ROC Mondriaan (Afdeling Horeca)

Kon. Marialaan 9 2595 GA Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant ROC Mondriaan (Afdeling Horeca)

Erg voordelig
Lidia P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Heerlijk gegeten gisteravond bij The Orchard. Echt een verrassing! Lekkere wij en verrukkelijke gerechten, zeer netjes geserveerd door de studenten van de HoReCa School. Gezellige sfeer en een prijs-kwaliteit verhouding dat zeer de moeite waard is om hier vaker terug te komen. En dit gaan we zeker doen! Alles is biologisch, ruime keuze voor vegetariërs en wordt ook niet moeilijk gedaan als een verzoek gemaakt wordt om een bepaalde saus niet bij het gerecht te hebben. Wat ons betrefet krijgen ze een 10!
Karotulo .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Voor het eerst gegeten in een van de nieuwe restaurants, The Orchard. Erg lekker, lokaal en seizoensgebonden gegeten. Voor deze prijs krijg je nergens anders een vergelijkbare maaltijd. zeer aan te raden!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Vandaag voor het eerst weer bij ROC thuis gegeten. De formules zijn veranderd. Licht aangepast aan de huidige tijd. Gereserveerd voor de lunch bij Classic-fine-dining. Klassiek, transparant fijne meubels. Kaart wijzigt eens in de 14 dagen. Zalm tartaar/rillettes vooraf. Daarbij een cenin blanc uit Zuid-Afrika. Daarna overheerlijke kalfswangetjes met een stamppotje met knolselder. Deed mij denken aan het draadjesvlees van mijn schoonmoeder. De geadviseerde rode merlot/sauvignon was lekker.Toe mango met mascarpone. Bediening hulpvaardig. Hardwerkende coach.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2015
Wij eten regelmatig bij ROC Mondriaan. In verband met de noodzakelijke verbouwing is tijdelijk elders onderdak gevonden. Vanavond hebben wij een laatste tafel kunnen bemachtigen in de tijdelijke voorziening in Carlton Beach Hotel. Nou, mijn complimenten aan zowel dit hotel als Roc Mondriaan. Ondanks de drukte ook bij het reguliere hotel verliep alles op rolletjes. Wij werden deze avond bediend op een haast ouderwets degelijke manier. Voorkomend, beschaafd kennis van zaken. Op het eten was weinig aan te merken, Deconstructed Waldorfsalade, dubbel getrokken runderbouillon, gestoofde zalm met een iets te zware sauce hollandaise en een Belle Helene-achtig dessert. Lekkere Spaanse verdejo wijn. Heerlijk aroma van struikvruchten(kruisbessen/bramen). Als dit leerlingen zijn wil wel eens de resultaten zien als ze afgestudeerd zijn. Extra puntje voor het uitzicht op zee!
-Marga- .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2013
Gisteravond heerlijk gegeten aan keurig gedekte tafels. De borden feestelijk opgemaakt (pláátjes om te zien) met niet te zuinige porties. Bepaald geen eenvoudige gerechten en met zorg bereid. De ingrediënten waren van superkwaliteit. Voor dit geld kun je nergens zo goed eten. De wilde zalm (!) smaakte voortreffelijk en er was zelfs met truffel in het hoofdgerecht gewerkt. Kortom: een feestje!
Hartelijke en frisse bediening waarbij je je welkom voelde.
Pierre Wind kwam op zijn ongeëvenaarde manier nog even als een "wervelwind" door het restaurant. Leuke, enthousiaste vent die zijn leerlingen inspireert en streng begeleidt!
Hier en daar wel wat aarzeling bij de leerlingen wat betreft uitleg over de gerechten. Dat zou wat beter kunnen, omdat dit de gerechten ten goede komt. Die wilde zalm mocht best wat extra aandacht, gezien de kwaliteit, versheid en duurzaamheid! Dat mag je best benadrukken, want zoiets maakt het verschil!
Anneke85 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2012
Bijna alle leerlingen doen enorm hun best. Voor weinig geld een heerlijke maaltijd en een leuk avondprogramma. Je bent wel gebonden aan tijden. Start 17.30 uur en plan jezelf vrij tot 22.00 uur. Zo zit je ontspannen en lekker te eten.