River Kwai

Oudegracht 184 3511 NP Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant River Kwai

De authentieke Thaise keuken in hartje Utrecht

In deze oude werfkelder aan de Utrechtse Oude Gracht verwacht je misschien niet direct een Thais restaurant. Toch komen authentiek Thaise geuren je hier al snel tegemoet. Proef de kruidige gerechten, alles is perfect op smaak gebracht. Hou je van extreem pittig of juist van mild? De chef zet voor elke gast wat lekkers op tafel. Een heerlijke ontdekking, niet in de minste plaats vanwege de uiterst aangename bediening.

Meer informatie over restaurant River Kwai

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant River Kwai

Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Een eenvoudig ingericht maar zeer goed restaurant. Vriendelijke vlotte bediening en heerlijke Thaise gerechten met veel verse groenten. Ze serveren een mooie variatie van smaakvolle voorgerechten, wokgerechten en curry’s Een prima plek om in hartje Utrecht heerlijk Thais te eten.
Raymond M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Heerlijk gegeten!
Gea S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, een aanrader,
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Wat een ontdekking in Utrecht. De sfeer is goed, de service uitstekend en het eten is echt subliem. Een aanrader.
Rinke T.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Heerlijk eten, vriendelijke bediening, lekker laagdrempelig.
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Heerlijk eten, erg vriendelijke personeel. Wat moet ik nog meer zeggen om de 120 karakters te halen? blablablablablablablabla
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Prima prijs-kwaliteit verhouding in een prettige sfeer
Wobbe D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Het eten was goed. Waar het mis gaat is de bediening. Deze is vriendelijk, correct en netjes, maar men vergeet om regelmatig bij de tafel langs te lopen om te checken of alles in orde is. Of te vragen of je nog iets wil drinken. Vervolgens duurt het erg lang voordat je je drankje krijgt. Ook de tijd tussen de gangen is te lang. Tenslotte is de de bediening niet alert en moet je echt nadrukkelijk iemands aandacht vragen door te roepen. Aan het begin van de avond leek dit veroorzaakt te worden doordat het erg druk was. Maar zelfs toen we de 1 na laatste tafel in het hele restaurant waren bleef de service gebrekkig. Als men de bediening naar een veel hoger niveau weet te brengen gaat de waardering met sprongen omhoog net zoals de verdiensten.
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
prima gegeten voor een goede prijs, met vriendelijke bediening
Monica P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
eten erg lekker, bediening vriendelijk
Norbert S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Ik maakte me zorgen of de werfkelder niet zou zorgen voor veel lawaai, maar dat viel reuze mee. De entourage is een beetje sober en eenvoudig, maar de bediening is zeer vriendelijk en érg attent, ondanks de drukte. Zeer de moeite waard dus.
Julien M.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Vegetarische rijsttafel was goed, inmiddels de derde keer dat wij deze bestelde en wat mij betreft zou een (kleine) aanpassing wel op z'n plaats zijn. Bij het dessert werd gevraagd of wij wel ei aten, mijn vrouw, veganistisch, antwoordde "ik niet" waarop wij beide lychee (uit blik) kregen. Een aardig gebaar, maar een kopje koffie aanbieden was mijn inziens beter geweest.
Service is altijd vriendelijk, door accent soms moeilijk te volgen, maar dat heeft natuurlijk ook zijn charme.
Al met al een fijn restaurant voor een schappelijke prijs zeer geschikt voor veganisten.
Sandra G.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Bediening doet zijn best maar is erg overbelast. Continu geren langs onze tafel en extreem lang wachten op eten en zelfs op drinken. Curry werd lauw geserveerd en toen we hier iets van zeiden werd dit ontkend en werd dezelfde curry, inmiddels opgewarmd, weer op tafel gezet. Als het ons niet beviel konden we ook vertrekken, aldus de ober. Nog nooit zo grof behandeld, eens maar nooit weer.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Uitstekend gegeten, erg plezierige en goede persoonlijke service. Een aanrader.
Yvette P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk eten, goede bediening. Inrichting restaurant iets minder. Letters menukaart erg klein, in combinatie met weinig licht slecht leesbaar.
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
we hebben een paar heerlijke curry's gegeten en komen graag terug
Michel C.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Geen topper, wel goed en smakelijk eten, zoals al het Thai's eten. Erg vriendelijke bediening, al sprak niet iedereen Engels.
Penelopé D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heel erg lekker gegeten! Smaak zeer authentiek, zeer vriendelijk personeel.
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijke originele en eventueel pittige gerechten met Thai basil, kokos etc. Wij gingen met het gezin en het was voor het eerst dat wij het allemaal super lekker vonden. Voor herhaling vatbaar!
Jenny J.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijk gegeten na een zeer vriendeliijke ontvangst van de gastvrouw.
Alles heerlijk vers en goede wijn.
We komen zeker nog eens terug