Ristorante Sicilia

6,7
Kan beter
Fulco28 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Na lange tijd weer terug bij Sicilia om verjaardag te vieren. Kaart is nog herkenbaar en zeer uitgebreid. Voor de voorgerechten geven we de kok de vrije hand en als hoofdgerechten kiezen we een spaghetti carbonara en een tagliatelle degli amcici. Inmiddels zijn we al voorzien van onze drankjes en lekkere broodjes met kruidenboter. Die blijken nog even heerlijk als vroeger.

Als voorgerecht krijgen we champignons, scampi's en ossehaaspuntjes. Prima. Bij onze hoofdgerechten wordt een goede lambrusco geserveerd. De tagliatelle is helaas iets te lang gekookt en daardoor te weinig al dente. De saus is heel lekker en goed gevuld. De carbonara is heel goed en precies goed op beet. Zo goed krijg je hem zelden, klasse.

Als we om de dessertkaart vragen worden we opnieuw positief verrast. Vanwege de verjaardag krijgen we een dessert aangeboden van het huis! Super attent. Het dessert blijkt een fantastisch grand dessert met ijs, fruit, cassata en tiramisu. Heerlijk. Speciale vermelding verdient ook nog de cappuccino, echt heel goed gemaakt.

Sicilia heeft ons een fantastische avond bezorgd. Prima eten en zeer gastvrij. Bedankt we komen snel weer terug.
maaikemol .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Vorige ervaringen hier waren prima. Nu: erg opdringerige, vervelende en ongepaste bediening, slecht klaargemaakt / opgewarmd eten, rommelig opgemaakt en gepresenteerd, pizza die die naam niet verdient, geen bestek om salade/frietjes op te scheppen, ongezellige sfeer. Prijs en kwaliteit absoluut niet in verhouding.
MarFokkema .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Je komt binnen en je waant je in Italië. Heerlijke sfeer! Je wordt erg gastvrij ontvangen. Het voorafje en het hoofdgerecht waren erg smakelijk.
Wij waren een weekend weg, dus we kenden het restaurant niet. Maar het was een voltreffer!
Yvonne T.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Super lekker gegeten en wat wij belangrijk vinden, homemade vers eten. Aks voorgerecht hadden we de tafel vol laten zetten met bruchetta's, erg lekker en twee porties voldoende voor iedereen. Als hoofdgerecht varieerde het van tagliatelle salmone, heerlijk met volop garnalen en zalm in een heerlijke saus, tortelini eveneens vers en lekker evenals de lasagne, pizza Salami en filleto. Als nagerecht tiramisu en dame bianco en koffie sicila met sambuco. Het was super. Enige minpuntje, steeds hetzelfde muziekje op de achtergrond, maar na een gezellige opmerking onzerzijds werd ook dat opgelost.
ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Onderweg van Duitsland naar huis de snelweg verlaten om nog even wat te eten. Door een kleine check op Iens terechtgekomen bij Sicilia en daar geen spijt van gekregen. De voorgerechten (tonijnsalade en champignons in witte wijnsaus met citroen) waren lekker en ruim, de broodjes met kruidenboter prima, maar de pizza's .... Echt heerlijk!! We hebben echt gesmuld van deze dunne, knapperige en rijk belegde pizza's! Voor een dessert hadden we geen ruimte meer, maar bij de koffie en thee zaten heerlijke Italiaanse chocoladebonbons, waar we ook nog eens extra van kregen. En dat allemaal in een gezellige omgeving en met een super vriendelijke en informele bediening die veel aandacht voor hun klanten heeft! Kortom: duidelijk een aanrader!!
Samantha V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2013
Wij hebben vorige week bij Sicilia gegeten. Als voorgerecht beiden een pasta genomen. Portie was prima en goed op smaak. Huiswijn die we er bij hadden was niets bijzonders maar zeker niet slecht. Als hoofdgerecht een ossubuco en gevulde zwaardvisrolletjes van de grill. Beiden prima eten, goed op smaak en lekker bijgerechten. De bediening was vlot en vriendelijk. al met al prima om lekker een hapje te eten.
prijs kwaliteit was dik in orde.
Genietgraag .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
We komen hier al meer dan 25 jaar. We eten voornamelijk pizza. Deze zijn zeer lekker met een dunne bodem en prima gekruid. De bediening is vriendelijk, we krijgen brood met kruidenboter vooraf. Ook de nagerechten zijn het vermelden meer dan waard. Altijd netjes verzorgd en met echte slagroom. Prima restaurant!