Roberto's (Hilton Hotel)

Apollolaan 138 1077 BG Amsterdam Nederland Kaart
31-207106025

Over het restaurant Roberto's (Hilton Hotel)

Ervaar de klassieke Italiaanse gastronomie in Roberto’s restaurant in Amsterdam. Waar een authentiek Italiaanse keuken en stijlvolle ambiance in harmonie samenkomen. Het modern-klassieke interieur weerspiegelt de sfeer en allure van de elegante jaren ´50 en ´60 in Italië.

Via Roberto’s eigen entree verwelkomen wij u in de restaurantlounge. Aan de bar kunt u genieten van een aperitief. Maak uw keuze uit de uitgebreide selectie dranken, cocktails en Italiaanse wijnen.

Executive Chef Franz Conde laat zich inspireren door de seizoenen en geeft een eigentijdse signatuur aan de á la carte gerechten en menu’s, bereid op basis van oorspronkelijke receptuur.

Het restaurant met opvallende open haard als middelpunt, biedt ruimte en privacy aan zowel individuele als zakelijke gasten.

Wij zien er naar uit u te mogen begroeten in Roberto’s Restaurant in Amsterdam.

Roberto Payer
General Manager

Meer informatie over restaurant Roberto's (Hilton Hotel)

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag
- Ontbijt 07:00 - 10:30
Zaterdag en Zondag
- Ontbijt 07:00 - 11:00

Jouw recensie over het restaurant Roberto's (Hilton Hotel)

