Rodaen

Marc V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Marloes B.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Samen met ouders en vriend een avondje lekker gegeten. De rosé was prima, niet heel bijzonder, maar wel lekker. Het concept met de gerechtjes die je telkens kunt kiezen vinden we leuk, het bevalt goed!
Twee punten voor verbetering vatbaar: enerzijds de stoelen. Die zakken ontzettend door en dat zit na een uurtje echt niet lekker meer (je zit eigenlijk te laag voor de tafel). Het gaat dan om de stoffen stoelen aan het raam. Tweede verbeterpunt is de vriendelijkheid van de bediening. Dat varieerde nogal. Een heel jonge man, met donker haar, was echt heel vriendelijk, maar hij was eigenlijk de enige.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij dit gastvriendelijke en sfeervolle restaurant! Een echte aanrader voor wie van lekker eten houdt!
Ikke M.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
"Heerlijk" uitgaans adres waar je graag nog eens binnen gaat.
...........................................................................................................
S K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Leuke, gezellige, ongedwongen sfeer. Verschillende keuze en aanbod van de gerechtjes zijn super (lekker). Een aanrader! Dit was niet de eerste keer en zeker ook niet de laatste keer!
Bettina W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk en super gevarieerd eten. Leuk concept, een beetje a la 'all you can eat sushi', maar dan minder gerechtjes per ronde en het aantal rondes onbeperkt. Veel beter!!
Elly M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, alleen was het deze keer wat rommelig vergeleken bij de vorige keer.
Misschien komt dat omdat we er nu op vrijdag waren, en daarvoor waren we er op dinsdag.
Nathalie N.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Gezellig en mooi restaurant, heerlijke tapas. Zeker voor herhaling vatbaar.
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Er was behoorlijk veel keus in de tapas en de kwaliteit was gewoon echt goed. De wijn die we dronken was heerlijk en voor een eerlijke, prima prijs. Bestelde gerechten kwamen snel en werden gebracht door erg vriendelijke bediening.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Matig: voor ons niet nog eens.

- Broodjes vooraf vergeten,
- Duurde erg lang voordat de eerste gang door kwam.
- voor 2 gerechtjes per ronde zijn de porties erg klein.
- niet 1 gerechtje geproefd wat echt de moeite waard was en je nog een keer zou willen bestellen.
- alles matig van smaak

Helaas had graag anders gezegd want concept is wel leuk...
meikebeukering .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
De tapas vielen wat tegen. Maar zeker goed en lekker, en de gezellige inrichting en vooral vriendelijke bediening maakte het een zeer geslaagde avond!!
Relinda V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Goede service, en heerlijk eten! Voor herhaling vatbaar. Er worden snelle oplossingen bedacht wanneer ze iets niet kunnen bieden wat er gevraagd wordt. (Doekjes na eten gamba's)
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Heerlijk kunnen genieten van alle gerechten die op werden gediend.
Ilona B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Gisterenavond ben ik hier samen met een dierbare vriendin wezen eten. Het ontvangst was meteen warm. We kregen een fijne tafel en de uitleg was erg goed. Maar dan het eten, in 1 woord verrukkelijk! Per ronde mag je 2 gerechtjes per persoon uitkiezen, deze zijn perfect qua grootte. Alles was even lekker en het personeel is ontzettend behulpzaam en vriendelijk. Je merkt dat hun goed op elkaar zijn ingespeeld. Wij gaan hier zeker snel terugkomen. Top restaurant, top eten en top team! Bedankt voor een heerlijke avond.
Ria R.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
top avond gehad, prima service en heerlijk gegeten. Aan te raden om er te gaan eten. Gewoon doen!! Bediening was ook geweldig
PVER .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Fantastische sfeer, fantastisch eten. Bediening is top, echter wel afhankelijk wie. Er zitten een aantal tussen die het nog dienen te leren.
Sylvia H.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Gisteren heerlijk gegeten bij Rodaen. De gerechten waren heerlijk en mooi opgemaakt. De bediening was heel vriendelijk, een geslaagde avond!
Elly M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Rodaen is een prima restaurant het is er gezellig en rustig, voor herhaling vatbaar.
Tanja C.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Wederom heerlijk gegeten! Gezellig restaurant, elke keer weer een paar nieuwe gerechten. Gezellige sfeer! Voorherhaaling vatbaar!