Robin Hood

Gasselterstraat 7 9533 PC Drouwen Nederland Kaart

Over het restaurant Robin Hood

Robin Hood en zijn bende verwelkomen je graag in het Robin Hood Ribhouse in Drouwen! Hier krijg je gerechten vers van de grill, terwijl je geniet in middeleeuwse sfeer. Met bij mooi weer een heerlijke veranda!

Het Robin Hood Ribhouse biedt je de ideale gelegenheid om eens wat anders dan anders te doen. Deze bijzondere eetgelegenheid is volledig ingericht in middeleeuwse stijl. Niet alleen de inrichting en entourage van het restaurant spelen in op de tijd van Robin Hood, ook de menukaart is hier volledig op aangepast.

Zoals Robin overvloedig gaf aan de armen, zijn ook de porties in het Ribhouse royaal en betaalbaar. Het zal je aan niets ontbreken. Het Ribhouse biedt ook speciale groepsarrangementen, waarbij je naar de Schutterij van Sherwood kunt gaan. Kortom het Robin Hood Ribhouse biedt u een volledige avond, dus reserveer er snel!

Meer informatie over restaurant Robin Hood

Vanaf het NS-stations in Emmen en Groningen rijden er rechtstreeks bussen tot voor onze hoofdingang: lijn 59, halte Drouwenerzand Vanaf NS-station Assen, per bus lijn 28-Stadskanaal naar Gieten, daar overstappen op lijn 59-Emmen, halte Drouwenerzand.
  • Kom je met de auto?
    Eigen vervoer: Robin Hood Ribhouse is uitstekend bereikbaar, zowel per auto als met het openbaar vervoer. Vanuit Emmen/ Borger; N34 afslag Borger, richting Drouwen Vanuit Assen, Groningen, Veendam: via rotonde Gieten over de N34, richting Emmen. Afslag

Maandag t/m Vrijdag vanaf 17:00

K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Debbie .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige setting. Leuk met kinderen! Ruime parkeergelegenheid. We komen zeker nog een keertje terug.
C.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
De ontvangst was perfect want de medewerkers waren zeer vriendelijk. Hadden een plekje ergens achter in gekregen maar werden zeker niet vertegen doordat we in een hoekje zaten. Het eten was zeer goed en de steak perfect gegaard. Zeker voor herhaling vatbaar.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Erg gezellige tent, super bediening en goede sfeer. Maar ik heb het nog nooit zo ZOUT gegeten.
B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Stoelen zien er leuk uit maar zitten beroerd. Het idee is leuk maar een betere zit is wenselijk. Extra kussen en rugleuning scheef zetten zou al een enorme verbetering zijn. Bvd.
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Ondanks reserveren moesten we ruim 3 kwartier wachten op een plekje, omdat het zeer druk was. Toch hebben we genoten van een middeleeuwse sfeer met lekker en vriendelijke behulpzame bediening.
B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Na 10 jaar geleden in Robinhoed geweest te zijn met onze kleine kindjes dachten we we gaan eens terug. ( komen uit Antwerpen) het was nog even magisch en even lekker. Leuke herinneringen op gehaald.
Stijn M.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Lekker,vriendelijke bediening,vlot.
Sharon M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Super vriendelijk personeel, en echt super lekker gegeten!
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Hier met de kinderen wezen eten, leuk aangekleed binnen, al was het wel erg donker. Dusdanig dat de kinderen moeite hadden de leuke spelletjes op de menukaart te doen. De stoelen zijn ook erg leuk bedacht, maar vonden wij persoonlijk zeer onhandig en moeilijk te verschuiven. Zoals je mag verwachten in zo een omgeving (en altijd leuk), lekker pinda’s doppen! Zeer vriendelijke bediening ondanks de drukte. Alle lof voor de gezonde keuzes bij voorgerechten voor kinderen. Vlees had smakelijke grill smaak en de verse bijgerechten waren prima!
Cees S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Lekker gegeten voor een redelijke prijs.
Dick T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Afegelopen zaterdag weer in Landal, en dan natuurlijk op bezoek bij Robin Hood. Bij binnenkomst erg druk, ondanks reservering even wachten, maar dat werd snel en correct afgehandeld. Het was weer erg lekker (zeebaars en zwarte barbara), gezellig - en fijne bediening!
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Het is er altijd gezellig en met vakanties erg druk maar je krijgt altijd persoonlijke aandacht. Erg vriendelijk personeel en een goede sfeer, het eten is ook perfect.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Erg leuk restaurant. Onze zoon heeft zich prima vermaakt in de speelhoek. Het eten was erg lekker en veel. We hebben het heerlijke vlees wat over was mee naar huis genomen
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Goed en heerlijk eten in een authentieke ridderzaal in Robin Hood sferen, uitstekende prijs-kwaliteit verhouding en een absolute aanrader. Wij hebben het Robin Hood menu genomen, onbeperkt mixed grill en bijgerechten en reuze ijstaart als toetje. Geweldig!