Roast Purmerend

Koemarkt 21 1441 DA Purmerend Nederland Kaart

Over het restaurant Roast Purmerend

Ze noemen zichzelf een klassieke bistro waar je de hedendaagse eetcultuur in al zijn gedaantes zult tegenkomen. Er is een uitgebreide menukaart, zowel voor de lunch als voor het diner. En als je dol bent op kip, is de biologische kip van het spit een aanrader. De specialiteit van het huis. De kwaliteit van het eten is heelt erg belangrijk maar daarbij mag de gastvrijheid nooit in het gedrang komen! Gezellig aanschuiven dus!

Meer informatie over restaurant Roast Purmerend

Karin E.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Voor ons geen tweede x. Zat wesp is half vol glas fanta, glas werd vervangen maar zonder fanta! Ze vragen of je brood wilt en dan krijg je hummus met tortila wraps.De sushirol was goed maar 20 euro voor 8 stukjes vind ik belachelijk duur. Kindermenu de spareribs lagen bezaait met pepers en de marinade was net zo scherp als de volwassen spareribs. Alles komt er nog een x extra bij kwa salades, patat en groente. Nee ons zie je er niet meer terug!
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Gezellige tent, kunnen wel iets oplettender zijn!
Maar over het algemeen prima, goed eten, prijzen okee
Geen Dame Blanche op het menu maar voor Ma maakte ze wel iets en dan bedrag van kibnderijsje rekenen, super
Roy H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Gewoon lekker en gezellig goed personeel en snel eten echt goed kan het iedereen aan raden ook een mooi buiten terras ga zo door
Bianca G.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Met het gezin lekker geborreld op het terras met uitzicht op de Koemarkt. De Amsterdamse Plank is heerlijk met de Amsterdamse uitjes, en verschillende soorten worst. De borrelhapjes waren prima (bitterballen, nacho's kip), zoals je mag verwachten. Bediening is super vriendelijk, gezellig en altijd in voor een kort praatje.
Isaura B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Alles was prima! Iets lange wachttijd tot het voorgerecht kwam maar de avond was top.
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Met z'n achten gaan eten. Vooraf gereserveerd en tafel stond klaar. Iedereen bestelde wat anders en alles was even lekker en goede porties. Zeer vriendelijk personeel, keurig verder. Echt een aanrader.
Claudine H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijke Sushi ✨
Bryan S.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Ik heb heelijk gegeten met mijn opa, vriendelijke bedieningen die zeer attent was, mooie zaak en het eten was super! Alleen jammer dat het zo rustig was, maar dat zal niet zo blijven als ze zo doorgaan! Zeker een aanrader
Siem S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Misschien was het een erg drukke dag maar het (pita) brood was op en de gebakken Gamba's met Pulpa kwamen zonder Pulpa. Verder is het tamelijk verwarrend om Roast groeten op de kaart te lezen terwijl het gestoomde groenten zijn.
We hebben we veel te lang op eten moeten wachten, ipv dessert bestellen zijn we maar naar de kassa gelopen om af te rekenen.

Jammer want het eten was verder prima!
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijk gegeten en wat een gezellige bediening, echt een aanrader!
Karin E.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Leuk restaurant, leuke bediening. Eten zeer goed en normale porties. Sfeer erg gezellig. Je moet wel aangeven dat je rustig wil eten anders sta binnen een uur weer buiten. Zeer snelle bediening. Restaurant is het aanraden waard.
Tanja H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijk gegeten ivm het 52-jarig huwelijks jubileum van mijn ouders. De tafel was goed, bediening zeer vriendelijk, het restaurant heeft prettige sfeer. Vanwege het jubileum kregen wij een flesje prosecco van het huis en waren er ballonnen bij onze tafel opgehangen. Hoe leuk is dat! Al met al ook nog eens ontzettend goed gegeten. Wij hebben een top avond gehad.
Tanja H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Wat hebben wij heerlijk gegeten. Het restaurant heeft een mooie rustige inrichting. Voldoende ruimte bij de tafels. De bediening is vriendelijk en netjes. Wij waren daar ivm het 52-jarig huwelijks jubileum van mijn ouders. We kregen een flesje prosecco van de zaak en er hingen feestelijke ballonnen. Hoe leuk is dat!!! Al met al hebben wij dus een fijne avond gehad . Wij komen zeker terug.
Roos W.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijk eten goede en vriendelijke bediening en een prima prijs kwaliteits verhouding
Kortom zeer tevreden !!
Elaine V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Persoonlijke vriendelijke benadering, gezellige sfeervolle inrichting. Mooie gerechten, mooi geserveerd, goede kwaliteit.
Lianne O.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Gezellig restaurant, prettige bediening en goed eten!
Elles O.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Super leuk ingerichte zaak met voortreffelijk eten en een leuke bediening
Een aanrader dus
Ik kom zeker terug
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Gezellig en sfeervol restaurant. Heerlijk gegeten en erg vriendelijk personeel.