Over het restaurant Robin Hood

Robin Hood en zijn bende verwelkomen je graag in het Robin Hood Ribhouse in Drouwen! Hier krijg je gerechten vers van de grill, terwijl je geniet in middeleeuwse sfeer. Met bij mooi weer een heerlijke veranda!

Het Robin Hood Ribhouse biedt je de ideale gelegenheid om eens wat anders dan anders te doen. Deze bijzondere eetgelegenheid is volledig ingericht in middeleeuwse stijl. Niet alleen de inrichting en entourage van het restaurant spelen in op de tijd van Robin Hood, ook de menukaart is hier volledig op aangepast.

Zoals Robin overvloedig gaf aan de armen, zijn ook de porties in het Ribhouse royaal en betaalbaar. Het zal je aan niets ontbreken. Het Ribhouse biedt ook speciale groepsarrangementen, waarbij je naar de Schutterij van Sherwood kunt gaan. Kortom het Robin Hood Ribhouse biedt u een volledige avond, dus reserveer er snel!

Meer informatie over restaurant Robin Hood

Maandag Gesloten ( in schoolvakanties wel open!)
Dinsdag t/m Vrijdag vanaf 17:00

Geweldige bediening.
Ongedwongen sfeer. .
Anne J.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Erg leuk welkom, wat lang moeten wachten maar super gegeten, het was het wachten meer dan waard.
Kids hebben leuk gespeeld en ook goed gegeten :)
Z.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Ben er al meerdere keren uit eten geweest.Iedere keer gewoon goed. Sfeervol en gemoedelijk. Prijs/kaliteit is gewoon goed. Kom er graag nog een keer.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
In de mosterdsoep zouden spekjes moeten zitten, nou wij konden nauwelijks wat vinden.
thirzaa .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Zoals altijd als we naar Drenthe gaan brengen we een bezoekje aan het ribhouse. Fantastisch eten. Fantastische bediening en een zeer gezellig restaurant. Niets is te veel en voor alles een oplossing. Een top restaurant met top eten en top bediening.
Gea M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten!! Vriendelijk personeel!
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Voor herhaling vatbaar
Zeer vriendelijke bediening
Berry B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Sfeervol restaurant. Gezellig, bediening was vriendelijke en snel. Eten was heerlijk en overdadig, zowel het voorgerecht, hoofdgerecht en het toetje. Een echte aanrader.
Desiree D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Erg lekker eten aan niks te kort de porties zijn royal echt een pluspunt en het vriendelijke personeel draagt zeker bij aan een goed sfeer terwijl je zit te genieten van het eten
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Leuke gelegenheid om met kinderen heen te gaan.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Werden zeer gastvrij ontvangen. Moesten even wachten ondanks de reservering, maar dit werd prima opgevangen middels een gratis drankje.
Erik E.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Gezellig restaurant en echt lekker eten.
Vriendelijke bediening
Bep K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Superleuke ambiance. Uitgebreide kinderkaart, zo zie je ze niet vaak in een restaurant. En wat een leuk kadootje bij het kinderijsje !
Frieda V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Super opgewekte bediening zorgt voor extra sfeer. Het eten is top! Wel koud in de ruimte om te eten en de stoelen oncomfortabel.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Gisteravond 30 december ons 40 jarig huwelijk hier gevierd met familie en vrienden, en alles was perfect voor elkaar, genoeg te eten en ook genoeg (meer als genoeg) te drinken, zeker een aanrader.
Ook het schieten viel zeer in de smaak, dus gauw een bezoekje brengen.
Saskia T.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Wij hebben vanavond met 13 personen het "Robin Hood Kerst Grill Buffet" ervaren. De verwachtingen waren hoog gespannen gezien de overwegend positieve reviews en de omschrijving bij de kerstarrangementen. Ook de foto's zagen er goed uit op de site. Lekker eten, sfeervol. Jammer dat daar in werkelijkheid niets van over bleef. We wilden juist niet naar een "vreetschuur" omdat we dat niet kerstwaardig vonden. Daarom kozen we voor dit restaurant, kwalitatief goed eten, sfeervol en een intieme sfeer. Helaas dus niets van dit alles. We zaten in een achteraf hoekje in het nieuwe? Marians gedeelte. Dit was lang niet zo gezellig aangekleed als het andere restaurantgedeelte. Geen middeleeuwse sfeer, hoge houten stoelen ed. Te felle verlichting, verder ook nagenoeg geen sfeervolle aankleding. Om 7 uur hadden we gereserveerd. Geen uitleg of iets dergelijks, geen persoonlijk ontvangst. Vervolgens naar het buffet. De keuze was erg minimaal. Stokbrood met een aantal tapenades. Huzarensalade, aardappelsalade, ed. niet ambachtelijk, zelf gemaakt, smaak is bij de Lidl beter. Rode kool, spruitjes, slappe patat. Eten wordt slecht bijgevuld. Rond 8 uur begon men de kazen, worst al op te ruimen. Rond half negen werd het luik van de keuken al dichtgedaan. Grill-vlees ook niet bijzonder, weinig keus. Het drinken kun je in de bar zelf pakken. Dit is geen drinken in flesjes, maar in 1 of 1,5 liter-flessen. Ook koffie staat in grote ketels, geen cappuccino, latte macchiato ed. Rond 9 uur waren we toe aan de toetjes. Het Marians-gedeelte was ook al half leeg, maar de toetjesbar ook grotendeels op en ingedroogd. Er werd ook niet aangevuld. Ik heb maar niet genomen, het zag er niet fris uit. Bij het weggaan zagen we dat het in het andere restaurantgedeelte wel sfeervoller was en ook nog lang niet leeg, en dat je daar wel cappuccino kunt krijgen. Al met al een zeer teleurstellende ervaring, voor ons gevoel hebben we per gezin € 50,- teveel betaald. Dit was echt te duur voor wat je krijgt. Voor ons niet weer!
pommie73 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Super leuk kindvriendelijk restaurant met meer dan genoeg keuze en zeer ruime porties!
Thema Robin Hood komt terug in oa de stoelen en de aankleding van het restaurant. Goede kinderkaart.
Aanrader!
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Goed eten voor een zeer goede prijs. Eerlijke bediening die aanraadde niet teveel bij te bestellen. Waar vind je dat nog?
Jo J.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten hier! Vriendelijk personeel en een hele leuke entourage! We hebben genoten van ons bezoek en komen graag nog eens terug.
Jolijn D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Weer overheerlijk gegeten zelf met een drukke avond blijft het eten goddelijk lekker! Bediening was ook weer erg gezellig