Rivers Marnemoende

Noord IJsseldijk 107D 3402 PG IJsselstein Nederland Kaart

Over het restaurant Rivers Marnemoende

Midden in het prachtige IJsselsteinse polderlandschap, op nog geen 5 min rijden van de A12, ligt het sfeervolle restaurant Rivers Marnemoende. Terwijl u geniet van smaakvolle gerechten, heeft u door de unieke bouw van het restaurant, een schitterden uitzicht op het steeds veranderende landschap. Voor grotere groepen zowel zakelijk als privé, hebben wij vele mogelijkheden. En wilt u een unieke bruiloft aan het water? Ook dat kan, want we zijn een officieel erkende trouwlocatie.

u kunt helaas geen tafels op het terras reserveren alleen in het restaurant met overhangende terras

Wij heten u van harte welkom!

Meer informatie over restaurant Rivers Marnemoende

• : Eigen parkeer terrein met slagboom, gratis parkeren.

Dinsdag t/m Zondag 11:30 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Rivers Marnemoende

Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten op een rustige en mooie plek aan het water! Vriendelijke bediening, mooie presentatie op het bord. Een aanrader.
Hanvanveldhuizen .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Mooie zomeravond dus lekker buiten op het terras. Vanwege de verwachte drukte waren er extra tafels geplaatst. Daardoor kon de bediening niet goed tussen de tafels komen en ook het aan tafel gaan zitten en opstaan van tafel ging moeilijk zonder de achterbuurten lastig te vallen. Grootste probleem was echter dat de keuken de drukte niet aankon. Tussen voorgerecht en hoofdgerecht zat minimaal 5 kwartier. Het nagerecht hebben we dus maar overgeslagen. Jammer.
R. K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Het eten was erg lekker. Presentatie van de gerechten is heel mooi. Het is wel relatief duur. Zeker het kaasplankje vonden wij vrij prijzig voor hetgeen je krijgt. Locatie aan het water is echter weer helemaal top!
Jeroen F.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
De gerechten waren heerlijk, de service was vlot en de sfeer was ontspannen. De locatie van het restaurant is ook top! Zeker een aanrader!
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Fijn restaurant, eten prima, bediening is als in zoveel restaurants in Nederland welwillend maar niet echt professioneel. Bij het uitserveren van zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht wordt de wijn / frisdrank vergeten of komt te laat.
Wilmy D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
We er heerlijk gegeten, de gerechten werden mooi opgediend en de smaken waren goed. De ambiance was prettig, evenals de bediening. Hierdoor werd het een prima avond.
Madelon D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
De gerechten zagen er prachtig uit en waren verrassend en verfijnd van smaak. Het gerecht met citrusvruchten en kreeft smaakte fantastisch! De bouillabaisse was rijk van smaak en het gegrilde brood met olijfolie was om je vingers bij op te eten. De kok hield goed rekening met mijn wens om minder zout te eten. Er was zelfs een alcoholvrije bubbel beschikbaar. We zaten vol in het avondzonnetje aan een stevige, ruime tafel. Heerlijke avond!
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk eten met producten vanuit de omgeving. Kleine en smakelijke gerechten. Fijne en gezellig sfeer waar je heerlijk kun dineren.
RobertPe .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Een prachtige locatie, mooi uitzicht op het water en de kleine jachthaven, gezellig restaurant, verrassend goede akoestiek, prima personeel en een voortreffelijke keuken.

