Roast Chicken Bar Haarlem

Turfmarkt 26 2011 CB Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Roast Chicken Bar Haarlem

Kip met een geheime marinade; dat zijn betoverende woorden. Bij de Roast Chicken Bar in hebben ze dat goed begrepen. Hun kippetjes van de houtskoolgrill zijn onversmadelijk en gepaard met friet, sla en bier of zelfgemaakte limo, vormen ze een onverslaanbaar team. Het interieur is helemaal hip en nodigt uit tot lekker tafelen.

Meer informatie over restaurant Roast Chicken Bar Haarlem

Dagelijks 12.00 - 23.00 uur

Hans J.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Prima kip met patat en salade prijs-kwaliteitverhouding prima. Acqoestiek slecht: een paar eierdozen aan de muur! Bediening ok laten hier en daar wat steekjes vallen maar zijn vriendelijk!
Luuk O.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
als je rustig wilt eten moet je niet te vroeg gaan, in het weekend zijn er aan het begin van de avond veel ouders met jonge kinderen. Dus beter is vanaf een uurtje of 20. Maar de tent staat blauw van de rook en stinkt je kleding een uur in de wind. Beter is om te gaan als het overdags open is als de Egg-store. Dat is leuker, frisser, lekkerderderder EN.....rustiger ;)
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Prima. Eten goed, hip sfeertje en vlotte bediening. Enkel mag de muziek (overigens prima gevarieerde playlist) mag een tandje zachter. Is wel fijn om elkaar een beetje te verstaan. Maar al met al een aanrader als opstap voor een gezellig avondje uit.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Weer heerlijk gegeten!
Robbert K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk kippetje gegeten, bankjes zitten niet echt lekker. Maar zeker een aanrader.
Cooperistic .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Super genoten bij Roast Chicken Bar Haarlem; leuk locatie, gezellige sfeer en heerlijk eten! Met name de kip van de houtskoolgrill en de friet met huisgemaakt mayo. Echt een aanrader
Nel D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Weer lekker gegeten. Enige minpunt; dat de muziek veels te hard staat!
En de inrichting dat is een kwestie van smaak.....
De tafel van Petra H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Echt een keiharde aanrader. Erg lekker en erg vriendelijk personeel. Ik kom hier zeker terug!!
Ad M.
Top tent, om weer eens even lekker ouderwets te schransten!

Eenvoudige kaart, maar alles perfect bereid en mooi op smaak.

Heerlijk met de hele familie met de handen eten.
sprink .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk avondje met family & friends. Goede prijs kwaliteit verhouding, je moet wel van kip houden! De homemade toetjes zijn een aanrader. Zeker een keertje gaan.
M. P.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten op een dinsdag avond! Het eten was veel voor wat je betaalde en erg lekker. Ook de wijn was erg goed. Zeker een aanrader!
Romy D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Ik zou het zeker aanraden bij vrienden, ik vond het eten erg lekker.
Ik had het nog beter gevonden als er iets meer keus was in de gerechten.
De entree mag wat meer uitnodigender.
Personeel was goed.
Gastvrijheid vind ik erg belangrijk vooral bij binnenkomst en bij afscheid.
Dit deden ze wel goed, maar kan altijd beter.
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Wij aten halve kippen: superlekker. Mals, sappig en heerlijk gekruid. Maar €10,00 voor een halve kip vonden wij wel veel geld. En ook kindermenu voor €10,00 waarvan de helft niet opging vinden wij duur. De plaatjes, mayonaise, appelcompôte en pint of prawns: superlekker! Een kinderhoek met speelgoed is voor zo een laagdrempelig restaurant geen slecht idee. De muziek stond wel idioot hard. Omdat het zo lekker was laten we onze volgende bestelling bezorgen.
Tori G.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Gezellige sfeer en heerlijk gegeten!. Niet een plek waar ik maandelijks naar toe zal gaan, maar zeker de moeite waard om nog een keer te komen eten!. Prijs-kwaliteitsverhouding was prima!, Je kreeg zeker waar voor het geld.
ChungyBoy L.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten met me vriend. De kip was echt super lekker. Mooie tent. Zeker een aanrader voor mensen die lekker een kip wil eten
Silvia .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Fijne no nonsense plek met heerlijke kip. Hoe kan het ook anders? Ook de bijgerechtjes zijn prima. Leuke tent om met je kinderen heen te gaan.
Reinout T.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijke lokatie! Niet stijf, maar gewoon relaxed. Of je nu met een groep vrienden bent of met familie met kinderen....komt helemaal goed. Eten is gewoon goed. Goede bediening! En ja, het concept is gewoon een must om eens zelf te zien en mee te maken.
Culifreak23 .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Lekker gegeten, leuk sfeer en een leuk concept. De kip is verrukkelijk en de bijgerechten ook. Mis alleen echte voorgerechten. Wel bites maar geen echte voorgerechten. Dus stond een klein uur later weer buiten.
fever .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Super lekker gegeten in het zonnetje. Je kan hier lekker aanschuiven met kinderen en genieten van een kippetje, lekkere dikke frieten en een glaasje wijn. Helemaal top!
Rik80 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Heerlijk gegeten in deze omgebouwde garage, eenvoudig en ontspannen met leuke prijzen. De dames in de bediening zijn weliswaar vriendelijk maar niet echt doortastend en hebben volgens mij nog niet zoveel horeca ervaring maar ga zeker nog eens terug.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Leuke tent! Ik was al in een goede bui bij binnenkomst door de nodige witbiertjes op het terras. En mijn stemming werd nog beter bij het proeven van de chicken wings, die overigens niet hot waren maar eerder zoet (maar wel érg lekker). Andere voorgerecht (soort miniburgertje) was best oké, maar qua smaak niet heel uitdagend.
Na het voorgerecht hebben we met z'n tweeën een halve kip gedeeld met een portie friet en coleslaw, wat bij elkaar een prima maaltijd maakte.
De kip was mals met een lekker velletje, de frieten top. Alleen de coleslaw vond ik niet voor herhaling vatbaar; doe mij maar de traditionele Amerikaanse variant.
Aardige jonge meiden in de bediening, prima sfeer. We komen zeker een keer terug.