Roast Chicken Bar Haarlem

Turfmarkt 26 2011 CB Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Roast Chicken Bar Haarlem

Kip met een geheime marinade; dat zijn betoverende woorden. Bij de Roast Chicken Bar in hebben ze dat goed begrepen. Hun kippetjes van de houtskoolgrill zijn onversmadelijk en gepaard met friet, sla en bier of zelfgemaakte limo, vormen ze een onverslaanbaar team. Het interieur is helemaal hip en nodigt uit tot lekker tafelen.

Meer informatie over restaurant Roast Chicken Bar Haarlem

• : Parkeergarage De Kamp

Dagelijks 17.00 - 00.30 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Roast Chicken Bar Haarlem

Bas D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Helaas was de kip nogal droog, het restaurant stond blauw van de rook en tot twee keer toe het drinken te vroeg (zaten nog slokken in) weggenomen van tafel. Het was best oké maar denk niet dat wij nog eens gaan.
Roel E.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Prima gelegenheid, met z’n tweeën gegeten van heerlijke producten, goed op smaak en prima combinaties. Uiterst vriendelijke en voorkomende bediening (vergat bij vertrek mijn jas en die werd mij nagebracht terwijl ik al even weg was!)

De mij iets te slappe koffie was de enige dissonant, smaken verschillen.....
Het was nu rustig maar kan mij voorstellen dat als het druk is dat de ruimte wat lawaaierig is, wel heel gezellig!
Charlotte G.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Ontspannen sfeer, goede kipgerechten, vriendelijke bediening! Echt wel alleen kip, dus stel je daar wel op in, maar die kip is dan ook erg lekker.
Kelley B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Eten was lekker in zijn geheel maar de starter van sticky ribs leken uit de magnetron te komen - een deel erg heet en een deel net warm - jammer
Dennis W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heerlijk gegeten, de kip was perfect en de voorgerechten zijn ook heerlijk. Prettige sfeer en vriendelijk personeel, zeker een aanrader!
Maaike I.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Wat een onwijs geweldige tent dit. Het personeel is spontaan en de eigenaar/ manager erg betrokken met zowel zijn personeel als de gasten. Leuk hoe de menukaart is ingedeeld. Als hoofdgerecht (vrijwel) alleen kip, maar de voorgerechtjes (de 'platter' is echt een aanrader!) en bijgerechten zijn divers en net als de kip echt heerlijk. De sfeer is toegankelijk, gezellig, ontspannen en fijn. De inrichting is onwijs creatief en maakt het sfeervol. Onze avond uit was hierdoor echt een beleving en niet 'alleen even wat eten'; we hebben genoten!
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Goede sfeer. Leuk concept!
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
N.vt
Jeffrey V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
We waren bij binnenkomst al erg onder de indruk van de aankleding van het restaurant.

Het eten was heerlijk en de bijgerechten pasten goed bij het geheel.

De sfeer er omheen maakte het af, hier was de muziek een groot onderdeel in. Leuke avond, met lekker eten.
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Prima restaurant
M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Heel gezellig voor vrienden en familie. Levendige tent. Niet echt voor rustig gesprek. Heerlijke kip!!! Simple menu maar alles vers en lekker
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Simpel concept, lekker eten! Prima prijs-kwaliteit verhouding. Wel wat lang wachten op ‘t eten.
Raymond_77 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Heerlijk op het teras in de zon met de kinderen kip gegeten. Je zit er prachtig bijna aan het Spaarne aan de rand van de binnenstad. Aanrader. Bediening snel en vriendelijk. Eten erg lekker.
GertMoon .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Al diverse malen bij Roast Chicken gegeten. Kip blijft sappig en zeer smakelijk, zo ook de frieten met mayo en de salads.
De tafel van Chantal J.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Leuke tent (oude garage?) met vlotte bediening en een kleine kaart. Broodjes zijn standaard, maar de dip niet en dus is de start lekker. De salade kan wat meer aandacht krijgen bij het opmaken maar smaakte er niet minder om. B&J ijs mag dan handig zijn, het zou de dessertkaart goed doen als het ijs ook echt wordt gepresenteerd. Kortom - als je hier komt voor simpel en lekker eten ben je aan het goede en gezellige adres.
Ed F.
eten verrassend lekker en smaakvol. Akoestiek van het restaurant laat te wensen over heel veel harde geluiden die niet worden gedempt. wel een hele relaxte vibe. volgende keer als ik ga wil ik lekker buiten zitten als het niet te hard waait
Germaine V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Het was niet de eerste keer en het zal ook niet de laatste keer zijn! De kip is prima, de bijgerechten ook. Ik zou alleen wel voorstander zijn van voorgerechten die iets minder "kippig" zijn en kunnen zorgen voor iets meer variatie in het totaal.
Charlotte S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
In een restaurant waar het om 1 product draait, gegrilde kip, verwacht je dat dit ook echt goed is. Het kippenvlees was mooi mals, maar het velletje was verre van knapperig. Verder zat in de marinade van de kip een overheersende smaak die wij niet zo lekker vonden. Voor een lekkere gegrilde kip komen wij hier niet meer terug.
Diego B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
De bedieningen was te jong. En daar door te onervaren. K moest bijna iemand tekkelen om wat te drinken te krijgen. Wc zag er niet uit. En kinderen die de hele tijd door het restaurant her rennen. En best warm weinig ventilatie. Het eten was prima! En daar voor kom ik ook nog echt wel terug. Maar misschien was ik er op een fout moment. How knows..
Carla P.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Lekker gegeten en een goede bediening.
Gwenda B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Voorgerecht kwam snel. Helaas was ons hoofdgerecht koud. Werd wel opgelost, maar na 45minuten wachten op een hoofdgerecht - teleurgesteld. Bediening was slecht, luisterde niet naar je bestelling, was niet echt geïnteresseerd. Alles duurde erg lang. We kwamen er graag, naar na 2x teleurgesteld te zijn, gaan we opzoek naar nieuwe eettent.