Rivers Marnemoende

Noord IJsseldijk 107D 3402 PG IJsselstein Nederland Kaart

Over het restaurant Rivers Marnemoende

Midden in het prachtige IJsselsteinse polderlandschap, op nog geen 5 min rijden van de A12, ligt het sfeervolle restaurant Rivers Marnemoende. Terwijl u geniet van smaakvolle gerechten, heeft u door de unieke bouw van het restaurant, een schitterden uitzicht op het steeds veranderende landschap. Voor grotere groepen zowel zakelijk als privé, hebben wij vele mogelijkheden. En wilt u een unieke bruiloft aan het water? Ook dat kan, want we zijn een officieel erkende trouwlocatie.

u kunt helaas geen tafels op het terras reserveren alleen in het restaurant met overhangende terras

Wij heten u van harte welkom!

Meer informatie over restaurant Rivers Marnemoende

• : Eigen parkeer terrein met slagboom, gratis parkeren.

Dinsdag t/m Zondag 11:30 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Rivers Marnemoende

Larisa L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijk op terras geluncht☀️
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Edgar V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Van een fantastisch 4-gangen menu genoten, waarbij met voorkeur voor vlees rekening is gehouden. Unieke locatie aan het water. Heel attente en vriendelijke bediening, welke niet nadrukkelijk aanwezig was, maar wel oog had voor zijn gasten. Echte aanrader!!
De tafel van Benno O.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Lekker en goed gegeten bij Rivers Marnemoende. Kwaliteit/sensitiviteit van de bediening kan beter. Veel slordigheden. En na lekkere en mooi gepresenteerde gerechten is een bij de afsluitende koffie fabrieksmatig verpakt koekje natuurlijk een afknapper. Enkele verbeterpunten dus nog.....
Anoniem A.
Eten was prima, bijpassende wijnen ook. Is het een leerlingbedrijf? Bij soep/gazpacho als voorgerecht is het handig dat er een lepel (al) ligt; waar de wijn vandaag komt kunnen gasten ook wel van de fles aflezen (door de jonge ober werd eerst zelf in een boekje opgezocht wat een bijpassende wijn is?) Jammer dat personeel ietwat te informeel is (een zekere afstand mag wel bewaard blijven, zelfs als gasten amicaal doen). Te groot stuk vlees (procureur), maar wel smakelijk / goed bereid; te weinig groenten - en als vlees gegrild is, zijn gegrilde stukjes groenten teveel van het goede (gestoomd was dan beter geweest om het bittertje van het gegrilde vlees te compenseren). Afsluiter dubbele espresso met koekje is afknapper. Slechte, naar asbak smakende koffie (vaak een teken dat het koffieapparaat / de filters eens goed schoon gemaakt moeten worden) en een fabriekskoekje in een verpakking verwacht ik niet na een overigens heerlijk maal.
Tessy D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
De perfecte locatie aan het water voor een lekkere, aangename en lunch. Mooi terras, ruime parkeer gelegenheid. Zeker een aanrader in de zomer.
P.W. T.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
De bediening was heel traag - ruim een half uur wachttijd bij opnemen hoofdgerecht en opnieuw bij bezorging desert - en maakte wat kleine foutjes. Wel heel vriendelijk opgelost door de rekening kwijt te schelden. Eten goed, mooi terras aan het water.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
voortreffelijk 3-gangen menu: gerookte zalm, kalfsoester, kaas allen zeer goed van smaak, alsof een engeltje over je tong ....... Op een verrassende wijze mooi opgediend: ook het oog wil wat en komt zeker aan zijn trekken.
Suzan L.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Het eten is heerlijk en mooi op gediend. Helaas is de bediening onder de maat, niet vriendelijk en laten ze de gasten lang wachten
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk gegeten
Loes K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance met zeer vriendelijke bediening. De tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht was te lang, ruim een uur. Verder een fijne locatie aan het water, helaas tijdens ons diner geen weer om buiten te zitten.
Cas V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Wij zijn 2 jaar geleden voor het eerst bij Rivers Marnemoende geweest. Het was gelijk een warm welkom. Personeel is super vriendelijk en professioneel!! Erg fijn. Het eten komt allemaal uit de omgeving en dat proef je dan ook terug in de gerechten. Heerlijk vlees uit de dry aged kast, en mooie creaties op je bord! De locatie is ook perfect zo aan het water. Dat wij na twee jaar hier nog steeds komen zegt genoeg. Meestal als je vaker terug gaat naar een restaurant waar je zo lekker hebt gegeten dan valt het toch weer tegen.. Maar hier is het altijd top! Ga zo door toppers!!
M.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Gisteren de 86ste verjaardag van onze vader gevierd met zussen en partner. Via google deze locatie gevonden en het was een schot in de roos. Zeer goed ontvangst en vriendelijke bediening. De locatie is helemaal geweldig met een ruim terras aan het water/de haven. En last but not least het eten was supergoed. Een absolute aanrader en wij komen zeker privé en zakelijk terug.
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Goede high tea gehad , met vriendinnen en zussen ! Was erg gezellig en goed eten ! Heb er van genoten !
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Heerlijk gegeten en lekker ongedwongen zitten kletsen en genoten van de entourage.
Aardige, nette bediening. Prachtig uitzicht.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Afgelopen dinsdagavond weer met mijn dochter bij Marnemoende gegeten. Is voor ons het beste restaurant in de nabije omgeving. Het prachtige uitzicht brengt je gelijk in vakantiestemming. Het Rivers 3 gangen menu biedt voor een redelijk bedrag een goede keus uit heerlijke en met zorg bereidde gerechten en vooral niet te vergeten het buitengewoon vriendelijke personeel.
Bij ons was weliswaar een klein foutje gemaakt in de reservering, maar dit werd keurig opgelost met een gratis drankje.
Kirsten T.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Wij gingen voor een 5-gangen verrassingsmenu. Mooie opmaak van de borden, verfijnde smaken, het uitzicht én de goede vriendelijke service zorgen voor een prachtig totaalplaatje!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Fantastisch mooie plek en hele aardige bediening. Eten was lekker, we hadden het vier gangen verrassingsmenu.
Wat is zelf wel een beetje jammer vond was dat er geen wijnkaart kwam maar gelijk voorgesteld werd om de huiswijn te nemen. Ik had natuurlijk om de wijnkaart kunnen vragen realiseer ik me ook. Ik zelf zou een iets grotere portie fijn gevonden hebben maar ben een grote eter.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Het restaurant heeft een zeer beperkte kaart. De bouillabaisse mag die naam niet hebben, waterig en smakeloos met veel te weinig vulling. Het lamsvlees was goed, met een royale portie. De prijs is te hoog voor het gebodene, dat geldt ook voor de wijn. Parkeren gaat probleemloos, het uitzicht is aantrekkelijk.
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Het eten was prima, maar de bediening was bizar slecht.

Ongeïnteresseerd, deel van de drankjes vergeten, de wijnen van het wijnarrangement kwamen halverwege de gerechten. Dieptepunt was de wijze waarop de rekening werd gebracht: geen subtiel mapje, maar luid roepend wat het bedrag was, met de pinautomaat al in de aanslag. Zelfs in het gemiddelde cafetaria gaat het er subtieler aan toe.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Al diverse malen in dit restaurant gegeten en wat opvalt is de constante goede kwaliteit. De bediening is prima en zeer gastvriendelijk. Een aanrader dus en we komen zeker weer terug.