Ristorante Taormina

Nieuwstad 54 7201 NS Zutphen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Ristorante Taormina

Hans H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Regelmatig gegeten en het lijkt alsof het iedere keer beter wordt, terwijl de kwaliteit al top was. Heel vriendelijke bediening van eigenaresse en lekkere eigen gebrouwen drankjes, wat ons betreft een aanrader!
Efus N.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Voor de 2e keer erg lekker gegeten. Een leuk en gezellig restourant met leuke bediening. Het eten zag er mooi opgenaakt uit, pasta salmone. Het smaakte nog beter dan het eruit zag, heb hier met plezier de hele avond gezeten. Zeker een aanrader als je van echt italiaans eten houdt!
Bernard C.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Goede pizza's, sfeervolle omgeving, attente bediening. Minpuntje was de prijs van de wijn, een lekkere maar eenvoudige Nero D'Avola uit 2013 (Mario Giacondi) stond op de kaart voor maar liefst € 32,50 per fles terwijl de Vivino adviesprijs € 2,28 bedraagt. Prijs meer dan 14 x over de kop dus!
Ejr1234 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Eindelijk een echte Italiaanse pizzeria in Zutphen gevonden, goede gastvrouw en fantastische pizza!
Leuke entourage, verzorgd en met een Siciliaanse kok zo hoort het!
Waren namelijk helemaal klaar met de pizza's van Vaticano, veel te duur en ook met teveel beleg!...ze serveren daar de Quattro Formaggi met een bult geitenkaas erop....bahh en tegen alle regels in!
Taormina is een echte aanrader!
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Helaas een echte tegenvaller, ondanks de goede recensies. We misten de hele passie van de eigenaren. Geen echte aandacht voor ons (terwijl wij de enige waren) en geen aandacht voor het eten. Ik had een zwaardvis besteld maar deze was op. Dan maar een zeebaars. Deze werd op een koud bord geserveerd met een paar plukjes rucola, en dat voor 20,- euro, schandalig. De pasta was opgewarmd en werd met scherpe pepers opgeleukt om de smaak te verbloemen. En dan de tiramisu als toetje. Misschien kon die dan nog wat goedmaken. Maar helaas deze was niet vers, smaakte nergens naar en was gewoon oud! Daar kan je geen 7,50 voor vragen.
Maak de kaart de helft kleiner en laat zien waar je goed in bent, doe dat met passie en liefde, zoals de italianen dat ook kunnen... Gelukkig hadden we het samen gezellig maar een verjaardagsfeestje gaan wij de volgende keer echt ergens anders vieren.
Devries04 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
wij zijn hier al meerdere keren geweest ( gisteren ook weer) en het eten blijft gewoon super!
Leuk en spontaan personeel...
Gastvrouw ook erg vriendelijk.
een italiaanse kok in een italiaans restaurant, dat zie je ook niet veel... Nog even met de kok gesproken en kok zijn is hem echt alles, maar dat zie je ook zeker terug in hun eten...
Mijn mening : top restaurant, superlekker eten! Echt een aanrader
J R.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Wat hebben wij heerlijk gegeten zeg! Super leuk Italiaans restaurant met als grote voordeel dat de kok ook echt Italiaans is! En dat zie je helaas niet overal.. Hier is het zeker op de menukaart en in de heerlijke gerechten terug te vinden. We hebben heerlijk gegeten! De tiramisu en échte italiaanse cappuchino zijn echt een aanrader! Gastvrouw is ook zeker netjes, beleefd en in voor een leuk gesprek. Als afsluiter nog een prachtige roos meegekregen! Wij komen hier zeker weer terug!
Corrietijssen .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
vooraf hebben we caprese gegeten,, het hoofdgerecht was entrecote alla griglia spaghetti aglio olio wij hebben er heerlijk gegeten en het is zeker voor herhaling vatbaar ,, wat ook zo leuk was ,, toen we naar huis gingen kregen we een mooie witte roos mee die ook nog eens heerlijk ruikt ,, dus een aanrader voor iedereen ,, mooie menu kaart sfeervolle zaak en een leuk terras ..
Edwardleuven .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Afgelopen zondag wezen eten met mijn schoonfamilie. We werden hartelijk ontvangen en netjes naar onze tafel gewezen. Drankje en broodjes werden snel gebracht. Grote en uitgebreide kaart, met naar mijn mening heel veel lekkers, kon nauwelijks kiezen. Voorgerecht was een carpaccio, die heerlijk van smaak was met precies genoeg van de verschillende ingrediënten. Hoofdgerecht was de filetto taormina, heerlijk medium gegrild, met aardappeltjes uit de oven, precies goed! Als afsluiting een heerlijke Italiaanse koffie. Tot slot kreeg mijn vrouw bij het naar huis gaan een prachtige roos mee, als bedankje. Conclusie we hebben een heerlijke avond gehad en we hebben genoten van onze avond. Zeker een aanrader.
Gezin2kids .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
Met de kinderen even lekker een pizza gegeten en daarna ijs. Echt super lekkere pizza's. Het was niet heel druk, kinderen mochten meehelpen pizza maken. Erg leuke en echt Italiaanse sfeer. Wijn was heerlijk en ijs ook. Zeker een aanrader om naar toe te gaan. Vriendelijke en adequate bediening. Prijs-kwaliteitverhouding is heel goed.
Anneclipper .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Een Italiaans restaurant met een knipoog (bewust/onbewust?) naar de jaren '70. De kaart is groot en er is dus veel te kiezen. De bediening is prettig en vriendelijk. De pizza's zijn weergaloos lekker. Prijs kwaliteit verhouding is perfect. Wij gaan hier in de toekomst zeker met enige regelmaat naar toe. Wat een prettig en laagdrempelig restaurant met prima eten en wijn.
Heidisnoep .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Ik kan me totaal niet vinden in de andere recensies . Personeel keurig en correct . Gastvrouw heeft gepaste
Afstand bewaard en als
Je haar wat wilde vragen was ze keurig
Eten goed. Eigenaar is italiaan. Grote kaart. Verse vis en vlees. Goede pasta en pizza. Prijs kwaliteitverhouding is goed. Kortom alle ingrediënten voor een geslaagd italiaans avondje.
Heidi
Gerard Z.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Na een aantal malen langs gelopen te zijn toch maar eens naar binnen. Ontvangst ging, even de tijd om te zettelen klein beetje brood op tafel. Begint goed. Port besteld. Was bijna wijnglas vol. Daarna weinig aandacht. Bestelling werdt weinig spontaan aangeboden, niet gevraagd voor extra drankje. (Pas toen de 2e gang al op was) Eten was prima maar aan de gastvrijheid valt nog hoop te doen. Ten slotte! Gastvrouw schenk aandacht aan uw gasten en trekbu niet terug in de spoelkeuken
TKart .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2014
Horeca is wel echt een vak en dat onderschatten deze ondernemers. Een zeer ruime kaart waar her en der in gekrast is om prijzen aan te passen. Het voorgerecht (tonijn carpacio) leek net uit de vriezer/koelkast smakeloos en met slappe sla eronder. Hoofdgerecht een pizza voorzien diverse groente, maar de ham die ik extra bestelde werd vergeten (overigens bij het afrekenen wel berekend...) en lasagne waar zout het hoofdingredient leek, verder had de eigenaresse -naar ik aanneem- wel tijd om te roken maar vragen om een extra drankje was er niet bij. Kortom hier valt nog veel te leren tot die tijd zou ik dit restaurant mijden.