River Kwai

Oudegracht 184 3511 NP Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant River Kwai

De authentieke Thaise keuken in hartje Utrecht

In deze oude werfkelder aan de Utrechtse Oude Gracht verwacht je misschien niet direct een Thais restaurant. Toch komen authentiek Thaise geuren je hier al snel tegemoet. Proef de kruidige gerechten, alles is perfect op smaak gebracht. Hou je van extreem pittig of juist van mild? De chef zet voor elke gast wat lekkers op tafel. Een heerlijke ontdekking, niet in de minste plaats vanwege de uiterst aangename bediening.

Meer informatie over restaurant River Kwai

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi
7,2

Jouw recensie over het restaurant River Kwai

Tim J.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Lekker gegeten, inrichting iets te gedateerd
sara S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Ik heb heerlijk gegeten in een rustige sfeer met een fijne bediening!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Wederom heerlijk gegeten, wij blijven terug komen. Goede sfeer en heerlijk eten!
Jammer dat je verplicht word een zeer lange recentie te typen
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Het eten was heerlijk, de inrichting is niet heel erg bijzonder. Het bleek ook lastig om per gang al het eten tegelijk op tafel te krijgen, maar de excuses waren steeds weer erg charmant.
de Ruijter B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
De aankleding is saai en leeg, maar het eten en de bediening/de vriendelijkheid zijn fantastisch. Ruime kaart, redelijk geprijsd. Je kunt per gerecht aangeven hoe 'heet' je het wilt hebben.
Tessa B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk gegeten , zeker een aanrader. Ik vond de gerechten erg klein en erg weinig voor de prijs.. verder was het echt de moeite waard
marieke.twan .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, alle gerechten zagen er ook super mooi uit en een uitstekende bediening! Heerlijk avondje uit! We waren hier ter ere van de verjaardag van mijn vriendin. Ook de weg naar de ingang was spannend! We moesten tussen een hele oude boom en de gracht door schuifelen. Echt geweldig! River Kwai, we komen snel weer een keer!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Heerlijk gegeven perfecte bediening, echte aanrader
Chun L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten hier. Vriendelijke ontvangst en bediening. Alleen zijn de porties van het eten aan de kleine kant. Na een 3 gangen maaltijd nog niet vol. Dat zegt genoeg.
Yrrah49 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Leuk thais restaurant met prima eten en leuke bediening op mooi plekkie aan de Oudegracht. Zeker voor herhaling vatbaar.
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Bij binnenkomst vermoed je dat hier de laatste 30 jaar niets meer is veranderd. Bruine tafelkleedjes e.d. Maar als je daar doorheen kijkt kan je hier heerlijk genieten van Thais eten. Start met kroepoek doet ons meer Indonesisch dan Thais aan, maar de curry en andere gerechten zijn heerlijk en meer authentiek Thais. Bediening is vriendelijk alles gaat in prettig tempo.
Fred G.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Zeer vriendelijk ontvangen, erg gastvrij, goeie bediening en erg meedenkend over de menukeuze.
Wij hebben er met ons gezin heerlijk genoten van een lekkere maaltijd, dank.
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Restaurant ligt een beetje verstopt aan de gracht. Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen door de bediening. Toch het land van de glimlach. Het restaurant is eenvoudig ingericht, maar ziet er netjes uit. Er waren veel tafels gereserveerd, maar voor mij was nog wel een plekje. Bij ontvangst werd een schaaltje kroepoek geserveerd.
Als starter een kippensate besteld.(Sate Kai). Goede sate met lekkere pindasaus. Prima! Als hoofdgerecht één van de specialiteiten van de kok besteld: grote garnalen. Ziet er allemaal heel vers uit en is ook prima op smaak. Witte rijst is eventueel bij te bestellen. Ik had er genoeg aan, maar als je een beetje grote eter bent dan heb je denk ik niet genoeg. Maar het was lekker!
Afgesloten met een koffie, daar heb ik betere van gedronken. Net als in veel van de kelders, geen bereik met de telefoon...
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Heerlijke champignon-kokossoep! En genoeg vegetarische/veganistische opties.
Verder ook erg lekker en hartstikke vriendelijke bediening.
Tip: Er werd aangeraden groenten bij te bestellen maar dat was achteraf niet nodig, de gerechten waren groot genoeg en ook voorzien van genoeg groente. Dat leek echter niet vanuit het menu.
fdotter D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
prijsniveau is helaas gestegen, maar zowel de bediening als de kwaliteit van het eten is goed
Jeannet V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Fijn om het vakantie gevoel even op te halen. Lekker, smakelijk, de pittigheid konden we aangeven. Voor ons een aanrader.
Karen S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Heerlijk gegeten, goede suggesties voor de menukeuze en vlot op tafel gebracht. Een aanrader!
Vera S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Locatie moeilijk bereikbaar, personeel zakelijk, interieur gedateerd, prijs voor hoeveelheid gerecht te duur, terwijl kwaliteit prima was.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Fijne, plek om rustig te eten. Eten is erg lekker, goede, vriendelijke bediening. Eenvoudige inrichting, maar authentieke Thaise sfeer. Zeker een aanrader. Leuke ligging in de stad, aan de gracht.
g_ooster .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
eten is goed maar aan de prijs, de kroepoek was niet bijzonder...zet een exclusiever schaaltje klaar bij ontvangst....maakt een verzorgdere indruk