Roast Chicken Bar Haarlem

Turfmarkt 26 2011 CB Haarlem Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Roast Chicken Bar Haarlem

Kip met een geheime marinade; dat zijn betoverende woorden. Bij de Roast Chicken Bar in hebben ze dat goed begrepen. Hun kippetjes van de houtskoolgrill zijn onversmadelijk en gepaard met friet, sla en bier of zelfgemaakte limo, vormen ze een onverslaanbaar team. Het interieur is helemaal hip en nodigt uit tot lekker tafelen.

Meer informatie over restaurant Roast Chicken Bar Haarlem

Dagelijks 16.00 - 00.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Roast Chicken Bar Haarlem

Angelique P.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Het reserveren en wensen zijn super goed uitgevoerd. Netjes hoor! Dank. De kwaliteit van de droge rose en wat overgare kip jammer, maar wel oke. De patat en de mayo ....subliem. De gasten vonden het allemaal heerlijk. De spareribs zijn ook goed in de smaak gevallen. We misten wat natte doekjes voor de spareribs en kipbotten. Maar zeker komen we terug. Zeer vriendelijke bediening, sfeer prima, en eten kwaliteit. Over het algemeen een 9+. Dank je wel.
Julie B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten, fijne sfeer en top GT's. Moesten even wachten om het eten te bestellen maar gelukkig konden we de bediening makkelijk wenken
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Leuke tent, erg lekkere kip. Goede prijs
Pauline S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Had wel meer op de kaart verwacht. Sfeer is goed. Prijs kwaliteits verhouding is fantastisch!
George V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Perfect in al z'n simpelheid. Laagdrempelig en toch met oog voor detail. Leuke meiden in de bediening. Eten kwam lekker snel op tafel. Daarna nog een heerlijke brownie gegeten. Aanrader!!
Jurjen V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Zeer lawaaiig. Een gesprek voeren met de persoon tegenover je is onmogelijk. Zaak was zelfs niet vol. Bediening was moeilijk te pakken te krijgen. Bestelling duurde erg lang. Eten is wel lekker, maar niet overdreven bijzonder.
Gerard R.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Niet heel bijzonder
Dakota K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Erg lekkere kip! Echter, de akoestiek is verschrikkelijk. Wij konden elkaar amper verstaan. Het hielp ook niet mee dat er een halve studentenvereniging aanwezig was.
Rik80 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
leuke plek om lekkere kip te eten, vlees valt zo van het bot en de appelcompote is ook erg lekker. Ongedwongen sfeer, voldoende bediening en vlotte service
Evelien P.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Op basis van alle positieve reacties is mijn verwachting niet uitgekomen. Aardig personeel maar het eten zelf viel me tegen. Standaard kip, niets bijzonders en erg prijzig voor wat je krijgt.
Patrick S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Slim doordacht marketingrestaurant. Hadden gereserveerd maar dat slaat nergens op. Geen enkele tafel met een bordje gereserveerd. Zoek zelf maar een plekje aan een erg klein tafeltje voor drie personen. Gesprek voeren vrijwel onmogelijk. Zeer rumoerig. Leuk voor een keertje, prima kippetje, geen tweede keer en alleen aan te bevelen voor een keertje een snelle hap.
John D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Voorgerecht kleine hamburger was erg lekker. Halve kip was supergaar en erg lekker. Bediening was vriendelijk en snel. Top. Aanrader.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Bijzonder smaakvolle kip. Goed gemarineerd. Smaak zat niet alleen de buitenkant maar was ook tot op het bot in het het kippenvlees getrokken dat lekker mals was gebleven. Friet en cowlsla waren ook smaakvol de maiskolf had wat hoger op smaak gemogen met wat meer boter.
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijke kip! Sappig, zacht, goed gegaard. En daar kom je voor. Patatjes en coleslaw prima, maar niks bijzonders. Vonden de drankjes wel iets aan de prijs. Grootste min: goed/beter/best in wijnen, laat dat oordeel aan de klant. Zeg iets over regio en druif, dan komen we er wel uit.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Leuke industriële sfeer. Helemaal van deze tijd. Heerlijke gerechten. Zeker voor herhaling vatbaar. Gezellig. Kinderen hebben alle ruimte!
Caroline M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Precies zoals verwacht eigenlijk. Een goed stuk kip half of heel en al het andere is min of meer bijzaak... Je eten wordt geserveerd in een emaille bakje en je zit aan een biertafel. Verwacht geen lange zit, dat houd je niet vol op die stoelen. Prima bediening.
Reserveren via Iens was niet gelukt helaas; waar het aan lag geen idee, ondanks bevestiging van Iens stond ik niet in systeem.
Sidedishes goed, behalve coleslaw deze leek op bietensalade en niet smakelijk. Voor een goede kip, moet je hier zijn.
Marijn S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Leuke plek om gezellig snel lekker te eten. Toffe inrichting en vriendelijke medewerkers. Eten was ook prima, ik had een halve kip met koolsla, appelcompote en friet, alles was lekker! Enige minpunt was de super slechte akoestiek waardoor het erg lawaaiig was.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Lekkere kip bij ons op tafel. Maar de side dishes waren helaas wat simpel en vooral de koolsalade was veel te zoet. Daardoor is het eten heel kindvriendelijk, maar ik had wat meer pit gewild. Verder is het vooral fijn om lekker buiten te zitten hier.
Ernst K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Na twee prettige bezoeken, was ons bezoek deze derde keer teleurstellend. Niet qua eten, want de gerechten blijven om je vingers bij af te likken tegen een scherpe prijs! Echter was dit qua service. Je gaat naar de Roast Chicken Bar voor een kippetje van het spit... alleen was die op. Jammer. Wij wat alternatieven besteld, waarbij bij het neerzetten van de bestelling aangegeven werd dat er toch nog 3 halve kippen van het spit waren. Dubbele teleurstelling, want we hadden inmiddels genoeg alternatief op tafel. Tenslotte wilden we afsluiten met een kop koffie, echter was de mededeling: "sorry, ik heb net het koffie zet apparaat uitgezet en opgeruimd...". Teleurstelling 3. Teveel teleurstellingen op 1 avond, zonde! Zeker aangezien ik altijd fan ben geweest van de Roast Chicken Bar.
MeerR .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Overheerlijke kip! En de bijgerechten waren ook lekker. Opvallend was wel dat de nagerechten een stuk kleiner waren dan de vorige keer dat we er gegeten hadden..