Roast Chicken Bar Haarlem

Turfmarkt 26 2011 CB Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Roast Chicken Bar Haarlem

Kip met een geheime marinade; dat zijn betoverende woorden. Bij de Roast Chicken Bar in hebben ze dat goed begrepen. Hun kippetjes van de houtskoolgrill zijn onversmadelijk en gepaard met friet, sla en bier of zelfgemaakte limo, vormen ze een onverslaanbaar team. Het interieur is helemaal hip en nodigt uit tot lekker tafelen.

Meer informatie over restaurant Roast Chicken Bar Haarlem

Dagelijks 12.00 - 23.00 uur

LoeSje H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Lotte K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Lianne B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Na het voorgerecht zat ik al vol! Mooie locatie, ruim opgezet. Jammer dat er snel veel rook in het restaurant wordt gevormd. De service is middelmatig, ik had wel iets meer verwacht toen het restaurant ook nog rustig was.
Daan T.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Als je van kip houdt moet je hier zeker heen, anders echt niet.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Super tent
Kom er regelmatig en is iedere keer weer fantastisch
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Erg genoten van de vlotte service en malse kip. Ook de frietjes waren erg lekker en ook de coleslaw als side dish is een aanrader. Prijs / kwaliteit is perfect in verhouding
Simone M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Prima (eenvoudig) eten. Lekkere wijntjes. Vriendelijke maar onervaren bediening.
Voor een simpele hap is het een prima plek om voor niet te veel geld te gaan eten. Niet echt voor een avondje uit.
Raymond O.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Gisteren in Haarlem resto geweest. Ja het was warm , ook voor de medewerkers in de keuken/bar maar veeg de transpiratie af aan een papiertje of wat dan ook, maar niet met je hand en daarna in de bak met sla ! Voor de rest was het O.K
Julia P.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Ontzettend lekker eten, ik heb er echt van genoten. De bediening was prima, niks bijzonders. Origineel concept, kip en side dishes. Mooie inrichting, pas er bij.
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
de kip was erg smakelijk , min puntje is wel de prijs voor alleen een halve en hele kip erg hoog is en daarbij Alle extra's erbij moet bestellen zoals patat ,salade etc etc ...is leuk voor een keer maar zou hier niet zo snel meer met gezin ofwat gaan eten
RobbertS .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Afgelopen weekend voor de tweede keer in één van Haarlems nieuwste aanwinsten gegeten: Kip, kip en nog eens kip. Dat klinkt saai, maar dat is het allerminst. Wanneer je binnen komt ruik je de houtskool BBQ al, jummie!
In de basis kun je kiezen uit een hele of een halve gegrilde kip (serieus!) Daarnaast en bij heb je echter zoveel heerlijke variaties op het thema!
Wij hadden bijvoorbeeld de frites met pulled chicken; de gemarineerde kip was finger-licking good. Zelf zou ik volgende keer of de pulled chicken ernaast mag boven op de frites :-)
We hadden de spicy chicken wings, opnieuw in een andere heerlijke marinade en afgemaakt met sesam. Ander lekker bijgerecht was de cole slaw (bietensla).
Het menu is er voor elk budget, je kan het zo gek maken als je zelf wilt, wij hebben van alles wat gekozen. O ja, je moet met je vingers eten, dus dit is geen restaurant voor je eerste date, gelukkig kennen we elkaar al een paar jaar.
Het interieur lijkt een combinatie tussen een oude garage en en casco-slooppand, ondertussen is het helemaal gestyled met items uit de jaren 50 t/m 80. Let op de corny advertenties in de wc.
Bediening is vlot en hip en reageerden snel. Let op: wij begonnen heel vroeg (voor 18 uur op zaterdag). Bij een eerder bezoek op een dinsdag was he afgeladen vol om 19 uur. Reserveren dus!
Conclusie: Absoluut een terugkomer, voor op de favorites lijst.
Aïda D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Even snel op een zaterdag avond gewoon omdat we er nog niet geweest waren. Samen met partner maar meer een tent om met vrienden te zitten voordat je gaat stappen of juist met je gezin om 17 uur ;) Super relaxed! Heerlijke malse kip gegeten met lekkere friet en top mayo! Het enige minpuntje was dat we volledig doorrookt waren en iedereen daarna nog 3 uur kon meegenieten van onze doorrookte kleding & haren.....
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Prima kip met patat en salade prijs-kwaliteitverhouding prima. Acqoestiek slecht: een paar eierdozen aan de muur! Bediening ok laten hier en daar wat steekjes vallen maar zijn vriendelijk!
Luuk O.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
als je rustig wilt eten moet je niet te vroeg gaan, in het weekend zijn er aan het begin van de avond veel ouders met jonge kinderen. Dus beter is vanaf een uurtje of 20. Maar de tent staat blauw van de rook en stinkt je kleding een uur in de wind. Beter is om te gaan als het overdags open is als de Egg-store. Dat is leuker, frisser, lekkerderderder EN.....rustiger ;)
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Prima. Eten goed, hip sfeertje en vlotte bediening. Enkel mag de muziek (overigens prima gevarieerde playlist) mag een tandje zachter. Is wel fijn om elkaar een beetje te verstaan. Maar al met al een aanrader als opstap voor een gezellig avondje uit.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Weer heerlijk gegeten!
Robbert K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk kippetje gegeten, bankjes zitten niet echt lekker. Maar zeker een aanrader.
Cooperistic .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Super genoten bij Roast Chicken Bar Haarlem; leuk locatie, gezellige sfeer en heerlijk eten! Met name de kip van de houtskoolgrill en de friet met huisgemaakt mayo. Echt een aanrader
Nel D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Weer lekker gegeten. Enige minpunt; dat de muziek veels te hard staat!
En de inrichting dat is een kwestie van smaak.....
De tafel van Petra H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Echt een keiharde aanrader. Erg lekker en erg vriendelijk personeel. Ik kom hier zeker terug!!
Ad M.
Top tent, om weer eens even lekker ouderwets te schransten!

Eenvoudige kaart, maar alles perfect bereid en mooi op smaak.

Heerlijk met de hele familie met de handen eten.