Rodeo Latin American Grill Restaurant

Otto Reuchlinweg 1002 3072 Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Rodeo Latin American Grill Restaurant

Latijns paradijs

Terracotta. Rotsachtig. Vrolijke kleuren. Dat is de stijl van Rodeo Latin in Rotterdam, waar ze de Latijns Amerikaanse en Mexicaanse keuken eren. De veelzijdige kaart bevat bijvoorbeeld de beste steak in town naar eigen zeggen. Deze komt van runderen die vrij leven op de Argentijnse pampa. Er staan geen vegetarische hoofdgerechten op de kaart.

Glas champagne

• Bar , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Rodeo Latin American Grill Restaurant

Heike S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Eten was prima alleen de bediening is niet echt pro actief en snel ... verkeerde drankjes bij ons afgeleveren en dan ook nog op de rekening plaatsen.... wat wij achteraf pas zagen. Jammer, want ondanks alles hadden wij toch nog een mooie fooi gegeven.
Rien B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Deze kok weet hoe hij met vlees om moet gaan. Hulde! De bedienende dames ...... absoluut toppie. We hebben een fijne avond achter de rug.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk eten! Alleen gaat het allemaal zo snel dat je met een uurtje weer buiten staat. Er mag best wat tijd tussen de gangen zitten...
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Goede sfeer, super vriendelijk personeel en vlotte service en bediening. Eten is goed. Echter wat groente en salade op het bord zou net wat meer smaak aan het totaal geven.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten en goede bediening. We gaan zeker nog een keer terugkomen!
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijk gegeten zeker voor herhaling vatbaar.
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening. Te koude frietjes werden zonder morren vervangen.
doornbos .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Zaterdagavond gegeten bij Rodeo, we hadden niet gereserveerd maar er was nog plek.
Vooraf Carpaccio en Mexicaanse tomatensoep, carpaccio vond ik niet bijzonder, veel sla erbij.
M'n man vond de Mexicaanse tomatensoep erg lekker.
Als hoofdgerecht had ik malse ossenhaas steak, erg lekker en precies goed gebakken.
Mijn man had spareribs met BBQ saus, vertelde dit weleens lekkerder gegeten te hebben, maar niet slecht.
Jammer dat er alleen patat bij zit en niets van groente.
Bediening was erg aardig en behulpzaam! Vind het restaurant wel aan de prijzige kant.
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Toprestaurant!!!
Desiree D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Aardige bediening
Micha S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijke en "perfectly cooked" ribeye gegeten. Spontane en aardige bediening en goede wijn. Veel te veel besteld natuurlijk maar we konden het lekker meenemen. Aanrader.. topper in Rotterdam!
Jaco D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk stukje vlees gegeten bij Rodeo, vriendelijk en vlot bedienend personeel. Ook het dessert was erg goed.
De kaart is erg uitgebreid, maar alle geserveerde gerechten waren heel vers, en dat proef je! Aanrader wat ons betreft!
Nanja D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Wat een leuk ingericht restaurant. Als je binnen bent vergeet je gewoon dat je in een grote moderne woontoren aan het eten bent. Het eten was heerlijk, het kwam niet te snel en niet te langzaam. De porties zijn wel aan de grote kant. Je gaat zeker met een voldaan gevoel naar buiten. De service was erg vriendelijk en ook oplettend.
Kortom wij komen hier zeker nog een keer terug.
Iris P.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Het vlees was botermals en keurig conform verzoek klaargemaakt. Shake Argentina was goddelijk!! De bediening was erg attent en wapperde zelfs met de menukaart om me wat af te koelen (opvliegers????).
Calvin W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Super restaurant. Mooie omgeving en inrichting. Eten was top en de service super vriendelijk en behulpzaam. Tijdens het afrekenen aan de praat geraakt met de eigenaar en begreep dat ze onderbezet stonden door ziekte. Hier niets van gemerkt ????. Zo hoort ga zo door en AANRADER VOOR IEDEREEN!!!!
Elizabeth K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Leuk aangekleed restaurant met zeer vriendelijke bediening. Het vlees is heerlijk en we werden steeds snel geholpen. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Alleen lang moeten wachten op de rekening. Ze keken niet goed genoeg rond en sommige leefde in hun eigen wereld
Eric-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Pas 7 mnd open maar geweldig gegeten. Zoals je dat ook alleen naar bij Rodeo kan verwachten. Top vlees en ambiance
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Een verrassend goed restaurant, inrichting is iets minder spectuculair in vergelijking met de getoonde foto's op de internetsite, er is een terras met een gedeetelijk uitzicht op de haven, de service is redelijk en de ontvangst kan beter , blijft een beetje achter in vergelijk met de kwaliteit van de gerechten. want die gerechten zijn uitstekend en zeer smaakvol rib-eye is zeer aan te bevelen). De salade bar is kleinschalig maar wel goed. Zeker een aanrader waard om dit restaurant een bezoekje te brengen!
Nanda D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Het was gewoon Ok. Niet bijzonder. Leuk voor een keer maar ga niet zo snel nog een keer terug.