River Kwai

Oudegracht 184 3511 NP Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant River Kwai

De authentieke Thaise keuken in hartje Utrecht

In deze oude werfkelder aan de Utrechtse Oude Gracht verwacht je misschien niet direct een Thais restaurant. Toch komen authentiek Thaise geuren je hier al snel tegemoet. Proef de kruidige gerechten, alles is perfect op smaak gebracht. Hou je van extreem pittig of juist van mild? De chef zet voor elke gast wat lekkers op tafel. Een heerlijke ontdekking, niet in de minste plaats vanwege de uiterst aangename bediening.

Meer informatie over restaurant River Kwai

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi
7,1
Niels H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Uitstekende snelle en vriendelijke bediening. Heerlijk eten tegen redelijke prijs.
alain K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Bo S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We hebben hier vandaag super lekker gegeten! Hele vriendelijke en behulpzame bediening! Aanrader :)
pascaldeheer .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Een leuk klein Thais restaurant in een wijnkelder van Utrecht, die van binnen Thailand ademt.
De Thaise rijsttafel werd in een mooi tempo geserveerd en elk gerecht was goed op smaak en warm.
Christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Inrichting ongezellig. Veel bruin/beige tinten. Eten lekker, maar niet heel speciaal. Ik kom niet terug....
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Was super lekker! Verlichting in restaurant niet zo gezellig, maar we geven het een dikke 8!
Eduard V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Goed eten. Vooral de rijsttafels. Krappe tafeltjes en stoeltjes. Lawaaierig. Lang wachten als het restaurant vol zit. Al met al wel redelijk OK.
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Mooie werfkelder, heerlijk gegeten (rijsttafel 2). Voldoende en zeer smakelijk, snel bediend ook
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Zoals altijd weer heerlijk gegeten, wat ons betreft de beste Thai van Utrecht. Groenten zijn heerlijk vers en knapperig, alles smaakt authentiek Thais en pittig kan hier ook echt pittig zijn (al vragen ze wel netjes of je dat wil). Fijne en vriendelijke bediening. Het kan hier soms erg druk en rumoerig zijn, maar wat ons betreft is dat logisch en blijft dit een echte aanrader!
Stefan T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Lekkere, goed bereide Thaise gerechten. Zeker de moeite waard.
Eduard V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Met een volle zaak op zaterdagavond is de bediening gehaast en zijn de wachttijden vrij lang. Een mannetje extra personeel zou helpen. Kwaliteit van het eten dan weer erg goed.
Paxsmo86 D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Eten was goed, en authentiek, service was ontzettend traag en niet behulpzaam. Wij hadden een aantal dingen besteld, schijnbaar was onze bediening het daar niet mee eens en heeft er toen een hele andere bestelling van gemaakt. Jammer.
Victor K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Gewoon de beste Thai in Utrecht.
mgjansen .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Wij waren met z'n tweeen en hadden als voorgerecht voor een specialiteit van het huis gekozen.
Dit was een schotel met allerlei verschillende gerechtjes. erg lekker.
Verder had ik zelf gekozen als hoofdgerecht gekozen voor gevulde ananas. Deze was gevuld met allerlei verschillende soorten vlees. Mijn zus had voor een visgerecht gekozen met garnalen. Beide gerechten waren erg lekker. Omdat het zulk mooi weer was hebben wij buiten aan de gracht gezeten, wat erg gezellig was. De bediening was uiterst vriendelijk.
Ik zou dit restaurant daarom aan iedereen kunnen aanbevelen.
mariette2902 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Lekker eten, alleen gemengde voorgerechten wat eenzijdig: vrijwel alleen gefrituurde filodeegproducten.
Vriendelijke medewerkers.
Bart P.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heel lekker gegeten. Eerste keer bij een Thais restaurant en dit is ons allen ( zes personen) zeer goed bevallen. Zowel voor- als hoofdgerecht waren heerlijk. Bediening is uiterst vriendelijk. wij gaan beslist nog een keer terug !
Peek2 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Het eten is prima, de bediening is vlot en attent en geeft voldoende uitleg. De inrichting is wat gedateerd. Kraanwater wordt op verzoek geserveerd en niet in rekening gebracht.
Wiedewiet72 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Het eten was heerlijk, maar de bediening erg onvriendelijk. Er was een grote groep en wij waren met zijn tweeën. Omdat er maar 2 mensen rondliepen in de bediening, ging alle aandacht uit naar de grote groep en voelden wij ons echt te veel. We moesten iedere keer roepen, achter ze aan lopen (!) of zwaaien als we wat wilde vragen, want we werden compleet genegeerd. Op het laatst werd de rekening bijna op tafel gesmeten. Jammer, want het eten is echt prima.
a.roubos .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
We hadden gevraagd om een tafeltje buiten omdat het de dag dat we reserveerden erg warm was. De dag dat we kwamen was het iets minder warm. De mevrouw die ons ontving stelde voor om buiten het voorgerecht te nuttigen en het hoofdgerecht binnen. Wij vonden het heel aardig dat dat zo kon.
Het eten was allemaal heel erg lekker. We hadden heerlijke soep vooraf en alle drie een ander hoofdgerecht zodat we van elkaar konden proeven. Alles was heel erg lekker en werd mooi/smaakvol opgediend.
Het restaurant is eenvoudig maar sfeervol ingericht.
De bediening was zeer vriendelijk.
bmwjeep010 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Lekker gegeten, smaakt echt als in Thailand. Bediening was erg aardig en goed. We hadden met 6 personen alle 3 de rijsttafels 2x besteld en dan heb je een ruime keuze met gerechten.