Robin Hood

Hilda D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Super vriendelijk personeel
Heel fijn eten ????????
Aleen jammer dat er honden in mogen , met. Het oog op de open keuken vind ik dat niet zo hygiënisch ,
Chantal C.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Wat een prachtige, lekkere ervaring!
Tijdens onze vakantie in Borger, Drenthe hier op een donderdag gaan eten met de kids en opa en oma (6 personen). Restaurant zit aangrenzend bij een pretpark dus ook goed te combineren.

aan het begin van de avond nog rustig maar al snel zat de tent stampvol op een doordeweekse dag nog buiten het hoogseizoen. We snappen waarom :D

- opa en oma hadden klein hondje bij zich, was welkom en er werd goed meegedacht met de tafel waar we wilden zitten (mochten kiezen ; dicht bij speelhoek is makkelijk voor de kids, achterin is rustiger voor het hondje).
- direct kregen we een broodje met smeersels en een emmer met doppinda's (mag je de schil nou op de vloer gooien???) (kruidenboter is ERG lekker!)
- karaf koud water is aanwezig (zelfs met ijsblokjes!)
- vlees is veel, mals, lekker
- voorgerecht idem ; meloen gewoon 3 enorme stukken!! en combi voor 2 personen is echt behoorlijk!
- open keuken
- serveersters en inrichting in thema stijl en zo ook de namen van de gerechten op de kaart wat sfeerbeleving ten goede komt
- zeer vriendelijk personeel

verbeterpunt ;
- speelruimte is er wel (met tv waarop de disney versie robin hood draait) maar is wat klein en weinig speelgoed aanwezig (al waren ze ook erg blij met de kleurtjes in een schatkist en de kleurplaat aan tafel)

mochten we ooit weer in de buurt zijn komen we hier zeker terug!

erg leuk was ook het robin hood hoofddeksel bij het kindermenu
Margee .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Vanwege de recensies zijn we hier gaan eten met zijn 3-en. Aardige bediening die attent en netjes is.
Inrichting is erg leuk herberg uit de middeleeuwen.
Het eten is aardig in het restaurant echt top is dat is de rode kool salade.
Spare ribs waren het minst lekker. Die heb ik stukken beter gegeten.
Nagerecht neem na een maaltijd niet met zijn allen het nagerecht vernoemd naar de pater wat een hoeveelheid op je bord. Is een nagerecht voor 3 a 4 personen.
De prijzen van het eten zijn meer dan ok.
Minpuntje en las ik bij een andere recensie ben je nog aanwezig gaan ze al schoonmmaken.
Maar ondanks dat komen we zeker nog eens terug.
Lennenteun .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Gisteravond met 10 man bij Robijnhood Drouwen gegeten , de ontvangst was erg leuk en het restaurant is gezellig oud ingericht. De hoge stoelen maken het dat je knus met je fam zit. We hadden een schutters arrangement wat erg grappig is om te doen.
Het eten was prima en voldoende ook het ijs met vuurwerk was leuk.
Minder goed is het dat we nog aan tafel zaten weliswaar al aan de koffie , maar de bediening was al aan het schoonmaken ( vegen en met ammoniak aan het poetsen , het rook erg sterk . Terwijl er nog minstens 3 tafels bezet en aan het eten waren .Dit kan echt niettttt
Jammer dit deed afbreuk aan ons leuke avondje uit.
ChantalNicole07 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Gisteravond met 6 volwassenen en een kindje van 1 jaar hier gegeten. Erg mooi en sfeervol restaurant, met uitzicht op de open keuken. Eten was veel (zelfs voor grote eters!) en zeer smakelijk (bovendien zijn een mandje stokbrood en emmertje pelpinda's inclusief), ook een ruime keuze op de menukaart en betaalbaar. Wij komen hier zeker nog eens terug!
Mike A.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Met z'n 6-en onderweg vanuit Bospark Lunsbergen naar Robin Hood Ribhouse. Een erg vriendelijk ontvangst door de gastheer waardoor je je meteen thuis voelt. De warme uitstraling aan de binnenkant en de mooie stoelen geven je een behaaglijk gevoel.

De bediening is erg vriendelijk en ervaren en zeker niet opdringerig. Het eten was uitstekend, geen dikke sauzen maar gewoon erg smaakvol vlees. Vlees zoals het moet zijn, PUUR! De normale portie spareribs roept vragen op zoals, hoe groot is de Kingsize portie dan wel niet......?

Ook de nagerechten waren erg lekker. Met een voldaan gevoel afscheid genomen en afgesproken dat wij hier zeker nog een keer terug gaan.

