Robin Hood

Meer informatie over restaurant Robin Hood

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom
Hans C.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Al eens eerder hier geweest. toen was het reeds goed. Gisteren 31-08-2016 weer eens neergestreken. Prima Schnitzel met frites en gebakken aardappelen, gebakken champignons met spekreepjes en salade. Koffie met een Cointreau als afsluiter. Vriendelijk personeel. Hier krijg je echt waar voor je geld.
Jj S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Prima eten. Alles werd snel geserveerd ondanks dat het wat drukker was. Goede bedieningen. Alleen bij ons werd niet gevraagd of we nog drinken wouden toen het glas leeg was
Sylvia L.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Echt heerlijk gegeten. Hadden een 3 keuzemenu genomen. Het voorgerecht van gebakken champignons met brie en spekjes was super. Als hoofdgerecht had ik een spies met varkenshaas en kip wat zo mals en heerlijk bereid was, het was een engeltje op je tong. Alles met zorg bereid. Toen het toetje, nou de warme appeltjes van Robin hood zijn ook zeker aan te bevelen, verrukkelijk gewoon. De bediening is ook super gastvrij en niks is teveel, terwijl het super druk was. Het is gewoon een top restaurant. Als we weer in de buurt zijn, gaan we zeker weer naar bistro Robin hood. Gewoon top gastvrijheid, laagdrempelig en erg gezellig met fantastisch eten en drinken.
Smulpapen66 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Wat een geweldig restaurant is dit toch. Diverse keren geweest terwijl we toch 80 km. uit de buurt wonen. Eten is altijd erg lekker en zeer goed verzorgd. Bediening en service is perfect.
Arno M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Heerlijk gegeten, niet te lang hoeven wachten. Vlees van heerlijke kwaliteit en ook voldoende.
Aanradertje.
Geen haute cuisine, maar rechttoe, rechtaan prima eten
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Dit is uit eten. Vanavond met vriendin en een vriend geweest. Alles serieus perfect: de service is zoals het moet zijn: regelmatig is gevraagd of alles naar wens is, of we wat willen drinken, zonder opdringerig te zijn. Kwaliteit van het eten is zeer bovengemiddeld tot erg goed. Zo hoort bistro eten te zijn. Zeldzaam vers brood vooraf, veel goede bijgerechten en super hoofdgerechten. Niks dan lof dus voor Robin Hood weer. We werden eerst bovengeplaatst maar daar was vanavond een zeer grote groep met enthousiaste dames (leuk!) alleen voor ons nét wat te druk: dus toen zijn we naar beneden geplaatst, tot grote tevredenheid. Nog drie drankjes van het huis en een totaalrekening van 75 euro voor 3 personen (we hadden geen voor- of nagerecht gekozen).
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Op een vrijdagavond naar binnen gewandeld, en er was nog plaats voor twee personen, zonder reservering. Heerlijk gegeten, "zij" spareribs, "ik" Robin Hood vleescombinatie (ossenhaas, varkenshaas, kipfilet in whiskyroomsaus). Bediening was vriendelijk, en na het betalen nog een drankje van de zaak! Waar kom je dat nog tegen...
Sem W.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
hier laatst even wezen eten. erg gezellig zaakje en een goeie schnitzel, ook de carpaccio als voorgerecht was een goede keuze. deze was erg smaakvol. bediening ook erg vriendelijk.
kort om, het is gewoon allemaal goed hier
Mathilde G.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Ik hen nog nooit zo lekker gegeten wat een lieve mensen. Vooral de spare ribs zijn onovertroffen. Je voelt je echt thuis.
Geurt H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
voor de eerste keer bij robin hood geweest,prima bediening heerlijke gebakken champignons met brie en schnitsel met oa spek en uien en friet salade groente en gebakken aardappelen als toetje een bananensplit. niks te klagen voor weinig geld goed eten.
NicZeist .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
We hebben heerlijk gegeten bij Robin Hood! De gezellige sfeer trok ons direct en ook de kaart is zeer uitgebreid. Het vlees was zeer mals met heerlijke bijgerechten zoals hollandse groenten, salade, frieten en gebakken aardappelen. Ondanks dat het vrij druk was werden we de hele avond zeer goed bediend. De tafel stond vol lekkere dingen en alsnog kwam de bediening langs om te vragen of alles naar wens was en of we nog meer van de bijgerechten wilden. Toen we gingen afrekenen bleek alles ook nog heel erg goed betaalbaar.
Letzertje .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
We hadden voor Robin Hood gekozen omdat het er knus is, het eten goed en niet duur. Dat bleek inderdaad het geval. Enige minpuntje was de bedrijfsleider (of misschien wel eigenaar) die en plein public de serveersters afblafte en uitbranders gaf, die daardoor zenuwachtig werden en fouten gingen maken.
Jimbolover ..
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Hier op zaterdagavond 14 februari. naar binnen gewandeld om een 3 gangenmenu voor 19.95 euro te nuttigen. Zaak zat goed vol maar we kregen toch nog een 2 persoontafeltje. Drankje besteld en deze ook snel gekregen. Toen kwam de serveerster met de a la carte kaart aanzetten. Deze bekeken en er stond eigenlijk niets anders op dan de keuze die ook bij het 3 gangenmenu gekozen kan worden. Serveerster erbij geroepen en aangegeven dat wij graag gebruik willen maken van het 3 gangen keuzemenu voor 19.95. Deze hebben we vanavond niet geeft ze aan we hebben wel een 3 gangen Valentijnsmenu, wil u die kaart even zien? Nou ok. Het Valentijnsmenu was 29.95 euro pp maar de gerechten die erop stonden vonden wij niet lekker. Aangezien ik niet van plan ben om onderhand dezelfde gerechten kan kiezen van a la carte en dan zeker 30 euro pp kwijt ben of 19.95, heb ik besloten om mijn drankjes af te rekenen en een ander restaurant op te zoeken. Toen ik af stond te rekenen aan de bar kwam de eigenaar himself naar me toe en bood zijn excuses aan en wilde voor ons alsnog een 3 gangenmenu maken?? Ik heb netjes bedankt en ben naar een ander restaurant gaan. Het moraal van dit verhaal..... hoeveel mensen durven niet weg te lopen en betalen dan uiteindelijk de volle pond voor een 3 gangenmenu terwijl deze normaal 19.95 kost!! Tevens staat er op de site vermeld dat 3 gangen keuzemenu 7 dagen per week besteld kan worden......dus waarom het nu in ene keer niet kon?! Mijn mening zo ga je niet met klanten om.
Maurits D.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Leuk en gezellig restaurant, waar je voor een redelijke prijs goed kunt eten. Kwaliteit is niet hoogstaand, maar wel lekker. Vooral spareribs waren erg lekker. Voorgerecht van gebakken champignons was niet goed: champignons dreven in een laag vet.

Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
Vandaag heerlijk gegeten bij Robin Hood. De bediening is zeer attent en vriendelijk en het eten is voortreffelijk. Voor ieder wat wils, verse ingrediënten, heerlijk mals vlees. Wij komen hier zeker terug!!!
Chuanyan C.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2014
Na lange tijd weer eens hier wezen eten. Kregen vooraf gratis stokbrood met knoflooksaus en kruidenboter. Heerlijk vers. We gingen voor de verrassingsmenu voor 25 euro per persoon. Als voorgerecht een mix van kleine starters: gebakken champignons, kipsalade, carpaccio en pannenkoek. Het smaakte oke. Geen bijzondere smaken. Hoofdgerecht een combi van spareribs, spiesje varkenshaas, gekruide kip en ossehaas. Ossehaas heerlijk medium gebakken, spareribs waren iets te droog, spies was ook goed en de kip at ik bijna niks van want ik zat erg vol. Aangevuld met friet, aardappelen, salade en groente was het erg veel! Dessert was een bolletje vanille ijs, tiramisu en gekarameliseerde appeltjes met slagroom. Smaakte gewoon goed. Ik zat bomvol daarna. Service was snel en vriendelijk.
Rob A.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
De entourage is gezellig knus. Het personeel terzake kundig en erg behulpzaam. Wij waren met Duitse gasten en zij werden in het Duits geholpen. Het eten is goed van smaak en ruim voldoende en gevarieerd. De prijzen zijn echt betaalbaar.
CarlCasper .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Beste spareribs van Nederland! En een heel vriendelijke bediening. Ook de wijn was lekker. Ga zo door! Locatie is ook ideaal voor treinreizigers.
Cdegeus .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Na een dagje gezellig winkelen was dit een perfecte afsluiting.
Wij hadden het speciale 3 gangen menu. Wat een keuze, creatief, royale porties,
frietjes aanvullen geen probleem, lekker brood vooraf en een geweldige service.
Maar vooral HEERLIJK GEGETEN. Wij zijn echt verwend. Aanrader !!
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
We werden meer dan vriendelijk ontvangen na een telefoontje of er nog plek was en aankomst over 5 min. Tafel stond netjes klaar. Uitermate vriendelijke bediening. Heerlijk spare-ribs en zelfs stokbrood vooraf met aolie was heerlijk. Zeer kindvriendelijk en dus zeker een aanrader!