Roberto's Restaurant

Apollolaan 138 1077 BG Amsterdam Nederland Kaart
31-207106025

Over het restaurant Roberto's Restaurant

Ervaar de klassieke Italiaanse gastronomie in Roberto’s restaurant in Amsterdam. Waar een authentiek Italiaanse keuken en stijlvolle ambiance in harmonie samenkomen. Het modern-klassieke interieur weerspiegelt de sfeer en allure van de elegante jaren ´50 en ´60 in Italië.

Via Roberto’s eigen entree verwelkomen wij u in de restaurantlounge. Aan de bar kunt u genieten van een aperitief. Maak uw keuze uit de uitgebreide selectie dranken, cocktails en Italiaanse wijnen.

Executive Chef Franz Conde laat zich inspireren door de seizoenen en geeft een eigentijdse signatuur aan de á la carte gerechten en menu’s, bereid op basis van oorspronkelijke receptuur.

Het restaurant met opvallende open haard als middelpunt, biedt ruimte en privacy aan zowel individuele als zakelijke gasten.

Wij zien er naar uit u te mogen begroeten in Roberto’s Restaurant in Amsterdam.

Roberto Payer

Zondag

Jouw recensie over het restaurant Roberto's Restaurant

M D.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Ik vindt het saai sfeer binnen restaurant tiramisu was niet te eten allen vol met slagroom .carpacio was heel dik gesneden plak jes hellas.
Lamscoteleten waren goed .ik kom niet meer terug in de deze resraurant niet te aanraden.
Wilhelmine V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Het was prima!
Beste Gast,

Wij willen u bedanken voor de tijd die u heeft genomen om een review te schrijven over uw ervaring met Roberto’s Restaurant.

Uw feedback is voor ons erg belangrijk aangezien het ons de mogelijkheid geeft om onszelf te verbeteren. Aarzel daarom niet om uw feedback met ons te delen. U kunt een email sturen naar talktohilton.amsterdam@hilton.com

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

George M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Prettige ontvangst, mooi glas wijn , kunstig opgemaakte gerechten, héérlijk.
Voor 2 personen €120
Geachte Gast,

Hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen om een review te schrijven over uw ervaring in Roberto’s Restaurant.

Het is voor ons een waar genoegen om uw complimenten te lezen over de prettige ontvangst, de wijnen en de gerechten, welke zeer motiverend zijn voor al onze Medewerkers. Hartelijk dank daarvoor.
Wij kijken er naar uit om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij Roberto’s Restaurant.

Manager Roberto’s Restaurant
Aleksandra D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Fantastisch personeel en eten.
Beste Gast,

Wij willen u bedanken voor de tijd die u heeft genomen om een review te schrijven over uw verblijf.
Uw complimenten over onze gerechten en onze Team Members worden zeer gewaardeerd. Hartelijk dank daarvoor.

Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij Roberto’s Restaurant.

Raffeale Espositio
Manager Roberto’s Restaurant
Carin S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Top!!!

Allereerst excuses voor onze late reactie.

Wij willen u hartelijk bedanken voor de tijd die u heeft genomen om een review te schrijven.

Het is voor ons erg plezierig om te lezen dat u heerlijk heeft gegeten.

Wij hopen dat wij u in de toekomst nogmaals mogen verwelkomen.

Zaiby Y.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
hier gegeten voor de tweede keer en wat is het achteruit gegaan zeg. heel lang wachten voor eten en dan wat krijg je... entrecote was echt niet te eten, bah.
Beste Gast,

Allereerst, onze excuses voor de late reactie

Hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen om een review te schrijven over Roberto’s Restaurant. Onze excuses voor de manier waarop u onze services hebt ervaren. Dit is zeker niet de manier waarop we onze gasten kennis willen laten maken met Roberto’s Restaurant.

Ondanks deze ervaring hopen wij u nogmaals te mogen verwelkomen bij Roberto’s Restaurant.

Simone D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Slechte prijs-kwaliteitverhouding. Mijn verwachtingen waren hoger ivm dinners in andere Hilton hotels. Voor een drie-gangenmenu moest ik €49 betalen. Terwijl de gerechten los op €44 kwamen.

