Ristorante Saporetti

Koemarkt 58 1441 DD Purmerend Nederland Kaart

Over het restaurant Ristorante Saporetti

De filosofie van de Familie Uva wordt in dit restaurant doorgezet door zoon Raffaele en zijn vrouw Laura. Gastvrijheid en culinaire kwaliteit komen hier samen voor een Italiaanse beleving.

Bij Saporetti serveren ze klassieke Italiaanse gerechten in een modern jasje. Maar een culinair reisje in de vorm van een 7 gangen diner met wijnarrangement is bij Saporetti zeker ook mogelijk !

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Ristorante Saporetti

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt. Zondags gratis parkeren.

Maandag gesloten

9,2

Jouw recensie over het restaurant Ristorante Saporetti

jan W.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
We hadden als voorgerecht ieder een cremesoep met kastanjes,die voortreffelijk was een 10 !!.als hoofdgerecht kozen we voor de lasagnette ai funghi die ook heerlijk was,weer een 10.!! als desert een tiramisu en een carpaccio di ananas,die een stuk minder waren als de rest.noot: de soep was 9,50,dus eet je met z"n tweeen al voor 19 euro aan soep op,ik vind dit wel een beetje te gek.verderhadden we 3 peroni bier a 25ml.totaal 81 euro 50.een groot nadeel was dat de gitarist aanwezig was,wat van mij totaal niet nodig is.,jan waal en leon jonkman.
Marjelle L.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Eten was redelijk tot goed. De gerechten kwamen (te) snel achter elkaar waardoor wij het idee kregen dat ze ons snel weg wilde hebben.
Chantal R.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Lekker gegeten hele leuke bediening!
Mascha T.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
. Verrassingmenu had heerlijke gangen.
sandra M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Wij wilden verrast worden, dus mamen wij een 5_gangen menu....
Super heerlijk gevarieerd menu . Top!
Sabine B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
De bediening liet soms op zich wachten. En de akoestiek was slecht, waardoor gesprekken moeilijk waren. Wel weer leuk, een Italiaanse gitarist. En het eten is verrukkelijk!
agnes K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk 5-gangen-verrassingsmenu. Heel afwisselend (vis, vlees, pasta) , pure smaken, precies goed. Extra pre-dessert; top.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Prima restaurant. Uitstekende keuken. Vriendelijk en deskundige bediening. Soms wat lawaaiig. Aan de prijs.
Francien S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Nu voor de tweede keer gegeten.
En wat was het weer heerlijk!
Bediening erg vriendelijk en behulpzaam.
Tot snel!
Rowenna Z.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Een verassingsmenu genomen en wat een foodsensation, heerlijk gegeten. Zeker een aanrader! .............................
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Het eten was best lekker, maar had er meer van verwacht
Sophie M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten, echt een aanrader!
B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Zeer vriendelijk personeel, de kok zelf kwam even aan tafel, omdat een van ons wat speciale wensen had.
Heerlijk gegeten. Voor herhalng vatbaar
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Er was live een gitarist/zanger. Deze kan beter af en toe een pauze nemen. Verder was alles prima.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Ik heb de indruk dat de Kerstdagen voor de chef een reden is om de culinaire fantasie en creativiteit de vrije hand te geven. Ook dit jaar een zes gangen menu (exclusief de amuse en het pre-dessert). Het voert te ver om ieder gang te beschrijven, maar laat me volstaan, met te melden dat elk gerecht dat ons werd voorgezet een traktaktie was, zowel qua smaak als presentatie. Neem daarbij het wijnarrangement: een selectie van wijnen uit de Veneto, Toscane. Abruzzen en Emilia Romagna en je hebt een diner dat beslist wat Michelin sterren verdient. Afsluiten met een prima espresso en een grappa... het enige dat ik daarbij miste was een goede Italiaanse sigaar. Een Garibaldi of een Toscanello. Dat laatste was om de bekende redenen niet mogelijk. Maar dat heb ik thuis ingehaald. Oscar Wilde zei ooit: "A good wife is a good wife, but a good sigar is a great smoke." Voor dit restaurant zou ik willen zeggen: "A good restaurant is a good restaurant, but Saporetti is great experience."
John V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Een absolute aanrader
Heerlijk exquis gegeten

Ga nog eens
Jan1959 B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Niet de eerste keer gegeten, maar het was wederom een enorme verrassing. Ook onze gasten uit Hong Kong hebben genoten van de fantastiche gerechten, met als klap op de vuurpijl de hertenrug filet, zo heerlijk klaargemaakt. Oja en zij die bepaalde dingen liever niet aten, geen enkel probleem.
Kortom eigenlijk snel weer heen en weer het verrassingsmenu dat eigenlijk elke dag anders is. Ga zo door.
Anikka D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Voor het eerst wezen eten bij Saporetti. Eerste indruk harstikke goed. Bediening top en het eten was echt heel goed!
Fam. .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
justdebbie222 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Bediening was prettig, netjes en attent. Wij hadden het verrassingsmenu en alles was heerlijk. De sfeer is ook goed! Heerlijke avond dus.