Wij lieten ons verrassen door een 5 gangen menu, waarbij keurig tevoren werd gevraagd of bepaalde ingrediënten (bijv. wegens allergie) niet op prijs gesteld zouden worden. Ik koos een afwijkend voorgerecht, dat bijzonder smaakvol, zacht en tongstrelend was. Alle gerechten waren mooi en novelle cuisine opgediend. Het is een verrassingsmenu, dus ik zal niet te veel uitweiden over de diverse gerechten, maar het is inderdaad een verrassing. Een erg aangename culinaire verrassing. Eén van de gerechten: een kruidige pompoensoep, heerlijk op smaak met een licht fris accent van lemon grass, geserveerd met een klein bolletje van geitenkaas omhuld met stukjes pistache noot. Zo lekker heb ik pompoensoep nog nooit gegeten. Zonder de andere gerechten te kort te willen doen, licht ik er nog één uit, het hoofdgerecht: mooie, zachte, gebraden kalfshaas met een crème van pastinaak truffelsaus en diverse (kleine) groenten. Naar mijn smaak zou het truffel accent iets sterker mogen, maar niettemin, een heerlijk gerecht.

En dan de wijnkaart ... gevarieerd, goede keuze van wijnen, uitstekende informatieve omschrijving van de karakteristieken van de wijn, en betaalbaar. Zie je in sommige restaurants een fles wijn 5 keer over de kop gaan, Rivers Marnemoende kiest er voor om ook de niet-huiswijnen betaalbaar te houden en desgewenst per glas te serveren. Bij ons 5 gangenmenu zochten we een Montepulciano uit. Prachtige volle wijn, zachte tannines, zwart fruit, pruimen, ... probeer hem!

Een kwartiertje rijden van Utrecht/Maarssen, goede ruime parkeergelegenheid, rustieke omgeving, en een voortreffelijke keuken. Pareltje aan de Hollandsche IJssel!
H.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Friet en groente had wat meer mogen zijn bediening goed xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Het eten was heerlijk, veel zorg aan opmaak besteed.
Er was geen zonnescherm, wel erg zonnig dus vervelend aan tafel om tegen de zon in te kijken.
Erg prettig personeel.
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Marnemoende is niet meer wat het geweest is. We zijn er regelmatig gast, maar gedurende de jaren zie je het aantal gasten afnemen waardoor het op ons ongezellig overkomt. Al paar maal een fout in de rekening gehad en het uitzicht op de kreeftenbak
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Marnemoende is niet meer wat het geweest is. We zijn er regelmatig gast maar de laatste tijd zijn er of op zaterdag of op zondag weinig gasten, waardoor het ongezellig is. Paar x verschil gehad met de rekening, wordt gecorrigeerd zonder opmerkingen en dan die bak met kreeften. Geen leuk uitzicht, vooral niet als er gehengeld wordt naar een slachtoffer.
Natasja P.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Hier gezellig gegeten en gebruik gemaak van de Groupon-actie 5-gangen. Eten wordt prachtig opgediend en is heel smakelijk. Verschillende kleine gerechten maar absoluut voldoende. Mooi uitzicht over de haven...ingang vinden is in het donker een kleine uitdaging.
J.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
leuke lunch gehad met goed aangeboden gerechten en service met een smile. prijs kwaliteit verhouding is in orde en locatie blijft geweldig zo aan de IJssel .
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Een 5-gangen verrassingsdiner met vrienden genoten. Zag er prachtig uit en smaakte prima. De maïskip als hoofdgerecht had niet echt een verrassingsgehalte. Frietjes worden apart in rekening gebracht. Dat zou er bij een uitgebreid diner toch bij moeten horen.
David M.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
We hadden het verassingsmenu, en deze doet zijn naam eer aan. Leuke gerechtjes met zorg bereidt.
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Weer heerlijk gegeten, echte aanrader. Vooral het hoofdgerecht, superzachte kalfsoester vonden we heerlijk. Lekkere wijnen en goede sfeer.
Sjaak K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
We hadden een menu van de chef via Groupon. De indruk was dat het hier geen aanbieding betrof en wel een speciaal menu voor de Groupon aanbieding. Dit was terug te zien in hetgeen we kregen. Althans zo voelde het.
Joop K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Geweldig gegeten mooie gerechten en heerlijke wijnen bediening erg vriendelijk.
Een heel sfeervolle locatie we komen gauw weer eten super avond gehad.