Roast Purmerend

Koemarkt 21 1441 DA Purmerend Nederland Kaart

Over het restaurant Roast Purmerend

Ze noemen zichzelf een klassieke bistro waar je de hedendaagse eetcultuur in al zijn gedaantes zult tegenkomen. Er is een uitgebreide menukaart, zowel voor de lunch als voor het diner. En als je dol bent op kip, is de biologische kip van het spit een aanrader. De specialiteit van het huis. De kwaliteit van het eten is heelt erg belangrijk maar daarbij mag de gastvrijheid nooit in het gedrang komen! Gezellig aanschuiven dus!

Meer informatie over restaurant Roast Purmerend

Maandag t/m donderdag 10.00 - 02.00 uur
Vrijdag 10.00 - 03.00 uur
Zaterdag 10.00 - 04.00 uur
Zondag 10.00 - 02.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Roast Purmerend

Tristan R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Eten was lekker, duurde ietwat lang voordat het eten kwam maar kwaliteit was goed. Bediening en ontvangst waren uiterst vriendelijk!
Annica V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Helaas heel erg lang op ons eten moeten wachten, zelfs na 3 x aan te hebben gegeven dat we nog altijd aan het wachten waren... Het eten was niet in verhouding met de prijs. Heel simpel. Het enige wat we wel snel kregen was de rekenening....voor ons geen succes en niet voor herhaling vatbaar helaas
Carla L.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Op een zondagavond geweest. Bij het broodje kwam opeens een bakje friet uit het niets op tafel. Teruggestuurd want het voorgerecht moest nog komen. Voorgerecht was redelijk, daarna heel erg lang gewacht op het hoofdgerecht. Steeds gevraagd wanneer het kwam, maar het bleef lang duren. Drankje van het huis gehad. Puinhoop in de keuken. Eindelijk kwam het hoofdgerecht. Drie maal tongfilet. Smakeloos en rauw. Terug naar de keuken. De hoofdgerechten werden van de rekening afgehaald.
Wat een teleurstelling. Toch echt wel eens beter gegeten. Voorlopig maar niet meer.
Denise S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Eten was wisselend. Ribeye was heerlijk met huisgemaakte frietjes. Hamburger niet bijzonder en uien verbrand. Service viel helaas erg tegen. Meerdere keren iets besteld en vergeten door het personeel, lang wachten. In totaal niet heel erg onder de indruk. Jammer want de zaak ziet er verder goed uit en heefr wel potentieel.
Jet V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Er ging te veel mis.Een broodplankjevoor 4personen met maar 3stukjes brood.Slechte bediening.Te lang
wachten.De inktvis was veel te taai.We voelden ons niet welkom.
Debbie77 .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Service en kwaliteit was prima. Even ging de muziek harder waardoor praten met elkaar lastiger was. Later ging de muziek zachter. Dit zou de enige rede zijn om niet terug te komen.

Verder super
Swati E.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Om 19 uur aan tafel gegaan, om 21:45 uur een fles wijn verder, maar geen bestelde voor- of hoofdgerechten. Om 21:15 uur bleek de coquilles van voorgerecht op. Om 21:20 de Portugese octupus veel te zout en de kabeljauw alsof er een pot honing bij gedaan was. Bediening voelde zich duidelijk opgelaten en ook 1000x excuus. Nieuw hoofdgerecht mogen bestellen. Maar dit liet zo lang op zich wachten dat we de rekening hebben gevraagd en hongerig zijn vertrokken. De fles wijn en oesters van het huis hebben we niet hoeven afrekenen, moet er wel bij gezegd worden. Helaas, Roast wordt het niet meer voor ons.
Jacques B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Wachttijd was erg lang. Werd wel gecompenseerd met een gratis glas wijn.
Gisela B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Heerlijke sushi, prachtige zaak
Lisa J.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Sushi was top! Bediening is vriendelijk, mag wel wat oplettender zijn. Ookal is het druk kun je beter je gasten aankijken en zeggen dat je zo bij ze komt, dan helemaal geen oogcontact meer maken.
Adele K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Top avond gehad heerlijk gegeten
Karin E.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Leuk personeel, lekker eten en gezellige sfeer.
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Voor ons geen tweede x. Zat wesp is half vol glas fanta, glas werd vervangen maar zonder fanta! Ze vragen of je brood wilt en dan krijg je hummus met tortila wraps.De sushirol was goed maar 20 euro voor 8 stukjes vind ik belachelijk duur. Kindermenu de spareribs lagen bezaait met pepers en de marinade was net zo scherp als de volwassen spareribs. Alles komt er nog een x extra bij kwa salades, patat en groente. Nee ons zie je er niet meer terug!
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Gezellige tent, kunnen wel iets oplettender zijn!
Maar over het algemeen prima, goed eten, prijzen okee
Geen Dame Blanche op het menu maar voor Ma maakte ze wel iets en dan bedrag van kibnderijsje rekenen, super
Roy H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Gewoon lekker en gezellig goed personeel en snel eten echt goed kan het iedereen aan raden ook een mooi buiten terras ga zo door
Bianca G.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Met het gezin lekker geborreld op het terras met uitzicht op de Koemarkt. De Amsterdamse Plank is heerlijk met de Amsterdamse uitjes, en verschillende soorten worst. De borrelhapjes waren prima (bitterballen, nacho's kip), zoals je mag verwachten. Bediening is super vriendelijk, gezellig en altijd in voor een kort praatje.
Isaura B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Alles was prima! Iets lange wachttijd tot het voorgerecht kwam maar de avond was top.
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Met z'n achten gaan eten. Vooraf gereserveerd en tafel stond klaar. Iedereen bestelde wat anders en alles was even lekker en goede porties. Zeer vriendelijk personeel, keurig verder. Echt een aanrader.
Claudine H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijke Sushi ✨
Bryan S.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Ik heb heelijk gegeten met mijn opa, vriendelijke bedieningen die zeer attent was, mooie zaak en het eten was super! Alleen jammer dat het zo rustig was, maar dat zal niet zo blijven als ze zo doorgaan! Zeker een aanrader