Roberto Gelato

Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant Roberto Gelato

James V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Lekker ijs vriendelijk personeel alleen een beetje bijdehand op facebook maar misschien is dat zelfs ook wel leuk.
Ze maken altijd bijzondere smaken die wekelijks veranderen dat is extra leuk.
Pookie .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Op tijd van 3 weken, 4 keer geweest! Misschien verklapt dat ons enthousiasme, gezien we niet echt om de hoek wonen (40 minuten rijden). De smaken zijn delicious! Mango, witte chocolade, Caramel met gesuikerde nootjes.... zelfs de meest standaard smaken zijn gewoon zo goed van smaak. Ijs met Liefde gemaakt. Voor kinderen hebben ze ook "dips". De inrichting is leuk en speels, met de Roots duidelijk verwerkt. Wij zijn absoluut fan en zullen nog vaak een detour maken :-)
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Heerlijk ijs, prettige sfeer. Bij mooi weer druk, tja wat wil je ook.
Ik kom er graag en geregeld.
Ook voor je hond kan je een (blaf)ijsje kopen.
Helaas is de malaga regelmatig op :-(
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Afgelopen woensdag alweer voor de tweede keer dit jaar bij Roberto geweest die vorige week voor het eerst open ging na de winter. Ik had twee van mijn favoriete smaken: frollini en pistache en dan met nootjes en slagroom. Wat een smaaksensatie! De zaak is dit jaar opnieuw ingericht met weer nieuwe prijzen aan de muur. Hier gaan we dit jaar weer vaak komen.
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2013
Het was alweer een aantal jaren geleden dat ik voor het laatst bij Roberto een ijsje heb gegeten, maar het ijs was nog even lekker als toen! Bij Roberto wordt al het ijs zelf gemaakt en dat proef je. Ik had pistache en iets met koekjes, mijn vriend bosvruchten en witte chocolade. Vaak wordt pistache aangelengd met amandel essence, maar hier is pistache echt pistache! En niet onbelangrijk, zonder kleurstof! Ook de overige smaken die we hadden waren heerlijk: het bosvruchten ijs was lekker fris en niet te zoet en de witte chocolade heerlijk romig. Duur was het zeker niet, voor twee ijsjes met ieder 2 bolletjes waren we nog geen 5 euro kwijt.
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2012
Traditionele ijssalon met prima ijs en af en toe ondeugende smaken. Vooral het citroenijs is ontzettend lekker. Interieur is redelijk standaard, maar wel sfeervol. Bediening is wisselend; sommige meiden zijn vlot, anderen nors.
riannenienke .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2012
De bolletjes zijn super klein. De mevrouw deed superwijsneuzerig en de smaken vielen me tegen vergeleken met de verhalen hier. Daarbij vind ik het decor wel wat gedateerd. Moet elke ijsco hetzelfde eruit zien?
Bas F.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2012
Vanuit de andere kant van Utrecht ga ik naar deze ijssalon om een heerlijk ijsje te kopen. Altijd erg druk en het personeel werkt erg hard. Ze maken al het ijs zelf en eigenlijk zijn alle smaken goed. Regelmatig is er een nieuwe variant ijs. Jammer dat het niet het hele jaar "ijsjesweer" is!
Victor K.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2012
Ik kan er kort over zijn. Wij komen vanuit Maarssen hier ons ijs eten en halen. Vriendelijke bediening! Neem aan dat dat voldoende zegt:)
Eus P.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Waanzinnig lekker ijs. Vraag naar de unieke wekelijkse Mai Prima! Elke keer een verrassing. Verder kun je niet verliezen! Wittevrouwen (kwark, honing en sesam), Sicilia (amandelijs met vijgen), Tiramisu (Whiskey, espresso, mascarpone en koek) en
Variegato Amarena (yoghurt met gesuikerde kersen). Jammer dat ze maar tot 22:00 uur open zijn. Hier zou je ook om 01:00 uur willen komen. EN om 06:00 uur weer trouwens