Over het restaurant Rodaen

Bij Rodaen in Bunnink geniet je van pure en creatieve gerechten. Dagverse ingrediënten zijn de basis met daarbij oog voor producten uit de streek, fairtrade en duurzaamheid. Dit alles in een ontspannen sfeer met professionele bediening. Daarbij bieden zij een ruime variëteit aan rode, witte en rosé wijnen aan en dat maakt het diner nog verrukkelijker. Aanrader is het proef Rodaen menu, laat je verrassen door de Chef. Voor een borrel kunt je aanschuiven aan de bar of aan één van de gezellige hoge restauranttafels. En met mooi weer is ons terras geopend!
Een lunch, diner of borrel? Schuif gezellig aan bij Rodaen!

Meer informatie over restaurant Rodaen

Jouw recensie over het restaurant Rodaen

Wilco S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Weer heerlijk zoals altijd en de bediening was super
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Leuk concept. Afwisselende kaart. Lekker gegeten. Alle gerechten waren van een goede kwaliteit. Prima geholpen. Voor herhaling vatbaar.
Gerda H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
De varkenshaas was te gaar. De witte chocolademousse was niet erg luchtig. De honing op de geitenkaas was vergeten, zou nagebracht worden door de ober, maar moest er nogmaals om vragen. De quiche was erg flauw en er zat weinig smaak aan.
De rest was wel goed hoor!!!
Henri S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Leuke kleine gevarieerde hapjes.
Gezellige omgeving met prima bediening.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Zeer goede plek voor een gezellig en lekker avondje uit eten
M K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Leuk concept. Lekkere gerechtjes, genoeg keuze. Erg leuke en aardige bediening. Wij komen zeker nog eens terug.
Klein minpuntje voor ons, waren de krukken aan de hoge tafel, deze zitten niet lekker.
Mennokarsenbarg .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Absoluut doen. Sfeervolle zaak, leuke en goede bediening en vooral heerlijk eten. Zeer uitgebreide tapas en bites kaart. Zo'n 50 gerecht, hele brede smaak, en ook nog deserts inbegrepen. Echt een aanrader.
Georgette C.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Over het geheel genomen prima gegeten, maar een paar gerechters vonden we allemaal eigenlijk iets te zout. Groete groep naast onze tafel maakte het wel eens te luidruchtig, zonder dat het gezelschap vervelend was. Wellicht was er een betere plek achetin het restaurant geweest om de ‘overlast’ te beperken.
Caspar W.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Ons tafeltje voor 2 stond vlak bij een grote groep. Maar het was geen probleem om aan een '4tje' in een rustiger deel te gaan zitten.
Anita M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Leuke vlotte bediening, hapjes waren overheerlijk, gezellige sfeervolle entourage, je hoeft niet lang te wachten. Ondanks dat je naast een spoorlijn zit heb je daar binnen absoluut geen last van.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Zoals gewoonlijk weer een zeer gezellige avond gehad.
Het eten is prima en de bediening is vlot en netjes.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
De kaart is altijd afwisselend met erg lekkere gerechten. De hapjes zijn met liefde klaargemaakt en de bediening heeft oog voor haar gasten. Het is een aanrader en wij komen er zeker weer terug
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Heerlijk dat je de keuze kunt maken uit jouw favoriete gerechten. Kleine hapjes, heerlijk bereid en fraai opgediend.
Vind je iets heel erg lekker, zoals de Carpaccio niet te dun en met een heerlijke bite, dan bestel je nog een portie. Op donderdagavond gezellige vol dus wel reserveren.
Ilse J.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Heerlijk eten, goede kwaliteit wij waren verrast! Iets duurder dan tapas restaurants waar we normaal heen gaan, maar de prijs was het helemaal waard.
Personeel was erg vriendelijk, soms iets langzaam met drankjes aanbieden maar dit was geen probleem.
Fijn ook dat alle tapas per ronde tegelijk op tafel komen, en er niet om de haverklap een serveerster aan je tafel staat!
Gino V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Goed eten en goede service. Prijs/kwaliteit is erg goed. Zaak was goed gevuld voor een maandagavond. Zeker een aanrader
Kitty V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Perfect restaurant om een avond met vrienden te tafelen. Steeds lekkere hapjes in een gezellige omgeving en prettige bediening.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Het is altijd gezellig om bij Rodaen te eten. Gezellige sfeer, leuke hapjes. Ik zou graag wat meer vega hapjes zien, maar verder prima.
Trees V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Heerlijk gegeten en leuk geholpen door vriendelijk personeel
S V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
we hebben zeer goed gegeten en het was helemaal top
Dylan D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
De vorige keer bij rodaen was ik echt positief verrast met de waarnzinnige kwaliteit van het eten. Dat had ik deze keer niet, al was het wel gewoon goed. De service was fantastisch, echt ontzettend goede bediening.