Rodeo Latin American Grill Restaurant

Otto Reuchlinweg 1002 3072 Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Rodeo Latin American Grill Restaurant

Bij Rodeo voel je je eigenlijk meteen thuis. Een Latijns-Amerikaanse sfeer, met een ongedwongen en vooral warme ambiance. Rodeo is inmiddels een begrip. Gevestigd in het centrum van Eindhoven, Tilburg, Breda, Den Bosch en Rotterdam!

Glas champagne

• Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Rodeo Latin American Grill Restaurant

Roy S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heel erg lekker gegeten, leuke inrichting, vriendelijk personeel . Kom zeker nog een keer terug
Alex B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Lekker gegeten, botermals vlees, gezellige en kleine setting. Restaurant zat helemaal vol op een maandag. Bediening was hartelijk maar mag wat soepeler, de mannelijke bediening waren duidelijk beginners.
Cecylia S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Rib-eye steak was echt verrukkelijk, onze complimenten aan de kok ! Rodeo Creation ossehaaspuntjes waren heerlijk, maar veel te veel ui champignons paprika. Helaas moesten wij lang wachten voordat onze bestelling werd opgenomen. Er loopt niemand langs de tafeltjes om te vragen of alles naar wens gaat, en of wij nog drinken wilden bestellen etc. We zaten buiten, tafel wiebelde, hebben wij zelf moeten oplossen en bestek werd niet aangevuld. Wel jammer, want het vlees is echt verrukkelijk.
Chris H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Eten perfect! Minpuntjes; de enorme warmte boven in het restaurant & dat er om 19:55 aangegeven wordt dat de tafel tot 20:00 bleek te zijn. Erg jammer, doet geen afbreuk aan het heerlijke vlees!
Jolanda R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
tocht van de deur is wel een issue.
Verder heerlijk gegeten
Steve W.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Van 1 voorgerecht was het vlees van de worst niet goed. We hebben 2 gerechten medium rare besteld maar rare gekregen. Een ervan was het vlees niet goed warm.
Nagerecht was wel goed.
Het voorgerecht is van de rekening gehaald. Kosten 4 personen 200+, dus erg veel voor wat we hebben gekregen. Wij gaan hier niet meer terug.
Bas W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Eten is goed,
Service is prima, was druk
En veel te krap op elkaar qua inrichting
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Was weer top, gezellige sfeer, goed eten, goede bediening.
Perrette V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Slechte communicatie tussen personeelsleden.
Eten was heel goed!
Al met al een leuke avond gehad.
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Hier gegeten met 4 personen. De zaak is relatief klein en tot in laatste details ingericht in Zuid-Amerikaanse stijl. Het is wel wat kitsch maar op zich ook wel weer sfeervol.
Vooraf hadden wij lekker brood met smeersels. Prima. De wijnkaart is redelijk uitgebreid. Wij kozen voor een malbec, deze combineerde goed met het vlees.
Toen wij bestelde waren mijn eerste twee keuzes van de menukaart niet meer op voorraad. Dit is toch wel jammer. Het uiteindelijke gekozen vlees was goed.
Frites erbij was ook lekker. De bijgerechten salade, champignons en groente stellen erg weinig voor. Bediening doet wat het moet doen en is niet onvriendelijk.
Mo K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Veel te warm boven..rond de 30 graden.
kelly25021988 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Mijn allereerste bezoek aan dit restaurant, maar zeker niet de laatste. Ik ben niet binnen geweest (alleen voor de toiletten) dus kan niks zeggen over de sfeer etc. We hadden niet gereserveerd en namen buiten aan een tafeltje plaats. De bediening is vlot en erg vriendeljk. Het eten is heerlijk, goed op smaak en temperatuur. Jammer dat alle bijgrechten dan weer apart zijn en vrij prijzig. Al met al een goede ervaring.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Wij zaten boven en het was vol in de zaak. Het duurde erg lang voordat er wat te eten op tafel kwam, hebben er ook naar gevraagd. Het eten is gewoon goed. lekker wijnen staan er op de kaart.
