Ristorante Saporetti

Koemarkt 58 1441 DD Purmerend Nederland Kaart

Over het restaurant Ristorante Saporetti

De filosofie van de Familie Uva wordt in dit restaurant doorgezet door zoon Raffaele en zijn vrouw Laura. Gastvrijheid en culinaire kwaliteit komen hier samen voor een Italiaanse beleving.

Bij Saporetti serveren ze klassieke Italiaanse gerechten in een modern jasje. Maar een culinair reisje in de vorm van een 7 gangen diner met wijnarrangement is bij Saporetti zeker ook mogelijk !

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Ristorante Saporetti

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt. Zondags gratis parkeren.

Opgenomen in de Michellin gids 2018

9,2

Jouw recensie over het restaurant Ristorante Saporetti

Erich J.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Prima restaurant, geweldig en zeer smaakvol 7 gangen diner. Elke keer weer anders, echt verrassend. Goede sfeer en erg vriendelijk. Ondanks de drukte toch weer even tijd voor een praatje. De chef zelfs kwam zijn gerechten toelichten. Chapeau.
Helana A.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
gezeliige avond, lekker eten en leuke sfeer. Voor herhaling !
Maura H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Voortreffelijk gegeten. We hadden gereserveerd voor de pasta Parmigiana. Waarbij je pasta in een soort grote kaas extra smeuïg wordt gemaakt. Wat een ontzettend leuke beleving was dat. Het geeft echt een extra sfeer aan je avond. Verder proef je in alle andere gerechten dat er hemelse smaken in zitten. Echte tomaten. Echte truffel. Echt fantastisch. Een ware aanwinst voor Purmerend.
F J.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Prijs / kwaliteit NIET in verhouding. Te duur!!! Fles water 5 €!!!!
Matige kwaliteit desserts. Overgewaardeerd. Pizza lekker maar geen 15 euro waard.
Myra M.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Al een keer eerder gegeten toen fantastisch. Deze keer teleurstellend Smaken gingen niet goed samen, flauw en leek niet vers.
Jammer
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Ondanks het feit dat het eten goed was, was de dosering van peper extreem. Veel te veel rode peper in het visgerecht. Verder ziet het restaurant er gedateerd uit. De dames van de bediening hebben nog een horecatraining nodig. Uithalen van de borden waarbij het ene bestek aan tafel op het andere bord wordt gelegd, past niet.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Vanwege het vroege tijdstip (5 uur) waren er weinig gasten, maar we hebben dat niet als storend ervaren. Het restaurant heeft een warme uitstraling, waardoor je je snel op je gemak voelt. We hebben het 4 gangen verrassingsmenu gekozen, en dat was echt buiten verwachting goed. Heerlijke, originele gerechten, die mooi opgemaakt werden opgediend. Porties waren voor ons precies goed: niet te klein zodat je nauwelijks de smaken kunt proeven, maar ook niet zo groot dat je het heerlijke dessert niet meer lust. Tempo waarmee de gerechten werden opgediend was ook goed. De bediening was vriendelijk en deskundig. Ze gaven ons het gevoel dat we echt te gast waren. We komen hier zeker weer terug.
Angelien N.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Geweldig restaurant waar je als veganist of vegetarier ook uitstekend kunt eten. Echt top ????????
Claudia R.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Veels te duur. Ik verwacht bij zulke prijzen betere gerechten. Het eten was goed maar niet voor deze prijs.
Errug jammer. Inrichting mag wel wat moderner.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Verrassingsmenu was weer GEWELDIG!! Heerlijke en gezellige avond gehad.
Leuk personeel en heeeeerlijk eten, alle ingredienten voor een fantastische avond.
POE.
Robert A.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Wederom heerlijk gegeten en het 5 gangen verrassingsmenu. Wachttempo is afhankelijk wat je zelf wilt. Wordt netjes gevraagd of je nog even wilt wachten. Top avond gehad
Wessel V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Eten (4 gangen verrassingsmenu) was uitstekend! Echt complimenten voor de kok! 25 euro voor een fles huiswijn vonden we erg aan de prijs. De scropino was altijd super maar viel deze keer erg tegen: vol met fijn gemalen ijsblokjes. Hopelijk volgende keer weer beter.
Adri F.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Zeer goed eten en een vriendelijke bediening
Antonia V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Waren met 4 personen en hebben allemaal een 6 gangen diner besteld.
Dit was een perfecte keuze.
Volgend jaar wordt ik 80 jaar en ga zeker weer hier naar toe.
Ties D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Eten viel iets tegen t.o.v. voorgaande keer. Was wat weinig variatie in de gerechten.
Eerste paar gerechten waren erg zout.
Ria I.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Heerlijk eten! Alleen jammer dat we last hadden van dikke vliegen, die op het raam zaten, waar ons tafeltje voor stond, en die soms zelfs in mijn glas wijn belandden (we zaten binnen). Ik vind, dat men het had moeten opmerken en er iets aan moeten doen alvorens daar eters te laten plaats nemen.
Koningnel K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Kom zeker terug
yarooon .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Als we hier eten gaan we altijd voor het verassingsmenu. Dit is altijd echt een heerlijke verassing. De service is ook perfect. De uitleg bij de gerechten en de aandacht die er voor de gasten is maakt hier eten echt een avondje uit.
Francien S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
We eten daar altijd lekker en goed!!
Dennis A.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Originele gerechten. Niet zo "standaard".