Rode peper & Basilicum

Grotestraat 104 6711 AP Ede Nederland Kaart

Over het restaurant Rode peper & Basilicum

Een bruisende keuken met een vleugje kunst

Pure gerechten, ambachtelijk bereid. Iets anders vind je hier niet op de kaart. Wees gerust, je kunt hier ook terecht voor toegankelijke gerechten als hamburgers en friet. Er worden alleen geen kunstmatige geur-, kleur- en smaakstoffen geserveerd.

Meer informatie over restaurant Rode peper & Basilicum

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag 11.00 uur tot 22.00 uur
Vrijdag en Zaterdag 11.00 tot 00.00 uur
Zondag 11.00 uur tot 22.00 uur

Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Enthousiast team.
We hebben samen nacho's en brood als voorafje genomen, lekkere sausjes/smeersels zitten erbij.
Als hoofdgerecht wrap en risotto. Het lijkt niet heel veel wat je krijgt, maar was toch genoeg.
Omdat we niet heel veel tijd hadden was er geen tijd voor een toetje.
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Heerlijk gegeten in dit restaurant. Alles heel goed bereid.
Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
U
Vaerny C.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Voor de tweede keer gegeten. Opnieuw erg lekker en de porties zijn precies goed. Niet te veel, maar zeker ook niet te weinig.
Bediening is altijd vriendelijk en behulpzaam. Wel was door drukte en hectiek per abuis vergeten dat wij nog om de kaart hadden gevraagd, maar gezien mijn gezelschap en ik genoeg bij te praten hadden, was dit geen probleem.
Erg goed dessertadvies gekregen en geen spijt van gehad!
Ondanks dat wij de laatsten waren, kreeg je absoluut geen gevoel dat je 'weggekeken' werd. In tegenstelling.
Absolute aanrader!
Ilonka B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Wat een leuke tent is dit. Super vriendelijk personeel dat het je echt naar de zin wil maken. Erg lekker eten en heerlijke wijn. Wij hebben genoten.
J.M. R.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Leuke sfeer, vriendelijk bediening en heerlijk eten! Zij maken de 'belofte' van hun website waar. De groente friet en de ECHTE friet zijn inderdaad heel erg lekker!
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Goede prijs-kwaliteit verhouding
Puur voedsel
Aanwinst in Ede
Marcel-Jan K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Rode peper en Basilicum maakt gangbare gerechten die heel goed zijn uitgevoerd. Ik heb er van genoten.
Frank R.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Uitstekend niveau en prijs prestatie verhouding. Het eten was uitstekend, vrooal de groentenfriet was erg smakelijk. De wijnen sprongen er erg uit, die waren uitstekend. De witte wijn van mijn vrouw was iets te koud, maar wel erg goed. De Limoux die op de kaart als fleswijn staat wordt een volgende keer besteld :)

Goede aanwinst voor Ede, een prima eetcafé plus!
Jos L.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Vanavond weer heerlijk gegeten in dit geheimpje van Ede! Pure gerechten met plezier geserveerd en met passie bereid. De mannen en meiden van Rode Peper & Basilicum brengen een beetje Urban naar ede en dat doen ze goed. Porties hebben een goed formaatje en de chef weet met smaak te combineren. Vindingrijk? Creatief? Down to earth..? welke stempel je het ook geeft het concept klopt en ze serveren wat ze beloven. Probeer het als je houd van eerlijk eten! De Jossen komen zeker weer terug!! ????
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Heerlijke avond bij Rode Peper & Basilicum. Aandacht voor goede smaken, zeer hartelijke en attente bediening en een fijne, ongedwongen sfeer. Wij komen zeker terug.

Wouter, succes met de zaak en niet vergeten:
1) biertjes van De Molen op de plank zetten
2) langsgaan bij de Fenix Food Factory (en de Kaapse Brouwers) als je in de buurt van Rotterdam bent
Kitty D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, leuk plekje!
Aletta V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
De ontvangst was zeer gastvrij en de kwaliteit van het eten goed.
J0ng3rd3n .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
heerlijk vers eten, super relaxte bediening en open keuken, top! de gerechten waren netjes opgemaakt en in juiste proporties. overal zorg aan besteed en alles was erg smakelijk! komen we zeker terug!
yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het was mijn tweede bezoek en weer, zeer goede prijs-kwaliteit en heerlijk gegeten. Zelfs lactose vrij ijs! Wellicht personeel met herkenbaar gezellig rood peperschort maakt het compleet:p
Lisavanluijk .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Eten was heerlijk; bijzonder goede en pure smaken!! Sfeervolle en hippe inrichting. Pluspunt: goede service. We kregen zelfs een gratis toetje aangeboden. Komen graag nog eens terug.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Ontzettens lueve en attente gastheer. We hadden een sollicitatiegesprek na ons eten en hij toonde oprecht zijn interesse. Ook onze glutenvrije dieet bleek geen probleem! Helemaal leuk...tot gauw!
S-Bede .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heel leuk nieuw restaurant, goed geprijsd, goede smaken en leuk ingericht. Ook de muziek en de live optredens bevallen erg goed!
Jorrit K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Super lekker, goede prijs, gezond en gevarieerd! Bediening is gezellig! Het interieur is stoer. Leuk dat je ook aan de grote bar kunt eten!
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Wat is dit een leuk restaurant!!! Via Iens hier beland. Het eten was echt heerlijk, de bediening en kok Tom zijn heel persoonlijk en vrolijk, maar absoluut niet opdringerig of zo. Leuk dat je in de keuken kan kijken. Er werd heel goed rekening gehouden met mijn allergie voor melk(producten) tijdens het eten en speciaal voor mij: een eigen dessert. Wat een aangename verrassing! De frietjes zijn de lekkerste die ik ooit in een restaurant heb gegeten.