Riva Wijnlounge

5,4
Duur
Andey M.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Duur 3 gangenmenu met dagvangst toeslag ( kweekzalm HaHa ! ) € 37,50 van zeer matige kwaliteit.
Voorgerecht:Uitgedroogde carpaccio, hoofdgerecht: mootje smakeloze zalm met broccoli, prei, wortel en groene asperges ( geblancheerd in lauw water ) dessert: aardbeien met ijs in een wijnglas .
Flesje water voor € 5,50, glas Prosecco € 6,50
Totaal € 50,00 voor een menu welke men in een toeristisch eetcafe serveert als daghap voor € 18,50
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Dramatische avond beleefd bij de Riva Wijnlounge. Wachten, wachten, wachten... Fout op fout op fout in de bediening.... Eten van bedenkelijke kwaliteit, zelfs de mosselen waren verworden tot kauwgom... Overal rondom onze tafel regende het klachten en werden borden teruggestuurd... Hier is echt heel veel mis. Jammer want het is een prachtige locatie met mooi zonnig terras. Dit verdient beter.
AnjaNaarden .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Wat een vreselijke ervaring bij deze zaak. We zaten heerlijk op het terras in de zon en besloten om te blijven eten. Dat was een grote fout. werkelijk alles ging mis, zowel in de bediening als met ons eten. Carpaccio uitgedroogd en vastgeplakt aan het bord, mosselen totaal kapotgekookt en niet meer uit de schelp te krijgen, entrecote wat geen entrecote was, een ramp was het. Ondertussen doet de bediening zn best maar er zit totaal geen lijn in. Tot overmaat van ramp komt een totaal gestreste manager zijn excuses maken aan tafel en geeft aan dat hij het begrijpt maar dat dit helaas het beste is wat hij op dit moment kan bieden. We hebben de gerechten (terecht) niet teruggezien op de rekening maar wat een leuke avond had moeten zijn was een groot fiasco
M S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Leuke locatie, leuk beschut terras met heerlijke avondzon, maar doe wat aan de bediening! Toen we aankwamen was er 1 tafeltje leeg, maar het duurde nog een kwartier voordat deze werd afgeruimd en onze bestelling werd opgenomen. Bestelling voor het eten is vervolgens nooit door gekomen en na 3 kwartier hier zelf om gevraagd. Prijs op de rekening voor het hoofdgerecht was een paar euro duurder dan op de kaart stond. Werd gezegd dat deze kaart niet juist was. Geen excuus voor lange wachten. Glas wijn aan de prijs: 6 euro. Eten zelf was prima, alleen nu de hogere prijs werd berekend, vond ik het wel aan de prijs. Bediening moet veel beter ingewerkt worden; met een terras vol mensen kun je niet maar wat staan te hangen en te dollen aan de bar, dan moet je gewoon aan de bak.
Familie8 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Vandaag met 9 personen gegeten. Wat een afknapper!! Onervaren personeel , helft mocht geen bestelling aannemen., verkeerde bestellingen drankjes kwamen niet. Thee zonder thee zakjes. Cola geen prik erin maar er kwamen geen andere drankjes. Duurde heel lang voordat eten kwam toen geen bestek....,duurde ook heel lang voordat we dat weer kregen.
Eten was toen koud. Aangeven dat het niet goed was en ook niet smaakte tegen de manager in witte blouse met stropdas, maar deze ruimde de tafel af zonder commentaar te leveren en kwam hier ook niet meer op terug. Toen we de bon vroegen klopte deze van geen kanten.
Personeel reageerde niet of nauwelijks.
Kortom wij komen niet meer terug..
Stan M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Ben hier met een zakenpartner geweest om een lekker wijntje te gaan drinken en de lunch te gebruiken. Je kan er lekker zitten in door banken "afgesloten" hoekjes. Dit maak het wat knusser. De wijnen waren op de juiste temperatuur. Wij hebben steeds een ander soort wijn geprobeerd om de verschillen te proeven. Hierbij heeft de bediening ons steeds bepaalde wijnen aangeraden op basis van onze wensen. De lunch was gewoon en lekker. Alles was redelijk aan de prijs, maar dat zie je, vind ik, al aan de buitenkant van het gebouw en wanneer je binnenkomt. De bedieniing was jong, vriendelijk en behulpzaam. Voor mij een prima locatie waar ik zeker vaker zal komen "lunchen".
MarjaD .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
De wijnproeverij was heel geslaagd. Heerlijke gevarieerde wijnen en bijpassende hapjes. Het personeel erg vriendelijk en heel attent. Prachtig interieur en op een schitterende locatie in Huizen. We hebben genoten!
AmandaD .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Genoten van een wijnproeverij bij Riva Wijnlounge! Zes soorten wijn met zes bijpassende hapjes. Super vriendelijke, vaardige en ook al was het druk, snelle bediening en erg attent. Leuke ambiance. Aan te raden!
Paulinekoster .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
zeer slechte bediening eten was redelijk maar moesten er te lang op wachten, bij een persoon vlees gebracht maar de aardappelen en de salade vergeten.. te weinig kaasfondue, kon niet meer bijgemaakt worden als troost 4 chocolaatjes voor 6 personen... kortom een afknapper..
