Rode peper & Basilicum

Grotestraat 104 6711 AP Ede Nederland Kaart

Over het restaurant Rode peper & Basilicum

Een bruisende keuken met een vleugje kunst

Pure gerechten, ambachtelijk bereid. Iets anders vind je hier niet op de kaart. Wees gerust, je kunt hier ook terecht voor toegankelijke gerechten als hamburgers en friet. Er worden alleen geen kunstmatige geur-, kleur- en smaakstoffen geserveerd.

Meer informatie over restaurant Rode peper & Basilicum

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag 11.00 uur tot 22.00 uur
Vrijdag en Zaterdag 11.00 tot 00.00 uur
Zondag 11.00 uur tot 22.00 uur

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ilonka B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Wat een leuke tent is dit. Super vriendelijk personeel dat het je echt naar de zin wil maken. Erg lekker eten en heerlijke wijn. Wij hebben genoten.
J.M. R.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Leuke sfeer, vriendelijk bediening en heerlijk eten! Zij maken de 'belofte' van hun website waar. De groente friet en de ECHTE friet zijn inderdaad heel erg lekker!
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Goede prijs-kwaliteit verhouding
Puur voedsel
Aanwinst in Ede
Marcel-Jan K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Rode peper en Basilicum maakt gangbare gerechten die heel goed zijn uitgevoerd. Ik heb er van genoten.
Frank R.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Uitstekend niveau en prijs prestatie verhouding. Het eten was uitstekend, vrooal de groentenfriet was erg smakelijk. De wijnen sprongen er erg uit, die waren uitstekend. De witte wijn van mijn vrouw was iets te koud, maar wel erg goed. De Limoux die op de kaart als fleswijn staat wordt een volgende keer besteld :)

Goede aanwinst voor Ede, een prima eetcafé plus!
Jos L.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Vanavond weer heerlijk gegeten in dit geheimpje van Ede! Pure gerechten met plezier geserveerd en met passie bereid. De mannen en meiden van Rode Peper & Basilicum brengen een beetje Urban naar ede en dat doen ze goed. Porties hebben een goed formaatje en de chef weet met smaak te combineren. Vindingrijk? Creatief? Down to earth..? welke stempel je het ook geeft het concept klopt en ze serveren wat ze beloven. Probeer het als je houd van eerlijk eten! De Jossen komen zeker weer terug!! ????
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Heerlijke avond bij Rode Peper & Basilicum. Aandacht voor goede smaken, zeer hartelijke en attente bediening en een fijne, ongedwongen sfeer. Wij komen zeker terug.

Wouter, succes met de zaak en niet vergeten:
1) biertjes van De Molen op de plank zetten
2) langsgaan bij de Fenix Food Factory (en de Kaapse Brouwers) als je in de buurt van Rotterdam bent
Kitty D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, leuk plekje!
Aletta V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
De ontvangst was zeer gastvrij en de kwaliteit van het eten goed.
J0ng3rd3n .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
heerlijk vers eten, super relaxte bediening en open keuken, top! de gerechten waren netjes opgemaakt en in juiste proporties. overal zorg aan besteed en alles was erg smakelijk! komen we zeker terug!
yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het was mijn tweede bezoek en weer, zeer goede prijs-kwaliteit en heerlijk gegeten. Zelfs lactose vrij ijs! Wellicht personeel met herkenbaar gezellig rood peperschort maakt het compleet:p
Lisavanluijk .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Eten was heerlijk; bijzonder goede en pure smaken!! Sfeervolle en hippe inrichting. Pluspunt: goede service. We kregen zelfs een gratis toetje aangeboden. Komen graag nog eens terug.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Ontzettens lueve en attente gastheer. We hadden een sollicitatiegesprek na ons eten en hij toonde oprecht zijn interesse. Ook onze glutenvrije dieet bleek geen probleem! Helemaal leuk...tot gauw!
S-Bede .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heel leuk nieuw restaurant, goed geprijsd, goede smaken en leuk ingericht. Ook de muziek en de live optredens bevallen erg goed!
Jorrit K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Super lekker, goede prijs, gezond en gevarieerd! Bediening is gezellig! Het interieur is stoer. Leuk dat je ook aan de grote bar kunt eten!
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Wat is dit een leuk restaurant!!! Via Iens hier beland. Het eten was echt heerlijk, de bediening en kok Tom zijn heel persoonlijk en vrolijk, maar absoluut niet opdringerig of zo. Leuk dat je in de keuken kan kijken. Er werd heel goed rekening gehouden met mijn allergie voor melk(producten) tijdens het eten en speciaal voor mij: een eigen dessert. Wat een aangename verrassing! De frietjes zijn de lekkerste die ik ooit in een restaurant heb gegeten.
Conny K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Na een stevige fietstocht over de heide werden we leuk ontvangen door superaardig personeel.
Ideaal dat er restaurants zijn als deze, waar je al vroeg terecht kunt, en voor 'n net prijsje lekker kunt smikkelen alvorens de thuisreis te aanvaarden. De prettige sfeer is daarbij de kers op de taart.
Zelf had ik pikante kip (ook de friet erbij is inderdaad erg lekker!), mijn disgenoten een maaltijdsalade met kip en een groenteburger. Alledrie waren we zeer tevreden.
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Heerlijk ongedwongen sfeer. High tea is een aanrader. Echt leuk gepresenteerd en veel variatie in sandwiches en zoete hapjes. De kok bakt zelf ook taarten. Super leuk.
Margot K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Super goed gegeten. Niet al te grote kaart, maar wel echt super lekker. Absoluut een aanrader. Inrichting is wat industrieel en simpel. Bediening prima! Zelfgemaakt frites en de burgers zijn heerlijk. En dan de tiramisu. Werkelijk om je vingers bij af te likken, zo lekker. Dikke duim voor dit leuke eetcafe!
Caroline J.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Heerlijk gegeten!
De friet is Super lekker. De groenteburger ook erg lekker, maar valt wel een beetje uit elkaar.
Brownie en Blondie met koffie op. Echt een top combi