Ristorante Portofino

Kabbelaarsbank 1 3253 Ouddorp Nederland Kaart

Over restaurant Ristorante Portofino

Genieten aan de haven

Aan de haven van Port Zélande vind je Ristorante Portofino. Combineer een heerlijk dagje op het water met een Italiaans diner bij Portofino. Hier staan de traditionele waarden van ‘la mamma’ voorop en er wordt dan ook voornamelijk volgens oude receptuur gewerkt. Ook de wijnkaart is van zeer goede kwaliteit en na de eerste blik op het assortiment zal het water je in de mond lopen.

Meer informatie over restaurant Ristorante Portofino

6,8
6,3
6,8
Jb1978 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Op zich kan je er redelijk zitten, maar het terras is wel beetje een bouwput. Pizza moest je met de kettingzaag door snijden. Het beleg was wel redelijk. Vroegen om tapbier maar kregen flesjes. Vond het geen succes
Nelleke B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Heel smaakvol Italiaans eten. Pizza's heerlijk en zelfs de kinderen lustten de pasta's! Tomatensoep ook verrukkelijk. Gastvrij, drankje van het huis.
Ada-vos .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Het was daar goed toeven. Gezellig. Vriendelijk personeel. Mooi, dat we toch terecht konden.
Dit, omdat ze open waren voor het werkvolk van Port Zeelande.
Jaapje .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Wat was dit slecht zeg! We hadden gereserveerd voor de AH actie.
We mochten zitten en het was absoluut niet druk, toen we onze voorgerecht hadden uitgekozen was de helft niet in huis en kregen we te horen dat het eigenlijk gesloten is.
De meneer die dat ons kwam vertellen was niet bepaald vrolijk, het leek net of hij naar een begrafenis was. Onderling maakte ze ook ruzie , niemand stond met plezier te werken.
Wat echt heel raar is op een zaterdag avond met personeel en klanten in de zaak. En hoe konden wij dan reserveren en liet hij ons binnen?
Toen hebben we anderhalf uur op ons voorgerecht gewacht een simpele carpaccio die veelste dik gesneden was en een soepje. En daarna weer heel lang op het hoofdgerecht en toen zaten we nog maar met 4 man in de zaak.
Ik vroeg aan de ober waarom er niks op de site stond aangegeven dat het gesloten was en zij moest een beetje lachen en heel hard nadenken en zij: JA we zijn er toch? Waarop ik zij dat ik het niet netjes vond dat er niets is en dat niet van tevoren is gezegd en toen praten ze erover heen en vroeg of we wat te drinken wilde.
Daarna kregen we te horen dat ze ook niets hebben voor het nagerecht enkelt maar ijs, waarop ze later terug kwamen dat ze toch nog wat taart hadden, het product smaakte als kant-en-klaar, het eten leek opgewarmd in de magnetron met vermoedelijk goedkope slagroom. De slagroom hadden ze zo erop gespoten dat je heel het gebak niet meer zag. Het moest een chocolade taart voorstellen, maar het was gewoon slagroomgebak met kersen en beetje chocola.

