Rivers Marnemoende

Noord IJsseldijk 107D 3402 PG IJsselstein Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 36.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Rivers Marnemoende

Midden in het prachtige IJsselsteinse polderlandschap, op nog geen 5 min rijden van de A12, ligt het sfeervolle restaurant Rivers Marnemoende. Terwijl u geniet van smaakvolle gerechten, heeft u door de unieke bouw van het restaurant, een schitterden uitzicht op het steeds veranderende landschap. Voor grotere groepen zowel zakelijk als privé, hebben wij vele mogelijkheden. En wilt u een unieke bruiloft aan het water? Ook dat kan, want we zijn een officieel erkende trouwlocatie.

u kunt helaas geen tafels op het terras reserveren alleen in het restaurant met overhangende terras

Wij heten u van harte welkom!

Meer informatie over restaurant Rivers Marnemoende

• : Eigen parkeer terrein met slagboom, gratis parkeren.

Dinsdag t/m Zondag 11:30 - 00.00
De keuken is tot 21.30 uur geopend

Jouw recensie over het restaurant Rivers Marnemoende

Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Wij waren hier met het AH verrassingsdiner. Het eten was prima. Ik heb begin werd het allemaal nogal snel opgediend. Wij hadden de broodjes nog niet op of daar stond het voorgerecht al. Het dessert duurde gelukkig wat langer, want we komen niet alleen om te eten maar ook om om gezellig bij te kletsen. We schrokken bij de rekening van de prijs van de drankjes, bijna 7 euro per glas wijn vind ik behoorlijk aan de hoge kant. Zonder korting zou ik het restaurant te duur vinden. Nu was de totaal rekening precies wat ik er zonder korting voor zou willen betalen. Het zou normaal gesproken dus echt te duur zijn.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
We hadden een vijf gangen menue met wijnarsement,maar de tussen tijd van de gangen duurde wel te lang.
N.lieben L.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Lekker gegeten, sfeervolle omgeving. Wat lastig te vinden vanaf de parkeerplaats.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Fantastisch geluncht, wat een fijne plek
Ericjook .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Gisterenavond bij Marnemoende gegeten. Zat stampvol, dus langere wachttijden. Sublieme smaken, perfecte bereiding. Patat was een aanfluiting (kleine stukjes, niet warm, te donker). Goed doen (zelf maken) of anders weglaten. Er zijn veel betere alternatieven en zulke mooie en verfijnde aardappelen. Portie hoofdgerecht prima. Die van het voorgerecht klein. Zeer vriendelijke bediening! Heerlijke wijnen.
We komen hier nog een keer terug, al was het maar om te zien of er iets met de kritieken gedaan is!
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Een aanrader. Heerlijk gegeten, gezellige omgeving. Bediening erg goed, kortom een geslaagde avond.
Emil V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
kwaliteit en opmaak eten was perfect, uitstekend wijn arrangement erbij. Bediening en service bij aanvang matig, lange wachttijd. Vanaf opdienen 1e gang ging het beter- Al met al prima restaurant
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
eten was erg goed, porties hadden wel wat groter gemogen.
Hella S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Mooi opgemaakte borden, heerlijk eten, prettige bediening, er werd binnen het ah menu rekening gehouden met onze wensen. Kortom een fijn avondje uit!
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Het standaard AH 3 gangen menu hier gegeten. was van kwaliteit prima en qua hoeveelheid voor ons ook goed (grote eters misschien een extra gang bestellen ......). Lekker gegeten en de bediening was vlot en professioneel.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Het verrassingsmenu was verrassend smaakvol!
Tom K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
In de AH actie wordt gesproken over een 3-gangen KEUZE-menu.
Wij werden echter verrast met een verrassingsmenu samengesteld door de chef.
Was anders dan we mochten verwachten.
Wellicht een aanleiding voor AH en voor het restaurant om afspraken te maken die niet verwarrend zijn!!!!
Silvia B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Geslaagde avond en heerlijk 4 gangen menu met ah actie. niets op aan te merken.
Géraldine S.
Super aardig personeel
Leuke/lekkere originele gerechten. Bijzondere smaak combinaties. Top
Mooi verrassingsmenu.
Volgende keer met daglicht daar heen om van het mooie water uitzicht te kunnen genieten.
Een absolute aanrader.
Caroline P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Tot onze verrassing was het AH arrangement een verrassingsmenu. Dit staat zo niet vermeld op de website. Maar goed, we konden aangeven wat we niet wilden. Kwaliteit van de gerechten was redelijk. De positieve uitschieter was een mooie moot snoekbaars. We moesten wel erg lang wachten voordat ons dessert werd geserveerd.
Het blijft een mooie locatie om te gaan eten, zelfs als het donker is.
Conclusie: stiekem hadden we er toch iets meer van verwacht.
C.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Te prijzig voor de te kleine porties. Vooral het kleine portie frietjes. De meerprijs die gevraagd wordt voor extra frietjes vind ik er echt over . Komen wij nog terug ? Ik denk het niet .
Kwaliteit is zeker oké van het eten .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Eten was goed en het was mogelijk om gang ter plekke wat aan te passen aan onze wensen.
Wel jammer is dat je voor een karafje water moet betalen en dat toen we ja zeiden tegen wat brood op tafel, we zonder overleg de duurste optie kregen.
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
We hebben uitstekend gegeten , de bediening was prima. Het is een gezellig restaurant en is zeker een aanrader.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Via Groupon van een 5-gangen diner mogen genieten. Het eten was erg lekker.
Minpunten:
drankjes vrij prijzig
een puntzakje patat voor 3,50
fles (kraan ?) water voor 3,95
Emma D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Enige punt van aandacht vonden wij dat er een bordje naar de ingang moet komen. Die is wat lastig te vinden. Ook boven aan de trap een lampje aan in het donker is fijn, nu 'gok' je de trede...
Verder top restaurant! Heerlijk gegeten en goede service!!