Over het restaurant Robin Hood

Robin Hood en zijn bende verwelkomen je graag in het Robin Hood Ribhouse in Drouwen! Hier krijg je gerechten vers van de grill, terwijl je geniet in middeleeuwse sfeer. Met bij mooi weer een heerlijke veranda!

Het Robin Hood Ribhouse biedt je de ideale gelegenheid om eens wat anders dan anders te doen. Deze bijzondere eetgelegenheid is volledig ingericht in middeleeuwse stijl. Niet alleen de inrichting en entourage van het restaurant spelen in op de tijd van Robin Hood, ook de menukaart is hier volledig op aangepast.

Zoals Robin overvloedig gaf aan de armen, zijn ook de porties in het Ribhouse royaal en betaalbaar. Het zal je aan niets ontbreken. Het Ribhouse biedt ook speciale groepsarrangementen, waarbij je naar de Schutterij van Sherwood kunt gaan. Kortom het Robin Hood Ribhouse biedt u een volledige avond, dus reserveer er snel!

Meer informatie over restaurant Robin Hood

Vanaf het NS-stations in Emmen en Groningen rijden er rechtstreeks bussen tot voor onze hoofdingang: lijn 59, halte Drouwenerzand Vanaf NS-station Assen, per bus lijn 28-Stadskanaal naar Gieten, daar overstappen op lijn 59-Emmen, halte Drouwenerzand.
  • Kom je met de auto?
    Eigen vervoer: Robin Hood Ribhouse is uitstekend bereikbaar, zowel per auto als met het openbaar vervoer. Vanuit Emmen/ Borger; N34 afslag Borger, richting Drouwen Vanuit Assen, Groningen, Veendam: via rotonde Gieten over de N34, richting Emmen. Afslag

Maandag t/m Vrijdag vanaf 17:00
Zaterdag vanaf 16:00
Zondag vanaf 14:00

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Robin Hood

Louis W.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Veel en goed eten tegen een heel gunstige prijs, ook voor een gezin met kinderen.
B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
We waren blij verrast dat het restaurant op maandag open was, goede kwaliteit salades (vers) en lekkere gerechten, er was ruim voldoende.
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Zoals altijd was het eten weer super.
De bediening is altijd heerlijk spontaan.
We houden ervan!
Groetjes
Geer & Jo
L.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
je kan er goed eten voor weinig en het is er gezellig goeie sfeer is er aanwezig en de inrichting is mooi en het bier van de maallust moet je zeker proeven er zijn er verschillende en ze zijn heerlijk
W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Erg lekker gegeten met het hele gezin 6 personen voor een goede prijs met zeer prettige bediening.
Alleen de grote houten stoelen zitten niet comfortabel en zijn onhandig zwaar !!
S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Alles was perfect het eten de bediening alleen wij vonden het eten iets te sterk gekruid maar dat is smaak verschillend
Wij hebben met onze kinderen en kleinkinderen verder heerlijk gegeten
Geraline V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Heerlijk gegeten, kritiek puntje, wij hadden gereserveerd met de Ah bon maar bleek achteraf in het restaurant niet te kunnen.
marye D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Leuke sfeer. Standaard stokbrood en een mandje met pinda s die je op de grond mag gooien. Grote porties. Klein kinderhoekje (wel gedateerd)
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Leuke plek om te eten,vooral met kinderen,erg gastvrij en lekker.
R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Met weinig liefde gekookt. Lauwe soep, de aardappeltjes leken wat aangebrand en de frites te kort gefrituurd. Kok, Geef meer aandacht aan het eten
Kimberley E.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Grote porties, jammer dat de frietjes en aardappels er niet bij begrepen zijn .. ook jammer dat niet alles wat op je bord komt te liggen op de kaart staat .. (saus over de vis?) (Marinade over de garnalen).. ook jammer dat het vlees echt rood was, net als het uit de verpakking kwam ..
R.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Beetje slecht te lezen menukaart door verlichting. Verder een gezellig en leuk ingericht restaurant. Genoeg keuze op de kaart, zelf voorgerechten voor kindertjes.
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Lekker eten in een sfeervol steak restaurant met een ongedwongen sfeer. Super restaurant voor een avondje uit met vrienden
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Een super gezellige ribhouse! Personeel erg spontaan en vriendelijk. Het eten is ruim voldoende en erg lekker. De sfeer in de zaak is huiselijk gezellig.
M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
het eten was goed alleen vond ik het wat donker waardoor de kaart slecht te lezen was, en de stoelen zaten ook niet prettig.
GH K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk gegeten
Bea G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Wij hebben gegeten met 8 personen.
Super gezellig en heerlijk eten.
Lekker sfeertje
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Een heel gezellig restaurant . heel hartelijk verwelkomt.
Een zeer grote aanrader ga er zeker weer eens terug.
Will L.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Onze eerste afspraak liep niet volgens plan. Maar de eigenaar vroeg om een herkansing die hebben wij geaccepteerd. Hij heeft het ruimschoots goed gemaakt Robin Hood verdient een warme douche.
H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
We hebben een hele fijne gezellige avond gehad. We komen zeker nog eens terug. Goede kwaliteit, prijs verhouding. Gezellige sfeer en leuk personeel.