Ristorante Sicilia

Meer informatie over restaurant Ristorante Sicilia

• Airconditioning , Terras
MarFokkema .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Je komt binnen en je waant je in Italië. Heerlijke sfeer! Je wordt erg gastvrij ontvangen. Het voorafje en het hoofdgerecht waren erg smakelijk.
Wij waren een weekend weg, dus we kenden het restaurant niet. Maar het was een voltreffer!
Yvonne T.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Super lekker gegeten en wat wij belangrijk vinden, homemade vers eten. Aks voorgerecht hadden we de tafel vol laten zetten met bruchetta's, erg lekker en twee porties voldoende voor iedereen. Als hoofdgerecht varieerde het van tagliatelle salmone, heerlijk met volop garnalen en zalm in een heerlijke saus, tortelini eveneens vers en lekker evenals de lasagne, pizza Salami en filleto. Als nagerecht tiramisu en dame bianco en koffie sicila met sambuco. Het was super. Enige minpuntje, steeds hetzelfde muziekje op de achtergrond, maar na een gezellige opmerking onzerzijds werd ook dat opgelost.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Onderweg van Duitsland naar huis de snelweg verlaten om nog even wat te eten. Door een kleine check op Iens terechtgekomen bij Sicilia en daar geen spijt van gekregen. De voorgerechten (tonijnsalade en champignons in witte wijnsaus met citroen) waren lekker en ruim, de broodjes met kruidenboter prima, maar de pizza's .... Echt heerlijk!! We hebben echt gesmuld van deze dunne, knapperige en rijk belegde pizza's! Voor een dessert hadden we geen ruimte meer, maar bij de koffie en thee zaten heerlijke Italiaanse chocoladebonbons, waar we ook nog eens extra van kregen. En dat allemaal in een gezellige omgeving en met een super vriendelijke en informele bediening die veel aandacht voor hun klanten heeft! Kortom: duidelijk een aanrader!!
Samantha V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2013
Wij hebben vorige week bij Sicilia gegeten. Als voorgerecht beiden een pasta genomen. Portie was prima en goed op smaak. Huiswijn die we er bij hadden was niets bijzonders maar zeker niet slecht. Als hoofdgerecht een ossubuco en gevulde zwaardvisrolletjes van de grill. Beiden prima eten, goed op smaak en lekker bijgerechten. De bediening was vlot en vriendelijk. al met al prima om lekker een hapje te eten.
prijs kwaliteit was dik in orde.
Genietgraag .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
We komen hier al meer dan 25 jaar. We eten voornamelijk pizza. Deze zijn zeer lekker met een dunne bodem en prima gekruid. De bediening is vriendelijk, we krijgen brood met kruidenboter vooraf. Ook de nagerechten zijn het vermelden meer dan waard. Altijd netjes verzorgd en met echte slagroom. Prima restaurant!