Roast Chicken Bar Haarlem

Turfmarkt 26 2011 CB Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Roast Chicken Bar Haarlem

Kip met een geheime marinade; dat zijn betoverende woorden. Bij de Roast Chicken Bar in hebben ze dat goed begrepen. Hun kippetjes van de houtskoolgrill zijn onversmadelijk en gepaard met friet, sla en bier of zelfgemaakte limo, vormen ze een onverslaanbaar team. Het interieur is helemaal hip en nodigt uit tot lekker tafelen.

Meer informatie over restaurant Roast Chicken Bar Haarlem

• : Parkeergarage De Kamp

Dagelijks 17.00 - 00.30 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Roast Chicken Bar Haarlem

De tafel van Chantal J.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Leuke tent (oude garage?) met vlotte bediening en een kleine kaart. Broodjes zijn standaard, maar de dip niet en dus is de start lekker. De salade kan wat meer aandacht krijgen bij het opmaken maar smaakte er niet minder om. B&J ijs mag dan handig zijn, het zou de dessertkaart goed doen als het ijs ook echt wordt gepresenteerd. Kortom - als je hier komt voor simpel en lekker eten ben je aan het goede en gezellige adres.
Ed F.
eten verrassend lekker en smaakvol. Akoestiek van het restaurant laat te wensen over heel veel harde geluiden die niet worden gedempt. wel een hele relaxte vibe. volgende keer als ik ga wil ik lekker buiten zitten als het niet te hard waait
Germaine V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Het was niet de eerste keer en het zal ook niet de laatste keer zijn! De kip is prima, de bijgerechten ook. Ik zou alleen wel voorstander zijn van voorgerechten die iets minder "kippig" zijn en kunnen zorgen voor iets meer variatie in het totaal.
Charlotte S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
In een restaurant waar het om 1 product draait, gegrilde kip, verwacht je dat dit ook echt goed is. Het kippenvlees was mooi mals, maar het velletje was verre van knapperig. Verder zat in de marinade van de kip een overheersende smaak die wij niet zo lekker vonden. Voor een lekkere gegrilde kip komen wij hier niet meer terug.
Diego B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
De bedieningen was te jong. En daar door te onervaren. K moest bijna iemand tekkelen om wat te drinken te krijgen. Wc zag er niet uit. En kinderen die de hele tijd door het restaurant her rennen. En best warm weinig ventilatie. Het eten was prima! En daar voor kom ik ook nog echt wel terug. Maar misschien was ik er op een fout moment. How knows..
Carla P.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Lekker gegeten en een goede bediening.
Gwenda B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Voorgerecht kwam snel. Helaas was ons hoofdgerecht koud. Werd wel opgelost, maar na 45minuten wachten op een hoofdgerecht - teleurgesteld. Bediening was slecht, luisterde niet naar je bestelling, was niet echt geïnteresseerd. Alles duurde erg lang. We kwamen er graag, naar na 2x teleurgesteld te zijn, gaan we opzoek naar nieuwe eettent.
Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Gezelligheid is op en top. Alleen de kip was erg droog, was best teleurstellend was voor een kip restaurant. Maar zeker een aanrader voor een groep vrienden om een biertje te drinken.
Aned P.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Lekker eten,goede en snelle service, Bediening perfect. Zeker een aanrader
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Vel van kippetje moet krokant zijn dat was wel een gemis, voor de rest kip goed klaargemaakt sappig en lekker.
Frietjes en salade heerlijk
Mirjam K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Eten erg lekker, stoelen niet heel comfortabel. Goeie sfeer.
Chantal W.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Wij waren er op vrijdag 4 mei, doden herdenking. En het personeel kwamons vriendelijk vragen of we ook om 8 uur 2 minuten stil wilde zijn. En dat vond ik ontzettend goed dat daar aan mee werd gedaan.
Daarbij het is een hele gezelige leuke tent. En zeer vriendelijk personeel. Ga zo door!
Filu L.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Eten was echt top! Het zag er ook allemaal heel industrieel uit alleen daardoor was het er wel wat fris. Service had iets beter gekund duurde best lang allemaal en werd dan verkeerd Op tafel gezet.
Maar zeker herhaling vatbaar.
Deborah R.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Lekkere wijnen en bier, mixed platter was erg lekker en bood van alles wat. De berg jalepennos begrepen we niet helemaal maar is opzich lekker voor erbij. Het kippetje vult goed, is heerlijk mals en sappig, en de luxe friet met kip was waanzinnig lekker! Al met al een erg geslaagde avond!
Hans Q.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Door de hole grote ruimte kan je elkaar bijna niet verstaan als er veel mensen zijn. Zijn er weinig mensen dan staat de muziek wel erg hard, verder goede zaak, al voor de derde keer gegeten
Hester K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Het eten was op zich prima, niet heel bijzonder. Bediening heel vriendelijk, maar jong en onervaren. Wat me eigenlijk het meest tegenstond was de akoestiek binnen. De muziek stond veel te hard en doordat je met veel mensen in een grote “lege” ruimte zit was het zo gehorig dat ik moeite had mijn tafelgenoten te verstaan, bijna alsof je in een drukke kroeg stond. Prijs was wel heel goed voor een vlugge hap, dus van de zomer nog een keer proberen buiten op het terras.
Christina V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Prima kippentent,eenvoudig maar smaakvolle kip,gezellige sfeer,het doet ons denken aan portugal.we komen graag een keer terug
Annemiek K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Leuke sfeer, goed concept. We vonden wel dat er een wat vettige kippenlucht hing. Betere afzuiging gewenst!
Kort en bondig is toch prima, waarom 120 tekens!
Nicole T.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Helaas voor ons een tegenvallende ervaring.
Éérst even over het eten: dit concept kennen wij uit Rotterdam, daar heb je heerlijke malse halve/hele kip met een zalige topping van kruiden.dit vonden wij vooral erg flauw en smakeloos! De patat en de frites saus waren lekker.salade was oké, maiskolfen:smakeloos.
Dan even over de entourage , dit deed voor ons gevoel meer aan als een atletiekbaan/speelplaats.met allerlei rennende , vliegende ,vervelende kinderen waar de ouders totaal geen grip op hadden! Daar zit je als ‘restaurant’ gast niet op te wachten! De entourage vonden wij niks, het personeel lauwtjes.
De muziek stond vreselijk hard, en er was nauwelijks een woord te wisselen met elkaar!
Al met al nog een gepeperde rekening, was blij dat ik na een uur buiten stond!
Nee, geen tweede keer voor ons!
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Leuk interieur, prima bediening, matig eten.
Charlotte F.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijke kip, less is more. Heerlijke frietjes en attente bediening. Ik vind het alleen sfeervoller als het rustiger is.tijdens de drukte vooral als er veel kinderen zijn het gevoel alsof ik in een pretpark zit, maar dat is mijn keuze.. goed en betaalbaar eten dat is het belangrijkste.