River Kwai

Oudegracht 184 3511 NP Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant River Kwai

De authentieke Thaise keuken in hartje Utrecht

In deze oude werfkelder aan de Utrechtse Oude Gracht verwacht je misschien niet direct een Thais restaurant. Toch komen authentiek Thaise geuren je hier al snel tegemoet. Proef de kruidige gerechten, alles is perfect op smaak gebracht. Hou je van extreem pittig of juist van mild? De chef zet voor elke gast wat lekkers op tafel. Een heerlijke ontdekking, niet in de minste plaats vanwege de uiterst aangename bediening.

Meer informatie over restaurant River Kwai

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant River Kwai

Arno V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
we hebben een paar heerlijke curry's gegeten en komen graag terug
Michel C.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Geen topper, wel goed en smakelijk eten, zoals al het Thai's eten. Erg vriendelijke bediening, al sprak niet iedereen Engels.
Penelopé D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heel erg lekker gegeten! Smaak zeer authentiek, zeer vriendelijk personeel.
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijke originele en eventueel pittige gerechten met Thai basil, kokos etc. Wij gingen met het gezin en het was voor het eerst dat wij het allemaal super lekker vonden. Voor herhaling vatbaar!
Jenny J.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijk gegeten na een zeer vriendeliijke ontvangst van de gastvrouw.
Alles heerlijk vers en goede wijn.
We komen zeker nog eens terug
Winfried S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
We hebben genoten van een fantastische verrassings avond; van voorgerecht tot hoofdgerecht en dessert, we hebben ons heel ver weg gewaand. Echt top hoe je zo'n pareltje geserveerd krijgt en je je zo omstelt voelt met goede zorg, aandacht, een hele fijne sfeer en echt geweldig eten! We gaan er zeker terug!

Winfried
Jose S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Tim J.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Lekker gegeten, inrichting iets te gedateerd
sara S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Ik heb heerlijk gegeten in een rustige sfeer met een fijne bediening!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Wederom heerlijk gegeten, wij blijven terug komen. Goede sfeer en heerlijk eten!
Jammer dat je verplicht word een zeer lange recentie te typen
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Het eten was heerlijk, de inrichting is niet heel erg bijzonder. Het bleek ook lastig om per gang al het eten tegelijk op tafel te krijgen, maar de excuses waren steeds weer erg charmant.
De Ruijter B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
De aankleding is saai en leeg, maar het eten en de bediening/de vriendelijkheid zijn fantastisch. Ruime kaart, redelijk geprijsd. Je kunt per gerecht aangeven hoe 'heet' je het wilt hebben.
Tessa B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk gegeten , zeker een aanrader. Ik vond de gerechten erg klein en erg weinig voor de prijs.. verder was het echt de moeite waard
marieke.twan .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, alle gerechten zagen er ook super mooi uit en een uitstekende bediening! Heerlijk avondje uit! We waren hier ter ere van de verjaardag van mijn vriendin. Ook de weg naar de ingang was spannend! We moesten tussen een hele oude boom en de gracht door schuifelen. Echt geweldig! River Kwai, we komen snel weer een keer!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Heerlijk gegeven perfecte bediening, echte aanrader
Chun L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten hier. Vriendelijke ontvangst en bediening. Alleen zijn de porties van het eten aan de kleine kant. Na een 3 gangen maaltijd nog niet vol. Dat zegt genoeg.
Harry R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Leuk thais restaurant met prima eten en leuke bediening op mooi plekkie aan de Oudegracht. Zeker voor herhaling vatbaar.
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Bij binnenkomst vermoed je dat hier de laatste 30 jaar niets meer is veranderd. Bruine tafelkleedjes e.d. Maar als je daar doorheen kijkt kan je hier heerlijk genieten van Thais eten. Start met kroepoek doet ons meer Indonesisch dan Thais aan, maar de curry en andere gerechten zijn heerlijk en meer authentiek Thais. Bediening is vriendelijk alles gaat in prettig tempo.
Fred G.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Zeer vriendelijk ontvangen, erg gastvrij, goeie bediening en erg meedenkend over de menukeuze.
Wij hebben er met ons gezin heerlijk genoten van een lekkere maaltijd, dank.
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Restaurant ligt een beetje verstopt aan de gracht. Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen door de bediening. Toch het land van de glimlach. Het restaurant is eenvoudig ingericht, maar ziet er netjes uit. Er waren veel tafels gereserveerd, maar voor mij was nog wel een plekje. Bij ontvangst werd een schaaltje kroepoek geserveerd.
Als starter een kippensate besteld.(Sate Kai). Goede sate met lekkere pindasaus. Prima! Als hoofdgerecht één van de specialiteiten van de kok besteld: grote garnalen. Ziet er allemaal heel vers uit en is ook prima op smaak. Witte rijst is eventueel bij te bestellen. Ik had er genoeg aan, maar als je een beetje grote eter bent dan heb je denk ik niet genoeg. Maar het was lekker!
Afgesloten met een koffie, daar heb ik betere van gedronken. Net als in veel van de kelders, geen bereik met de telefoon...