Roberto Gelato

Service8,2/10
Decor7,9/10
Pookie . Gastronoom (19 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Op tijd van 3 weken, 4 keer geweest! Misschien verklapt dat ons enthousiasme, gezien we niet echt om de hoek wonen (40 minuten rijden). De smaken zijn delicious! Mango, witte chocolade, Caramel met gesuikerde nootjes.... zelfs de meest standaard smaken zijn gewoon zo goed van smaak. Ijs met Liefde gemaakt. Voor kinderen hebben ze ook "dips". De inrichting is leuk en speels, met de Roots duidelijk verwerkt. Wij zijn absoluut fan en zullen nog vaak een detour maken :-)
Marjolein K. 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Heerlijk ijs, prettige sfeer. Bij mooi weer druk, tja wat wil je ook.
Ik kom er graag en geregeld.
Ook voor je hond kan je een (blaf)ijsje kopen.
Helaas is de malaga regelmatig op :-(
Bas M. Gastronoom (33 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Afgelopen woensdag alweer voor de tweede keer dit jaar bij Roberto geweest die vorige week voor het eerst open ging na de winter. Ik had twee van mijn favoriete smaken: frollini en pistache en dan met nootjes en slagroom. Wat een smaaksensatie! De zaak is dit jaar opnieuw ingericht met weer nieuwe prijzen aan de muur. Hier gaan we dit jaar weer vaak komen.
W_J . Bourgondiër (4 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2013
Zeker een van de betere ijssalons in Nederland. Enkele bijzondere smaken, wat bij veel andere ijssalons zelden het geval is. En prima van smaak. Zowel goed wat betreft kwaliteit als kwantiteit.
Bladderdough . Bourgondiër (3 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
Lekker ijs met een goede prijs!

De keren dat ik er ben geweest was de smaak van de week voortreffelijk, bijvoorbeeld italiaanse koekjes met karamel, heerlijk.

Aardige mensen in de bediening vond ik ook.
Hansalbers . Bourgondiër (4 recensies) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2012
Goede ijsjes, maar vond het voor de rest erg mager allemaal! Geen idee of ik op een verkeerde dag kwam maar het personeel was niet erg vriendelijk.
Wortelwortel . Gastronoom (39 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2012
Traditionele ijssalon met prima ijs en af en toe ondeugende smaken. Vooral het citroenijs is ontzettend lekker. Interieur is redelijk standaard, maar wel sfeervol. Bediening is wisselend; sommige meiden zijn vlot, anderen nors.
Riannenienke . Fijnproever (6 recensies) 4,3 /10
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2012
De bolletjes zijn super klein. De mevrouw deed superwijsneuzerig en de smaken vielen me tegen vergeleken met de verhalen hier. Daarbij vind ik het decor wel wat gedateerd. Moet elke ijsco hetzelfde eruit zien?
Rutgermuurling . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2012
Super ijs en voor ons het ommetje meer dan waard. Verrassende smaken en lekkere combinaties. Al hebben we wel het idee dat de bolletjes kleiner worden...
Lmopen . 1e beoordeling (1 recensie) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2012
Ik kom hier al 10 jaar, hierdoor is mijn ijs-standaard erg hoog. Het ijs is altijd heerlijk en de mai prima (smaak die elke week anders is, smaak die nog nooit eerder door roberto is gemaakt) is altijd verrassend lekker! De service is geweldig, het personeel bestaat voornamelijk uit studenten die erg hard werken. De rijen zijn lang maar het loopt goed door. Een echte aanrader!
Keeskoets . Gastronoom (11 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
Vanmiddag hier een ijsje gegeten. Echt heerlijk ijs, ongelofelijk. Vooral pistache is echt perfect van smaak. Verder is het personeel vriendelijk en wordt je vlot geholpen. Een absolute ijs-topper !
Bas F. Fijnproever (8 recensies) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2012
Vanuit de andere kant van Utrecht ga ik naar deze ijssalon om een heerlijk ijsje te kopen. Altijd erg druk en het personeel werkt erg hard. Ze maken al het ijs zelf en eigenlijk zijn alle smaken goed. Regelmatig is er een nieuwe variant ijs. Jammer dat het niet het hele jaar "ijsjesweer" is!
Victor K. Gastronoom (70 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2012
Ik kan er kort over zijn. Wij komen vanuit Maarssen hier ons ijs eten en halen. Vriendelijke bediening! Neem aan dat dat voldoende zegt:)
Frits D. Gastronoom (23 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Al tig keer een ijsje gaan eten als toetje. Wat is het toch fijn om vlakbij Roberto te wonen! Absoluut top ijs en zeker de moeite waard om even voor om te rijden / lopen / fietsen.
Feillu . Gastronoom (35 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2012
Heerlijk ijs, echt een omweg waard. Als volgende week de zon weer schijnt na al die regen dan ben ik weer van de partij. Beste ijssalon van Utrecht en omstreken.
Bob De Vries . Bourgondiër (2 recensies) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2012
Geweldig huisgemaakt ijs, van het hoogste niveau. Zo goed dat je er voor om wil rijden. Bediening is uitstekend. Zaak is tot in de puntjes verzorgd. Bolletjes zouden misschien iets groter mogen.
Carla V. 1e beoordeling (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2012
Top!Heb zelf een restaurant, maar dit is echt de beste van allemaal. Hele aparte smaken.Voldoende keus. Keurige prijzen en prima personeel. Hulde! Kom zeker terug
DAPIX . Gastronoom (15 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
mijn favoriete ijs… vijgen met amandelen… voor mij Roberto Gelato is… het Beste Ijssalon van Nederland… een bolletje voor 0,85 cent… waanzinnig goedkoop… voor deze top top kwaliteit….
Eus P. Gastronoom (22 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Waanzinnig lekker ijs. Vraag naar de unieke wekelijkse Mai Prima! Elke keer een verrassing. Verder kun je niet verliezen! Wittevrouwen (kwark, honing en sesam), Sicilia (amandelijs met vijgen), Tiramisu (Whiskey, espresso, mascarpone en koek) en
Variegato Amarena (yoghurt met gesuikerde kersen). Jammer dat ze maar tot 22:00 uur open zijn. Hier zou je ook om 01:00 uur willen komen. EN om 06:00 uur weer trouwens