Rodeo American Grill & Steak Restaurant Tilburg

Donderdag t/m Zaterdag 17:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Jhavermans .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Op een normale doordeweekse dag gegeten bij Rodeo met klanten en collega's, en ook toen zat het restaurant nagenoeg vol.

Een gezellig restaurant (en een beetje rumoerig) en met een prima keuken. Een medium-rare steak is hier ook echt medium-rare en niet doorbakken. Het vlees wordt goed klaargemaakt en bijgerechten zijn ook smakelijk.
Hans_Clijsen .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
We hebben met 4 personen lekker gegeten: de porties waren goed (van zowel voor- als hoofdgerecht), en al het vlees was lekker mals.
De reden dat ik toch maar een 6 geef voor het eten is vanwege het feit dat ze aan tafel wel vragen hoe je je vlees gebakken wil hebben (rare, medium, wel done), maar dat daar niets van terug te zien was op de borden. En aangezien we speciaal bij een grill & steakhouse zijn gaan eten had ik juist daar wel meer van verwacht. Jammer!
Robin .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Samen met een vriend hier een hoofdgerecht gegeten. Hij de tonijn en voor mij de ossenhaas.
Beiden waren zeer goed met als uitschieter de ossenhaas. Werkelijk heerlijk stuk vlees. Super mals en perfect gebakken. De frietjes mogen wat ons betreft vervangen worden door gebakken aardappeltjes of een salade. De bediening was vriendelijk maar jeetje wat is er gebeurd met het licht? We konden de menukaart niet eens lezen zo donker was het er. Het voelden alsof we onder de grond aan het eten waren. Erg benauwd. Vandaar dat het decor een 5 krijgt.
Bob D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Laat 1 ding duidelijk zijn. Je komt hier voor het vlees. En dat is subliem. Zowel de keuze op de menu-kaart (variëteit en grote) als de bereiding. Het is gewoon het beste steak-house in town. Echter het is wel wat aan de prijs. En dat is een beetje "verbloemd" door alles apart op de kaart te zetten. Als je wat extra's wil (zoals saus en groente) moet je daar voor bijbetalen en dus betaal je voor een hoofdgerecht dan al snel 35-40 euro. Maar je eet dan wel ook wel het verrukkelijkste stukje vlees in tijden! Het decor is inderdaad wel wat donker maar niet storend.
Twisty .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Via vrienden hier gaan eten. Ik heb nog nooit zulk lekker vlees gegeten! Wow! Mijn salade als voorgerecht was voortreffelijk en eigenlijk teveel voor een voorgerecht. Mijn hoofdgerecht was ook heerlijk! De bij bestelde groente waren in vergelijking met het hoofdgerecht een kleine teleurstelling, niet lekker op smaak gebracht. Ik snap dat jullie gefocust zijn op vlees en vlees is heerlijk, maar er zijn genoeg mensen die er toch wat smakelijke groenten bij willen eten. Hierdoor toch een 9 en geen 10. Ook heb ik persoonlijk liever dikkere friet. Het uitserveren van het hoofdgerecht was niet in orde. Wij waren met vier personen en twee personen kregen het hoofdgerecht waar de andere twee personen zeker nog wel 5 minuten