Keep on going!
Fleu .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Wij hebben hier zo ontzettend lekker gegeten!
Je krijgt echt veel eten voor weinig geld maar zo smakelijk!!
De bediening is heel vriendelijk en je hoeft niet heel lang te wachten op je eten maar het is ook niet zo dat het te snel gaat, eigenlijk precies goed!
Ook wordt er af en toe gevraagd of we nog wat te drinken willen.
Toen wij 2 bakjes gebakken aardappeltjes wilden bestellen voor 2 personen, zei de serveerster dat we makkelijk samen met 1 bakje konden doen, wat ook zo was!
Verder was de inrichting supergezellig en aan iederéén is gedacht, veel keuze in kindergerechtjes enook voor vegetariërs.
En een kinderboeken is ook aanwezig!
Ik heb maar 1 aanmerking en dat is dat het binnen vreselijk warm was, maar daar moet ik dan wel bij zeggen dat we ook buiten hadden kunnen eten maar omdat mijn dochter zo bang voor wespen is zaten we binnen.
Al met al echt een aanrader, hier komen we zeker weer eens terug en bij het afrekenen kregen we een bon met 25% korting voor de volgende keer!!
Dinges123 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Wij kwamen rond een uur of 7 aan bij het restaurant en hadden niet gereserveerd. Na een zeer hartelijke ontvangst bleek er helaas nog geen plek te zijn maar we mochten in een leuk aangeklede wachtruimte wachten onder het genot van gratis drankjes. Geen straf! Na een ruim kwartier was er een tafeltje vrij en konden wij aanschuiven in het leuk aangeklede Middeleeuwse restaurant. Het Bestelde eten werd vlot geserveerd en was heerlijk. Ook de porties waren zeer ruim! Ook de kwaliteit en de bereidingswijze waren prima!

De bediening was erg vriendelijk en kwam tijdens het eten vragen of alles smaakte en naar wens was. Prima!

Al met al een sfeervolle zaak met heerlijk eten waar je niet snel met een hongergevoel zal vertrekken. Aanrader!
Carina M.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Wij kwamen hongerig langs Robin Hood gefietst, maar hadden zo onze twijfels. Gelegen naast een attractiepark, we vreesden een vreetschuur vol gillende kinderen. Niets was minder waar, we waren zeer aangenaam verrast. Het was heel rustig (maar wel vol) in het restaurant en de bediening was perfect. Het eten is echt heel goed! Het is een ribhouse, dus vlees is hun ding, maar dat kunnen ze dan ook! Supermalse steaks (lendebiefstuk en haasbiefstuk-medaillons met gambaspiesjes) gegeten, perfect gegrild, met een heerlijke rooksmaak. De porties zijn zeer ruim. De middeleeuwse ridderentourage is heel gezellig, zonder dat het kermis wordt. Ze serveren een lekker Drents biertje. Als wij weer in de buurt zijn komen we nog eens terug!
STN789 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Hier onlangs gegeten. Attente en snelle bediening. Leuk restaurant voor kinderen en relatief niet duur. Het steaks zijn ok maar verwacht er gezien de prijs niet heel veel van.
Kdootje .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Met het gezin naar Robin Hood. Direct bij entrée in de juiste sfeer. Een voorkamer die een ingeleide is voor een prettig avondje, ondanks dat het niet tot in de late uutjes mocht duren (kids moeten tijdjg naar bed). Het décor is top, helemaal af. Je gaat bijna verlangen naar de grote ijzeren pullen waarin de wijnen en het bier geserveerd zou worden.
De gerechten zijn recht voor zijn/haar raap. De prettige rokerige grill-geur komt je letterlijk vanaf het parkeerterrein tegemoet en dat gaat niet meer over, voordat je je voorgerecht gekregen hebt. Spijt van het niet kiezen van Robin's starters dish (een proeverij van 4 verschillende vlees/gevogelten). Die zal er een volgende keer aan moeten geloven. Het hoofdgerecht - niet een steak maar de King Size versie van - De Slager van Sherwood was om van te genieten: perfecte mixed grill van biefstuk, varkensoester, kipfilet en spareribs. De ananas is fris en bijpassend. Enige puntje van aandacht: als je niet sterft van de honger hoef je niet te kingsizen. De porties zijn van een zeer gemoedelijke omvang, waardoor je sowieso onmogelijk met honger vertrekt.
Het personeel is wat je ervan hoopt: uiterlijk zeer goed verzorgd, uiterst vriendelijk en als een voetbalspits altijd op de goede plaats. Vanaf de entrée, met een welkomstwoord, perfect verzorgd. De glazen bleven gevuld, (gelukkige) scherven op de grond waren binnen een minuut al opgeruimd en enkele malen beleefd gevraagd of alles naar wens was. Zonder zich op te dringen.
Samengevat: als je in de buurt bent en je op zoek bent naar een eerlijke maaltijd vanaf de grill, kun je je geen beter adres wensen. Let wel: geen ster-aspiraties of Gastronomique, maar juist een grill-knaller!
Dory B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Gisteravond gegeten in dit Super gezellige(ondanks de grootte)thema restaurant.een van ons is allergisch voor gluten,eiwitten,melkproducten bepaalde pepers,en nog meer.....maar dit alles was geen probleem,de service,de tijd en t uiteindelijke eten was helemaal top!met name de rode kool salade,een bijgerecht maar zooooo lekker,dus oog voor alle producten!jullie hebben in de roos geschoten!
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Leuk restaurant!
Afgelopen weekend heb ik samen met mijn zoontje gegeten. Het restaurant was behoorlijk vol, maar de service was uitstekend. Het kindermenu geeft volop keuze, ook het kinderdesert met als verrassing een Robin Hood muts viel in de smaak. Heel fijn dat er rekening gehouden kan worden met allergieen zodat ook mijn zoontje kon genieten van zijn ijs. Mijn hoofdgerecht was goed, lekker gekruid. Zoals in eerdere recensies al is beschreven zijn de porties behoorlijk groot. Dit is dan ook de reden dat ik geen dessert heb uitgeprobeerd. Wellicht lukt dat een volgende keer.
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
de voorgerechten waren redelijk, de hoofdgerechten echter smakeloos, het mogen dan wel ruime portie zijn.. de garnering is slecht en het oog wil ook wat.De manager heeft echter zijn uiterste best gedaan om alle leed te verzachten door ons met het nagerecht te verrassen. ik denk niet dat wij er ooit nog terugkomen, misschien hadden we een minderen avond of de verkeerde kok.
2301 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
wat een geweldig Restaurant!

