Rocco's Trattoria Pizzeria

Stevinstraat 204 2587 EV Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Rocco's Trattoria Pizzeria

Rocco's is een traditionele trattoria pizzeria, maar serveert ook gerechten als ossobuco, spaghetti vongole en tiramisu. En dat deze gekookt woren met veel passie en kunde zie je aan hun certificaat van uitmuntendheid op Tripadvisor. Bij die gerechten kun je kiezen uit een groot assortiment aan Italiaanse wijnen. Zoek je een betaalbare plek voor een fijne maaltijd in Den Haag, probeer dan eens Rocco's.

Meer informatie over restaurant Rocco's Trattoria Pizzeria

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag 12:00 - 22:00
Zondag gesloten
Florine1981 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Gisteravond hebben we gegeten bij Rocco's. Volgens mij zijn ze veranderd van eigenaar en dit heeft het eten, de service en de oude Italiaanse gezelligheid niet ten goede gedaan. Bij de frontbalie stond een zeker niet Italiaanse man die nauwelijks Nederlands en of Engels sprak. We waren er heel erg vroeg vanwege ons kindje van 1,5, zodat we andere mensen niet tot last zouden zijn. De serveerder bemoeide zich al toen ik haar uit een waterglaasje liet drinken, dat ze uit haar plastic beker moest drinken, hierna werd het alleen maar erger. Toen we extra brood bestelde kregen we welgeteld twee sneetjes! De Lasagne smaakte naar opgewarmde magnetron lasagne en koelde erg snel af. De serveerder zijn gezicht zag er uit als een oorworm en leek alsof hij elk moment kon ontploffen! Niet meer de warme Italiaanse service die we gewend waren!
Hansvana .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Gezellige mooie sfeer, informeel, prettig. Keurige bediening. En het belangrijkste: prima pasta en pizza. simpel maar goed, zoals het hoort. prima al dente. erg smakelijk. prima prijs kwaliteit.
Hans__Verburg .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
De enige echte Italiaan in Scheveningen.
Beste pizza's en pasta met een goed glas wijn.
Vriendelijk personeel en zeer betaalbaar.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Rocco is een eenvoudig Italiaans restaurantje dat gefrekwnteerd wordt door in de omgeving wonende Italianen -goed teken en, inderdaad: mijn favoriet, Spaghetti allia oglio was perfect en als ik mijn disgenoten mocht geloven: de Spaghetti carbonara en Pizza Marguerita ook. We even zeggen, als je niet zo op chilipeppers bent: graag zonder pepers.
Angélique W.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Trek in goed Italiaans eten maar een beetje vermoeide 6 jarige in de auto...Rocco was het antwoord op onze wens. ! Een broodje vooraf met olijfolie en een schoteltje met antipasta van het huis. keuze was gevallen op een pizza waarbij extra beleg geen probleem was ( en ook niet op de rekening stond), een pasta met 4 kazen en voor dochterlief een pizza met ananas. Uiteraard was van die laatste een paar stukken over die naderhand in een pizzadoos meegegeven werden. het gevraagde kinderijsje stond niet op de kaart maar het bolletje ( prima) vanille ijs met slagroom en wat chocolade saus was geen probleem. Kortom, prima bediening, echt goed eten en een uitstekende prijs. Uiteindelijk 61 euro betaald voor 3 hoofdgerechten, 3 nagerechten, 3 wijn en een appelap , helemaal goed ! Hier gaan we zeker terug !