moesten wachten op het eten. Wat duren die 5 minuten dan lang! Ook moesten we wachten op bestek waardoor het eten snel koud werd. Één van de twee personen (die als eerste het eten had), kon niet beginnen omdat hij geen bestek had. De andere persoon (die dus nog wel bestek had) was al halverwege zijn gerecht terwijl de rest nog moest beginnen. Als je hoofdgerechten gaat uitserveren zorg dan dat alles tegelijk komt zodat iedereen tegelijk kan eten en zorg dat er voldoende bestek in het bakje zit of neem niet alle bestek mee bij het voorgerecht. Het nagerecht was prima en de bediening zelf was vriendelijk. Graag meld ik nog wel één groot minpunt, ik moest met de zaklamp van mijn telefoon de kaart lezen. De ruimte is echt te donker. Misschien zaten wij op een erg donkere plek of ik zie slecht in het donker. Waar het ook aan ligt, wellicht kan hier nog iets aan gedaan worden? Meer kaarsjes?? Verder een top restaurant en ik kom zeker nog een keer terug voor het heerlijke vlees.
Johson01 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
De wild-west aankleding inclusief muziek van het restaurant is dik in orde. Voorgerecht: Quesedilas zijn prima. Het was lang wachten op het hoofdgerecht. De tournedos van 325 gr was uitstekend bereid en smaakte heerlijk. Side-dishes moet je apart bestellen. Prijs/kwaliteit hiervan was matig. de bereiding van de groente en rijst was matig. Kraak noch smaak. Als je dan ook nog een sausje apart moet bij betalen... het is het concept! Conclusie: entourage en voorgerecht/vlees uitstekend, maar de prijs/kwaliteit verhouding is behoorlijk zoek. Of ben ik dan een echte Nederlander?
Dank voor je recensie. Ons concept draait inderdaad om vlees. Veel van onze gasten bestellen graag een mooi stuk vlees en hebben geen behoefte aan groenten. Ook de saus is een optie, want volgens veel gasten is saus is niet nodig bij ons vlees. Het gaat ons er dus niet om je zoveel mogelijk geld te laten besteden; we bieden onze gasten juist de optie om te bestellen wat ze zelf graag willen. Hierdoor houden we de voedselverspilling erg laag, wat natuurlijk een fijne bijkomstigheid is. We hebben je opmerkingen mbt tot de rijst en groenten ter harte genomen.
Aboutbloom .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Elke keer als ik kom eten, neem ik hetzelfde gerecht. Ik kan niets anders kiezen boven de grilled beef. Ze maken het precies zoals ik het wil, goed doorbakken. Helaas is dit de tweede keer geweest dat dit niet is gebeurd. Van binnen was het roze en van buiten was het verbrand. Ik heb het niet kunnen eten. Dat vond ik erg jammer.
Ferry-mi B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
ditmaal met 5 personen gegeten, waarvan 2 hele grote eters dus we hadden 6 hoofdgerechten(extra spareribs) De voorgerechten, alles smaakte heerlijk, goed mals. ditmaal saladebar geprobeerd. was heerlijk vers en fris. Het is best prijzig, maar dat is het eten wel waard. Heel gezellige sfeer en muziek, leuk om nog na te tafelen
Ferdian S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
met 3 personen bij Rodeo wezen eten.

