Roast Chicken Bar Delft

Voldersgracht 12 2611 ET Delft Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Roast Chicken Bar Delft

Kip met een geheime marinade; dat zijn betoverende woorden. Bij de Roast Chicken Bar in Delft hebben ze dat goed begrepen. Hun kippetjes van de houtskoolgrill zijn onversmadelijk en gepaard met friet, sla en bier of zelfgemaakte limo, vormen ze een onverslaanbaar team. Het interieur is helemaal hip en nodigt uit tot lekker tafelen.

Meer informatie over restaurant Roast Chicken Bar Delft

Lian G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Caroline W.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Bijzonder aardig en beleefd personeel, inrichting/sfeer van de zaak is origineel en passend bij het concept, prijs/kwaliteit verhouding goed, smaak van de kip was perfect.
Lisette L.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Super! ????
Geweldig interieur, restaurant uitgekozen door mn dochter van 13 dus het moest hip zijn...En heerlijk gegeten, kip, salades, desserts...heel gezellig met gezin met 3 kinderen.
Aanrader!

• Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Lekker eten,leuke bediening.
R K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
vriendelijke bediening serveerster met goed advies over de menukaart.
Marina D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken. De IPA's waren top. Ga zeker nog eens terug.
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten, onder genat van een zuid amerikaand bandje!
Frank R.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Op IENS scoorde dit restaurant vrij hoog. Vanavond hebben we het eens uitgeprobeerd. Buiten op een leuk bankje gezeten. De muziek was erg goed maar als we binnen zouden hebben gezeten zou die voor ons te hard zijn geweest om elkaar te kunnen verstaan. Natuurlijk de chicken (1/2) besteld met daarbij fries en corn (17 euro exclusief drank per persoon). Helaas bleek de kip vrij droog. Niet wat je bij een restaurant gespecialiseerd in kip zou verwachten. De friet vond ik vet en zout. Volgens de vriendelijke en na onze kritiek aangedane ober was de kip misschien droog omdat ze misschien aan de buitenkant van de bak had gelegen en niet goed ondergedompeld was in de marinade. Hij zou erop toe zien dat dit nog beter gecontroleerd zou worden. De friet bleek een noodgreep te zijn omdat de reguliere friet niet beschikbaar was. Als compensatie kregen we korting op de rekening. Als laatste advies raadde de ober aan de volgende keer een hele kip te nemen zodat het sap behouden zou blijven (dit vonden we erg grappig).
Rob E.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Prima gegeten, vriendelijk personeel. Leuke tent om met vrienden een biertje te doen en kip te eten. Er had van mij wel iets meer keuze op de kaart gemogen voor t hoofdgerecht: nu keuze uit een hele of halve kip of een salade. Een goede burger en een ander soort gekruid/gemarineerd kippetje zou een mooie aanvulling zijn. Dan zou ik er zeker vaker komen
Renate B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Leuke hippe en trendy tent, Industrieel ingericht, veel hoge tafels en barstoelen met grof motief, niet echt prettig om op te zitten. Muziek stond naar mijn idee wel te hard, je moet je best doen om met je tafelgenoten te communiceren. Vriendelijk personeel, hulpvaardig en duidelijk. Snelle bediening. Kaart is prima, voor ieder wat wils, uiteraard wel als je van kip houdt. Prijs/kwaliteit is voldoende.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Lekker eten, goede service. Aankleding wel een beetje karig.
Carmen H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Vanavond voor de tweede keer geweest en weer heerlijk gegeten!
Leuke zaak.
Sfeervol ingericht!
Goeie service!

1 minpuntje, muziek mag van mij een stuk zachter, we moeten wel erg hard praten om elkaar te verstaan!
Marc E.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het eten was uitstekend! Alles was vers, vooral het heerlijke warme broodjes en de coleslaw . Bijzondere drankjes zoals ginger beer. Prettige bediening, zou vaker langs mogen komen om te vragen of meer drankjes gewenst zijn. Het interieur is industrieel, ik weet niet of daarbij hoort dat de vloer vol kringen zit.
Robbert D.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Leuk restaurant met prima eten! Prijzen zijn schappelijk, de hoeveelheid eten die je ervoor krijgt is prima. Goede sfeer en je kan goed een conversatie houden, de muziek staat niet te hard.
Marja K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijke gegrilde kip met smaakvolle bijgerechten. Erg mooie inrichting en gezellige bediening voor weinig kun je hier erg lekker eten.
Ischa T.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Eenvoudig maar zeer goed eten. De keuze die aangeboden wordt uitstekend bereiden en uitserveren.

Zeker een aanrader op naar toe te gaan.
jan E.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
prima voor snelle hap.
biancaangel .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Het heeft allemaal erg goed gesmaakt. We hebben voor de cheesecake gekozen die is erg lekker. De kip smaakt ook erg goed. Personeel ook tevreden over. Is een aanrader om een keer te gaan eten. Kom zeker nog een keer terug.
Alexander S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017