Robin Hood

Gasselterstraat 7 9533 PC Drouwen Nederland Kaart

Over het restaurant Robin Hood

Robin Hood en zijn bende verwelkomen je graag in het Robin Hood Ribhouse in Drouwen! Hier krijg je gerechten vers van de grill, terwijl je geniet in middeleeuwse sfeer. Met bij mooi weer een heerlijke veranda!

Het Robin Hood Ribhouse biedt je de ideale gelegenheid om eens wat anders dan anders te doen. Deze bijzondere eetgelegenheid is volledig ingericht in middeleeuwse stijl. Niet alleen de inrichting en entourage van het restaurant spelen in op de tijd van Robin Hood, ook de menukaart is hier volledig op aangepast.

Zoals Robin overvloedig gaf aan de armen, zijn ook de porties in het Ribhouse royaal en betaalbaar. Het zal je aan niets ontbreken. Het Ribhouse biedt ook speciale groepsarrangementen, waarbij je naar de Schutterij van Sherwood kunt gaan. Kortom het Robin Hood Ribhouse biedt u een volledige avond, dus reserveer er snel!

Meer informatie over restaurant Robin Hood

Vanaf het NS-stations in Emmen en Groningen rijden er rechtstreeks bussen tot voor onze hoofdingang: lijn 59, halte Drouwenerzand Vanaf NS-station Assen, per bus lijn 28-Stadskanaal naar Gieten, daar overstappen op lijn 59-Emmen, halte Drouwenerzand.
  • Kom je met de auto?
    Eigen vervoer: Robin Hood Ribhouse is uitstekend bereikbaar, zowel per auto als met het openbaar vervoer. Vanuit Emmen/ Borger; N34 afslag Borger, richting Drouwen Vanuit Assen, Groningen, Veendam: via rotonde Gieten over de N34, richting Emmen. Afslag

Maandag t/m Vrijdag vanaf 17:00
Zaterdag vanaf 16:00
Zondag vanaf 14:00

Uitmuntend
9,4

Jouw recensie over het restaurant Robin Hood

Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Prima eten voor een eerlijke prijs. Porties zijn erg groot! 2 gangen is meer dan genoeg.
Roel B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Rebecca L.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Ondanks dat door de hevige regenval t restaurant volmliep met water, waren de mensen die er werken heel zorgzaam en zorgden dat iedereen z’n eten op tijd kreeg
Geertje S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Goede en lekkere steaks, prijs/ kwaliteit goed. Voor iemand die van vlees houdt een Eldorado, Vlotte bediening. Ongedwongen sfeer. Al met al de moeite waard.
V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Een kind vriendelijk restaurant met vele kinder menu's een apart hokje voor de kinderen om een filmpje te kijken.
Goed eten tegen een prima prijs en een prettige sfeer.
Harm K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
voor herhaling vatbaar
M.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
We woonden vroeger in Drenthe en kwamen wel eens naar Robin Hood, nu zijn wij alweer enekele jaren verhuist naar het zuiden, maar blijven terug komen met vakantie en gaan dan ook altijd weer terug naar Robin Hood om te eten. Het is een zeer kindvriendelijk restaurant en het eten is TOP! Ook het personeel is super gastvrij en vriendelijk en elke keer weer erg hartelijk en super vriendelijk. Voelen ons erg op ons gemak door de ongedwongen en prettige dfeer bij Robin Hood!!!
Hopelijk tot snel weer voor een heerlijk gerecht in dit geweldige restaurant!
S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Het begint al goed bij de simpele manier van reserveren via de website en de snelle bevestiging daarvan. Top! De ontvangst is zeer vriendelijk. Leuke inrichting, hoge stoelen waardoor je niet op het bord van je buurman kunt kijken. Een lekker stokbroodje met kruidenboter en een emmertje pelpinda's komen standaard op tafel. De doppen mogen (moeten!) we op de grond gooien. Daar moeten we nogal aan wennen hihi... Uiteindelijk een keuze kunnen maken uit de vele heerlijke gerechten. Deze worden door zeer vriendelijke vlotte meiden gebracht. Flinke stukken vlees. We konden het niet op. Wij komen zeker terug!
Cor B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Bediening was uitstekend, vriendelijk en vrolijk. Het eten was heerlijk. Porties zelfs erg groot. En de inrichting is zeer sfeervol. En een ongedwongen sfeer. Wij en de 3 kids hebben heel erg genoten en veel lol gehad.
Robin Hood bedankt voor de geweldige avond !
Cheyenne R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Letterlijk alles uitstekend, goed eten, goede prijs, ontzettende gastvrijheid. Bijzonder, daarom ook een flinke fooi gegeven
thirzaa .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Dit blijft voor ons een leuk sfeervol restaurant waar je lekker kan eten.
Goede sfeer. Vriendelijk personeel en Top eten.
Wilfred R.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
De hoeveelheid was dusdanig, dat ondanks dat het allemaal zo lekker was, er toch van alles overbleef.

Kortom, zeker een aanrader om heen te gaan! En zorg ervoor dat je dan honger hebt
Ilinca O.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Goede en vriendelijke bediening, wij hebben niet lang gewacht voor onze eten. Het eten was simpel maar lekker en mooi dat er meteen brood en pinda’s op tafel worden gelegd. Ik vond de inbegrepen aardapelsalade ook best lekker.
djifi R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Het eten en bediening was weer zo als altijd geweldig goed
Jolanda K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Bijzonder hartelijk ontvangst, ontzettend lekker gegeten en er werd goed rekening gehouden met lactose intolerantie. Een echte aanrader wat ons betreft.
eric_schot .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Voor ons een hele rit om vanuit Amsterdam een hapje te gaan eten bij Robin Hood. Maar iedere keer is het de trip meer dan waard. De vriendelijke ontvangst en bediening. De overheerlijke gerechten én de leuke ambiance maken dit uitje voor ons een feest! Gewoon weer top en teveel gegeten! :P
Ik hoop dat ze gauw een filiaal in Amsterdam openen :)
H.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Super personeel, super eten & super restaurant !!! Heel erg vriendelijk ontvangst. Kwaliteit van het eten was ook super, en heel snel klaar. Wel heel veel, geen hongerig weekend tegemoet.
Roelina M.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Goede snelle service
S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
we hebben met een groep van 10 personen lekker gegeten je kon genoeg krijgen en er was een vlotte bediening. er is voldoende keuze .
F.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Deze keer met 7 volwassenen en 6 kinderen geweest. Opnieuw zeer lekker en zeker genoeg! Aangename bediening. Kinderen mogen zichzelf zijn.