Rodaen

Stationsweg 3 3981 AA Bunnik Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Rodaen

mikida .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten leuk concept allemaal kleine hapjes. Alleen de stoelen waar we op zaten waren erg oncomfortabel rieten lage stoelen. Tafel net naast de ingang. Zou ze vervangen waren veel te laag voor de tafel.. verder was alles prima ook zeer goede vriendelijke bediening.
Giannina .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Top tent! Mijn complimenten. Heerlijke gerechten en leuke variaties. De sprinkhanen waren ook gaaf om te bestellen. Komen zeker terug.
Tuinhuis1 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijke verrassende gerechtjes, zagen er top uit. Veel variatie en alles smaakte verrukkelijk. Fijne ontvangst en correcte bediening
Apfolgerts .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Zoals altijd was het weer prima bij Rodaen. Gereserveerd met een AH-bon. Heerlijk om dan van de gebruikelijke kaart te kunnen bestellen en niet aangewezen te zijn op een 'afgeslankte' AH menukaart.
Rodaen blijft één van onze favoriete restaurants in de buurt.
R.H Van E.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Al eerder hier gegeten en wederom heerlijk ! Vlotte bediening, geen lange wachttijden tussen de gerechten.Kaart weer vernieuwd en volop verschillende keuze tussen de gerechten.Prima wijnen. En je word niet opgejaagd je bepaald zelf het tempo.Een aanrader!
Wookie .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk gegeten, origineel concept! Kleine gerechtjes onbeperkt combineren, 2 gerechtjes per persoon per ronde. Dat hadden er wat ons betreft ook 3/4 kunnen zijn. Op deze manier zaten wij ruim 3 uur aan tafel. Gezellig, maar iets sneller had fijner geweest. Personeel was correct. Wij gaan er zeker nog eens heen!
M.P.C. K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Met zeven personen hebben we genoten van het onbeperkt tapas eten. Veel keus in zowel de voorgerechten, hoofdgerechten en de nagerechten. Heel bijzonder waren de gegrilde sprinkhanen. Alle gerechtjes zijn heel smaakvol bereid. Ook de bites van de maand zijn een aanrader. De bediening is heel gastvrij en vriendelijk. Het is een gezellig restaurant. We komen hier zeker een keer terug. Prijs/kwaliteitsverhouding is dik in orde.
Kramer-jordens .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Wij hebben samen genoten van een heel Gezellige avond!!
De hapje's waren voortreffelijk, de bediening heel vriendelijk, kortom absoluut een keer om terug te gaan!
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Ik heb 1 ding dat er niet iets van rijst en groente bij stond. Ik heb namelijk een maagverkleining gehad en kan miet zo goed vlees verdragen. Heb dat ook niet gemeld dus een beetje mijn eigen schuld maar wie weet voor een volgende keer. Verder was het echt heerlijk ????????
AvG-W .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Bediening was zeer vriendelijk. Het eten was zeer goed en leuk om een variatie in de keuzes te zien ten opzichte van een eerder bezoek. In het begin duurde de wachttijd iets langer tot te lang maar daarna prima.
M G.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Gezellige inrichting. De bediening was vriendelijk en correct. De tapas was goed en keus genoeg. Gezellige avond gehad met familie. Met vrienden is het ook goed vertoeven. We gaan er zeker weer naar toe.
YAC1960 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Weer helemaal top!
het was onze tweede keer bij Rodaen dus we keken er erg naar uit. Onze eerste keer was een succes en ook dit keer hebben we genoten. Je kunt bij Rodaen onbeperkt tapas gerechtjes eten.
afijn, de diversiteit aan voor-, hoofd- en na- 'tapas'gerechtjes waren niet alleen een lust voor t oog maar smaakten allemaal weer fantastisch!
Het bestellen v de gerechtjes herhaalde zich bij ons behoorlijk en ik geloof dat dat niet onopgemerkt ging bij onze tafeldame. Tja dat krijg je als je t allemaal zo lekker maakt?
T was behoorlijk druk op deze woensdagavond.
Enige minpunt en wat we n beetje jammer vinden was dat we met ons tafeltje in de loop zaten
van t personeel van en naar keuken, en de bar naar de tafeltjes maar ook t in en uitlopen van gasten langs ons tafeltje.
Dit maakte ons etentje toch wat onrustig, Volgende keer, en die komt er vast en zeker,
vragen we een daarom zeker een ander plekje.
Nienkedev1 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Stonden leuke en verrassende gerechtjes op de kaart. Zoals de sprinkhanen. Zeker voor herhaling vatbaar.
CDammerman .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
De gerechten waren allemaal erg lekker, de bediening gezellig en behulpzaam en de entourage gezellig. Echt een goede aanrader.
Elmar D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Het heerlijke eten, de vriendelijke en vlotte bediening en de prettige sfeer maken van dit restaurant een absolute aanrader.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk en afwisselend eten (leuke concept en goede kaart) met attente bediening! Komen zeker terug om andere gerechten te proeven
Nandabax .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten, vlotte en leuke bediening. Nieuwe kaart, met heerlijke gerechten, maar met gelukkig nog steeds onze favoriete toppers. Geen standaard tapas, zoals in bepaalde ketens, maar echt lekkere gerechten en mooi opgediend. Komen zeker weer terug!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Goed restaurant. Vriendelijk personeel, duurde wat lang voor het opnemen van (het eerste) drankje. Verder snel en goede bediening. Ik ga zeker terug!
Maxime V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Rodaen heeft een leuk concept wat het eten daar anders dan normaal maakt. Het duurde 15 min voordat er iemand naar ons toe kwam voor een drankje, dat was erg jammer aan het begin.. Maar de rest van de avond verliep goed. Eten was lekker, bediening was aardig, en de tijd tussen de gerechten was prima. Wij komen nog een keertje terug!
Lcj V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Zeer goed restaurant!! Vriendelijke gastheren/ gastvrouwen. Heerlijk eten en de desserts zijn mijn favoriet. Een restaurant waar ik geregeld en graag heen ga en zeker kan aanbevelen!