Riverplaza Wokrestaurant

Meer informatie over restaurant Riverplaza Wokrestaurant

• Terras
Meerdanetenalleen .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
De bediening is vriendelijk en correct.

Eten is totaal niets van kwaliteit of originaliteit.

Uitzicht is mooi maar geen sfeervolle gedekte tafel
Bestsebourgondier .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
Begin december dit restaurant bezocht, met ouderen en kleine kinderen. Prima rekening gehouden met tafelkeuze, afstand tot buffet was klein, zodat schoonvader die slecht ter been is, niet ver hoefde en we ook de kinderen goed in de gaten konden houden.
Eten is van goede kwaliteit, soms wel wat lang wachten bij de plaat.
Uitgebreide keuze, ook voor desserts.
Joost T.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Dit restaurant behorende bij Marina OolderHuuske is een wokrestaurant waar je ook een gewone lunch kunt krijgen. Hier zijn chinezen aan het werk met nederlandse werknemers. De lunch was goed. De salade die mijn partner nuttigde was lekker en vers! De 2 kroketten op brood (Van Dobbe) met verse garnering smaakte goed.
Het eten is niet te duur. De gasten zijn veelal Duitsers.
Fam_T .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2012
Spontaan op vrijdagavond binnengelopen en plaats voor 2 gekregen. Fantastisch uitzicht op de Maasplassen. Ruime en comfortabele zitplaatsen. Ruim aanbod en goede kwaliteit eten. Voor herhaling vatbaar.