Over het restaurant Rivers Marnemoende

Midden in het prachtige IJsselsteinse polderlandschap, op nog geen 5 min rijden van de A12, ligt het sfeervolle restaurant Rivers Marnemoende. Terwijl u geniet van smaakvolle gerechten, heeft u door de unieke bouw van het restaurant, een schitterden uitzicht op het steeds veranderende landschap. Voor grotere groepen zowel zakelijk als privé, hebben wij vele mogelijkheden. En wilt u een unieke bruiloft aan het water? Ook dat kan, want we zijn een officieel erkende trouwlocatie.

u kunt helaas geen tafels op het terras reserveren alleen in het restaurant met overhangende terras

Wij heten u van harte welkom!

Meer informatie over restaurant Rivers Marnemoende

• : Eigen parkeer terrein met slagboom, gratis parkeren.

Dinsdag t/m Zondag 11:30 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Rivers Marnemoende

• Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken in een ongedwongen sfeer. Bediening prettig informeel en oplettend. Zeker de moeite waard om nog 'n keer te gaan.
V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Wij komen hier erg graag, de keukengarde en bediening zijn altijd correct en hebben plezier in hun werk. De kaart blijft evenals het restaurant zijn uitzicht, interessant, het eten heerlijk.
Radha V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Prachtige omgeving, mooie ambiance, goede service en het eten was voortreffelijk . Echt een aanrader. Ga zeker nog een keer terug.
B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Jonge, fijne en enthousiaste bediening. Zorgen ervoor dat je het naar je zin krijgt. De keuken, chef-kok en zijn personeel verdienen een grote pluim. Prachtig en heerlijk eten.
S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Al aangegeven door de werknemers van Marnemoende Rivers, het licht in het restaurant gaat vervangen worden en dat is zeker nodig. Zou ook eens de mogelijkheid bekijken wat betreft het uitzicht buiten in het donker. Met zorgvuldig geplaatste verlichting buiten moet het mogelijk zijn het uitzicht te veraangenamen. Nu kijkt men naar een "zwart gat ". De werknemers zijn zeer prettig in omgang. Verder een prima avond in Marnemoende Rivers.
Marije G.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten: verrassingsmenu van de chef. Heerlijke verrassende combinaties gegeten bijv. rauwe zalm met witte chocolade. Gerechten mooi opgemaakt en bediening vriendelijk. Aanrader een huisgemaakte bonbon bij de koffie (of 2).
Sylvia U.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
We hebben hier met de familie wederom uitstekend gegeten, mooie gerechten en verrassende combinaties, weer voor herhaling vatbaar
Elsje D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Hadden een heerlijk 5 gangendiner op kerstavond. Alles heeft prima gesmaakt, de krab/kreeftcocktail vooraf prachtig verpakt, de palingsoep (deze had iets warmer kunnen zin) met heilbot, heerlijke coquilles en als hoofd gerecht hertenrug, deze was fantastisch gegaard en zoet/kaas toe waarbij de borden er mooi opgemaakt uitzagen. Tafelwater gratis. Bij het wijnarrangement was 1 opmerking, de witte wijn was iets te koud....maar verder een heerlijk avondje gehad.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Alleen de toegang wat minder zeker in de avond slecht zicht.
pgmossel .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Heel goed. Voortreffelijke gerechten en vriendelijk personeel.
bediening vriendelijk. Mooie locatie aan het water. En gratis parkeren.
A.H. D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Weer erg lekker gegeten. Een vijf gangen menu met een kortingsbon. Daardoor erg goedkoop, maar de gewone menuprijzen zijn ook goed in verhouding tot de kwaliteit van eten en bediening.
Franse keuken met een moderne twist, waarbij ook gekeken wordt naar bijv. het verre oosten (ik denk aan de soep). Persoonlijk vond ik het voorgerecht met zalm het lekkerste.
De bediening is goed: attent, vriendelijk, geven desgewenst extra uitleg of vragen iets na bij de keuken.
De wijnen: ze geven goed advies welke wijn bij welk gerecht het beste gedronken kan wworden. Ook een BOB-arrangement is mogelijk.
Een aanrader!
Apeldoorn60 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Wij komen een paar maal per jaar bij Marnemoende. Ditmaal waren wij met 6 personen. Er was een groot gezelschap aanwezig, waardoor de tijd tussen de diverse gangen langer was dan normaal. Ook was het bedienend personeel iets minder attent m.b.t. de drankjes. Het eten was prima, zoals altijd.
Eén minpunt is de slechte verlichting van de trap naar de parkeerplaats, met een val van mijn schoonzus tot gevolg. Dit zorgde toch voor een domper op de verder gezellige avond.
Saskia F.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Enorm genoten van een heerlijk avondje uit bij dit prachtige restaurant. Ons laten verrassen met een 5 gangen menu. Iedere gang was een kadootje!. Sfeer is geweldig. Bediening heel attent, we voelden ons heel welkom. Heel graag tot een volgende keer! Complimenten!
denis P.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Zoals gebruikelijk weer heel lekker gegeten! We hadden er niets op aan te merken; een heerlijk verrassingsmenu van de chef. Ook vriendelijke bediening weer en genoten van goede wijn.
Irma B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Marnemonde is een prima restaurant voor de zomer, maar vereist in de winter thermo-ondergoed - zo koud is het. De koude lijkt ook in het bedienend personeel te zijn getrokken.
Door H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Aanrader
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Heerlijk gegeten, prima bediening en een prachtige locatie.
Emily S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Inmiddels ons 3e bezoek aan dit restaurant en wederom was t eten en de service voortreffelijk! Wij vinden het erg leuk om verrast te worden met het menu vd chef. Bij al onze bezoeken werd er rekening gehouden met de dieet wensen, geen vlees, geen paprika en vegetarisch. De smaakvolle gerechten zijn zeer mooi gepresenteerd op de borden en de bediening is zeer vriendelijk. De visgerechten zijn perfect gegaard en ook gisteren heerlijk van smaak! Ook is er volop keuze in voortreffelijke wijnen die per glas kunnen worden besteld. Echt een toprestaurant op een hele mooie locatie!
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
De ontvangst was vriendelijk. We vonden de kaart niet overzichtelijk en er werd nogal vreemd gereageerd, toen één van ons 2 voorgerechten wilde bestellen i.p.v. voorgerecht en hoofdgerecht. De borden waren mooi opgemaakt, maar het eten was niet heel erg warm.
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Helaas was de reservering niet doorgekomen en stonden er weer 2 wijntjes extra op de rekening, toch 12 euro. zijn er daarna gelijk afgehaald zonder commentaar.