3 jaar geleden eerste ervaring: die was slecht. Mixed grill besteld, droog. Niet lekker en deed Argentijns vlees geen eer aan.

Na 3 jaar nieuwe kans gegeven en ik moet zeggen. erg goed!.

We werden direct geholpen, tafeltje gewezen, iets te drinken. Lekkere Malbec mooie tonen van vanille, krachtige body en mooie afdronk.

We hadden de flanksteak gepakt. Cuisson rare. Deze was zeer mals, Erg mooie cuisson bij al mijn tafelgenoten 2x medium 1x medium rare.
Erg goed op smaak en mooie kwaliteit vlees.

Geserveerd met tartaarsaus, en dunne frietjes, persoonlijk houd ik van dikkere, maar dat is iets persoonlijks.
Er werd gevraagd of we mayo bij de friet wilden, normaal leidt dat tot extra € op de rekening, maar hier niet. Mooi want daar irriteer ik me altijd mateloos aan.

Al met al een erg positieve ervaring, bij Rodeo, een 180 graden wending sinds ik er 3 jaar geleden was.
We komen snel weer terug.
YChoi .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Recentelijk dit steakhouse "ontdekt" en de rib eye was zo heerlijk mals en perfect gegrild dat we besloten hebben om hier vaker terug te komen. Ook de 2e keer was de rib eye weer perfect! Ik ben geen brood liefhebber maar het brood met aioli en kruidenboter gaan we de volgende keer zeker weer bestellen!
Hage J.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Vandaag gegeten met 5 personen. We hadden een tafel gereserveerd voor 18:30u om een verjaardag te vieren. De tafels stonden zo dicht tegen elkaar aan waardoor we op moesten staan zodra er iemand van een andere tafel er langs wou. We waren netjes op tijd en sloegen een voorgerecht over aangezien we, bij het reserveren, te horen kregen dat ze de tafel om 20:30u weer nodig hadden. Toen er gevraagd werd wat voor saus we bij de mixed grill wilde vroegen we welke opties er waren; er werd verveeld naar de achterkant van de menukaart verwezen, ik vind dat de bediening dit minimaal op had moeten noemen. We hadden allemaal iets anders besteld en mogen over de smaak en kwaliteit van het vlees niet mopperen, het vlees was lekker maar de frietjes waren smakeloos. De deserts waren zeer matig; bij de dame blanche kregen we koude chocoladesaus en de creme brulee was koud. Om 20:25u haalde ze onze lege glazen weg zonder te vragen of we nog iets wilde drinken. Om 20:32u, terwijl de laatste nog zijn desert aan het nuttigen was, werd de rekening al op tafel gezet met de mededeling "hierbij krijgt u de rekening want 20:30u was afgesproken". Misschien een aantal tips: neem géén reserveringen aan op het moment dat het zo krap is. We hadden nu geen tijd voor een voorgerecht of een drankje na en het was beleefder geweest als het personeel ons netjes naar de bar had verwezen voor een, eventueel, drankje na in plaats van het overhandigen van de rekening met de melding dat onze tijd op is, dit verwacht je bij een "all you can eat vreetschuur" maar niet bij een steakhouse als Rodeo. Service with a smile zou ook fijn zijn geweest; ik heb geen lach op de gezichten van de bediening gezien. Besteed iets meer aandacht aan de presentatie en kwaliteit van de deserts en side dishes. Kortom: Service was matig tot slecht, Vlees was goed en sidedish en desert waren matig.
Hallo Jim,
Dank voor je recensie. Naar aanleiding hiervan hebben we je geprobeerd telefonisch met je in contact te komen maar dit is helaas niet gelukt. We vinden het jammer dat je je bezoek aan ons restaurant zo ervaren hebt. Het was deze zaterdag erg druk en bij het reserveren hebben we duidelijk met elkaar afgesproken dat de tafel voor jullie tot 20.30 uur beschikbaar zou zijn. Hoe vervelend het voor jullie ook over is gekomen; de volgende gasten stonden klaar en die konden we niet laten wachten.
Het spijt ons dat je de bediening niet als prettig hebt ervaren. Dit verbaast ons enigszins; zeker omdat de serveerster die jullie die avond heeft geholpen nog persoonlijk een flinke fooi in handen gedrukt kreeg van jou / één van je tafelgenoten.
Je opmerkingen over het eten worden zeker besproken met de chef kok.
We hopen jullie graag nog een keer terug te zien om jullie een fijne avond te bezorgen.
Groeten, Team Rodeo

Reactie van proever:

Bedankt voor uw reactie. Helaas hebben jullie géén contact met mij proberen op te nemen maar met degene die had gereserveerd; ik had jullie nml graag te woord willen staan. Ik had in de recensie al aangegeven dat we wisten dat we de tafel maar tot 20:30u konden hebben maar hadden niet verwacht dat we zolang zouden moeten wachten op onze gerechten, tijd voor een driegangen diner zat er echt niet in. Ik vind dan niet dat jullie het zo strak in mochten plannen maar blijkbaar kiezen jullie omzet boven een goede service. Er is ook een verschil tussen het aanbieden van een drankje aan de bar om 20:32u of direct bij het uitserveren van de dessert de rekening te brengen. Toen wij bij het afrekenen te horen kregen dat het de opdracht was van de manager aan de serveerster om ons direct om 20:30u de rekening te overhandigen zijn we zo netjes geweest om de serveerster toch te tippen. Beschouw deze fooi alstublieft niet als een compliment maar als beleefdheid naar de serveerster toe.

anf 2e reactie van restaurant:

