Robin Hood

Gasselterstraat 7 9533 PC Drouwen Nederland Kaart

Over het restaurant Robin Hood

Robin Hood en zijn bende verwelkomen je graag in het Robin Hood Ribhouse in Drouwen! Hier krijg je gerechten vers van de grill, terwijl je geniet in middeleeuwse sfeer. Met bij mooi weer een heerlijke veranda!

Het Robin Hood Ribhouse biedt je de ideale gelegenheid om eens wat anders dan anders te doen. Deze bijzondere eetgelegenheid is volledig ingericht in middeleeuwse stijl. Niet alleen de inrichting en entourage van het restaurant spelen in op de tijd van Robin Hood, ook de menukaart is hier volledig op aangepast.

Zoals Robin overvloedig gaf aan de armen, zijn ook de porties in het Ribhouse royaal en betaalbaar. Het zal je aan niets ontbreken. Het Ribhouse biedt ook speciale groepsarrangementen, waarbij je naar de Schutterij van Sherwood kunt gaan. Kortom het Robin Hood Ribhouse biedt u een volledige avond, dus reserveer er snel!

Meer informatie over restaurant Robin Hood

Vanaf het NS-stations in Emmen en Groningen rijden er rechtstreeks bussen tot voor onze hoofdingang: lijn 59, halte Drouwenerzand Vanaf NS-station Assen, per bus lijn 28-Stadskanaal naar Gieten, daar overstappen op lijn 59-Emmen, halte Drouwenerzand.
  • Kom je met de auto?
    Eigen vervoer: Robin Hood Ribhouse is uitstekend bereikbaar, zowel per auto als met het openbaar vervoer. Vanuit Emmen/ Borger; N34 afslag Borger, richting Drouwen Vanuit Assen, Groningen, Veendam: via rotonde Gieten over de N34, richting Emmen. Afslag

Maandag t/m Vrijdag vanaf 17:00

• Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Restaurant uitstekend
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Goede prijs-kwaliteitsverhouding, grote hoeveelheden. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Restaurant was ook zeer authentiek ingericht, past goed bij het thema van het restaurant.
Marian J.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Het is een perfect restaurant voor volwassenen maar ook voor kinderen. We zijn nu een aantal keren geweest en welk menu je ook kiest het is altijd perfect.
O.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
goed restaurant eerlijke prijzen en zeer vriendelijk personeel we gaan hier altijd graag naar toe vanwege de sfeer maar het eten is ook altijd super.verder alle lof voor de eigenaar
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
We hadden de hoods burger, vond hem wat tegen vallen.
De kaas stonk heel erg die erop zat.
Kregen er ook een schaaltje met salade bij maar die was erg pittig dus hadden deze niet opgegeten.
Gelukkig een los schaaltje friet erbij besteld zodat we toch nog redelijk hadden gegeten.
G.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Voor ons de tweede keer dat we hier hebben gegeten. We komen niet uit de buurt. Toevallig waren we in een vakantiehuisje in de regio, en toen we besloten uit eten te gaan voor dit restaurant gekozen wegens de goede ervaringen de vorige keer. We waren met 4 volwassenen en twee kinderen. De kinderen vinden het geweldig dat je pinda schillen op de grond mag gooien. De inrichting van het restaurant is geweldig, al zitten de stoelen voor geen meter. Dat neem je voor lief omdat het zo goed bij de ambiance past.
De bediening was heel vriendelijk. Toen we het eten hadden gekregen en de biefstukken van mijn moeder doorbakken waren i.p.v. rood maar ze dit eigenlijk niet durfde te zeggen, merkte de serveerster dat ze niet helemaal tevreden was en is meteen nieuw vlees gaan halen.
Als ik dan één puntje van kritiek moet geven is dat dat de menukaart op de website niet up-to-date is. Ik had me verheugd op brownie als toetje maar die is van de kaart gehaald omdat hij niet voldoende verkocht werd.
Corrie G.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heerlijk genoten van alle lekkers wat ons werd voorgeschoteld. We komen zeker terug
B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heel tof en gezellig . Ook heel lekker . Heel vriendelijk personeel . Toffe Inrichting . Volgend jaar komen we zeker terug .
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Een echt steakhouse, No nonsens. Vlotte leuke bediening, lekker eten. Helemaal in Robin Hoos thema, goed doorgevoerd in alles. Wel wat donker en rumoerig binnen. Kortom: aanrader als je van vlees houd, ook voor kinderen.
K.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Heerlijk gegeten in een zeer gezellige, sfeervolle restaurant. Wat ons opviel dat alle gasten die binnenkwamen direct persoonlijk welkom werden geheten door de gastheer.
Franciska T.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Gezellige bediening en lekker eten.
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Ik vond het wat niet super schoon en zowel mijn dochter als mijn partner beide een splinter
D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Een gezellig restaurant waar we al jaren komen. De bediening is vriendelijk en het eten is heerlijk, voorál de tomatensoep.
En het leuke is: de hond mag ook mee !
Wouter A.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Het was helemaal prima! Porties zeer ruim, gevolg was dat er te veel gegeten is en het ook nog niet eens alles op! Spare-ribs waren heerlijk net als de kipfilet. Sappig en smaakvol. Snelle bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!
Marly J.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Lekker eten, vlotte bediening, rustig en koel gezeten in de serre.
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Het eten werd wel heel snel opgediend, met kinderen natuurlijk ideaal maar voor ons ging het te snel.
Bojana L.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Het is zoals altijd superleuk bij jullie, het is zo mooi en er is zo veel te zien! Mijn vader had een topdag gisteren, mijn moeder en ik waren zeer tevreden. We zijn benieuwd naar jullie schutters-arrangement!
Ramon S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk veel en goed eten. Krijg het bijna nooit op en krijg alsnog waar voor mijn geld. Kom er al jaren. Top restaurant voor jong en oud.
Angelique M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Wederom heerlijk gegeten. Een stijlvol steakhouse voor wij wat wils. Goede bediening en een goede keuken. Zeer zeker de moeite waard. Altijd gezellig.
Coby V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Grote porties van een goede kwaliteit voor een gunstige prijs. Heerlijk (en teveel) gegeten. Een gezins restaurant bij de speeltuin.