Wij waren hier nog nooit geweest maar zij zeer aangenaam verrast.
Het eten was erg lekker en meer dan voldoende , ook was de bediening was zeer vriendelijk en gezellig. De kinderen hebben zich ook goed vermaakt en zelfs die hadden hun bordje leeg gegeten.
Wij komen hier zeker terug.
Groetjes familie Venema
K D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Deze plek is met recht vernoemd naar Robin Hood. Leuke sfeer. Ik was hier met ons gezin en voor de kinderen was het decor prachtig. Ook was ern een uitgebreide kinderkaart en een speelhoekje. Het eten is goed. Als niet vleeseter heb je nog maar weinig keuze over, maar ook dan is er lekker te eten. De porties zijn gigantisch. Om die reden kan ik ook niks vertellen over de kwaliteit van de desserts.....
Maike W.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Heerlijk gegeten met een groep van 8 personen bij Robin Hood in Drouwen. Bij binnekomst bleek de gerserveerde tafel nog niet klaar te zijn dus kregen we een (gratis) drankje in een aparte wachtruimte. Enkele minuten gewacht en toen konden we plaatsnemen aan tafel. Al snel kregen we twee grote manden met stokbrood en een emmer met pinda's om de eerste trek te stillen. Leuk detail is dat de pindaschillen gewoon op de grond gegooid mogen worden. Daarna heerlijk gegeten. Ze zijn hier zeker niet zuinig qua porties. Ook de bediening is top! Vriendelijk, oplettend en gewoon helemaal in orde. Wij komen hier zeker terug als we in de buurt zijn!
Dank voor jullie recensie!Wat ontzettend fijn dat jullie hebben genoten zaterdag, daar doen we het met z'n allen allemaal voor! Het lijkt ons leuk jullie weer te zien! Dan zorgen we ervoor dat jullie tafel direct beschikbaar is.

Met middeleeuwse groet,

Robin Hood en zijn makkers
Suusja .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2013
Bij binnenkomst wordt je hartelijk ontvangen in een zeer sfeervol en decoratief restaurant, het thema Robin Hood is volledig doorgetrokken in het meubilair en de kleding van het bedienend personeel.
Het personeel is zeer vriendelijk en blijf dat ook tot het einde, het eten is van goede kwaliteit en qua prijs kwaliteit, prima in orde.
We wonen iets te ver weg, anders gingen we zeker nog eens terug.
Kortom als je een weekendje of week hebt geboekt in de buurt van Drouwen, ga hier zeker eens eten.
Kit L.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2013
Afgelopen week tijdens het campingweek bij attractiepark Drouwenerzand geweest. Direct naast deze park is ribhouse Robin Hood gevestigd. Dat scheelt weer zoeken naar de eetplek. Bij binnenkomst vriendelijk te woord gestaan en het interieur is mooi in stijl en leuk voor de kids. De spareribs waren helaas te droog en de biefstuk was te gaar. Het eten voldeed helaas dus niet aan de verwachtingen die ik had bij een rib/steakhouse. Voor de prijs moet je het echter niet laten en de kinderen vonden het leuk en misschien had degene die het vlees klaarmaakt zijn dag niet.
Edgilst .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
Een themarestaurant pur sang. Wat meteen opvalt bij binnenkomst is de vriendelijke ontvangst en de bediening die dit tot het einde vol houdt. Je krijgt ook direct een flinke mand stokbrood en een emmertje pelpinda's voor de eerste trek. De spareribs waren prima evenals de ossenhaas medaillons. Probeer ook de twisted patatoe. Alle sidedishes en sausjes wel apart geprijsd.
Resumé goed eten, prima sfeer en voor de kinderen een leuk thema.

Aanrader.