ROADHOUSE Arnhem - Ede

9,1

Jouw recensie over het restaurant ROADHOUSE Arnhem - Ede

Danny130 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Gister een gezellige avond gehad in Roadhouse Arnhem. Mooie tent, goede en vriendelijke bediening en prima eten. Erg fijn hoe er is ingespeeld op Gluten vrij behoefte van onze dochter, super, alles was mogelijk. Prijs - kwaliteit verhouding ook prima.
Kids zone in de kelder is top, kinderen hebben zich prima vermaakt en bood ruimte om gezellig met mn partner te eten en kletsen. Wij komen zeker terug....
Sander R.
Goede kwaliteit, niet goedkoop
V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Leuk restaurant, gezellig/ vriendelijk personeel.
Geweldig die speelkelder met bioscoop en klimtoestel, de kids van 3 en 7 jaar hebben heerlijk gespeeld (en tussen door wat gegeten) en wij hebben zeker heerlijk gegeten.
Gaan er zeker vaker heen, absoluut een aanrader!
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Beetje prijzig maar wel erg lekker. Enige wat ik iets minder vond was de koolsalade bij hoofdgerecht. Die kan smeuïger. Verder alles erg lekker en dier vriendelijke bediening.
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Geweldige speelkelder voor kids en super vriendelijke medewerkers. Het eten is prima, maar wel wat aan de prijs. Je zit er leuk en het Amerikaanse concept is consequent doorgevoerd.
V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Gezellig geluncht met twee gezinnen.Zeer attente service, niets is teveel gevraagd. Bijzonder klantvriendelijk. Ideale ruimte beneden voor de kinderen.
Maurice D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Eerste x dat we er gingen eten was het eten goed vond het wel wat aan de prijzige kant tweede x was het eten minder friet smaakte naar vis en de vis was ook niet lekker. personeel heeft het wel.goed en vriendelijk opgelost door de vis niet te rekenen
David F.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Heerlijke setting, lekker gegeten en gezellig bij kunnen praten! Zeker omdat de kinderen niet weg te krijgen waren uit de waanzinnige speelgelegenheid in de kelder etage. Kortom super leuk!
R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Erg leuke en gezellige aankleding. Bediening was vriendelijk en toch professioneel. Burger smaakte uitstekend, spareribs waren iets aan de droge kant. Porties erg groot. Amerikaanse politieauto voor het restaurant was gaaf, de reflectie van de zwaailichten op het nat geregende raam iets minder. Al met al zeer positief verrast door dit restaurant, kom zeker terug!
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Prijs kwaliteit verhouding iets aan de hoge kant, verder mooi restaurant leuke inrichting. Komen graag nog keer terug. Gr P
B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Tweede bezoek aan deze gelegenheid. Wij allen (ouders + kinderen) vinden het een prettig restaurant, met leuke games voor de kinderen en prima eten!
K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Het was Prima met een grote P. Ik vindt het alleen jammer dat wij zo de spoelkeuken in konden kijken vanaf onze plek. Draagt niet bij tot een nog plezieriger verblijf.
Eduardo A.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Super leuk en gezellig plek...............................................................Alles was naar wens...........
Avalon P.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Het eten was heerlijk! Helaas vergat de bediening ons regelmatig doordat we achter in de hoek zaten. Leuke sfeer, aanrader!
T D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Fantastisch voor kleine kinderen!
De bediening was aardig maar soms nog wat zoekende(niet storend verder). Deden zeker hun best! We waren met een hele grote groep en kregen snel, tegelijk en voldoende eten! Zeker voor herhaling vatbaar!
Dida D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Super locatie, met name voor de kinderen. Wij waren met 4 kinderen tussen de 3 en 10 jaar en ze vonden het alle 4 fantastisch. Bij aankomst krijgen ze een buzzer om de arm die aangeeft als het eten er aan komt en kunnen ze kiezen uit extra’s. Eten goede kwaliteit en leuke inrichting. Kortom aanrader.
Van Beers J.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2019
Heerlijk gegeten op 1e Kerstdag, medewerkers waren erg zorgzaam en attent. Uitgebreide keuze van de menukaart en alles met zorg bereid.
HG J.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
De avond was zeer geslaagd .
Renate B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Heerlijk gegeten met vrienden!
Vlotte bediening en mooie uitstraling
Eten was super. veel keus voor ieder wat wils ook fijn dat je friet en salade gewoon kunt bij betellen. voor de kinderen een mooie speel kelder en als het eten op tafel wordt geseveerd worden de kinderen op gepiept met een band om een arm ideaal.
Wij komen zeker nog een keer terug
Renate B.
Super avond gehad!
Heerlijk gegeten met vrienden
Vlotte bediening kwamen snel een drankje opnemen en binnen een paar minuten stond het al op tafel.
Zij vroeg meteen of wij een broodje
vooraf wilde voor het wachten.
De gerechten werden geseveerd met een etagère daar werd meteen bij verteld als het niet voldoende was dat je gewoon mocht bij betellen. Wij hebben heerlijk gegeten en komen nog zeker een keer terug.