Roast it

Dorsetplein 4 7622 CH Borne Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Roast it

jurgenm .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
31-3-2017 gegeten bij Roast It, bij Entree stelde de gastdame zich netjes voor. Bediening was prima.
Tafelgasten hebben o.a Cote de Boeuf en Winterkabeljauw met Gamba besteld. Kwaliteit was goed alsook de presentatie. Gezellige sfeer en we komen hier zeker terug.
Sanne S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Vanavond gegeten bij Roast it in Borne!! Een hele gezellige en leuke avond gehad met heerlijk eten. Werden bij binnenkomst al welkom ontvangen door gastheer David! Restaurant heeft een hele gezellige setting en leuke spontane bediening met veel kennis over de wijnen en gerechten. Als nagerecht de chocozoenen... een echte aanrader! Hier gaan we zeker nog een keer terugkomen!!
Mariska W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Voor de tweede keer wezen lunchen hier. Bediening was vlot en soepel. Eten kwam snel en was prima. Vooral de sfeer maakt het leuk om er heen te gaan! Heel stoer ingericht.
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
nu 2 x gegeten bij RoasIt, beide keren waren we erg tevreden. De 1e keer was het relatief rustig, de 2e keer was het erg druk, maar de service was uitstekend. Vriendelijke bediening, we konden gewoon meerdere wijnen proeven voor we een keuze maakten. Amuses lekker, vlees uitstekend, bijgerechten interesseren ons niet, maar zijn prima. Het is gewoon een ongedwongen gezellige avond uit. De kaart wordt binnenkort weer vernieuwd, dus wij komen zeker terug.