Goede menukaart met een voortreffelijke keuken.
Een aanrader, wij gaan zeker terug.
Erlien .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Bij binnenkomst (zonder reservering) goed en gezellig ontvangst, en daar het beneden vol zat werden ik en mijn tafelheer naar boven verwezen. inrichting doet warm en gezellig aan, je krijgt meteen zin om heerlijk te dineren. Menu is uitgebreid en is een mix van Argentijns/Mexicaans/Spaans ofwel latin. Vooraf wat brood met smeersels, vervolgens 2 tapas gerechten (calamaris en serrano ham op knoflook brood), als hoofd hadden we een steak en lamskoteletten, beide van goede kwaliteit en naar wens gegrild. Standaard kregen we er bij een gepofte aardappel, wat frietjes en salade, en hebben er nog als bijgerecht spinazie onder een laagje gegrilde kaas erbij besteld. Alles smaakte heerlijk en daarbij een heerlijke fles cabernet sauvignon gedronken. Zonder te vragen kregen we er water bij van de tap, wat ze bij veel restaurants weigeren te doen.... helaas, want Rotterdams water smaakt heel goed. De hele avond was en bleef de bediening attent, alert en vriendelijk. Zijn net twee maanden open maar als ze goed hun best blijven doen dan zijn ze een concurrent voor Gauchos a/d Maas (hun overburen). Wij komen zeker terug!