River Kwai

Oudegracht 184 3511 NP Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant River Kwai

De authentieke Thaise keuken in hartje Utrecht

In deze oude werfkelder aan de Utrechtse Oude Gracht verwacht je misschien niet direct een Thais restaurant. Toch komen authentiek Thaise geuren je hier al snel tegemoet. Proef de kruidige gerechten, alles is perfect op smaak gebracht. Hou je van extreem pittig of juist van mild? De chef zet voor elke gast wat lekkers op tafel. Een heerlijke ontdekking, niet in de minste plaats vanwege de uiterst aangename bediening.

Meer informatie over restaurant River Kwai

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant River Kwai

Wobbe D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Het eten was goed. Waar het mis gaat is de bediening. Deze is vriendelijk, correct en netjes, maar men vergeet om regelmatig bij de tafel langs te lopen om te checken of alles in orde is. Of te vragen of je nog iets wil drinken. Vervolgens duurt het erg lang voordat je je drankje krijgt. Ook de tijd tussen de gangen is te lang. Tenslotte is de de bediening niet alert en moet je echt nadrukkelijk iemands aandacht vragen door te roepen. Aan het begin van de avond leek dit veroorzaakt te worden doordat het erg druk was. Maar zelfs toen we de 1 na laatste tafel in het hele restaurant waren bleef de service gebrekkig. Als men de bediening naar een veel hoger niveau weet te brengen gaat de waardering met sprongen omhoog net zoals de verdiensten.
Monica P.
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
prima gegeten voor een goede prijs, met vriendelijke bediening
Norbert S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Ik maakte me zorgen of de werfkelder niet zou zorgen voor veel lawaai, maar dat viel reuze mee. De entourage is een beetje sober en eenvoudig, maar de bediening is zeer vriendelijk en érg attent, ondanks de drukte. Zeer de moeite waard dus.
Julien M.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Vegetarische rijsttafel was goed, inmiddels de derde keer dat wij deze bestelde en wat mij betreft zou een (kleine) aanpassing wel op z'n plaats zijn. Bij het dessert werd gevraagd of wij wel ei aten, mijn vrouw, veganistisch, antwoordde "ik niet" waarop wij beide lychee (uit blik) kregen. Een aardig gebaar, maar een kopje koffie aanbieden was mijn inziens beter geweest.
Service is altijd vriendelijk, door accent soms moeilijk te volgen, maar dat heeft natuurlijk ook zijn charme.
Al met al een fijn restaurant voor een schappelijke prijs zeer geschikt voor veganisten.
Sandra G.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Bediening doet zijn best maar is erg overbelast. Continu geren langs onze tafel en extreem lang wachten op eten en zelfs op drinken. Curry werd lauw geserveerd en toen we hier iets van zeiden werd dit ontkend en werd dezelfde curry, inmiddels opgewarmd, weer op tafel gezet. Als het ons niet beviel konden we ook vertrekken, aldus de ober. Nog nooit zo grof behandeld, eens maar nooit weer.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Uitstekend gegeten, erg plezierige en goede persoonlijke service. Een aanrader.
Yvette P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk eten, goede bediening. Inrichting restaurant iets minder. Letters menukaart erg klein, in combinatie met weinig licht slecht leesbaar.
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
we hebben een paar heerlijke curry's gegeten en komen graag terug
Michel C.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Geen topper, wel goed en smakelijk eten, zoals al het Thai's eten. Erg vriendelijke bediening, al sprak niet iedereen Engels.
Penelopé D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heel erg lekker gegeten! Smaak zeer authentiek, zeer vriendelijk personeel.
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijke originele en eventueel pittige gerechten met Thai basil, kokos etc. Wij gingen met het gezin en het was voor het eerst dat wij het allemaal super lekker vonden. Voor herhaling vatbaar!
Jenny J.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijk gegeten na een zeer vriendeliijke ontvangst van de gastvrouw.
Alles heerlijk vers en goede wijn.
We komen zeker nog eens terug
Winfried S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
We hebben genoten van een fantastische verrassings avond; van voorgerecht tot hoofdgerecht en dessert, we hebben ons heel ver weg gewaand. Echt top hoe je zo'n pareltje geserveerd krijgt en je je zo omstelt voelt met goede zorg, aandacht, een hele fijne sfeer en echt geweldig eten! We gaan er zeker terug!

Winfried
Jose S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Tim J.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Lekker gegeten, inrichting iets te gedateerd
sara S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Ik heb heerlijk gegeten in een rustige sfeer met een fijne bediening!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Wederom heerlijk gegeten, wij blijven terug komen. Goede sfeer en heerlijk eten!
Jammer dat je verplicht word een zeer lange recentie te typen
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Het eten was heerlijk, de inrichting is niet heel erg bijzonder. Het bleek ook lastig om per gang al het eten tegelijk op tafel te krijgen, maar de excuses waren steeds weer erg charmant.
De Ruijter B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
De aankleding is saai en leeg, maar het eten en de bediening/de vriendelijkheid zijn fantastisch. Ruime kaart, redelijk geprijsd. Je kunt per gerecht aangeven hoe 'heet' je het wilt hebben.