Roast Purmerend

Koemarkt 21 1441 DA Purmerend Nederland Kaart

Over het restaurant Roast Purmerend

Ze noemen zichzelf een klassieke bistro waar je de hedendaagse eetcultuur in al zijn gedaantes zult tegenkomen. Er is een uitgebreide menukaart, zowel voor de lunch als voor het diner. En als je dol bent op kip, is de biologische kip van het spit een aanrader. De specialiteit van het huis. De kwaliteit van het eten is heelt erg belangrijk maar daarbij mag de gastvrijheid nooit in het gedrang komen! Gezellig aanschuiven dus!

Meer informatie over restaurant Roast Purmerend

Maandag t/m donderdag 10.00 - 02.00 uur
Vrijdag 10.00 - 03.00 uur
Zaterdag 10.00 - 04.00 uur
Zondag 10.00 - 02.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Roast Purmerend

Daniel B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Prijs-kwaliteit verhouding ligt ver uit elkaar. De burger was droog en voor 16euro toch meer verwacht. De crispy chicken voor 18 euro waren 2 droge kippendijen met een mega plas saus op het bord
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Heerlijk sushi gegeten op de maandag avond
Charis L.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
We hadden bijna een uur gewacht op onze eten.
Verder hadden we 2 california maki rollen besteld, op de kaart stond dat het met Alaska King krab werd geserveerd. Toen we kregen zat er nep krab erin. We hadden dus gevraagd hoe het komt. Kregen we als antwoord terug dat maandag de rollen goedkoper zijn vanwege de maandag actie, daarom kunnen ze geen echte Alaska king crab gebruiken, omdat die te prijzig zijn. We vonden dat het geen goed reden is, op de kaart staat het duidelijk op dat het met Alaska King crab wordt gebruikt. Dan moeten ze die actie niet invoeren.
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Was top heerlijk en gezellig gegeten
Patrick T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Dit is geen restaurant voor vegetariërs want bij het hoofdgerecht is er maar 1 keuze en dat is risotto, daar moet je dan maar net van houden. Bij de voorgerechten heb je de keuze uit caprese of een pompoensoep dus dat houd ook niet over. We hadden een bon via WL deal voor een 3 gangen diner maar als je dan i.p.v. een nagerecht een bakje koffie wil dan kan dat niet want hier zou je dan gewoon voor moeten betalen. Terwijl een bakje kofiie/espresso toch een stuk goedkoper is dan een nagerecht. Slechte service dus, je zou hier toch juist klanten tegemoet kunnen komen zodat ze een volgende keer terug zou willen komen. Zeker ook omdat een bakje koffie voor een restaurant nauwelijks wat kost om te maken. Voor ons is daar nu geen sprake meer van en kiezen dan niet meer voor dit restaurant.
Tristan R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Eten was lekker, duurde ietwat lang voordat het eten kwam maar kwaliteit was goed. Bediening en ontvangst waren uiterst vriendelijk!
Annica V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Helaas heel erg lang op ons eten moeten wachten, zelfs na 3 x aan te hebben gegeven dat we nog altijd aan het wachten waren... Het eten was niet in verhouding met de prijs. Heel simpel. Het enige wat we wel snel kregen was de rekenening....voor ons geen succes en niet voor herhaling vatbaar helaas
Carla L.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Op een zondagavond geweest. Bij het broodje kwam opeens een bakje friet uit het niets op tafel. Teruggestuurd want het voorgerecht moest nog komen. Voorgerecht was redelijk, daarna heel erg lang gewacht op het hoofdgerecht. Steeds gevraagd wanneer het kwam, maar het bleef lang duren. Drankje van het huis gehad. Puinhoop in de keuken. Eindelijk kwam het hoofdgerecht. Drie maal tongfilet. Smakeloos en rauw. Terug naar de keuken. De hoofdgerechten werden van de rekening afgehaald.
Wat een teleurstelling. Toch echt wel eens beter gegeten. Voorlopig maar niet meer.
Denise S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Eten was wisselend. Ribeye was heerlijk met huisgemaakte frietjes. Hamburger niet bijzonder en uien verbrand. Service viel helaas erg tegen. Meerdere keren iets besteld en vergeten door het personeel, lang wachten. In totaal niet heel erg onder de indruk. Jammer want de zaak ziet er verder goed uit en heefr wel potentieel.
Jet V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Er ging te veel mis.Een broodplankjevoor 4personen met maar 3stukjes brood.Slechte bediening.Te lang
wachten.De inktvis was veel te taai.We voelden ons niet welkom.
Debbie77 .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Service en kwaliteit was prima. Even ging de muziek harder waardoor praten met elkaar lastiger was. Later ging de muziek zachter. Dit zou de enige rede zijn om niet terug te komen.

Verder super
Swati M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Om 19 uur aan tafel gegaan, om 21:45 uur een fles wijn verder, maar geen bestelde voor- of hoofdgerechten. Om 21:15 uur bleek de coquilles van voorgerecht op. Om 21:20 de Portugese octupus veel te zout en de kabeljauw alsof er een pot honing bij gedaan was. Bediening voelde zich duidelijk opgelaten en ook 1000x excuus. Nieuw hoofdgerecht mogen bestellen. Maar dit liet zo lang op zich wachten dat we de rekening hebben gevraagd en hongerig zijn vertrokken. De fles wijn en oesters van het huis hebben we niet hoeven afrekenen, moet er wel bij gezegd worden. Helaas, Roast wordt het niet meer voor ons.
Jacques B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Wachttijd was erg lang. Werd wel gecompenseerd met een gratis glas wijn.
Gisela B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Heerlijke sushi, prachtige zaak
Lisa J.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Sushi was top! Bediening is vriendelijk, mag wel wat oplettender zijn. Ookal is het druk kun je beter je gasten aankijken en zeggen dat je zo bij ze komt, dan helemaal geen oogcontact meer maken.
Adele K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Top avond gehad heerlijk gegeten
Karin E.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Leuk personeel, lekker eten en gezellige sfeer.
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Voor ons geen tweede x. Zat wesp is half vol glas fanta, glas werd vervangen maar zonder fanta! Ze vragen of je brood wilt en dan krijg je hummus met tortila wraps.De sushirol was goed maar 20 euro voor 8 stukjes vind ik belachelijk duur. Kindermenu de spareribs lagen bezaait met pepers en de marinade was net zo scherp als de volwassen spareribs. Alles komt er nog een x extra bij kwa salades, patat en groente. Nee ons zie je er niet meer terug!
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Gezellige tent, kunnen wel iets oplettender zijn!
Maar over het algemeen prima, goed eten, prijzen okee
Geen Dame Blanche op het menu maar voor Ma maakte ze wel iets en dan bedrag van kibnderijsje rekenen, super
Roy H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Gewoon lekker en gezellig goed personeel en snel eten echt goed kan het iedereen aan raden ook een mooi buiten terras ga zo door