Rodaen

Claudia G.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Ellen L.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Fijn restaurant, goed eten en mooie gerechtjes. Bediening is goed en vriendelijk. Zeker de wafel met warme kersen als toetje is een aanrader.
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Zeer afwisselende kaart voor ieder wat wils.

Moeders was jarig en daar hadden ze ook wat leuks mee gedaan!
Stéphanie R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
De plek is niet zo gezellig waar het ligt,maar zodra je binnenkomt zie je dat niet meer. Enorm gezellig en eten is verrukkelijk!!!prachtig interieur en erg aardige bediening.
Met andere woorden,echt een aanrader!!! Ik zal er zeker vaker komen!!!!
kramer-jordens .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Wij hebben samen met vrienden een Enorm Gezellige avond gehad!
Genoten van het heerlijke eten in een heel Gezellig restaurant, waar de bediening ook heel prettig was.
Voor herhaling vatbaar.
Eleonora1944 J.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Wat me opviel was dat er geen jassen aangenomen werden. Verder waren enkele gerechten heel erg lekker en andere weer minder (bijv. in garnalencocktail geen hollandse garnalen). Bediening was vriendelijk. Tijdens het eten vroeg ik om een gewoon glaasje water (voor innemen medicijnen), toen kreeg ik een kleinflesje water (2,60 euro). Erg duur dus. De werking van het systeem werd niet goed uitgelegd, zodat wij geen goed gebruik konden maken van de diverse gerechtjes. Er werd daarom wel een bedrag van de totaalprijs afgehaald.
bakkermarry .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Het was weer top! Ga zo door. en zeker voor de kok een grote pluim wij hebben er heerlijk gegeten!
Gaan ook zeker weer terug.
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Mooi verzorgde tapas en bites, prima opgemaakte bordjes. Heerlijk smaakvolle gerechtjes. Zeer vriendelijk en vlot personeel. Mooi ingericht restaurant. We raakten in de auto op weg naar huis maar niet uitgepraat over de goede kwaliteit van het eten. We komen hier zeker terug!
sylvia89 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Wij hebben een hele leuke avond gehad bij Rodaen. De service was uitstekend, snel en erg vriendelijk personeel. Het eten was erg lekker, waar tapas bij andere restaurant redelijk vet zijn, is dat hier helemaal niet het geval. Ook de variatie in de gerechten was goed, van sushi-achtige hapjes tot een wildstoofpotje.
Anna-S .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Lekkere gerechtjes, goede wijn, snelle en vriendelijke service. De voorgerechtjes vonden we wat aan de kleine kant, maar de hoofd- en nagerechtjes hadden precies het juiste formaat. We komen hier zeker terug!
dekkerrick .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hebben weer heerlijk gegeten bij Rodaen. We zijn er al een paar keer geweest, en iedere keer is het weer genieten. Heerlijk eten en een goeie en aardige bediening. Tot de volgende keer.
Thea M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Waren er nu voor de 4e keer en elke keer grandioos. Veel keus, goede bediening en geen lange wachttijden. Komen beslist weer terug.
Ronaldino47 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Een verrassend restaurant met een verrassende kaart. Keuze uit vele smakelijke kleine hapjes, mooi opgemaakt. Elke gang is weer verrassend. TIP voor Rodaen: Zet de Wijn-van-de-Maand (een Malbec) voor altijd op de kaart. Heerlijk.
y.vanderhaar .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Voor het eerst bij Rodaen gegeten. Ik heb al best veel "hapjesrestaurants" bezocht, maar bij Rodaen was de smaak en verzorging geweldig. Vooral ook de uitgebreide keuzelijst met kleine desserts was heel apart. Voor herhaling vatbaar!
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Zeer gevarieerde gerechten van goede kwaliteit. Worden fraai opgediend. Luxer dan een doorsnee Tapasrestaurant. We hebben hier heerlijk gegeten en komen hier zeker een keer terug.
mikida .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten leuk concept allemaal kleine hapjes. Alleen de stoelen waar we op zaten waren erg oncomfortabel rieten lage stoelen. Tafel net naast de ingang. Zou ze vervangen waren veel te laag voor de tafel.. verder was alles prima ook zeer goede vriendelijke bediening.
Giannina .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Top tent! Mijn complimenten. Heerlijke gerechten en leuke variaties. De sprinkhanen waren ook gaaf om te bestellen. Komen zeker terug.
tuinhuis1 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijke verrassende gerechtjes, zagen er top uit. Veel variatie en alles smaakte verrukkelijk. Fijne ontvangst en correcte bediening
@p F.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Zoals altijd was het weer prima bij Rodaen. Gereserveerd met een AH-bon. Heerlijk om dan van de gebruikelijke kaart te kunnen bestellen en niet aangewezen te zijn op een 'afgeslankte' AH menukaart.
Rodaen blijft één van onze favoriete restaurants in de buurt.
R.H van E.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Al eerder hier gegeten en wederom heerlijk ! Vlotte bediening, geen lange wachttijden tussen de gerechten.Kaart weer vernieuwd en volop verschillende keuze tussen de gerechten.Prima wijnen. En je word niet opgejaagd je bepaald zelf het tempo.Een aanrader!