Allereerst excuses voor onze late reactie.

Hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen om Roberto’s Restaurant te beoordelen. Wij vinden het erg jammer om te lezen dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan en voor het ongemak willen wij graag onze oprechte excuses aanbieden. Als u meer feedback voor ons heeft ontvangen wij dit graag via talktohilton.amsterdam@hilton.com. Uw feedback geeft ons de mogelijkheid om onszelf te verbeteren.

Ondanks deze ervaring hopen wij u graag nogmaals te mogen verwelkomen bij Roberto’s Restaurant.

Marlies H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk gegeten! Helaas was de vis niet gaar! Wel excuses hiervoor aangeboden, maar daar bleef her ook bij!
Beste Gast,

Allereerst excuses voor onze late reactie. Desondanks zijn wij erg blij dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven over uw ervaring met Roberto’s Restaurant.

Wij zijn erg blij om te lezen dat u heerlijk heeft gegeten. Onze excuses voor het feit dat de vis niet gaar was. Dit is zeker niet de manier waarop wij onze Gasten kennis willen laten maken met de Roberto’s Restaurant.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij Roberto’s Restaurant.

Peter D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Was een heerlijke ervaring. 4 gangen menu was goed verzorgd. Steak tartaar prima. De safraanrisotto fantastisch en zoals een risotto hoort te smaken. De entrecote van tafelgenote was alleen wat tegenvallend. Deze was doorgeslagen en dus te droog. Zelf had ik de rogvleugel en ja deze was weer prima! En ja de traditionele tiramisu is altijd goed:-)) Mooie grappa toe en de avond was meer dan geslaagd. Kom zeker terug.
De bediening heel vriendelijk en attent
Parkeren was niet duidelijk aangegeven. Had hem nu buiten de poort gezet maar men kan een uitrijkaard krijgen.

Allereerst excuses voor onze late reactie.

Hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen om Roberto’s Restaurant te beoordelen. Het is voor ons een waargenoegen om te lezen dat u een heerlijke ervaring heeft gehad bij Roberto’s Restaurant.

Uw feedback met betrekking tot de entrecote wordt erg gewaardeerd aangezien het ons de mogelijk geeft om onszelf te verbeteren. Graag attenderen wij u erop dat wij uw feedback intern hebben besproken.

Onze excuses over de verwarring met betrekking tot de parkeerkosten, zoals u inderdaad aangeeft is het voor onze Gasten van Roberto’s Restaurant mogelijk om een uitrijkaart te krijgen. Wij zullen dit in de toekomst beter met onze Gasten communiceren.

Wij zijn blij te lezen dat u een geslaagde avond heeft gehad en voor onze Team Members was het een waargenoegen om u van de beste service te voorzien.

Wij verheugen ons erop om u weer te mogen verwelkomen op uw aankomende bezoek!
Irma R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
De moeite waard !!!!
Beste Gast,

Onze oprechte excuses voor de late reactie.

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring in Roberto’s Restaurant. Het is voor ons een waargenoegen dat u Roberto’s Restaurant heeft beoordeelt met een 8.

Voor de toekomst kijken wij er naar uit om u nogmaals te mogen verwelkomen bij Roberto’s Restaurant.

John S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Lekker gegeten. Het 4 gangen menu is wel veel daar de porties groter waren dan we gedacht hadden. Vriendelijke en vlotte bediening
Beste Gast,

Onze excuses voor onze late reactie.

Wij willen u bedanken voor de tijd die u heeft genomen om een review te schrijven over uw ervaring in Roberto’s Restaurant. Uw feedback met betrekking tot onze gerechten is voor ons erg belangrijk, dit geeft ons de mogelijkheid om onszelf te verbeteren, hartelijk dank daarvoor. Graag attenderen wij u erop dat wij uw feedback in ons Team hebben besproken.

Als laatste willen wij u bedanken voor de complimenten over ons Team. Onze Team Members voelen zich erg trots om deze complimenten te mogen ontvangen.