Liang W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
De onderlinge communicatie met de medewerkers van Rodeo Rotterdam is slecht. Zo werd aan de telefoon door een vrouwelijke medewerker onze reservering bevestigd. Bij aankomst kon een vrouwelijke medewerker onze reservering niet vinden en werden wij naar de bovenste verdieping verwezen. Daar aangekomen werden wij zeer onprofessioneel door een brildragende medewerker geholpen met een getinte huidskleur. Hij vertelde ons dat bij Rodeo het gebruikelijk is, dat gasten maar 2 uren mogen blijven zitten. Terwijl ik aangaf dat ik meerdere vestigingen van Rodeo heb bezocht, en dit mij zeer vreemd lijkt. Zo kom ik regelmatig in Eindhoven, Breda en in Neerpelt. Ook ben ik al eens in Rotterdam geweest en toen kon ik gewoon in het weekend gewoon blijven zitten. Gisteren waren best veel tafels onbezet, toch werd ons te kennen gegeven dat alle tafels bezet waren. Terwijl ik zag, dat zelfs andere tafels de rekening vroegen en het bovengedeelte voor 60% vrij was. Begrijp echt niet waarom Rodeo Rotterdam mensen een tijdslimiet geeft, terwijl het restaurant niet eens vol zat.
De medewerker vertelde me dat dit het beleid is van de eigenaar, en dat ik me maar tot hem moet wenden, mocht ik hier problemen mee hebben. Vond dit uiterst onvriendelijk en onprofessioneel van hem. Daaropvolgend was mijn eetlust weg en ben ik maar vertrokken naar Humphfrey's waar ik wel op een nette manier behandeld ben. Het spijt me zeer, maar deze service ben ik niet gewend van Rodeo. Normaliter beveel ik iedereen Rodeo aan, maar helaas Rotterdam zeker niet meer.
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Zeer slechte avond ervaren met 9 personen. Om 8 uur gereserveerd, stonden tot bijna half 9 te wachten buiten tot de vorige eters weg waren en wij konden aanschuiven.Toen we aan tafel zaten zelfs nog 20 minuten moeten wachten op ons eerste drankje, en daarna bijna een uur droog gestaan. Toen ober geroepen dat we wilden bestellen zowel eten als drinken, gelijk maar dubbel besteld! Uiteindelijk kregen we pas tegen 10 uur (!!!) ons voorgerecht en half 11 (!!!!!!) ons hoofdgerecht. Ik heb hier bijna niet van gegeten want mijn trek in eten was wel verdwenen om half 11. Zoiets slechts als dit nog nooit mee gemaakt. Als rede kregen we te horen dat de baas teveel personeelsleden tegelijk vakantie heeft gegeven. Wat een blunder.. We hoorden iedereen klagen trouwens. Als voorgerecht gekozen voor de 'aanrader' op de kaart. Bleek zeer smakeloos te zijn en ook geen peper op tafel om zelf op smaak te brengen. Wij zaten boven, en het was er zo ontzettend heet. Nee voor ons nooit meer Rodeo. Dit zal ik niet vergeten.
M. S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Hier krijg je vlees geserveerd zoals het hoort te zijn! Goede kwaliteit en goed bereid! Fijn personeel en goede sfeer....
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Altijd goed! heerlijk eten, vriendelijke bediening, gezellige sfeer.
Geert W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Een top zaak
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijk gegeten, konden buiten in de zon zitten. Het terras is op de hoek wat krap. Fajitas met kip en rundvlees zijn aan te raden! Goede hoeveelheid en leuk dat je het zelf kan maken aan tafel. De tiramisu is ook een topper!
Patrick J.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Heerlijk genieten van lekker eten ???? uitstekend goed vlees ???? zeer vriendelijke bediening