Robin Hood

Willemsplein 30 6811 KC Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Robin Hood

Sfeervolle bistro in het levendige centrum van Arnhem. De inrichting heeft veel houten elementen, is bijzonder sfeervol verlicht en legt meteen een warme deken van gezelligheid om je heen. Er zijn leuke menu’s om uit te kiezen die allemaal vriendelijk zijn voor je portemonnee. Lekker eten is hier gegarandeerd maar het is ook zeker een plek om een goede kop koffie te drinken of je dorst te lessen met een koud biertje. Van alle markten thuis!

Meer informatie over restaurant Robin Hood

Dagelijks 10.00 - 22.00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom
Mirna V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Vlees was erg droog van de mixed grill. Vis en vegetarisch was lekkerder. Service was wel goed.
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Prima gegeten., service was goed en een gezellig restaurant een aanrader top.
Brigitte D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Wij vonden het eten geweldig de bediening was super kortom een aanrader..
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Lekker eten in een warme sfeer
Ans S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Zeer goed restaurant met hele goede vriendelijke mensen in de bediening!
Brian B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Goed eten gezellig en de bediening was ook prima
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Bij Robin Hood voel je je meteen thuis! Gezellige gemoedelijke sfeer.

Smakelijk, eenvoudig maar met zorg bereid eten.

Echte aanrader is ook het 3 gangen keuze menu met 3 drankjes erbij voor €27,50 p.p.

En wij waren blij verrast met de koffie met likeur na afloop op t terras :) Dankjewel crew van Robin Hood
Steve J.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Meerdere keren gegeten en het is nog nooit tegen gevallen!
Vriendelijke ontvangst en goede service.
Eten smaakte uitstekend, we hebben er erg van genoten!
Eliar .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Mijn man en ik hebben er twee keer gegeten, in november en met kerst. Beide keren goed bevallen. Met kerst heb je twee rondes, een ander menu voor een hogere prijs, maar niet perse specialere/betere gerechten. Minpuntje was dus dat het meteen wel een stuk duurder is zonder dat het een andere ervaring is dan op een niet feestdag.

Het eten is lekker. Je krijgt echt grote porties (we hebben beide keren spareribs genomen). We kunnen beiden flink eten maar dat zijn echt fikse porties met goed veel aardappelen en salade. Dit alles voor een redelijke prijs. Gratis voorafje stokbrood met kruidenboter gehad, heerlijk! Personeel was snel en vriendelijk. De sfeer is goed. Zeker wel een bezoekje waard als je in Arnhem Centrum bent.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Met 1 woord ;zeer slecht!
De bediening was slecht.Ik had mijn voorgerecht (soep) nog niet op of mijn warm belegde broodje stond al op tafel.
Het was volgens mij de eigenaar zelf, maar hij weet absoluut niet wat gasten verwachten in een restaurant.
Op de kaart stond soep incl stokbrood. uiteindelijk dit nog moeten vragen.
Het broodje belegt met warme kip was aan de onderkant kei en kei hard(niet te snijden), vieze augurken er bij (volgens mij oud) te lang in de pot gezeten.
Mijn vrouw eet gluten vrij (brood hadden ze niet) ondanks gereserveerd en doorgegeven. Ze kreeg een Griekse salade (zonder feta) Sla, ei komkommer en olijfen en dit alles dreef in een vieze dressing. Gewoon niet smakelijk en niet lekker./smerig.

Ik kom hier nooit meer, en adviseer dat anderen ook zeker niet.
S & P B T.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Vrijdag 10 maart voorafgaand aan de wedstrijd Vitesse - Sparta in dit bistro café gegeten.
Ben er nog steeds niet over uit wat ik slechter vond; de wedstrijd van Sparta of het bestelde gerecht wat ik kreeg geserveerd.
Had een vleesarrangement met drie verschillende soorten vlees, smaakte allemaal hetzelfde, flauw, net aan warm en ondergedompeld in veel te veel saus!

Doet de naam van Robin Hood niet echt eer aan.

Met Spartaanse groet,

B de Korver
Hans C.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Al eens eerder hier geweest. toen was het reeds goed. Gisteren 31-08-2016 weer eens neergestreken. Prima Schnitzel met frites en gebakken aardappelen, gebakken champignons met spekreepjes en salade. Koffie met een Cointreau als afsluiter. Vriendelijk personeel. Hier krijg je echt waar voor je geld.
Jj S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Prima eten. Alles werd snel geserveerd ondanks dat het wat drukker was. Goede bedieningen. Alleen bij ons werd niet gevraagd of we nog drinken wouden toen het glas leeg was
Sylvia L.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Echt heerlijk gegeten. Hadden een 3 keuzemenu genomen. Het voorgerecht van gebakken champignons met brie en spekjes was super. Als hoofdgerecht had ik een spies met varkenshaas en kip wat zo mals en heerlijk bereid was, het was een engeltje op je tong. Alles met zorg bereid. Toen het toetje, nou de warme appeltjes van Robin hood zijn ook zeker aan te bevelen, verrukkelijk gewoon. De bediening is ook super gastvrij en niks is teveel, terwijl het super druk was. Het is gewoon een top restaurant. Als we weer in de buurt zijn, gaan we zeker weer naar bistro Robin hood. Gewoon top gastvrijheid, laagdrempelig en erg gezellig met fantastisch eten en drinken.
Smulpapen66 B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Wat een geweldig restaurant is dit toch. Diverse keren geweest terwijl we toch 80 km. uit de buurt wonen. Eten is altijd erg lekker en zeer goed verzorgd. Bediening en service is perfect.
Arno M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Heerlijk gegeten, niet te lang hoeven wachten. Vlees van heerlijke kwaliteit en ook voldoende.
Aanradertje.
Geen haute cuisine, maar rechttoe, rechtaan prima eten
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Dit is uit eten. Vanavond met vriendin en een vriend geweest. Alles serieus perfect: de service is zoals het moet zijn: regelmatig is gevraagd of alles naar wens is, of we wat willen drinken, zonder opdringerig te zijn. Kwaliteit van het eten is zeer bovengemiddeld tot erg goed. Zo hoort bistro eten te zijn. Zeldzaam vers brood vooraf, veel goede bijgerechten en super hoofdgerechten. Niks dan lof dus voor Robin Hood weer. We werden eerst bovengeplaatst maar daar was vanavond een zeer grote groep met enthousiaste dames (leuk!) alleen voor ons nét wat te druk: dus toen zijn we naar beneden geplaatst, tot grote tevredenheid. Nog drie drankjes van het huis en een totaalrekening van 75 euro voor 3 personen (we hadden geen voor- of nagerecht gekozen).
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Op een vrijdagavond naar binnen gewandeld, en er was nog plaats voor twee personen, zonder reservering. Heerlijk gegeten, "zij" spareribs, "ik" Robin Hood vleescombinatie (ossenhaas, varkenshaas, kipfilet in whiskyroomsaus). Bediening was vriendelijk, en na het betalen nog een drankje van de zaak! Waar kom je dat nog tegen...
Sem W.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
hier laatst even wezen eten. erg gezellig zaakje en een goeie schnitzel, ook de carpaccio als voorgerecht was een goede keuze. deze was erg smaakvol. bediening ook erg vriendelijk.
kort om, het is gewoon allemaal goed hier
Mathilde G.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Ik hen nog nooit zo lekker gegeten wat een lieve mensen. Vooral de spare ribs zijn onovertroffen. Je voelt je echt thuis.