Ristorante Saporetti

Koemarkt 58 1441 DD Purmerend Nederland Kaart

Over het restaurant Ristorante Saporetti

De filosofie van de Familie Uva wordt in dit restaurant doorgezet door zoon Raffaele en zijn vrouw Laura. Gastvrijheid en culinaire kwaliteit komen hier samen voor een Italiaanse beleving.

Bij Saporetti serveren ze klassieke Italiaanse gerechten in een modern jasje. Maar een culinair reisje in de vorm van een 7 gangen diner met wijnarrangement is bij Saporetti zeker ook mogelijk !

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Ristorante Saporetti

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt. Zondags gratis parkeren.

Opgenomen in de Michellin gids 2018

9,3

Jouw recensie over het restaurant Ristorante Saporetti

Floo V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Voortreffelijk en origineel eten!
David S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Eten was heerlijk en bedeniening deed wat ze moet doen....aanrader
Ronald H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
We hebben slechts een pizza besteld maar die was wel heel erg goed.
Een prachtige Valpolicella er bij.
En heel sfeervolle en goed passende live Italiaanse zang/muziek van een oudere heer. Een fijne avond was het.
Goed gedaan.
George M.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Heerlijk eten, ook buiten de kaart om. Alleen jammer dat er zo weinig gasten waren.
pia.meerveld .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Het eten was perfect maar de sfeer, aankleding zeer teleurstellend in een restaurant van dit niveau.
Bediening liet te wensen over en het duurde lang voor het eten kwam
Jan1959 B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Was weer heel erg lekker. Een heerlijke lentespecial en een heerlijk chocolade taartje toe. Aan te bevelen.
Het is en blijft een genot om elke keer weer bij Saporetti te komen eten.
alice S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten in rustige sfeer. Ondanks mijn handicap slecht horend kon ik de gesprekken van mijn gezelschap goed volgen.
Audi O.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Het eten was heerlijk en de bediening was top! Super gedaan.
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Goede en correcte bediening! Eten is van hoogstaande kwaliteit en je merkt/proeft dat er met aandacht en liefde aan gewerkt is. Wij hebben gekozen voor het 6 gangen menu van de chef. Je hoeft alleen maar aan te geven waar je niet van houdt en de rest is een grote verrassing... We hebben genoten!
Kelly M.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Een prachtig restaurant waar we heerlijk gegeten hebben. Super goede bediening, kregen bij elk gerecht uitleg wat het was(we hadden voor een 4 gangen verrassingmenu gekozen) en de hele avond live muziek door een gitarist met Italiaanse liedjes op de achtergrond.
Sabine B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
We moesten erg lang wachten zowel voor het voorgerecht als voor het hoofdgerecht, en de kwaliteit viel een beetje tegen. Jammer!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Pasen en lente. En Saporetti pakt uit met lente specials. Uiteraard geprobeerd en zoals gebruikelijk met een zeer positief resultaat. Vooraf de Mosaico do polipo, gevolgd door de linguine all'astice. Het is een tongstrelende ervaring. En geen exlusieve wijnen, maar gewoon een Siciliaanse Nero d'avolo. Niet naddnken. Gewoon de stoute schoenen aantrekken en zelf gaan proeven. Je raakt verslaafd.
Erich J.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Goede smaken, prima voorgerecht, goed gekeken naar mijn vorige recentie en rekening mee gehouden. Chapeau.
Wijn was prima van smaak en op de juiste temperatuur.
Wachttijden zijn precies goed tussen de gerechten in.
Ons zien ze de volgende keer weer terug.
Jan1959 B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Toch nog even wat te vieren, heerlijk stukje lamsvlees en een heerlijk grand dessert, Ga zo door !!
Op naar de mooie zomer periode met een lekker glaasje wijn en een italiaans hapje !
Jemnah Z.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Wederom heerlijk gegeten
Bertien L.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Aanrader!
Ewoud S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
erg lekker eten, vriendelijke bediening, restaurant was niet helemaal vol, dus qua sfeer iets minder maar we komen zeker terug!
Gavin V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijke gegeten. Een lekker verrassingsmenu van de kok. Wijntjes erbij. Alles was gewoon goed en perfect geserveerd. De vier gangen waren heel mooi verzorgd en subliem opgemaakt. Het oog wil ook wat. Al.met al een aanrader voor de mensen die echt Italiaans willen eten. Ben je een liefhebber van truffel (smaak)? Dan moet je dit restaurant echt proberen.
jan W.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
We hadden als voorgerecht ieder een cremesoep met kastanjes,die voortreffelijk was een 10 !!.als hoofdgerecht kozen we voor de lasagnette ai funghi die ook heerlijk was,weer een 10.!! als desert een tiramisu en een carpaccio di ananas,die een stuk minder waren als de rest.noot: de soep was 9,50,dus eet je met z"n tweeen al voor 19 euro aan soep op,ik vind dit wel een beetje te gek.verderhadden we 3 peroni bier a 25ml.totaal 81 euro 50.een groot nadeel was dat de gitarist aanwezig was,wat van mij totaal niet nodig is.,jan waal en leon jonkman.
Marjelle L.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Eten was redelijk tot goed. De gerechten kwamen (te) snel achter elkaar waardoor wij het idee kregen dat ze ons snel weg wilde hebben.