Marlies H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk gegeten! Helaas was de vis niet gaar! Wel excuses hiervoor aangeboden, maar daar bleef her ook bij!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Was een heerlijke ervaring. 4 gangen menu was goed verzorgd. Steak tartaar prima. De safraanrisotto fantastisch en zoals een risotto hoort te smaken. De entrecote van tafelgenote was alleen wat tegenvallend. Deze was doorgeslagen en dus te droog. Zelf had ik de rogvleugel en ja deze was weer prima! En ja de traditionele tiramisu is altijd goed:-)) Mooie grappa toe en de avond was meer dan geslaagd. Kom zeker terug.
De bediening heel vriendelijk en attent
Parkeren was niet duidelijk aangegeven. Had hem nu buiten de poort gezet maar men kan een uitrijkaard krijgen.
Irma R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
De moeite waard !!!!
John S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Lekker gegeten. Het 4 gangen menu is wel veel daar de porties groter waren dan we gedacht hadden. Vriendelijke en vlotte bediening
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Bij Roberto’s eten is een klein beetje vakantie in Italie! Met mijn jongste dochter een goed bord pasta en al het andere wat lekker is. Originele bediening met de Italiaans swung en chique!
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
De verwachten waren hoog en wij keken enorm uit naar ons etentje bij Roberto's. Maar al het eten was oké. Niets bijzonders en geen smaaksensatie. Deze gerechten had ik thuis ook kunnen maken.
Had ook verwacht dat er wijn arrangement zou zijn waar je voor zou kunnen kiezen, maar ook dat was niet het geval. Teleurstellend...
Marjolein M.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Prijs- kwaliteit is niet helemaal in verhouding. Jammer dat je geen 3- gangen menu kan bestellen met een primi in plaats van een secondi. Aardig personeel.
C.F B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Met vrienden hebben wij heerlijk gegeten. Prachtige gerechten met het drie gangen menu. Geweldige, bijpassende Italiaanse wijnen. Kundige en attente bediening. Voor herhaling vatbaar
Fulco28 .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Prima Italiaanse keuken. Maître vertelt graag en geïnspireerd over de gerechten, producten en dranken. Restaurant is stijlvol maar niet krampachtig.
Lekker aperitief met brood, voorgerecht uitstekende antipastissimo, primi heerlijke verse pasta's. Één van de pasta's kwam te veel afgekoeld aan tafel en werd direct vervangen door een versie op de juiste temperatuur. Secundi kozen we voor lams en runder entrecote. Lam uitstekend, runder gewoon goed. Lekkere fles prosseco er bij. Dessert met overheerlijke tiramisu en cappuccino. Attente bediening. Vrij prijzig maar kwaliteit is er ook naar.
Alieke B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Alles iets te zout.
K.D. B.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Gezellig, lekker eten, goede bediening, geinteresseerd en niveau.
Kom graag terug.
Gonny V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Met mooi weer naar het Hilton Amsterdam in open wagentje. Daar aangekomen dreigende wolken. Dus voor was het te koud om te zitten, honden mochten niet binnen in restaurant, toen naar achteren waar ook een terras aan het water met service is. We bestelden Haring en een heuse Burger met extra patat. De wijn kwam snel, maar het eten was traag. Ondanks dat het toch een makkelijke bestelling was. We kregen een glas wijn aangeboden. Uiteindelijk was het eten er. De Haring was heerlijk echter.. bijna warm. Warm geworden door de keuken? De burger was oké, de sausjes mooi maar geen lepeltje(s), er stonden geen servetjes op de tafel als je dan toch een klodder saus laat vallen, dan is je linnen servet niet hetgeen waarmee je de tafel even zelf "schoonmaakt"..
Sigaretten besteld en die werden gehaald en gewoon, zonder schoteltje en of lucifers, in de hand afgeleverd(zoals dat in een kroeg gebeurd…). De bediening was aardig maar was dit d luxe en service het "Hilton" waar mn geweldige burger 24 euro kost? Tot slot naar het toilet daar voor we vertrokken… en daar leek het alsof er net een bus met dames langs was geweest, een grote puinhoop! Kortom het eten was heerlijk, maar als je aan het woord luxe denkt dan valt daar op af te dingen in het Hilton (Apollolaan) Amsterdam!
Mare A.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Afgelopen zondag hier lunch gegeten. Grote verwachtingen en werd ook deels waargemaakt. Het voorgerecht was fantastisch. Tonijn carpaccio, lekker. Het hoofdgerecht was meer een tussengerecht, kip ravioli, was zacht van smaak, tikkeltje te weinig. Het toetje was mooi opgediend fruit met een gel en mousse en fris qua smaak. De bediening was opmerkzaam en vlot (alleen Engels sprekend). Na een klacht over de ravioli werd alles top opgepakt en afgehandeld.
De sfeer is wat oubollig en mag echt een metamorfose krijgen. Heeft een jaren '90 look en de hoek waar de bediening het bestek pakt is langs de wand vies.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Niet heel erg lekker, duur eten in een stijve, correcte on-Italiaanse omgeving. Restaurant is om 11 uur helemaal leeg (zaterdag!) - vreemd. Geen aanrader
Sissy Z.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Afgelopen vrijdag hier gegeten met de restaurant week. Grote verwachtingen maar deze werden helaas niet waargemaakt. Het wijn arrangement en voorgerecht waten lekker, het hoofdgerecht en toetje fantasieloos en ouderwets. De bediening was goed maar 20 minuten na binnenkomst kregen wij de tweede gang al voorgeschoten, wij hadden toch gehoopt op een iets meer avond vullend diner. Hierover een opmerking gemaakt, en vervolgens werd er rekening mee gehouden. Voorgerechten waren Italiaans (ravioli en carpacio), echter was in de hoofdgerechten en het toetje Italië ver te zoeken.
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Lunch gedaan met heerlijk eten en dat is zeker een aanrader en maakt een hoop goed. want:
-Bij binnenkomst een raar, ieder krijgt een bonnetje, jassen systeem en dan loopt het nog niet goed als je je jas weer komt ophalen.
-Iedereen spreekt Engels, voor ons geen probleem maar we zijn per slot van rekening in Nederland.
-De bediening liep voor geen meter. Als je in zin hebt in een toneelstuk met grote chaos, dit is de juiste omgeving. Lang wachten met het aannemen en uitserveren van de wijnbestelling. ( en er waren maar 3 tafels bezet) Daarna totale paniek omdat de bestelling niet goed was opgeschreven, maar keurig opgelost met excuses en een gratis dessert voor ons allemaal.
jokeoeisteur .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
De tonijn was heerlijk mals. De spaghetti fongela was naar het schijnt ook erg lekker. Het toetje, een peer in een heerlijke wijnsaus: prima. De carpaccio, het voorgerecht, daarentegen vond ik niet echt lekker, maar in zijn totaliteit: Lekker en voor herhaling vatbaar!!
oblinco .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Uitstekend driegangen menu. Zij: Il Carpaccio Cipriani, Hij: Le Mozarella?Prosciutto. Heerlijke perfect gegrilde tonijn met een bijzondere compote van pompoen en gele zoete rozijnen.
Overheerlijke tiramisu als dessert. Over het eten alleen maar lof!
Bediening (te) over ijverig: nog geen slok genomen of er staat alweer een ober aan je tafel om het glas bij te vullen. Een wat koud (hotel-)interieur; al het verkeer op die drukke Apollolaan was goed te volgen vanuit onze zitplaatsen; gezeten onder die loudspeakers waar bepaald geen Italiaanse muziek uit kwam!
petra A.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Echt heerlijk gegeten met de AH actie. Een 3 gangen menu, vooraf, wel een beetje karig, maar super lekkere carpaccio, ik als hoofd de tonijn, heerlijk en toetje tiramisu, matig. Alleen de rose vd hoofdprijs van 10,50 euro.
Wat ik wel slecht vond is dat het parkeren kennelijk wordt betaald en dat dit nergens wordt verteld. Dus als je een bonnetje hebt krijg je het, maar als je via een app parkeert niet. Echt jammer!
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Menukaart was een lust voor het oog. Diverse soorten mozzarella's met ham was heerlijk, vooral de gerookte was heel apart.Spaghetti met venusschelpen was lekker, jammer dat er in de 1e schelp zand zat. Tiramisu verrukkelijk evenals de wijn. Het decor was minder, achterin de zaal was een feestje wat veel lawaai gaf. Het enige was gezellig was het haardvuur. Voor de rest niet heel gezellig. Personeel zeer vriendelijk.