Danique K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Gister gegeten bij riva wijnlounge.
Bediening was zeer traag en slecht. De jonge jongen deed zn best, de rest van het personeel was erg ongeïnteresseerd. Eten was redelijk, geen mooie opmaak van de borden. Vooraf oud brood en aioli die geel geworden was van het te lang liggen. Het eten is te duur voor wat je krijgt.
Bij het dessert hadden we een bijpassende dessertwijn besteld, die dessertwijn hebben we nooit gekregen.
Geen aanrader.
Sabrine M.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2015
We kwamen aan op een drukke zomeravond dus hadden al niet te hoge verwachtingen. We gingen op het achterterras zitten maar 'het was handiger als we voor gingen zitten'. Dus dat deden we nadat we zelf onze tafel moesten zoeken en een extra stoel moesten aanschuiven waardoor we in het gangpad zaten. We kregen onze drankjes na extra vragen en een charcuterie bord waar brood bij hoorde, uiteindelijk zelf om brood moeten vragen waar uit de aioli al was gegeten, gevraagd om een nieuwe en uiteindelijk moeten genieten van oud brood, alleen de kontjes met vettig vlees. Hierna bestelden wij een wijntje en kaasstengels waar wij zo'n 30 minuten op moesten wachten. Geen goede service, alles zelf moeten vragen en de hapjes onder de norm. Leuke plek maar jammer van dit alles. Te weinig personeel voor zo'n groot terras.
Aygo .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Vandaag met vier personen hier geluncht. Bediening is erg jong en onervaren maar ja iedereen moet het leren dus hierover geen commentaar. We namen een droge sherry en een droge witte en een zoete witte plus een rode wijn, de sherry kon meteen terug die was zoet dit was geen probleem kwam in orde.
Daarna nog een zelfde rondje besteld kregen we een heel andere witte wijn behalve de rode die was het zelfde dus terug maar weer en weer opgelost.
Het eten was zeer matig herten biefstuk bijna koud en zeker niet mals (het smaakte niet naar herten biefstuk)
De rest van het eten was zeer matig van smaak
Alles bij elkaar prijs kwaliteit zeer onder de maat Sorry
Hier komen we maar niet meer
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Ik heb hier gisteren met veel plezier gezellig gegeten en vooral genoten van de weelderige atmosfeer en van echt lekkere wijnen kunnen genieten met een lekker stukje hollandse kaas. Wat deze wijnlounge speciaal maakt is de mooie warme sfeer laat in de avond dat dit een uitstekende romantische uitgaansgelegenheid maakt.
Hdannijs .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2013
Schitterende locatie bij de oude kalkovens in Huizen. Mooi nagebouwd dorp uit de 19e eeuw. Vooral in de zomer is dit een toplocatie. Lekker buiten zitten aan het water, glaasje wijn en een snackje erbij, geweldig! Het diner vindt ik echter beduidend minder waar ook de service het in een aantal gevallen laat afweten. De prijsstelling vindt ik behoorlijk hoog als je dit afzet tegen de kwaliteit. Een aanrader is de Riva burger en wat aardige whisky's die er op de kaart staan. Mijn vrouw komt er graag (qua locatie) maar voor mij hoeft het niet zo zeer.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2013
De locatie in het nagebouwde dorpje is geweldig, en met het prachtige weer vonden een mooi plekje op het vreemd genoeg erg rustige terras. Hopelijk zijn er 's zomers parasols, maar nu waren die nog niet echt hard nodig. We wilden wat lunchen en de kaart bied voldoende mogelijkheden, met veel soorten bagels. Wij kozen voor de socializers, gezellig delen met z'n tweetjes. De keus viel op charcuterie en een kaasplateau, met twee glazen wijn. Voor een wijnbar valt het aanbod aan glazen wijn overigens niet mee. De bediening is vriendelijk maar het ontwijkende gedrag bij het bestellen van water was treurig. Na lang soebatten kwam het er eindelijk uit, kraanwater wordt niet geserveerd, slechts 'huisgemaakt' bronwater. Waar ik kan begrijpen dat je geen gratis water serveert als enig drankje bij een maaltijd vindt ik het geen goede zaak dat bij een normale bestelling betaald moet worden voor kraanwater. Voor de goede orde, de bestelling zonder water bedroeg 40 euro. Dat er bovendien zo geheimzinnig over wordt gedaan maakt het erg onvriendelijk. Twee keer vragen om bestek is ook niet echt geweldig. Eten was prima; Het zou zonder extra moeite gewoon een uitstekende lunch hebben kunnen zijn. Beetje jammer.
Janh .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2012
Aangetrokken door de omgeving hebben we hier geluncht. Bediening zeer onervaren/onprofessioneel (ik doe eigenlijk alleen ontbijt en (andere), bent u uitgegeten?). Welwillend maar klungelig.
Relatief duur. En uitgedroogde sate saus.
Paulinekoster .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2012
inmiddels 2x gegeten, en allebei de keren was de vis niet gaar,
het duurt erg lang allemaal en de bediening komt onzeker over.
kinderziektes misschien?