Rivers Marnemoende

Noord IJsseldijk 107D 3402 PG IJsselstein Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 36.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Rivers Marnemoende

Midden in het prachtige IJsselsteinse polderlandschap, op nog geen 5 min rijden van de A12, ligt het sfeervolle restaurant Rivers Marnemoende. Terwijl u geniet van smaakvolle gerechten, heeft u door de unieke bouw van het restaurant, een schitterden uitzicht op het steeds veranderende landschap. Voor grotere groepen zowel zakelijk als privé, hebben wij vele mogelijkheden. En wilt u een unieke bruiloft aan het water? Ook dat kan, want we zijn een officieel erkende trouwlocatie.

u kunt helaas geen tafels op het terras reserveren alleen in het restaurant met overhangende terras

Wij heten u van harte welkom!

Meer informatie over restaurant Rivers Marnemoende

• : Eigen parkeer terrein met slagboom, gratis parkeren.

Jouw recensie over het restaurant Rivers Marnemoende

C.A. D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Op 20/09/18 met 4 personen gedineerd in Rivers Marnemoende. Het eten was verrukkelijk, de bediening was vriendelijk en attent, de ambiance bijzonder, we hebben een fijne avond gehad.
Hennie C.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Heerlijk gegeten bij Marnemoende. De gerechten van het 3 gangen AH-menu waren allemaal mooi opgemaakt en erg lekker. Ondanks de drukte, met een paar grote tafels, was de bediening heel vriendelijk en attent.
Wij komen hier graag terug !
Kristel V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
In tegenstelling tot wat er bij de reservering vermeld stond - een keuzemenu- was het menu vooraf vastgesteld.
Echter, geen enkel probleem want we hebben heerlijk gegeten!
Borden mooi opgemaakt en goede porties.
We komen graag en regelmatig bij Marnemoende want het eten valt zelden tegen. De bediening daarentegen stelt toch vaker dan eens teleur. Lang wachten op je drankjes, om water vragen en dan ‘vergeten’, geknoei met drank op tafel. Het komt dan wat slordig over. Jammer.
Desalniettemin zeker een aanrader!
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Gewoon top ????
Siebe D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Super lekker gegeten van een mooi 3 gangen menu in een gezellige ambiance.
Jolanda W.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Wij hadden gekozen voor het menu van 39.50, 3 gangen. 1 van ons vroeg of hij ipv de vis of kalf van het hoofdgerecht een vlees gerecht kon kiezen. De medewerker gaf aan dat hij dit ging na vagen.
Hij kwam terug en gaf aan dat dit mogelijk was, fijn! maar dan moesten we wel 3,50 bij betalen. Want???
Het gerecht was even duur op de kaart. Hoe belachelijk is dit. Jammer dit was zeer teleurstellend en had niet mogen gebeuren.
Jammer want volgende keer kiezen wij liever voor een ander restaurant.
m r gr Jolanda Willemse
Irene H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer!
Martijn T.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Weer een leuke plek gevonden voor diner rond utrecht, zonder dat je problemen hebt met het parkeren in het centrum e.d. Goed gegeten, vriendelijk personeel. Jammer van de baby achter in het restaurant die 2,5 uur heeft zitten huilen. Vandaar "Rumoerig".
Verleun V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Voor een diner van 145 euro verwacht je meer en betere services dan wat wij hebben gehad. Het eten was op zich prima hoewel het vlees van het hoofdgerecht warmer had mogen zijn.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijke avond gehad met lekker eten en een fijn bediening .
Top avond.
Pauline M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Prima restaurant. Het verrassing menu is iedere keer weer een feestje.
Yvon D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Sfeervol restaurant vriendelijke bediening en prima luch gerecht visplankje heerlijk zeker voor herhaling vatbaar ook prijstechnisch prima
Dave H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Als je niet weet hoe je een coquilles bakt, kan je hem beter niet serveren. Doorbakken en droog. Om en om is voldoende voor dit schelpdier.

Porties zijn veel te klein, 5 zakken friet leeg gegeten met 6personen en nog waren we niet verzadigd. En als het nu nog lekkere huisgemaakten frieten waren. Maar je krijgd gewoon een diepvries product.

Service laat te wensen over, we moesten steeds zelf om alles vragen. En voor deze prijs verwacht ik meer.

Simpele hap voor te veel geld.
Dave H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018

Simpele hap voor te veel geld.
Olga M.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Heerlijk eten, smaakvol geserveerd, bijzonder vriendelijk personeel dat niet steeds aan je tafel komt om te vragen of alles naar wens is, of je nog meer drinken wilt, en die ons als laatste gasten niet wegkeek. Het restaurant ligt op een mooie plek, je kunt elkaar goed verstaan, geen hinderlijke muziek, prettige sfeer. Aanrader!
Edgar V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Heerlijk genoten van een 4-gangen menu, met voldoende variatie vis / vlees. Prima bijpassende wijnen. Dessert iets aan de zoete kant. Fantastische locatie aan het water, met meer dan voldoende parkeergelegenheid.Echte aanrader in IJsselstein!!
Kathy R.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Weer heerlijk gegeten bereid met verse producten. We waren met z’n vieren, 2 van ons hebben voornamelijk vis gegeten, waaronder kreeft, lekker sappig. Iemand anders had vlees, goed gebakken, van buiten knapperig, van binnen zacht. De ander had weer vegetarische gerechten ook naar tevredenheid. Prima bediening, hele fijne plek, een aanrader.
Bas W.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Met het warme weer, 35gr heerlijk op het terras aan het water gezeten. Vooraf kreeft, coquilles met wat slasoorten op. Als tweede gerecht huisgerookte zalm op. Alles was lekker.
Claudia H.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Vanavond gezellig een aantal drankjes gedronken op het terras. De juiste drankjes die besteld waren, werden niet geleverd. (Geen alcohol vrij zoals besteld).
Toen wij af wilden rekenen bleek de rekeningen per ongeluk al betaald door een andere tafel. De leidinggevende op het terras kwam erbij en liet ons de rekening nogmaals betalen. Uiteraard vinden wij ook dat je moet betalen als je iets gebruikt hebt maar in dit geval wordt de rekening twee maal betaald. Toen ik de leidinggevende hier op wees, werd ik zeer klantonvriendelijkheid behandeld en moest ik zonder discussie de rekening nogmaals betalen. Na dit netjes gedaan te hebben, gaf hij nog een kleinerende opmerking bij het verlaten van het terras. Aan de mensen die op het terras hebben gezeten vanavond; iemand van jullie heeft (veelste) teveel betaald. Dit alles speelde zich af rond 22:15.
Met een heel vervelend gevoel naar huis gegaan.
Zo’n prachtige plek en dan zulke service...zonde
Helen K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk gegeten zaterdag, toch nog binnen gaan zitten want door de wind werd het fris... uitzicht is geweldig, goede locatie! Personeel vriendelijk.