Rode peper & Basilicum

Grotestraat 104 6711 AP Ede Nederland Kaart

Over restaurant Rode peper & Basilicum

Een bruisende keuken met een vleugje kunst

Pure gerechten, ambachtelijk bereid. Iets anders vind je hier niet op de kaart. Wees gerust, je kunt hier ook terecht voor toegankelijke gerechten als hamburgers en friet. Er worden alleen geen kunstmatige geur-, kleur- en smaakstoffen geserveerd.

Meer informatie over restaurant Rode peper & Basilicum

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,1
Lisavanluijk .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Eten was heerlijk; bijzonder goede en pure smaken!! Sfeervolle en hippe inrichting. Pluspunt: goede service. We kregen zelfs een gratis toetje aangeboden. Komen graag nog eens terug.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Ontzettens lueve en attente gastheer. We hadden een sollicitatiegesprek na ons eten en hij toonde oprecht zijn interesse. Ook onze glutenvrije dieet bleek geen probleem! Helemaal leuk...tot gauw!
S-Bede .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heel leuk nieuw restaurant, goed geprijsd, goede smaken en leuk ingericht. Ook de muziek en de live optredens bevallen erg goed!
Jorrit K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Super lekker, goede prijs, gezond en gevarieerd! Bediening is gezellig! Het interieur is stoer. Leuk dat je ook aan de grote bar kunt eten!
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Wat is dit een leuk restaurant!!! Via Iens hier beland. Het eten was echt heerlijk, de bediening en kok Tom zijn heel persoonlijk en vrolijk, maar absoluut niet opdringerig of zo. Leuk dat je in de keuken kan kijken. Er werd heel goed rekening gehouden met mijn allergie voor melk(producten) tijdens het eten en speciaal voor mij: een eigen dessert. Wat een aangename verrassing! De frietjes zijn de lekkerste die ik ooit in een restaurant heb gegeten.
Conny K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Na een stevige fietstocht over de heide werden we leuk ontvangen door superaardig personeel.
Ideaal dat er restaurants zijn als deze, waar je al vroeg terecht kunt, en voor 'n net prijsje lekker kunt smikkelen alvorens de thuisreis te aanvaarden. De prettige sfeer is daarbij de kers op de taart.
Zelf had ik pikante kip (ook de friet erbij is inderdaad erg lekker!), mijn disgenoten een maaltijdsalade met kip en een groenteburger. Alledrie waren we zeer tevreden.
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Heerlijk ongedwongen sfeer. High tea is een aanrader. Echt leuk gepresenteerd en veel variatie in sandwiches en zoete hapjes. De kok bakt zelf ook taarten. Super leuk.
Margot K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Super goed gegeten. Niet al te grote kaart, maar wel echt super lekker. Absoluut een aanrader. Inrichting is wat industrieel en simpel. Bediening prima! Zelfgemaakt frites en de burgers zijn heerlijk. En dan de tiramisu. Werkelijk om je vingers bij af te likken, zo lekker. Dikke duim voor dit leuke eetcafe!
Caroline J.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Heerlijk gegeten!
De friet is Super lekker. De groenteburger ook erg lekker, maar valt wel een beetje uit elkaar.
Brownie en Blondie met koffie op. Echt een top combi
Sbeelaard .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Lekker gegeten,
Beste friet ever en ik ben een kritische eter!!
De brownie was zooooo sticky dat leek wel een toffee, als je van toffee houd en van Brownie moet je hem zeker proberen.
Ik als zoetekauw vindt hem feestelijk!!
Aanrader dus!
De burgers zijn ook lekker.
Mariejeltje .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Wat een fijne ontspannen sfeer ademt Rode peper en basilicum uit. Vriendelijke bediening en een niet te grote (dus vers klaargemaakt) en (h)eerlijke kaart. Ook voor vegetariërs staan er lekkere gerechten op. Wij zijn wezen lunchen en de sandwich zalm was een genot. Wij komen graag terug!