Hoi Jim, we zouden het fijn vinden als je even persoonlijk contact met ons opneemt. Wij hebben jouw nummer niet, en helaas heeft degene die de reservering gemaakt heeft ons niet met jou in contact gebracht. We horen graag van je.
Groeten, Team Rodeo
Corrie D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Heerlijk gegeten, erg vriendelijke en attente bediening. Interieur totally in style.
Enige tip van onze kant: graag "ouderwetse" frites, past ons inziens qua afmeting beter bij de robuuste vleesgerechten.
Super!
Daniella V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Redelijk restaurant, dus redelijke cijfers. Mijn voorgerecht, een caesar salade, was geen goed begin: weinig dressing, een overdosis (niet huisgemaakte) croutons en bruine romaine sla. Aangegeven bij de bediening en het zou doorgegeven worden aan de keuken. Niets meer gehoord en het gerecht stond gewoon op de rekening. Het hoofdgerecht heeft wel een en ander goed gemaakt, de ossenhaas was erg goed bereid en de kip was mals. Wel jammer dat er niet gevraagd werd of ik versgemalen peper over mijn vlees wilde. Ik zag dat dit later bij een andere tafel wel werd gedaan. De gekruide rijst bij het hoofdgerecht was erg lekker, de gemixte groenten waren een aanfluiting: smakeloos en veel te rauw/hard. Het restaurant is vrij donker en de tafels worden verlicht door kaarslicht. Er zit voldoende ruimte tussen de tafels.
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Na een wijnproeverij met vnl. rode wijnen uit Chili & Argentinië kwam ons vriendengroepje spontaan op het idee om een 'goede lap vlees' te gaan eten. Niet gereserveerd op een zondagavond, bleek geen probleem te zijn. Als (geannexeerd) Tilburger wist ik niet dat wij zo'n goed restaurant hadden. Ofschoon de vleesgerechten wel aan de wat prijzige kant zijn. Kwaliteit wordt geleverd; mals vlees (ik had 550 gram mixed grill; ossenhaas, lamsspies, chickenwings, spareribs (heel mals, het vlees viel er zowat spontaan af), hamburgertje), en een vriendelijke bediening. Hier kom ik zeker nog een keer terug! Een aanrader.
Megan V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Met een groep van 16 mensen uiteten is het niet altijd makkelijk om een plaatje te vinden. Gelukkig maakte rodeo hier geen probleem van en konden we met onze groep op een mooi plaatsje zitten. De aankleding van rodeo klopt in elk detail, het is een heerlijke plek.
Ook de bediening was vlot, ook al weet ik uit ervaring dat het soms moeilijk is met een grote groep. Ze deden hun best.
Wat het eten betreft was nogal verdeeld. Het voorgerecht, de carpaccio, is een echte aanrader. De American Steak was eveneens heerlijk, alleen miste ik wat salade erbij. Je bestelt een Steak, en ja, dan krijg je ook echt alleen steak.. Beetje jammer.
Bij het toetje had ik de verkeerde keuze gemaakt, ik koos voor de cheescake, maar deze vond ik helaas meer naar rubber smaken.
Giel M.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Zeer lekker eten. Bediening is snel en correct. Mag misschien wat vriendelijker. Tip: ga bij lekker weer achter op het terras zitten. Erg gezellig. Verder is het bier erg duur (7euro voor een groot biertje). Reken op een wat duurdere rekening(rond de 40/50 euro pp).
Roos P.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Wij eten er sinds de opening regelmatig. Het eten heeft altijd dezelfde goede kwaliteit en de bediening is altijd erg vriendelijk. Het knusse buitenterras aan de achterkant is (bij mooi weer) een aanrader!
Eline M.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Dé plek in Tilburg voor een heerlijk stukje vlees. Het is een knus en donker restaurant, en alleen door het kaarsje op tafel konden we elkaar en de gerechten zien. Voor sommigen een probleem, maar ik vond het niet vervelend. Er is ook een terras voor waar je uitzicht hebt op de heuvel. Als voorgerecht hebben we gamba's, spareribs en breekbrood gedeeld. Grote complimenten voor de gamba's! Ze waren erg sappig en gedompeld in een laagje soep van knoflook en kruiden. Daarna had ik een schotel met lamskoteletten en een entrecote. De stukken vlees waren erg mals en ik heb nog nooit zo'n lekkere entrecote gehad. Ik zat zo vol dat ik de friet niet eens op kreeg. Gelukkig rekenden ze daar niks extra voor. De bediening was jong en vluchtig, een beetje verlegen zelfs. Gelukkkig wel erg aardig! Het eten kwam op tijd en op temperatuur. De prijzen op het menu zijn hoog, maar dan krijg je wel echt kwaliteit. Geen studentententje of een vaste tent om er te gaan eten, wel ideaal voor speciale gelegenheden. Ik zal deze eetervaring niet snel vergeten!
NLCASINO .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Zeker het lekkerste stukje vlees in Tilburg.
Bestel altijd de sirloin, lekker pepersausje erbij, heerlijk.
Komen hier 3 a 4 keer per jaar.
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Als echte vlees liefhebber moest ik toch eens naar Rodeo.. Inmiddels het afgelopen jaar al een aantal keren geweest en keer op keer overheerlijk en mals vlees. Een echte aanrader, heerlijk!