Rodeo Latin American Grill Restaurant

Otto Reuchlinweg 1002 3072 Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Rodeo Latin American Grill Restaurant

Bij Rodeo voel je je eigenlijk meteen thuis. Een Latijns-Amerikaanse sfeer, met een ongedwongen en vooral warme ambiance. Rodeo is inmiddels een begrip. Gevestigd in het centrum van Eindhoven, Tilburg, Breda, Den Bosch en Rotterdam!

Glas champagne

• Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Rodeo Latin American Grill Restaurant

Jasmien D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
De gerechten zijn gewoon TOP!
Alreeds 2 x rodeo geprobeerd en nog nooit zo’n sappig stukje vlees gegeten
Sanjay R.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Leuk restaurant
Patrick J.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Een super avond gehad met gezellige live muziek! Geweldig gegeten en heel vriendelijk personeel. Een aanrader en komen hier zeker terug!!
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
O
Clenn D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Het was echt niet goed! Het is dat we goed gezelschap hadden maar het eten was matig en het was ook niet goedkoop! We moesten een paar keer na vragen voor onze gerechten en drinken. Bediening was niet onaardig maar was ook niet best. Helaas teleurstellend!!
Chris H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Erg zonde!

Meerdere malen heerlijk gegeten, echter was gisteravond een echte afknapper. Gevraagd om een ossenhaas medium-rare - 500 gram. Na ca. 50 minuten kwamen de gerechten. Het vlees was meer dan well done (collega's hadden medium en dat was beter gebakken). De ober erbij gehaald en toen werd het er niet beter op. Hij gaf aan dat dit niet te herkennen is aan de kleur, maar alleen aan de smaak (?????). Uiteindelijk een gratis koffie gehad, vraag is of het in relatie staat tot een gerecht van meer dan 40 euro.

Erg zonde, er kan altijd iets fout gaan, alleen discussie met de klant met dermate beperkte kennis is zonde.
Natascha B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten wij raden iedereen aan om daar te eten.
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Gezellig restaurant met lekker eten. Prettige bediening.
Roy S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heel erg lekker gegeten, leuke inrichting, vriendelijk personeel . Kom zeker nog een keer terug
Alex B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Lekker gegeten, botermals vlees, gezellige en kleine setting. Restaurant zat helemaal vol op een maandag. Bediening was hartelijk maar mag wat soepeler, de mannelijke bediening waren duidelijk beginners.
Cecylia S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Rib-eye steak was echt verrukkelijk, onze complimenten aan de kok ! Rodeo Creation ossehaaspuntjes waren heerlijk, maar veel te veel ui champignons paprika. Helaas moesten wij lang wachten voordat onze bestelling werd opgenomen. Er loopt niemand langs de tafeltjes om te vragen of alles naar wens gaat, en of wij nog drinken wilden bestellen etc. We zaten buiten, tafel wiebelde, hebben wij zelf moeten oplossen en bestek werd niet aangevuld. Wel jammer, want het vlees is echt verrukkelijk.
Chris H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Eten perfect! Minpuntjes; de enorme warmte boven in het restaurant & dat er om 19:55 aangegeven wordt dat de tafel tot 20:00 bleek te zijn. Erg jammer, doet geen afbreuk aan het heerlijke vlees!
Jolanda R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
tocht van de deur is wel een issue.
Verder heerlijk gegeten
Steve W.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Van 1 voorgerecht was het vlees van de worst niet goed. We hebben 2 gerechten medium rare besteld maar rare gekregen. Een ervan was het vlees niet goed warm.
Nagerecht was wel goed.
Het voorgerecht is van de rekening gehaald. Kosten 4 personen 200+, dus erg veel voor wat we hebben gekregen. Wij gaan hier niet meer terug.
Bas W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Eten is goed,
Service is prima, was druk
En veel te krap op elkaar qua inrichting
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Was weer top, gezellige sfeer, goed eten, goede bediening.
Perrette V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Slechte communicatie tussen personeelsleden.
Eten was heel goed!
Al met al een leuke avond gehad.
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Hier gegeten met 4 personen. De zaak is relatief klein en tot in laatste details ingericht in Zuid-Amerikaanse stijl. Het is wel wat kitsch maar op zich ook wel weer sfeervol.
Vooraf hadden wij lekker brood met smeersels. Prima. De wijnkaart is redelijk uitgebreid. Wij kozen voor een malbec, deze combineerde goed met het vlees.
Toen wij bestelde waren mijn eerste twee keuzes van de menukaart niet meer op voorraad. Dit is toch wel jammer. Het uiteindelijke gekozen vlees was goed.
Frites erbij was ook lekker. De bijgerechten salade, champignons en groente stellen erg weinig voor. Bediening doet wat het moet doen en is niet onvriendelijk.
Mo K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Veel te warm boven..rond de 30 graden.
Kelly25021988 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Mijn allereerste bezoek aan dit restaurant, maar zeker niet de laatste. Ik ben niet binnen geweest (alleen voor de toiletten) dus kan niks zeggen over de sfeer etc. We hadden niet gereserveerd en namen buiten aan een tafeltje plaats. De bediening is vlot en erg vriendeljk. Het eten is heerlijk, goed op smaak en temperatuur. Jammer dat alle bijgrechten dan weer apart zijn en vrij prijzig. Al met al een goede ervaring.