Rodeo Latin American Grill Restaurant

Otto Reuchlinweg 1002 3072 Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Rodeo Latin American Grill Restaurant

Latijns paradijs

Terracotta. Rotsachtig. Vrolijke kleuren. Dat is de stijl van Rodeo Latin in Rotterdam, waar ze de Latijns Amerikaanse en Mexicaanse keuken eren. De veelzijdige kaart bevat bijvoorbeeld de beste steak in town naar eigen zeggen. Deze komt van runderen die vrij leven op de Argentijnse pampa. Er staan geen vegetarische hoofdgerechten op de kaart.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Rodeo Latin American Grill Restaurant

Dagelijks 17.00 - 23.00 uur

Wilma H.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Op zich goed eten. Ossenhaas prima. Beetje rommelig en lang wachten. Er bleek te weinig bedienend personeel waar wel excuus voor werd gemaakt. Vind de prijs voor een broodje met kruidenboter en een broodje met aioli van bijna 6,- veel geld. Prijs kwaliteit vind ik niet in verhouding. De dame van de bediening was vriendelijk en deed haar best maar kwam handen te kort. Zal niet snel nog eens gaan
Jacqueline A.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Te lang wachten tussen de gangen. Te weinig personeel voor een drukke zaterdagavond.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Gevarieerde kaart, van tapas, fajitas tot vlees en visgerechten. Hoofdgerechten zijn uitermate royaal en daardoor wel goede prijs-kwaliteit verhouding.
Wij hadden de mixen grill en fajita rundvlees. Zeer smakelijk.
Erbij prima wijnen. Zowel de witte als de rode wijn. In totaal 2 verschillende witte en twee verschillende rode wijnen geproefd. Niet goedkoop maar wel erg lekker en daardoor is prijs - kwaliteit ook als goed te beschouwen.
Gezellig ingericht, niet massaal, rustige ambiance, vriendelijke personeel.
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Kwaliteit vlees is prima. Wel is de prijs in totaal wat aan de hoge kant. Komt vooral door de wijn.
Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
We zaten hier onder tijdsdruk van een voorstelling in Luxor. Supersnel, vriendelijk en goed geholpen. We komen zeker terug om dan langer te kunnen genieten van onze heerlijke steaks.
Cees W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Gezellig restaurant een uitstekende keus aan verschillende gerechten die keurig worden uitgeserveerd. Vriendelijke bediening met oog voor de gasten. Kortom, perfecte avond gehad. Een aanrader!
Haya W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk gegeten met z'n vijven. Alle gerechten vielen in de smaak. Voor ieder wat wils. Aanrader!!!
Nique O.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Een gezellig restaurant verrassend ingericht...Klantvriendelijk personeel.... We hebben steak en fajitas gegeten het was lekker vers en goede klaargemaakt.. We hebben een heerlijke avond gehad....We komen zeker terug !
Nique O.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Klantvriendelijk en goede sfeer, flankedsteak en fajitas kip/rund gegeten goed bereid en lekker vers...We komen zeker terug ????
Herman Z.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Het was geweldig en het eten was echt top. Je moet wel van een biefstukje houden.
Mijn vrouw eet geen rund, dus voor haar was het minder.
Maar de kinderen en ik hebben echt genoten. 10 met een griffel.
Cindy J.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Super lekker gegeten. De bediening was heel vriendelijk. Heel gezellig ingericht. Echt een aanrader!
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Leuk en gezellig restaurant met een mooi uitzicht op de erasmusbrug. Heerlijk eten. Kwaliteit van het eten was echt top. Bediening gezellig en zeer spontaan.
Het was alleen erg warm in het restaurant maar dat is geen reden om er niet nog eens terug te gaan .
Elles V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Tenderloin was perfect, knoflooksaus bij steak en aioli bij het stokbrood ook. Tonijnsteak was niet bijzonder en de groente was niet beetgaar maar zo goed als rauw. Kaasplankje was uitverkocht... op vrijdagavond??? we hadden geen voorgerecht en ook geen toetje, dus al met al, voor stokbrood vooraf, 2 hoofdgerechten 2 glazen Sauvignon Blanc (a 5,95 per glas) en 5 biertjes een bonnetje van 80 euro, wel aan de dure kant. Ondanks een super steak, beetje te duur voor herhaling
Dominika L.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Helaas geen succes. Onion rings - kant en klaar uit de vriezer, grilled sausages - uit de vriezer - droog en weinig smaak, empanadas - kant en klaar uit de vriezer - volledig uitgedroogd en geen duidelijke smaak, gambas pill pill - te lang gegaard waardoor gambas zelf taai waren en de kruiden in de olie verbrand, mixed grill - een bordje 'leftovers' onwijs zoute kip, uitgedroogde en niet vers ruikende spareribs. Stukjes rundvlees wel goed gegaard en vers - medium done.
Never again.
Jos R.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Afgelopen zaterdag met z'n 6-en boven gegeten. Het eten was goed (een 8), wel een uur wachten totdat het voorgerecht kwam (7.5), toen nog een uur in de keuken/olie lucht (7.0) totdat de hoofdgerechten kwamen (6.5), daarbij ontbraken 3 bijgerechten (6.5). Na overleg met de bediening besloten die dan maar van de rekening af te laten halen (6.0). De rekening betaalt met een stevige tip, maar niet meer extra gecontroleerd, er is boven ook weinig licht en we hadden een afspraak. Wat schets m'n verbazing toen ik er thuis achter kwam dat de bijgerechten toch gewoon op de rekening stonden. Een kwalijke zaak, controleer je rekening dus goed. Mijn eindscore door dit voorval : een 4.
flodder .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Prettige en vriendelijke bediening zoals je helaas te weinig nog tegenkomt. Leuke sfeer in het restaurant. Het eten is oké, zoals je mag verwachten. Behalve de hamburger vond ik het wel behoorlijk prijzig.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vriendelijk personeel goed ontvangst en lekker gegeten.
Mariëtte V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Goed eten. Aardig personeel. Sfeer in het restaurant was prima.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk met zijn vieren gegeten. Hadden om 17.00 uur gereserveerd, maar kwamen om 16.45 uur bij het restaurant aan. Ondanks dat ze eigenlijk nog niet open waren, mochten we naar binnen en werden wij leuk ontvangen. Eten was super, bediening goed en sfeer gezellig. Wij gaan hier absoluut nog een keer eten als wij in de buurt zijn.
Annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Op een zaterdagavond hier gegeten voordat we naar een concert gingen. Eten was prima, maar aan de dure kant.