Meer informatie over restaurant Rodaen

Mia V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Mijn vriendin had nog nooit tapas gegeten en was zeer enthousiat. Ook was het erg gezellig. Voor herhaling vatbaar.Leuk dat we steeds konden kiezen.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Wederom een geweldige avond gehad
Evelien M.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heerlijk eten, mooie tent, alleen het personeel kan wel een cursus klantgerichtheid en klantvriendelijkheid gebruiken. Prijs-kwaliteitverhouding is erg goed.
martine D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk gegeten top
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Leuke kaart met lekkere gerechten. Alert op allergieën, ik heb zelf geen last van een allergie maar ben wel zwanger en ook hier hielden ze goed rekening mee, erg fijn! Gezellige bediening, spontane meid met humor. Onze avond kon niet beter en we gaan zeker nog een keer terug want ik heb ook nog een hoop lekkere gerechtjes van de kaart niet op omdat ik stomweg te vol zat. Echt een aanrader!
S.J. P.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Beter 3 of 4 gerechtjes tegelijk aangezien de gerechtjes erg klein zijn ,maar wel lekker,
Janet K.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Echt zo lekker gegeten. Ik was er helemaal van onder de indruk. Mijn vrienden hier natuurlijk over verteld. We gaan zsm jullie weer bezoeken. Echt genoten!!!
Nathalie N.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
OVerheerlijke tapas, veel keuze aan gerechtjes, mooie gepresenteerd, stijlvolle inrichting en gezellig. Kortom, echt een aanrader!
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Gezellig druk op zondagavond, vriendelijke en attente bediening en een ruime keus uit verschillende gerechten.
Porties zijn klein maar voldoende zeker door de grote onbeperkte keuze en smakelijk muv de waldorfsalade die scoorde duidelijk onvoldoende.
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Met ons zaalteam, 8 meiden heerlijk gegeten, genoeg keus, alles op smaak en temperatuur. Konden gezellig buiten eten, trein hoor je een paar keer, daarna let je er niet meer op.
Al met al een heerlijke avond gehad.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en een erg vriendelijke bediening. Wij hebben enorm genoten.Echt een aanrader voor iedereen
Geja H.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Gezellig, heerlijk eten, goede bediening. Top avond gehad
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Helemaal niets mis mee, lekkere hapjes. Gezellige bediening
Ikke M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Gezellige inrichting, veel variatie in gerechtjes die zeer goed ogen en heerlijk zijn. Jonge, vlotte en bijzonder vriendelijke bediening. Ik kom er graag.
Trang D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Wat een tegenvaller. Lekker gegeten, maar de service was bar slecht. (of kwam dit omdat wij via Social Deal kwamen?)

voorbeeld: ingevulde kaarten werden wel opgemerkt, maar niet meegenomen. Omdat de keuken bijna ging sluiten, hadden we netjes gevraagd of zij onze laatste kaart wilden meenemen. Er ontstond een stilte met uiteindelijk een 'vooruit dan maar' antwoord.

Sorry, maar hier komen we niet meer.
Maurice H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Erg gaaf dat tussen de gewone hapjes en tapas er hele ongewone dingen tussen staan zoals slakken en sprinkhanen. En het mooie is: het zijn allemaal kleine hapjes dus je kunt prima iets proberen. Erg lekker gegeten (inclusief de sprinkhanen ????) en zeker voor herhaling vatbaar.
Simone S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Voor de tweede keer met de hele groep bij Rodaen geweest en we hebben het weer erg gezellig gehad! Het eten is lekker, het personeel is vriendelijk, het eten komt snel en heel fijn dat er geen limiet is qua tijd. Helaas hadden we dit keer wel last van een riool/wc lucht die continu over het terras heen kwam, deze lucht was vorige keer niet aawezig.
frans183 G.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Geen teleurstelling maar meer dan voldaan.
Wij gingen uit van de oude stijl (Frans) maar deze is 2 jaar geleden verlaten voor een onbeperkt hapjes diner.
De gerechten werden vlot door gegeven en betrekkelijk snel op tafel gezet, een goed concept en zeker aan te bevelen als je kunt onthouden wat je besteld hebt.
Angelique K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Akoestiek was minder waardoor mensen hard gaan praten en het rumoeriger wordt. Hiervoor zijn akoestische oplossingen voor.

Eten was uitstekend, service en bediening prima.

Prima avond gehad!!
Els C.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Wat een tegenvaller. Van Rodaen zijn we heel wat anders gewend dan dat wat we gisteren hebben meegemaakt. Gereserveerd op terras, ging niet door vanwege de te verwachte wind (welke buienradar gebruiken ze daar?). Schreeuwerige onpersoonlijke bediening (niet door de vrouwelijke serveersters overigens). 11 personen, bij de tweede ronde ging het al mis. De helft had wel te eten de rest niet. Bij derde ronde dan het restant van de tweede ronde er maar bij.
Voor de 12e persoon (kind van 2 jaar) werd volledige couvertprijs gerekend.
Jammer, maar voor ons geen Rodaen meer.