Roast Chicken Bar Haarlem

Turfmarkt 26 2011 CB Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Roast Chicken Bar Haarlem

Kip met een geheime marinade; dat zijn betoverende woorden. Bij de Roast Chicken Bar in hebben ze dat goed begrepen. Hun kippetjes van de houtskoolgrill zijn onversmadelijk en gepaard met friet, sla en bier of zelfgemaakte limo, vormen ze een onverslaanbaar team. Het interieur is helemaal hip en nodigt uit tot lekker tafelen.

Meer informatie over restaurant Roast Chicken Bar Haarlem

• : Parkeergarage De Kamp

Dagelijks 17.00 - 00.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Roast Chicken Bar Haarlem

Ikbengast .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Het eten is goed en de bediening is prima. Als het vol is dan is het best levendig. De tafels voor twee personen vind ik wel wat klein.
Pim B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Een heerlijk kippetje, goede prijs, snelle service! Inrichting is 'hip', van nu, maar wat mij betreft bankje eruit en tafels iets breder zodat je ook wat comfortabeler eet...
Renate D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Het eten was erg lekker, dat is het belangrijkste. We kregen het eten snel en waren dan ook snel weer weg. Er waren ook veel kinderen, en ik snap dat wel. (Wij zullen hier met onze 5 jarige zoon ook zeker nog naar toe gaan). Het doet een beetje schoolkantinerig aan. Prima als je zoals wij nog iets erna gingen doen. Maar voor gezellig uit eten en nafalenen kies ik voor een andere ambiance.
Reinier B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Goed gegeten en fijne ambiance;-)
Jose T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Roast Chicken is al enige tijd een favoriet! Leuke zaak, lekker eten, goede kwaliteit prijs verhouding, leuke mensen in de bediening en goede muziek. Ik heb Roast al meerdere keren aangeraden aan bekenden.
sitnie W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Keep up the good work.
Zolang het eten consistent goed blijft, kom ik nog vaker eten.
Alles op de kaart past perfect bij elkaar.
Mn vrienden waren omver geblazen.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Leuke tent, prima bediening, prima eten, weer eens wat anders. een aanrader"............................"........................................................................
Alex M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Een week van te voren gereserveerd, maar toch bij de deur neergezet. Voor de tweede keer. Ook wordt het eten elke keer dat ik er kom wat minder. Diverse bieren waren op.
Tomjustus .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Via Deliveroo besteld bij de chickenbar. Na 40 minuten wachten bleek bij het uitpakken van de tas de helft van de bestelling niet geleverd te zijn. Gebeld met dit verhaal naar de chickenbar. Meneer aan de telefoon had er weinig zin in vanavond want we moesten deliveroo maar even bellen. Toen ik om het nummer vroeg zei hij dat we dat maar even zelf moesten opzoeken. Eten zelf was ook niet geweldig.
Janine W.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Heerlijk gegeten, goede service!
theo V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
leuke avond gehad met op zondag "life" muziek. Nadat wij besteld hadden kwam het eten snel op tafel.
Ideaal voor de snelle mensen die nog een hele avond tegemoet hebben.
Augje J.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Het is en wordt mn vaste eet tentje.....waar ik altijd familie/vrienden en kennissen laat kennis maken met mn favoriete eet tent.....ik raadt het meestal ook aan....
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Het eten was echt heerlijk. Een van de vrienden had een gluten allergie en ook daar hadden ze heel goed rekening mee gehouden. Echt een top zaak. Zeker een aanrader
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Perfecte kippetjes!
Germaine V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Het was leuk, lekker en relaxt! De formule klopt! (De rekening achteraf gezien niet helemaal, want een drankje dat we niet hadden besteld en beleefd hadden teruggestuurd naar de bar, is uiteindelijk wel een rekening gebracht, maar ach ..... we kregen een halve kip cadeau! :-))
Angelique P.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Het reserveren en wensen zijn super goed uitgevoerd. Netjes hoor! Dank. De kwaliteit van de droge rose en wat overgare kip jammer, maar wel oke. De patat en de mayo ....subliem. De gasten vonden het allemaal heerlijk. De spareribs zijn ook goed in de smaak gevallen. We misten wat natte doekjes voor de spareribs en kipbotten. Maar zeker komen we terug. Zeer vriendelijke bediening, sfeer prima, en eten kwaliteit. Over het algemeen een 9+. Dank je wel.
Julie B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten, fijne sfeer en top GT's. Moesten even wachten om het eten te bestellen maar gelukkig konden we de bediening makkelijk wenken
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Leuke tent, erg lekkere kip. Goede prijs
Pauline S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Had wel meer op de kaart verwacht. Sfeer is goed. Prijs kwaliteits verhouding is fantastisch!
George V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Perfect in al z'n simpelheid. Laagdrempelig en toch met oog voor detail. Leuke meiden in de bediening. Eten kwam lekker snel op tafel. Daarna nog een heerlijke brownie gegeten. Aanrader!!