Ristorante Quattro Mori

Woensdag t/m Zondag

6,4
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Quattro Mori ziet eruit zoals waarschijnlijk alle Italiaanse restaurants in Nederland er in de jaren 80 uit zagen: eenvoudige tafels, papieren placemats, houten lambrisering en overal verwijzingen naar Italië. En het is groot en vol en daar zat wellicht het probleem van deze avond, want we krijgen maar weinig aandacht van de bediening. Het duurt enige tijd voordat we wat mogen bestellen. Van de uitgebreide kaart kiezen iets simpels: meloen met parmaham vooraf en daarna tagliatelle a la gorgonzola. De meloen is prima, maar de ham hebben we wel eens beter gehad. Maar goed, samen toch een aardig voorgerecht. Daarna is het lang wachten. Als we op een gegeven moment vragen waar de hoofdgerechten blijven volgen er geen excuses en ook geen hoofdgerechten. En als er dan wat komt, wordt ook nog eens het verkeerde gebracht. Dit laatste wordt wel redelijk snel verholpen, maar wederom zonder excuses en met ongeinteresseerde gezichten zonder enige glimlach. De tagliatelle is verder best aardig: eenvoudig en vooral royaal. De wijn drinkt eenvoudig weg zonder indruk achter te laten. Gezien de tijd slaan we het dessert hier maar over: er is vast nog ergens een ijssalon open.
Leeuwe V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Met kop en schouders de beste pizza's in heel Nederland. Zeer dunne bodem, Italiaans zoals in Italië. Inrichting en bediening zonder veel aanpassingen aan Nederlandse gewoontes: tegelvloer en Tl-buizen. Alle personeel authentiek Italiaans, warm en temperamentvol. Als je ooit in Italië goed gegeten hebt, dan is het hier een feest van herkenning
Rosanne S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
In restaurant Quattro Mori Maastricht ben je enkel een tafel nummer. We hadden (hier) een aantal goede recensies gelezen, dus besloten we op onze maandagavond lekker Italiaans te gaan eten bij Quattro Mori. Wij (mijn vriendin en ik) hebben inmiddels talloze Italiaanse restaurants bezocht, maar Quattro Mori viel erg op, helaas op een negatieve manier.

We hadden gereserveerd, en toen we aankwamen werd ons een tafel gewezen. Nadat we ontvangen waren, kregen we een tafel aangewezen. Dat ging niet zonder slag of stoot. Eerst riep degene die ons ontving iets in het Italiaans hard naar een collega. Later begrepen we dat we door moesten lopen en kregen een mooie tafel aangewezen op een mooie plek.

Het duurde toen minstens 15 minuten voor een ober vroeg wat we wouden drinken. Het was wel erg druk, maar alsnog onbegrijpelijk.

Toen we drinken hadden besteld duurde het nog eens een kwartier voordat we het kregen.
Toen wilden we een pizza bestellen, toen we de pizzabestelling doorgaven aan de ober, schreeuwe hij iets onverstaanbaars naar zijn collega aan de andere kant van het restaurant. Wat bleek? De pizza was op. Op. In een Italiaans restaurant. Om half 9. Op maandag. Later hebben we nog verschillende pizza's rondgebracht zien worden.

Ook de bruchetta was op. Ik had zelf een pasta pesto besteld. De pasta had een exotische naam, iets van 'tagliatelle de pestorini' maar het werd helaas niet exotisch opgediend. Het was een (groot) bord pasta, met een pot pesto/room erover heen geknald. Meer was het niet, een tegenvaller.

Mijn partner had de entrecote. Toen zij dat bestelde keek de ober raar op (zovan; een meisje die een stuk vlees eet?!?) Hij was erg taai. De pasta en de salade erbij waren wel erg lekker.

Ook hadden we beide een tomatensoepje vooraf. Dit waren grote kommen soep en was erg lekker.

