Roast Purmerend

Koemarkt 21 1441 DA Purmerend Nederland Kaart

Over het restaurant Roast Purmerend

Ze noemen zichzelf een klassieke bistro waar je de hedendaagse eetcultuur in al zijn gedaantes zult tegenkomen. Er is een uitgebreide menukaart, zowel voor de lunch als voor het diner. En als je dol bent op kip, is de biologische kip van het spit een aanrader. De specialiteit van het huis. De kwaliteit van het eten is heelt erg belangrijk maar daarbij mag de gastvrijheid nooit in het gedrang komen! Gezellig aanschuiven dus!

Meer informatie over restaurant Roast Purmerend

Maandag t/m donderdag 10.00 - 02.00 uur
Vrijdag 10.00 - 03.00 uur
Zaterdag 10.00 - 04.00 uur
Zondag 10.00 - 02.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Roast Purmerend

Siem S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Misschien was het een erg drukke dag maar het (pita) brood was op en de gebakken Gamba's met Pulpa kwamen zonder Pulpa. Verder is het tamelijk verwarrend om Roast groeten op de kaart te lezen terwijl het gestoomde groenten zijn.
We hebben we veel te lang op eten moeten wachten, ipv dessert bestellen zijn we maar naar de kassa gelopen om af te rekenen.

Jammer want het eten was verder prima!
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijk gegeten en wat een gezellige bediening, echt een aanrader!
Karin E.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Leuk restaurant, leuke bediening. Eten zeer goed en normale porties. Sfeer erg gezellig. Je moet wel aangeven dat je rustig wil eten anders sta binnen een uur weer buiten. Zeer snelle bediening. Restaurant is het aanraden waard.
Tanja H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijk gegeten ivm het 52-jarig huwelijks jubileum van mijn ouders. De tafel was goed, bediening zeer vriendelijk, het restaurant heeft prettige sfeer. Vanwege het jubileum kregen wij een flesje prosecco van het huis en waren er ballonnen bij onze tafel opgehangen. Hoe leuk is dat! Al met al ook nog eens ontzettend goed gegeten. Wij hebben een top avond gehad.
Tanja H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Wat hebben wij heerlijk gegeten. Het restaurant heeft een mooie rustige inrichting. Voldoende ruimte bij de tafels. De bediening is vriendelijk en netjes. Wij waren daar ivm het 52-jarig huwelijks jubileum van mijn ouders. We kregen een flesje prosecco van de zaak en er hingen feestelijke ballonnen. Hoe leuk is dat!!! Al met al hebben wij dus een fijne avond gehad . Wij komen zeker terug.
Roos W.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijk eten goede en vriendelijke bediening en een prima prijs kwaliteits verhouding
Kortom zeer tevreden !!
Elaine V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Persoonlijke vriendelijke benadering, gezellige sfeervolle inrichting. Mooie gerechten, mooi geserveerd, goede kwaliteit.
Lianne O.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Gezellig restaurant, prettige bediening en goed eten!
Elles O.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Super leuk ingerichte zaak met voortreffelijk eten en een leuke bediening
Een aanrader dus
Ik kom zeker terug
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Gezellig en sfeervol restaurant. Heerlijk gegeten en erg vriendelijk personeel.
Jennifer C.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Ze waren 2x vergeten onze bestelling te brengen, maar verder lekker gegeten en vriendelijke bediening.
Jeannette W.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Prima eten en enthousiaste bediening! Alleen de spare ribs kunnen wat meer "aangekleed" worden, zat geen groenten/salade/friet bij, stak bij de andere gerechten wat sober af.
arie-jan T.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Bij de reservering hadden we duidelijk aangegeven dat we in een rustig hoekje wilden zitten. helaas werden we een 1 uur van te voren gebeld dat ze live muziek hadden die avond. dat was voor ons wel een teleurstelling want op zo'n korte termijn konden we niet meer wat anders regelen.
Caroline P.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
ondanks dat wij het idee hadden dat ze niet op de hoogte waren van onze reservering was t eten lekker en de bediening vriendelijk.1 meisje was vast nieuw en moet nog wel wat leren, ze had geen idee wat ze nou kwam brengen. Lekker op terras gegeten. wij vinden het een goed restaurant.
Gemaine D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Leuke bediening, Goede service en amazing sushi!!! Ribeye was heerlijk, het enige ieniminpuntje was dat de saus over de ribeye heen ging ipv apart in een bakje naast de ribeye geserveerd werd. Ik kom hier zeker nog een keer terug!
G G.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
De ambiance en de enthousiaste bediening maakt dat ik hier zeker nog eens naar terug ga. Qua eten mogen zij hier echter de lat zeker wel wat hoger gaan leggen voor zichzelf. Het visvoorgerechtje in een cocktailglas was wel erg simpel, hier was weinig tot niets aan toegevoegd. De biefstuk vonden wij beiden niet echt prettig van smaak. Over smaak valt niet te twisten ;) maar ik zal deze zelf niet meer bestellen hier. En tóch: de moeite waard om eens naar toe te gaan, al was het maar voor de gezelligheid en de dj in het weekend!
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Bestellingen worden niet opgeschreven door het personeel.
Hierdoor gaat er nog wel eens iets mis.
Erg jammer.
R. B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wij komen regelmatig bij Roast. Altijd weer gezellig. Zeer fijne service en bediening. Het geheel van sfeer, service, eten en drinken is exact wat wij zoeken in een gezellige avond. Het meest prettige is de late sluiting. Wanneer je geen haast hebt en na wil zitten is dit het perfecte restaurant.
Roos W.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Sfeervol restaurant goede en vrolijke en vakbekwame bediening
Prima smaak van de gerechten
Slecht 1 min puntje dat er alleen geen kalfsvlees op het menu staat ,maar alleen rundvlees
Een kalfsentrecote of kalfslever Mis ik in deze ,maar voor de rest een echte aanrader
Groet rob en roos 2 zeer tevreden gasten !
Jennifer G.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
wat een gezellig restaurant.
we hebben heerlijk gegeten.
de spareribs zijn een absolute aanrader. zeker de moeite waard om hier te eten.