Roast Chicken Bar Delft

Voldersgracht 12 2611 ET Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Roast Chicken Bar Delft

Kip met een geheime marinade; dat zijn betoverende woorden. Bij de Roast Chicken Bar in Delft hebben ze dat goed begrepen. Hun kippetjes van de houtskoolgrill zijn onversmadelijk en gepaard met friet, sla en bier of zelfgemaakte limo, vormen ze een onverslaanbaar team. Het interieur is helemaal hip en nodigt uit tot lekker tafelen.

Meer informatie over restaurant Roast Chicken Bar Delft

Dagelijks 17.00 - 00.30 uur

• MasterCard , Pin , Visa
  • Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Roast Chicken Bar Delft

Victor-Luc S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Roast Chicken, what You see is what You get. Industriële warme en rustieke inrichting.
Eten? “Hoe maak je zon kippie?! Dat wil ik ook!” De hele kip hebben we met zijn twee gegeten. Sappig, zeer smaakvol, niks droog, gesmuld!
De coleslaw was voortreffelijk. Bij de kip paste de eigen huisgemaakte sauzen perfect! Deed me aan iets Amerikaans denken.
Achteraf het dessert, kortom gewoon betaalbaar toetje, een warme brownie en cheesecake.
Met z’n twee van stokbroodje, hele kip met drie bijgerechten en twee dessert zo’n 56 euro kwijt.
Bediening zeer vriendelijk en behulpzaam.
Boy V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Eten was heel erg lekker, wachttijd was redelijk maar veel beter dan andere tentjes (waarschijnlijk omdat het heel rustig was). Vriendelijk en behulpzaam personeel, bereid kort uit te leggen wat op het menu staan.
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Leuk concept met een razende doorlooptijd. Tof personeel. De akoestiek is niet best dus voor een romantisch diner zou ik hier niet reserveren. Maar als je van levendig houdt kan ik je dit zeer aanraden. Ook als je niet van keuzes houdt.
Matthijs T.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Hip ingericht, met zicht op de keuken. Lekkere kip maar verder relatief weinig keuze voor het hoofdgerecht. De kosten zijn niet mals maar de kip zeker wel
M.L. V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Vriendelijk personeel, helaas viel de kip toch wat tegen, was ook helemaal niet warm en de keuze in bijgerechten zeer beperkt. Als nagerecht de brownie met ijs, dit bleek een keihard stukje te zijn met een bolletje ijs erop.
jochem82 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Heerlijk gegeten en erg leuk geholpen. Aanrader is de kip ;). Kaart is klein maar logischerwijs kies je hier de roast chicken!
Personeel is bekwaam en vlot.
Lian G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Gezellig ingericht, goede bediening en smaakvol eten.
Caroline W.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Bijzonder aardig en beleefd personeel, inrichting/sfeer van de zaak is origineel en passend bij het concept, prijs/kwaliteit verhouding goed, smaak van de kip was perfect.
Angelique T.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Lekker eten! Simpel maar goed. Leuke industriele sfeer.
Lisette L.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Super! ????
Geweldig interieur, restaurant uitgekozen door mn dochter van 13 dus het moest hip zijn...En heerlijk gegeten, kip, salades, desserts...heel gezellig met gezin met 3 kinderen.
Aanrader!

• Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Lekker eten,leuke bediening.
R K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
vriendelijke bediening serveerster met goed advies over de menukaart.
Marina D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken. De IPA's waren top. Ga zeker nog eens terug.
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten, onder genat van een zuid amerikaand bandje!
Frank R.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Op IENS scoorde dit restaurant vrij hoog. Vanavond hebben we het eens uitgeprobeerd. Buiten op een leuk bankje gezeten. De muziek was erg goed maar als we binnen zouden hebben gezeten zou die voor ons te hard zijn geweest om elkaar te kunnen verstaan. Natuurlijk de chicken (1/2) besteld met daarbij fries en corn (17 euro exclusief drank per persoon). Helaas bleek de kip vrij droog. Niet wat je bij een restaurant gespecialiseerd in kip zou verwachten. De friet vond ik vet en zout. Volgens de vriendelijke en na onze kritiek aangedane ober was de kip misschien droog omdat ze misschien aan de buitenkant van de bak had gelegen en niet goed ondergedompeld was in de marinade. Hij zou erop toe zien dat dit nog beter gecontroleerd zou worden. De friet bleek een noodgreep te zijn omdat de reguliere friet niet beschikbaar was. Als compensatie kregen we korting op de rekening. Als laatste advies raadde de ober aan de volgende keer een hele kip te nemen zodat het sap behouden zou blijven (dit vonden we erg grappig).
Rob E.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Prima gegeten, vriendelijk personeel. Leuke tent om met vrienden een biertje te doen en kip te eten. Er had van mij wel iets meer keuze op de kaart gemogen voor t hoofdgerecht: nu keuze uit een hele of halve kip of een salade. Een goede burger en een ander soort gekruid/gemarineerd kippetje zou een mooie aanvulling zijn. Dan zou ik er zeker vaker komen
Renate B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Leuke hippe en trendy tent, Industrieel ingericht, veel hoge tafels en barstoelen met grof motief, niet echt prettig om op te zitten. Muziek stond naar mijn idee wel te hard, je moet je best doen om met je tafelgenoten te communiceren. Vriendelijk personeel, hulpvaardig en duidelijk. Snelle bediening. Kaart is prima, voor ieder wat wils, uiteraard wel als je van kip houdt. Prijs/kwaliteit is voldoende.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Lekker eten, goede service. Aankleding wel een beetje karig.
Carmen H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Vanavond voor de tweede keer geweest en weer heerlijk gegeten!
Leuke zaak.
Sfeervol ingericht!
Goeie service!

1 minpuntje, muziek mag van mij een stuk zachter, we moeten wel erg hard praten om elkaar te verstaan!