Rob's Gastrobar

Nieuwstad 4A 7241 DN Lochem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Rob's Gastrobar

Wies H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Gisteravond hebben mijn vriendin en ik hier gegeten. Eergisteren hebben wij gebeld om Sushi te bestellen, telefonisch kregen wij te horen dat "dit niet hoefde want het was altijd op voorraad". Toen we er gisteravond waren, bleek dit niet zo te zijn en alle sushi was op. De serveerster bood haar excuses aan en bood aan een voorgerecht te laten maken met verschillende vis. Niet blij, omdat we sushi hadden verwacht, maar we hadden wel honger, zijn we hiermee ingestemd. Leuke avond gehad en lekker gegeten en gedronken verder. Toen gingen we betalen. Moesten we ineens 25 euro per persoon betalen voor het voorgerecht???! (de andere voorgerechten zijn max 10 pp). We zijn hier erg van geschrokken, en we voelen ons zacht gezegd genaaid. We gaan hier noooit meer heen en raden dit als restaurant zeker niet aan.
Dennisdewaard .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Prima gegeten bij Rob's gastrobar. Eten was prima en de bediening wist prima enkele bijpassende wijnen te benoemen. De hertenbiefstuk is gedurende het wildseizoen zeker een aanrader! Enige minuscule minpuntje wat ik kan bedenken is dat de muziek iets te hard stond, maar dit was niet heel storend naar mijn mening. Voor alle inwoners rondom de stad Lochem: gewoon even langs gaan!
ToonS .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
In een fijne sfeer met z'n vieren heerlijk gegeten. Mijn menu: erg goed bereide sushi, een malse en goed medium gebakken tournedos geserveerd met een koude en een erg lekkere warme salade en goed gebakken frites. Als afsluiting een zeer goed samengestelde Italian coffee (o.a. met een laagje pure chocolade op de bodem van het glas).
De porties zijn royaal, is het toch niet voldoende dan is bijbestellen geen enkel probleem.
De rode (merlot) en witte (chardonnay) huiswijn zijn, de prijs in aanmerking genomen, goed maar geen uitschieters.
De bediening is zeer attent en prettig op afstand.
De ambiance was goed en gezellig, mede door het feit dat het op deze vrijdagavond behoorlijk druk was.
Samenvattend: een zeer geslaagde avond (die ik van iemand cadeau had gekregen????).
Tip: zet de verwarming een graadje hoger.
Esthernanninga .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Met zijn 12-ven hier wezen eten. Het was super!!! Eten heel goed en ruim voldoende, bediening was leuk, attent en gezellig zonder opdringerig te zijn. Twee van ons gezelschap hadden het drie-gangen-menu. Was van heel goede kwaliteit en leuke aanbieding. Zeker voor herhaling vatbaar. Wel reserveren anders heb je kans dat t vol zit!!!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Prima tent! We kwamen hier min of meer spontaan binnenvallen aan het einde van de middag, terwijl we op weg waren naar onze dinerafspraak. Mooie zaak, modern ingericht, maar doet niet kil aan. Aan de praat geraakt met de gastvrije eigenaar Rob en voor we vertrokken nog mogen proeven van zijn 'signature' gegrilde spare-ribs. Die zijn de moeite waard! Goed op smaak en perfecte garing, waarbij het vlees niet spontaan van de botten valt, nog wat bite heeft en toch heerlijk mals wegkauwt. We vonden het er zo gezellig dat we na het diner terug gegaan zijn en tot in de kleine uurtjes zijn blijven hangen. Daarbij nog een heerlijke satee gegeten. Personeel wil het je ook echt naar de zin maken. Klassetent! Ik kom hier zeker nog eens terug.
Cynthiahedy .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Afgelopen weekend waren wij te gast bij Rob's Gastrobar, waar wij voor het eerst hebben gegeten.
Zo veel lekkere gerechten op het menu, waardoor het moeilijk werd een keuze te maken.
Het eten werd mooi gepresenteerd op het bord, er werd duidelijk veel aandacht hieraan besteed.
Smaak was prima, lekker mals vlees met zowel een salade als warme groente erbij geserveerd! Heel uniek..Complimenten voor de aardappeltaart, heerlijk van smaak.
Sfeer heel relaxed, echt een avondje uit. Mede dankzij de vriendelijke en snelle bediening !

Ilovenicefood .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Vorige week hebben we hier voor de tweede keer gegeten in ongeveer een maand tijd. Ook dit keer hebben we enorm genoten. De kwaliteit van de gerechten en de borrelhapjes is gewoon goed. Hetzelfde geldt voor de wijnen en de service. Wat ons aanspreekt is dat je hier niet alleen goed kunt dineren, maar dat je daarna verder kunt borrelen. Een prima plek voor mensen die van kwalitatief goed eten houden en van borrelen met een hapje erbij. Vrijwel alles is zelfgemaakt. Heel knap. Ondanks dat erg schappelijk geprijsd. Tip: voor bij de borrel zijn de oosterse snacks een echte aanrader (mooi opgediend in een soort stoommand) en voor het diner was het stoofpotje met diverse soorten vis ons zeer goed bevallen.
Tetske R.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Ik kan alleen maar vol lof praten over deze eerste Gastrobar in het oosten van Nederland. Rob's Gastrobar in Lochem (Achterhoek) steekt er met kop en schouders bovenuit tussen alle andere Lochemse horeca. Hier staat een concept! Het eten, de bediening, ambiance en de wijnen zijn goed en kloppen.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Bij deze wil ik jullie schrijven dat ik het een oer gezellig, ongedwongen sfeer vind, een heel erg lekkere kaart, prachtig, heerlijk eten met daarbij een heerlijke mooie wijnkaart.
Een prima, gastvrije eetgelegenheid erbij in Lochem.