Roasted Burgerbar & Rotisserie

Golstraat 10 7411 BP Deventer Nederland Kaart

Over het restaurant Roasted Burgerbar & Rotisserie

Bij mij staat de keuken centraal.

Ongedwongen, welkom, genieten van echte smaken, puur eten & lekkere dranken.

Roasted is ontstaan uit puur enthousiasme voor gastvrijheid en lekker eten. Alles wat wij serveren wordt huisgemaakt. Van chillisaus & mayonaise tot aan het gehakt voor onze burgers.

Onze blond d’aginataine runderen komen via Slagerij Harmssen en lopen in Saasveld.

Eten hoeft niet moeilijk of omslagtig te zijn maar eten moet ons verbinden, blij & sterker maken.

Die puurheid van smaken en producten willen we naar voren laten komen. Vroeger ben ik begonnen in de slagerij. Daar ontstond mijn interesse voor vlees, maar ook zeker voor het respectvol omgaan met het gehele dier.

In Roasted wil ik het restaurant creëren waar we onze liefde voor lekker eten om kunnen zetten in mooie gerechten. Afgelopen jaar was ik in Brazilië en at ik een variant op onze bitterballen, niet met mosterd maar met limoen en tabasco. Dat was zo ontzettend lekker dat ik het nu combineer met onze eigen gemaakte bitterballen van kip en dragon.

Meer informatie over restaurant Roasted Burgerbar & Rotisserie

Woensdag, Donderdag en Zondag: 15:00 - 01:00
Vrijdag & Zaterdag: 11:00 - 03:00
Maandag & Dinsdag: Gesloten

• Airconditioning , Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Roasted Burgerbar & Rotisserie

Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Heerlijk ongedwongen gegeten en gedronken!
H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Heerlijke 'natuurlijke'hamburgers. Goed verzorgd. Mag wel wat hoger op smaak. Goed geserveerd. Lekkere side dishes. Alleen het papiertje onder de hamburger.....zou ik niet doen.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Vio V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Zeker een aanrader om gezellig met vrienden te eten. Duurt wel lang voordat het eten geserveerd werd (19:15 aanwezig en om 21:00 uur pas geserveerd).
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
De Super Roast (lekkerste kip, spareribs en de beste burger van de stad) gegeten! Paul maakt zelf ook ossenworst, leverworst en andere worsten. Ook deze smaken voortreffelijk! Sfeer en bediening zijn super relaxed. Keep up the good work!
Carolavdb90 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Al twee keer gegeten bij Roasted en beide keren waren top! Lekker mals vlees en huisgemaakte sides zoals zoete aardappelfrietjes, appelmoes etc.
Yurre C.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Papier op een plankje met halve kip was niet handig, de portie was wat aan de kleine kant, appelcompote was mierzoet. Kip was wel erg lekker.
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Prima eigen gemaakte producten!
Rinske V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Super lekker mals vlees! Lekker puur op robuuste houten planken. Attente bediening en relaxte sfeer!
Chikondi N.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Leuke sfeer, heerlijk eten!
Sarah E.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Terleurstellend en maken absoluut niet het verhaal aan de voorkant van de menukaart waar. Wij kregen ondanks onze reservering een koude, ongezellige plek aan de achterkant van het restaurant. Bediening was onverschillig en onder de maat. Hamburger was smakeloos en veel te rood, de halve kip was gecremeerd.
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Lekker en een goeie prijs
Mario P.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Leuke binnenkomst en spontane ontvangst door de bediening. Er is geen druk om snel te eten, maar juist een leuke en heerlijke avond te hebben. De bediening komt regelmatig langs met de vraag of alles nog naar wens is. Heerlijk de gemengde charcuterie, de warme macho's met pulled meat, guacamole en de ribs zijn echt top. Samen met een speciaal biertje of niet-alcoholhoudend drankje is het genieten geblazen. De menukaart biedt véél smakelijke gerechten en maakt de keuze(s) moeilijk (vaker terugkomen is de beste remedie). En er wordt echte goed koffie geschonken. Roasted doet wat ze zegt: "Enthousiasme voor gastvrijheid en lekker eten". Kan er nog iets verbeterd worden.. ja: creëer wat meer sfeer bij de tafels aan de zijde van de trap, de ribs mogen niet meer uitverkocht zijn en als dit wel het geval is, crediteer deze dan ook op de rekening...
Jeff L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Naar binnen met een glimlach en naar buiten met een traan.

Mijn vriendin had een burger besteld ZONDER bacon en wat krijgt ze MET!

Verder kregen we pas een excuses nadat we hadden betaald en naar buiten gingen. Lekker makkelijk uiteraard als de betaling al is overgemaakt.

Als ik 80% van de service krijg, moet ik dan 100% van het bedrag betalen?
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Ontvangst kan beter door welkom te heten en garderobe te wijzen. Het duurde vrij lang voor het eerste drankje. Het vlees was smakelijk maar kon warmer worden geserveerd en aandacht tijdens het eten kan beter. De muziek was behoorlijk luid waardoor de gesprekken ook luidruchtiger werden. Inkleding en atmosfeer waren voldoende.
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Verrassend en gezellig. Vintage sfeer met dito muziek. Zeer klantvriendelijke bediening. Losjes maar met aandacht. Drie x informeren of het heeft gesmaakt. Fijn zo'n restaurant in Deventer.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Leuke locatie voor eerlijke, lekkere bites of hoofdgerecht. Een no-nonsens sfeertje, waar je ook nog gerust een drankje achteraf kan nuttigen. Heel gastvrij.
Martijn M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Wat een leuk concept. Eerlijke verse gerechten gemaakt van mooie producten. Je proeft echt het gebruik van de BBQ. Daarnaast hebben ze ook een leuke selectie van bieren. Proberen waard zijn de bitterballen. Minpuntje: wanneer je vroegtijdig reserveert behoor je niet de keuze te hebben tussen de twee minste tafels. Een smal tafeltje bij de WC of tegen een andere aan.
A.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Heerlijke home-made burgers, erg leuk dat alles echt home-made is. Mooie inrichting, vriendelijke medewerkers en goede wijnselectie.
Maarten G.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Was heerlijk!
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
We hebben lekker gegeten bij Roasted! Leuke inrichting en een gezellige en ongedwongen sfeer. Gevestigd op een mooie plek in Deventer!