Wij verheugen ons erop om u weer te mogen verwelkomen bij Roberto’s Restaurant.

Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Bij Roberto’s eten is een klein beetje vakantie in Italie! Met mijn jongste dochter een goed bord pasta en al het andere wat lekker is. Originele bediening met de Italiaans swung en chique!
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
De verwachten waren hoog en wij keken enorm uit naar ons etentje bij Roberto's. Maar al het eten was oké. Niets bijzonders en geen smaaksensatie. Deze gerechten had ik thuis ook kunnen maken.
Had ook verwacht dat er wijn arrangement zou zijn waar je voor zou kunnen kiezen, maar ook dat was niet het geval. Teleurstellend...
Marjolein M.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Prijs- kwaliteit is niet helemaal in verhouding. Jammer dat je geen 3- gangen menu kan bestellen met een primi in plaats van een secondi. Aardig personeel.
C.F B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Met vrienden hebben wij heerlijk gegeten. Prachtige gerechten met het drie gangen menu. Geweldige, bijpassende Italiaanse wijnen. Kundige en attente bediening. Voor herhaling vatbaar
Fulco28 .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Prima Italiaanse keuken. Maître vertelt graag en geïnspireerd over de gerechten, producten en dranken. Restaurant is stijlvol maar niet krampachtig.
Lekker aperitief met brood, voorgerecht uitstekende antipastissimo, primi heerlijke verse pasta's. Één van de pasta's kwam te veel afgekoeld aan tafel en werd direct vervangen door een versie op de juiste temperatuur. Secundi kozen we voor lams en runder entrecote. Lam uitstekend, runder gewoon goed. Lekkere fles prosseco er bij. Dessert met overheerlijke tiramisu en cappuccino. Attente bediening. Vrij prijzig maar kwaliteit is er ook naar.
Alieke B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Alles iets te zout.
K.D. B.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Gezellig, lekker eten, goede bediening, geinteresseerd en niveau.
Kom graag terug.
Ben M.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Beste mensen,

Wij zijn met een vast groepje van 5 personen meerdere keren te gast geweest in Roberto's Restaurant. Alle keren voelden we ons als welkome gasten. Heel prettige bediening en alles met een glimlach. Prima kwaliteit eten waar meneer ''Knorr" niet welkom is.
We gebruikten de brunch met de naam: "Domenica a Tavola" voor maar € 55,= voor 3 uur voluit genieten!!!
Vers en zeer smakelijk! Het is een fijne en plezierige belevenis om in het Hilton te eten!
Ik zie nu al uit naar de volgende keer!

Ge zo door!
Van ons krijgt u een dikke vijf sterren
Gonny V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Met mooi weer naar het Hilton Amsterdam in open wagentje. Daar aangekomen dreigende wolken. Dus voor was het te koud om te zitten, honden mochten niet binnen in restaurant, toen naar achteren waar ook een terras aan het water met service is. We bestelden Haring en een heuse Burger met extra patat. De wijn kwam snel, maar het eten was traag. Ondanks dat het toch een makkelijke bestelling was. We kregen een glas wijn aangeboden. Uiteindelijk was het eten er. De Haring was heerlijk echter.. bijna warm. Warm geworden door de keuken? De burger was oké, de sausjes mooi maar geen lepeltje(s), er stonden geen servetjes op de tafel als je dan toch een klodder saus laat vallen, dan is je linnen servet niet hetgeen waarmee je de tafel even zelf "schoonmaakt"..
Sigaretten besteld en die werden gehaald en gewoon, zonder schoteltje en of lucifers, in de hand afgeleverd(zoals dat in een kroeg gebeurd…). De bediening was aardig maar was dit d luxe en service het "Hilton" waar mn geweldige burger 24 euro kost? Tot slot naar het toilet daar voor we vertrokken… en daar leek het alsof er net een bus met dames langs was geweest, een grote puinhoop! Kortom het eten was heerlijk, maar als je aan het woord luxe denkt dan valt daar op af te dingen in het Hilton (Apollolaan) Amsterdam!