Rodaen

Meer informatie over restaurant Rodaen

• MasterCard , Pin , Visa card
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten en prima gerechten; service kan iets persoonlijker en ik vind het jammer dat we water in flessen kregen die kostbaar is.
Mieke J.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk en gezellig gegeten. Leuke ambiance en vriendelijk personeel. Parkeren aan de overkant.
En wat kan ik nog maar zeggen om aan genoeg tekens voor een recensie te komen...
Esther E.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Super leuk concept, heerlijk gegeten. Alleen de Bite van de Maand, lamszadel, was taai en niet goed doorbakken.
Ira V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Prima restaurant. Eigentijds ingericht, comfortabele stoelen, goede wifi beschikbaar (ivm zakelijke bespreking vooraf was dit voor ons belangrijk). Het tapasmenu is zeer gevarieerd, mooie kleine hoeveelheden, aantrekkelijk opgemaakt, goed klaargemaakt, niet te zout. Personeel was erg vriendelijk en snel. Aanrader!
a.lokker46 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk eten. Snelle vriendelijke bediening. Alleen jammer dat we aan een bartafel zaten, dat is niet zo comfortabel om lang te zitten. En het is erg warm binnen.
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Heerlijk gegeten met 7 vrouwen. Gerechtjes waren zeer goed op temperatuur. Stuk voor stuk smaakvol. Genoeg keus. Voor hoofd als nagerecht lekker. Gaan er zeker nog een keer eten.
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Gisteren hier weer lekker tapas gegeten. Na zeven rondes en dus veertien kleine gerechtjes is het meer dan genoeg voor mij. Omdat het kleine gerechtjes zijn probeer ik hier soms dingen die ik normaal nooit als zou nemen, zoals slakken, sprinkhanen en meelwormen.
Maarten L.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
In eerste instantie kwamen wij aan een hoge tafel terecht met 2 gasten van 70+, dat werd gelukkig snel opgelost! Verder lekker gegeten in een leuke ambiance! Zeker waard om terug te keren!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
We kwamen hier voor het eerst, maar wat een leuk restaurant!! Sfeervol en lekker eten! Leuke bediening en snelle service! Jammer van de trein die bijna door de voortuin rijdt, maar dat mocht de pret binnen niet drukken. We komen zeker terug!
Marloes B.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Samen met ouders en vriend een avondje lekker gegeten. De rosé was prima, niet heel bijzonder, maar wel lekker. Het concept met de gerechtjes die je telkens kunt kiezen vinden we leuk, het bevalt goed!
Twee punten voor verbetering vatbaar: enerzijds de stoelen. Die zakken ontzettend door en dat zit na een uurtje echt niet lekker meer (je zit eigenlijk te laag voor de tafel). Het gaat dan om de stoffen stoelen aan het raam. Tweede verbeterpunt is de vriendelijkheid van de bediening. Dat varieerde nogal. Een heel jonge man, met donker haar, was echt heel vriendelijk, maar hij was eigenlijk de enige.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij dit gastvriendelijke en sfeervolle restaurant! Een echte aanrader voor wie van lekker eten houdt!
Ikke M.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
"Heerlijk" uitgaans adres waar je graag nog eens binnen gaat.
...........................................................................................................
S K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Leuke, gezellige, ongedwongen sfeer. Verschillende keuze en aanbod van de gerechtjes zijn super (lekker). Een aanrader! Dit was niet de eerste keer en zeker ook niet de laatste keer!
Bettina W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk en super gevarieerd eten. Leuk concept, een beetje a la 'all you can eat sushi', maar dan minder gerechtjes per ronde en het aantal rondes onbeperkt. Veel beter!!
Elly M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, alleen was het deze keer wat rommelig vergeleken bij de vorige keer.
Misschien komt dat omdat we er nu op vrijdag waren, en daarvoor waren we er op dinsdag.
Nathalie N.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Gezellig en mooi restaurant, heerlijke tapas. Zeker voor herhaling vatbaar.
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Er was behoorlijk veel keus in de tapas en de kwaliteit was gewoon echt goed. De wijn die we dronken was heerlijk en voor een eerlijke, prima prijs. Bestelde gerechten kwamen snel en werden gebracht door erg vriendelijke bediening.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Matig: voor ons niet nog eens.

- Broodjes vooraf vergeten,
- Duurde erg lang voordat de eerste gang door kwam.
- voor 2 gerechtjes per ronde zijn de porties erg klein.
- niet 1 gerechtje geproefd wat echt de moeite waard was en je nog een keer zou willen bestellen.
- alles matig van smaak

Helaas had graag anders gezegd want concept is wel leuk...
meikebeukering .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
De tapas vielen wat tegen. Maar zeker goed en lekker, en de gezellige inrichting en vooral vriendelijke bediening maakte het een zeer geslaagde avond!!
Relinda V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Goede service, en heerlijk eten! Voor herhaling vatbaar. Er worden snelle oplossingen bedacht wanneer ze iets niet kunnen bieden wat er gevraagd wordt. (Doekjes na eten gamba's)