Al met al zouden we hier niet terugkomen. De ober maakte een gehaaste indruk en we vonden het vreemd dat we niet werden geïnformeerd waarom de pizza op was. Een kleine toelichting mag je wel verwachten in een Italiaans restaurant leek mij.
Sunny-2001 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Volgens ons is dit het beste Italiaanse restaurant in Maastricht !! Het was erg druk, we hadden niet gereserveerd maar er werd wel snel een tafeltje voor ons gereed gemaakt. Het eten is superlekker. Echt genoten van de Limburgse gastvrijheid. Jammer dat we niet in de buurt wonen anders zouden we er zeker vaker komen.
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Tafel gereserveerd, maar half uur aan tafel gewacht voordat ze je een eerste keer helpen. Frisdrank uit een wijnglaasje voor normale prijs? Personeel continu laat met helpen, en niet echt vriendelijk. Prijzen te hoog voor wat je krijgt. Erg rumoerig.
Kiki H.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Het eten was prima. Wij hebben een heerlijke pizza en kalfssnitzel gegeten. De bediening daarentegen was verschrikkelijk. Bij binnenkomst inderdaad lang staan wachten voordat we naar onze tafel werden gebracht. Het opnemen en uitserveren van de eerste drankjes en het eten ging prima, daarna hebben wij het personeel niet meer gezien, omdat ze te druk bezig waren met kletsen/aandacht besteden aan hun vaste klanten/vrienden. Hierdoor hebben wij helaas geen dessert of volgende drankjes kunnen bestellen. Zelfs nadat we een royale fooi hebben gegeven (omdat het eten wel in orde was), bleef het personeel ons onvriendelijke blikken toewerpen. We waren blij toen we weer buiten stonden. Voor de vaste klanten ontbreekt het niets aan service, maar als nieuwkomer/toerist voel je je niet welkom en totaal niet op je gemak, wat erg jammer is want het eten was wel goed. Ons zien ze in ieder geval nooit meer terug!
Dieddied .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Toen we binnen kwamen en wachtten op een tafel werden we keihard genegeerd, omdat de ober ons voorbij liep en de mensen die na ons binnen kwamen ging helpen (bekenden van hem). Vervolgens werden wij in een acheraf hoekje gezet waar een of andere werkkast open stond. Andere bedienden waren wel vriendelijk. Eten was goedkoop, maar alsnog voor die prijs te matig. Pizzabodem was slap.
Suusjews .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Prima pizza's, vriendelijke bediening, lekkere wijn! Afgelopen zaterdag hier geluncht en we hadden bonnen van ons hotel gekregen voor een gratis aperitief. Dit gold eigenlijk niet voor de wijn maar daar deden ze niet moeilijk over en die kregen we ook gewoon gratis. Kortom, prima lunchadresje!
MagereGourmands .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2013
Af en toe hebben we ook wel eens nood aan een snelle hap, tegen een redelijke prijs zonder al te veel te compromitteren op het eten zelf. Een standaard Italiaans restaurant is dan een oplossing, en Quattro Mori doet dat zoals verwacht, maar ook niet beter.

Hartelijk ontvangst in een erg groot en vrij chaotisch restaurant, met een standaard kaart en een standaard Italiaanse aankleding. De kliko met borstel er naast had wel even uit beeld kunnen verdwijnen, en een deel van de crew kan net wat vrolijker zijn. Maar alles hoort een beetje bij elkaar, de pizza en lasagne zijn zo goed als je verwacht, de antipasto is niet genereus met de coppa di parma maar wel met de rucola, maar je betaalt dan ook geen stevige prijzen.

Voor 40 Euro weer buiten, voldaan, goed maar niet bijzonder gegeten, een standaard Italiaans-restaurant-in-Nederland zoals het kan. Geen klachten, geen afrader, dus als in de buurt en geen grotere verwachtingen zeker goed genoeg.
Dennis87 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
Italiaans restaurant in het centrum van Maastricht. Alhoewel het decor niet erg fascinerend is, valt er wel goed te eten. Pizza was heerlijk en de bediening was snel en attent. Daarnaast een erg goede prijs-kwaliteit verhouding!
Niekvanhasselt .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2013
Heerlijk en gezellig gegeten in Quattro Mori. Ontvangst is zoals altijd zeer vriendelijk. De maaltijden goed verzorgd..
Je moet wel op tijd komen, anders is het te vol. Een echte aanrader! De prijs voor het eten is aan de lage kant.
NvH
Corentin .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2012
prima prijs kwaliteitverhouding. typische pizzeria, geen design maar een typisch italiaans decor. bediening werkt altijd even efficient en correct. geen zin om zelf te koken? dan is dit het ideale adres.
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2012
Regelmatig gegeten. Normaal een goede prijs/kwaliteit verhouding. De laatste keer (5 augustus 2012) viel helaas een beetje tegen. Toen gekozen hoofdgerecht: kalfsvlees in gorgonzolasaus met pasta. Kalfsvlees was lekker mals. Saus was eveneens lekker, alleen te veel. Wat helaas tegenviel was de pasta, ook deze was voorzien van gorgonzolasaus. Ik had hier liever een "neutralere" pasta bij gewild.
Al met al over de keren dat ik hier gegeten heb toch ruim voldoende.
Awh .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
Hier al verschillende maken gegeten en altijd vriendelijke mensen, prima service en vooral lekkere pizza's. Verwacht geen haute cuisine of een intieme sfeer maar een restaurant waar het personeel aandacht heeft en altijd wel een plekje weet te vinden, ook al is het er (meestal) druk.