Robin Hood

Gasselterstraat 7 9533 PC Drouwen Nederland Kaart

Over het restaurant Robin Hood

Robin Hood en zijn bende verwelkomen je graag in het Robin Hood Ribhouse in Drouwen! Hier krijg je gerechten vers van de grill, terwijl je geniet in middeleeuwse sfeer. Met bij mooi weer een heerlijke veranda!

Het Robin Hood Ribhouse biedt je de ideale gelegenheid om eens wat anders dan anders te doen. Deze bijzondere eetgelegenheid is volledig ingericht in middeleeuwse stijl. Niet alleen de inrichting en entourage van het restaurant spelen in op de tijd van Robin Hood, ook de menukaart is hier volledig op aangepast.

Zoals Robin overvloedig gaf aan de armen, zijn ook de porties in het Ribhouse royaal en betaalbaar. Het zal je aan niets ontbreken. Het Ribhouse biedt ook speciale groepsarrangementen, waarbij je naar de Schutterij van Sherwood kunt gaan. Kortom het Robin Hood Ribhouse biedt u een volledige avond, dus reserveer er snel!

Meer informatie over restaurant Robin Hood

Vanaf het NS-stations in Emmen en Groningen rijden er rechtstreeks bussen tot voor onze hoofdingang: lijn 59, halte Drouwenerzand Vanaf NS-station Assen, per bus lijn 28-Stadskanaal naar Gieten, daar overstappen op lijn 59-Emmen, halte Drouwenerzand.
  • Kom je met de auto?
    Eigen vervoer: Robin Hood Ribhouse is uitstekend bereikbaar, zowel per auto als met het openbaar vervoer. Vanuit Emmen/ Borger; N34 afslag Borger, richting Drouwen Vanuit Assen, Groningen, Veendam: via rotonde Gieten over de N34, richting Emmen. Afslag

Maandag t/m Vrijdag vanaf 17:00
Zaterdag vanaf 16:00
Zondag vanaf 14:00

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Robin Hood

H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Het vlees smaakte fantastisch. De ambiance was prima; hoewel het wel een beetje donker was en het Robin Hood thema had best nog wel wat meer uitgewerkt kunnen worden qua sfeer. De bediening was vlot en prettig. Dit is een prima steak house als je een eerlijk en flink stuk vlees op je bord wilt hebben zonder veel poespas. De standaard bijgerechten: klein bakje salade en klein bakje bietjes is wat karig. Je moet dan dus losse dingen als friet gaan bijbestellen. Wij komen zeker nog een keer terug.
S E.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Prima eten voor een leuke prijs, echter tussen 6 en 8 uur is het extreem druk waardoor het moeilijk is om een medewerker te spreken.
B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
14 sept jl gegeten bij Robin hood het eten was zeer goed en de bediening was ook erg goed en heel vriendelijk en behulpzaam.
Marjan S.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Goed eten en veel.
Het was heerlijk.
En een goede bediening.
De reservering omzetten naar iets eerdere tijd was geen probleem.
De bediening was erg vriendelijk.
W.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Goed restaurant aan te bevelen bij anderen.
Goed eten en erg gezellig.
De porties waren goed, niet te veel en niet te weinig.
Bediening zeer correct.
Manuela D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Gisteren wederom heerlijk gegeten bij Robin Hood.
Eten was weer top en service is prima!
Door het warme weer werd ons de keus gegeven om op de veranda te eten,waar wij dankbaar gebruik van hebben gemaakt.
Hier komen we graag nog eens terug.
B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Binnenkomst zeer vriendelijk, drankje snel geserveerd,wij hadden alleen hoofdgerecht dat werd snel geserveerd er ontbrak wel een schaaltje uien/champignons aan en die kwam voor ons iets aan de late kan nagebracht het mocht voor ons wel allemaal wat warmer.Jammer dat de bediening niet kwam vragen voor extra drinken. We waren bijna klaar werd er al gevraagt off er afgeruimd kon worden en of we iets na wilden hebben vonden wij wat te gehaast maar goed, alles was voldoende dus niets na. Het was afrekenen en weg wezen heel jammer, maar goed het was druk dus te verwachten achter af, Al met al alles iets te gehaast, verder niets te klagen het was in ieder geval lekker!
Corrie G.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk gegeten van de malse gerechten. We komen zeker terug
V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
goed en erg gezellig restaurant eten was heerlijk snelle bediening 1 nadeel er staan geen kinder menu's op de menukaart we zijn vanuit friesland speciaal naar Drouwen gereden om te eten
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk gegeten, ontvangst vriendelijk en service ook. Zouden zo weer afspreken, maar helaas wonen wij veel te ver voor herhaling, 3 uur rijden om daar te komen.
Dirk K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Het was precies goed, alleen had ik het leuker gevonden als het personeel nog beter gekleed was naar de betreffende tijds perioden. De muziek had wat mij betreft iets harder gemogen en gevarieerder.
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Super lekker gegeten en overal werd netjes rekening mee gehouden (allergie, wens om kindergerecht tijdens voorgerecht te serveren).

Leuke speelhoek voor de kinderen en verschonings mogelijkheid in zowel de dames alsnog heren toilet.

Wij komen zeker nog een keer terug!
Manuela D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Wat een bijzondere ervaring eten bij Robin Hood.
Of je terug in de tijd gaat.
Het eten is goed en veel.
Kortom we hebben genoten!
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Fantastisch!!!
De tafel van Coosje V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
heerlijk gegeten, gezellig dus is voor herhaling vatbaar
Frank V.
Ik zelf had een biefstuk van 400 gram en die was heerlijk.
Mijn vrouw had een pen met paprika, Champions en kipfilet en de kipfilee was aan de magere kant.
Bediening was allerhartelijk.

Mvg Frank vd Boom.
M.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Knus en sfeervol ingericht... echt gericht op Robin Hood. leuk speelplek voor de kids..waar de jongste niet weg was te slaan ...en wederom in robin hood sfeer...met de film van robin hood op tv.
Cynthia B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Ontzettend goed en met dan genoeg eten in de stijl van Robin Hood. Enigerlei is erg gunstig. Enige nadeel is dat de stoelen niet lekker zitten en het wat donker is. Maar verder niks op aan te merken. Aardig personeel, voorzag krijg je pelpinda's waarvan je de schilletjes op de grond mag gooien. Dat is voor Kinderen natuurlijk geweldig.
Hidde P.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Heerlijke avond gehad, t.g.v. ons 10-jarig huwelijk dezelfde dag. Geweldig op gereageerd door al het personeel inclusief de (creatieve) kok. Fantastisch gegeten, ruim voldoende!, en complimenten aan al het personeel. Een voorbeeld voor veel horeca gelegenheden!
Henriette D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heerlijk gegeten
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Echt leuk restaurant met thema met goed eten en ruime keus.