Over het restaurant Rodaen

Bij Rodaen in Bunnink geniet je van pure en creatieve gerechten. Dagverse ingrediënten zijn de basis met daarbij oog voor producten uit de streek, fairtrade en duurzaamheid. Dit alles in een ontspannen sfeer met professionele bediening. Daarbij bieden zij een ruime variëteit aan rode, witte en rosé wijnen aan en dat maakt het diner nog verrukkelijker. Aanrader is het proef Rodaen menu, laat je verrassen door de Chef. Voor een borrel kunt je aanschuiven aan de bar of aan één van de gezellige hoge restauranttafels. En met mooi weer is ons terras geopend!
Een lunch, diner of borrel? Schuif gezellig aan bij Rodaen!

Meer informatie over restaurant Rodaen

Jouw recensie over het restaurant Rodaen

Samantha V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Lekkere tapas! De bediening was goed en alert, ze hadden door als we wat te lang moesten wachten op de volgende gang en namen direct actie! Het was onze eerste keer, maar komen zeker terug!
johannavanlieshout .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Voortreffelijk goede kwaliteit gerechten. Vriendelijke en vlotte bediening. We hadden een fijne plaats achterin en uit de loop. Heerlijke en gezellige avond gehad.
E W.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Leuke zaak met lekkere tapas. Ook voldoende keuze voor vegetariërs. Meisje van de bediening was wat nors. Eten kwam precies op tijd en was mooi opgemaakt op de bordjes.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Zoals altijd hier heerlijk gegeten en vriendelijke bediening!! We komen snel weer een keertje terug in dit sfeervolle restaurant!!
Maarten L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Tweede keer dat wij hier eten. Energieke ontvangst en vlotte bediening. Menukaart nog steeds hetzelfde, heel lekker! Misschien wel wat nieuwe gerechtjes erop zetten? Het was dit keer minder druk, daardoor was het wat minder sfeervol. Was weer lekker, wij komen zeker weer terug, het concept van de bites is echt fenomenaal!
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Gewoon weer heerlijk gegeten, kwa lawaai ligt het eraan wat voor groepen er zitten, deze keer meerdere vriendinnen groepjes, tja dan is het wat drukker kwa volume. Maar ook dat hoort erbij.
Marloes H.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Heerlijke en veel verschillende tapas gerechten. Heel anders dan een normaal tapas restaurant. Ook de toetjes doen mee. Te lekker!!!!
Carola O.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Het was een heel leuk verjaardags kado zeker nog een keer herhalen
kostols .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Een avondje lekker uit eten bij Rodaen was weer zeer geslaagd een grote keuze uit zowel voor,hoofd en nagerechten en alle gerechten werden weer leuk opgediend en de smaak ervan was weer erg goed.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Veel keus uit lekkere gerechtjes. Attentvolle bediening.
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Leuke, afwisselende en goed bereidde kleine gerechten.
Er mag iets meer aandacht aan ons als gast worden gegeven door bediening (even meelopen naar de tafel ipv aanwijzen welke tafel bijv.)
JP D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Al enkele keren hier gegeten, heerlijk eten voor een nette prijs. Bijzonder vriendelijke bediening , heel relaxte sfeer.
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Tot en met dessert prima. We dienden de bediening te roepen voor de koffie, en vervolgens duurde het veels te lang voordat deze geserveerd is.
Nogmaals tot aan het dessert prima!
Jan En Tamara S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Leuk concept met die kleine bites, heerlijk gegeten en vlotte bediening. De grootte an de hapjes is prima zodat je er lekker veel kunt proeven.Enige minpuntje was dat we wat weggestopt zaten waardoor we weinig van de sfeer van het restaurant mee kregen en we de gesprekken van de buren konden volgen en zij dus ook die van ons. Maar we gaan zeker weer terug
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
was een gezellige en sfeervolle restaurant
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Heerlijk gegeten, alles ook goed op temperatuur, leuke bediening van een donkere meneer. Van de treinen geen last. Niet al te groot restaurant dus blijft een leuke sfeer. Gewoon weer een keer tapas eten.
Myranda A.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten, prima bediening, wachten op je eten (tapas) was niet lang en alles kwam ook netjes tegelijkertijd. Zeker de moeite waard om terug te komen!
Marcobos72 B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Lekker gegeten, goede ambiance. Restaurant is wel rumoerig maar wij zaten in het meest rustige deel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Leuke avond gehad!
Sabrina M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heel gezellige sfeer leuke inrichting, je zit heerlijk de hele avond op je gemak en heerlijk gegeten
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten! De gerechtjes waren erg lekker en mooi opgemaakt. De bediening was geweldig! Super vriendelijk en erg snel! Wij komen zeker terug!!