Rodaen

Stationsweg 3 3981 AA Bunnik Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Rodaen

Nathalie N.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Gezellig en mooi restaurant, heerlijke tapas. Zeker voor herhaling vatbaar.
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Er was behoorlijk veel keus in de tapas en de kwaliteit was gewoon echt goed. De wijn die we dronken was heerlijk en voor een eerlijke, prima prijs. Bestelde gerechten kwamen snel en werden gebracht door erg vriendelijke bediening.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Matig: voor ons niet nog eens.

- Broodjes vooraf vergeten,
- Duurde erg lang voordat de eerste gang door kwam.
- voor 2 gerechtjes per ronde zijn de porties erg klein.
- niet 1 gerechtje geproefd wat echt de moeite waard was en je nog een keer zou willen bestellen.
- alles matig van smaak

Helaas had graag anders gezegd want concept is wel leuk...
meikebeukering .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
De tapas vielen wat tegen. Maar zeker goed en lekker, en de gezellige inrichting en vooral vriendelijke bediening maakte het een zeer geslaagde avond!!
Relinda V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Goede service, en heerlijk eten! Voor herhaling vatbaar. Er worden snelle oplossingen bedacht wanneer ze iets niet kunnen bieden wat er gevraagd wordt. (Doekjes na eten gamba's)
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Heerlijk kunnen genieten van alle gerechten die op werden gediend.
Ilona B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Gisterenavond ben ik hier samen met een dierbare vriendin wezen eten. Het ontvangst was meteen warm. We kregen een fijne tafel en de uitleg was erg goed. Maar dan het eten, in 1 woord verrukkelijk! Per ronde mag je 2 gerechtjes per persoon uitkiezen, deze zijn perfect qua grootte. Alles was even lekker en het personeel is ontzettend behulpzaam en vriendelijk. Je merkt dat hun goed op elkaar zijn ingespeeld. Wij gaan hier zeker snel terugkomen. Top restaurant, top eten en top team! Bedankt voor een heerlijke avond.
Ria R.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
top avond gehad, prima service en heerlijk gegeten. Aan te raden om er te gaan eten. Gewoon doen!! Bediening was ook geweldig
PVER .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Fantastische sfeer, fantastisch eten. Bediening is top, echter wel afhankelijk wie. Er zitten een aantal tussen die het nog dienen te leren.
Sylvia H.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Gisteren heerlijk gegeten bij Rodaen. De gerechten waren heerlijk en mooi opgemaakt. De bediening was heel vriendelijk, een geslaagde avond!
Elly M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Rodaen is een prima restaurant het is er gezellig en rustig, voor herhaling vatbaar.
Tanja C.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Wederom heerlijk gegeten! Gezellig restaurant, elke keer weer een paar nieuwe gerechten. Gezellige sfeer! Voorherhaaling vatbaar!
bianca198 .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
het was weer super....complimenten aan de kok
het word alleen weer eens tijd voor de garnalenkroketjes en de pompoensoep....
Bert M.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
De stoelen hebben last vande vele bezoekers die zij hebben moeten dragen. Je kan er aan voelen dat het restauarant populair is. Ik kan het bevestigen, het is terecht dat er zo vaak gegeten wordt. Concept is leuk met twee minihapjes per gang. Voor-, hoofd- en nagerecht. Bedie ing is voorkomend en adrem. Wijnen zijn lekker en voldoende keuze. Gewoon goed en aanbevelenswaardig. Je moet wel zelf de keuzes vastleggen en de het briefje in een soort out-box plaatsen om te bestellen. De drank gaat op mondelinge vraag. Door de bedie ing of door de gast. Het kan beide. Leuke aanrader voor een bijpraat of een overlegje met collegae.
M V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Goede bediening. Een klein foutje (tomatensoep kiepte bijna om en knoeide wat aan het kommetje- er werd direct een nieuw kommetje soep gehaald) zeer keurig opgelost.
Het personeel zou iets minder stijfjes met de klanten om mogen gaan.
A.R. D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Onbeperkt tapas en bites bij Rodaen. Ik heb weer zalig gegeten. Allemaal lekkere kleine, laat ik zeggen westerse hapjes voor een redelijke prijs.
kramer-jordens .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Opnieuw hebben wij enorm genoten van ons etentje bij Rodaen in Bunnik!
Zo heerlijk en zulke vriendelijke bediening!
Wij hadden een kaart van A.H, maar zonder kaart , komen we Zeker terug!
Ook zullen wij in onze vrienden en kennissenkring dit gezellig restaurant aan bevelen. Aad en Diny.
Jannie B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
We hebben wederom héérlijk gegeten - alles was smakelijk en lekker heet - in een gezellige warme sfeer.
Geen luide achtergrondmuziek, gezellige conversatie was meer dan mogelijk.
De bediening was netjes, correct en snel.
We hebben genoten!
Danielle_G .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Perfectie bestaat niet? Dit restaurant komt toch aardig in de buurt! Het eten is geweldig, alles wat ik van de kaart (kleine gerechtjes) heb genomen was vers, smakelijk en word ook nog eens leuk opgediend. Ook mijn partner heeft heerlijk gegeten. Eten en service top! Locatie prima, je kunt er goed parkeren; op het terrein of aan de overkant van de weg. Binnen is het rumoerig, beetje een kippenhok qua geluid. Wij hebben gebruik gemaakt van de AH actie en je kunt alles van de kaart kiezen. Wij komen zeker terug, ook zonder actie! Dit restaurant is een absolute aanrader!!
Moniek D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten, bij elk gerechtje dachten we dit is ook al zo lekker! En bonuspunten voor het onbeperkt kunnen bestellen van de toetjes ;-)