ROADHOUSE Arnhem - Ede

9,1

Jouw recensie over het restaurant ROADHOUSE Arnhem - Ede

H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2019
Wij als volwassene vonden de honey sparribs erg lekker, maar voor onze dochter was het vlees niet mals genoeg. Het brood vooraf was ook niet geschikt voor kinderen met al die pitjes erin, maar we kregen goede vervangers, getoast brood.
De toetjes waren super lekker!!
En de kinderen vonden de speelkelder super gaaf, met een echte bioscoopzaal en een glijbaan naar beneden toe.
B.
V.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
Heel mooi restaurant, maar als je mij vraagt is deze waardering van hun wel zwaar overrated. Je kan lekker eten , duurt wel lang in de drukte, bediening heeft geen idee wat ze doen, rennen als kippen door elkaar heen, cappucino aan einde liet half uur op zich wachten, bestek was fout neergelegd. Restaurant krijgt een 6 van mij , en die is te danken aan hoe mooi het restaurant is.
Jana B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
De sfeer was niet te beschrijven fijn. De service en het eten waren top! En vooral dat roosje gegeven door de eigenaar aan elke vrouw bij het afrekenen omdat het valentijnsdag was, was echt een heel mooi gebaar. Ik heb mijn favoriete plek gevonden hoor!
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
Goede en prettige ontvangst, vriendelijk personeel kunnen goed luisteren en geven daarna antwoord.uitstekende keuken en wat we hebben gekozen was nog eens toppie.
Pauline B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2019
Heerlijk gegeten in een mooie stoere ambiance. Heel ongedwongen sfeer. Attente bediening. En de speelkelder is niet alleen leuk voor de kinderen. Wij komen absoluut terug.
Ondanks dat een kindvriendelijk restaurant is hebben wij daar totaal geen overlast van ondervonden.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2019
Opnieuw hebben wij genoten van ons diner! Het eten is prima, vooral het vlees springt eruit in positieve zin.
Het is een gezellig (en druk) restaurant. Een aanrder!
Christi-Mari Z.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2019
Ziet er heel mooi uit. Echt gericht op gezinnen, je komt al leuk binnen met de schoolbus en politieauto voor de deur. Kinderen kunnen heerlijk spelen (wij hadden kinderen in de leeftijd 3 - 6 bij ons, maar ook voor oudere kinderen leuk). Eten was erg lekker, ruime keuze. Bediening erg vriendelijk. Wij komen zeker nog een keer terug.
B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2019
Mooi restaurant. Wel aan de dure kant. Geen prijzen op de bierkaart. Hamburger was top. Kip spies was erg klein.
En weinig frietjes bij het eten. 1 klein schaaltje voor personen.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2019
Kwaliteit was goed, alleen hoeveelheid viel erg tegen. Bijvoorbeeeld geen fatsoenlijke groenten bij gerechten. Wel lekker gezellig gezeten
Lot H.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2019
Heerlijke bavette en mixed grill gegeten, vriendelijk personeel. Leuk voor kinderen qua speelruimte beneden en een passende kaart voor de kleintjes.
D.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2019
Gezellig restaurant met aardige en vlotte bediening. Niet goedkoop, maar de prijs meer dan waard. Ook konden we rustig en lang natafelen zonder weggekeken te worden. Een echte aanrader!
R.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2019
" vlotte bediening , maar met genoeg ruimte tussen de gerechten, die ruim en groots zijn. Spare rib was zachte kant en daarom niet kluifbare variant, wel lekker. Worteltaart miste wat smaak. Inrichting is niet standaard en daarom leuk. Alleen t zwaailicht vd politie mag best wel een keer uit,, We hebben goed gegeten en genoten!!
D.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2019
Heerlijk gegeten en gelijk besproken om een feest hier te geven.
Tip, maak een fixed price inclusief supplementen, mensen houden niet van verrassingen ;-)
erik V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2019
Kwaliteit eten teleurstellend. Ik had wat smakelijkers verwacht. Tafels staan wat dicht bij elkaar, met name de 2 persoons tafels.
Gerrie V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2019
leuk en gezellig restaurant.
het eten is erg lekker .
we komen zeker nog een keer terug.
zeer geschikt voor families met kinderen.
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2019
Wij hebben ons goed vermaakt en heerlijk gegeten al waren er wel wat verbeter punten maar dat heb je bij een bedrijf wat nog niet zo lang open is en het team nog aan elkaar moet wennen. wij komen zeker nog een keer dineren
K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2019
Geluid van de muziek mag wel wat zachter als het wat rustiger in de zaak wordt: we waren redelijk laat (20.00 tot 21.00 uur) en de muziek overheerste te veel om elkaar goed te kunnen verstaan.
Attente medewerkers, klantgericht en vlotte bediening. eten was goed verzorgd en goed op smaak.
Theo R.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
Prima gegeten, fijne sfeer en goede bediening. Restaurant is mooi aangekleed, goed bereikbaar en heeft ruime parkeergelegenheid, aanrader.