Wat een grote teleurstelling!
CMoerkerk .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Heerlijk gegeten.
Goede service, een echte Itailiaan.
Dus lekkere pizza's en pasta's!
Nog een lekker drankje van het huis gehad en een broodje.
Evertpieters .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Door rookschade in het restaurant door de vorige eigenaar moet hier en daar wat verbouwd worden,dit wordt in januari uitgevoerd. De ambience is prima daar, we hebben er ruim drie uur gezeten en genoten en zijn ook drie uur fantastisch bediend.Geef deze mensen een kans en het wordt een superrestaurant.
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Alle voorgaande recensies gelezen, en toen dacht ik....klopt het wel ? Maar wij hebben hier ook gegeten afgelopen zondag. Het restaurant was gesloten, maar toen de eigenaar ons buiten zag staan (met onze motoren) vroeg hij .....kan ik iets voor u doen.....Wij antwoordden met: we willen graag even een pizza lunchen. En op dat moment ging voor ons de deur open, we hebben twee zalige pizza's gegeten (quattro stagioni en quattro formaggie) . De service was goed/vriendelijk, de pizza's waren heerlijk en de rekening klopte. En het klopt inderdaad....er valt nog wel het een en ander te leren voor de bediening, maar dat zal een kwestie van tijd zijn. Kortom...ik wil hier graag nog een keertje komen eten.
Moolenbroek .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Het eten was zeer goed ook de bediening was goed het uitsereren duurde wel even maar alles was vers klaar gemaakt het was de moeite waard
Huizeraddie .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Op het eten is niets aan te merken. Uitstekend! Bediening kwam in begin wat nors over maar naarmate de avond vorderde, werd dit steeds beter.
Loesverleg .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
het eten was helaas koud. duurde erg lang voordat we wat kregen.
beperking was soep keuze, pasta of pizza
2 drankjes kunnen bestellen.
bediening was gezellig, maar het was erg druk en te weinig personeel.
Theresa O.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Het ah restaurant actiemenu bestond uit soep naar keuze, pasta of pizza naar keuze en dessert naar keuze. Het eten was kwalitatief goed: smaakvolle goed gevulde vissoep, prima pizza calzone en carpaccio, als dessert ijsbonbon en chocoladetaart waren ook prima. MAAR het duurde gemiddeld een uur per gang en dat gold voor alle 30-40 aanwezigen in het restaurant! Daarnaast was de bediening ook traag, chaotisch en onvriendelijk.
Ah6 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Gegeten met Albert Heijn actie. Reservering was kwijt. Soep was koud en teruggestuurd naar keuken. Hoofdgerecht was prima, maar penne en spaghetti omgedraaid. Bediening was erg langzaam, dus toetjes mee naar huis genomen, want de baby moest naar bed. Bleek 1 bakje nog in de keuken te staan. Rekening klopte ook niet.
Klaasboshoven .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Restaurant bezocht met AH actie. Afspraak was niet bekend en serveerster deed moeilijk en zei uiteindelijk ga daar maar zitten. Keuze hoofdgerecht was pasta of pizza. Dus geen keuze met vis of vlees. Na deze eerste teleurstelling kwam de vissoep en dit was een roodkleurig flauw kookvocht van de mosselen zonder vis. Pizza was redelijk. Bediening was gewoon slecht, onvriendelijk en drukker met honden aaien en daarna serveren dan bedienen. Vooraf en bij afrekenen gemeld, dat het AH actie was en toch een volle rekening. Ongelooflijk slecht.
Bruintjes .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Het is een gezellig familie restaurant waar je heerlijk kunt eten. Alleen een tip voor de bediening, zorg dat er maar 1 iemand is die de tafel voorziet van drankjes en hier ook naar vraagt evenals het navragen of het smaakt. Nu liepen anderen soms wat onhandig , niet goed wetend wat te vragen rond ons tafeltje. Daarnaast zou ik in de keuken vragen om de borden in 1 x uit te serveren en niet in gedeeltes. Let daarbij als bediening op dat iedereen de juiste bijgerechten krijgt. Daarnaast kun je mensen wel in het Nederlands laten bestellen, maar wij hadden de Italiaanse gerechten niet onthouden.
Top was echt de smaak van het eten en de wil van iedereen om het ons naar ons zin te maken. We komen in iedere geval terug.
Welkom80 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Tja alle vorige recencies gelezen, jammer dat ik dit achteraf gedaan had, maar alles wat ik daar heb gelezen klopte. Kibbelend personeel! Ik had bruscettes besteld die leken gewoon taai en oud, dit gemeld bij de serveerster die pakte snauwend het bord terug, kreeg een nieuw bord deze werd op tafel gesmeten die was nauwelijks beter. Jammer. De pizza was wel oke.
lijkt me zin vol voor deze baas is te kijken naar het programma van herman de blijker!! Denk dat hij daar een hoop aan heeft.
Aavanzijp .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
De reservering en ontvangst verliepen naar wens. Dat is helaas het weinige positieve aan ons bezoek op 15 augustus.
Het duurde erg lang (min. 20 minuten) voordat werd gevraagd of we iets wilden drinken. Het bezorgen van de drank duurde ook een behoorlijke tijd. Hetzelfde geldt voor het bestellen en serveren van het voorgerecht en het hoofdgerecht.
Ikzelf had spaghetti; deze was goed warm en de smaak was redelijk. Mijn vrouw had lasagne en die bestond uit een laag saus, daarboven 6 lagen smakeloos deeg en daar weer bovenop een laagje saus. Mijn vrouw is meestal niet zo moeilijk als het over eten gaat, maar in dit geval vond ze het uitermate onsmakelijk. Op de vraag "is alles naar wens?" antwoordde mijn vrouw wat ze van het eten vond. Het antwoord was: "jammer". Daar bleef het bij.
Ook bij het afrekenen ging het nodige mis: eerst werd het totale bedrag berekend en toen ik zei dat we gebruik maakten van de kortingsbon kreeg ik een nieuwe rekening, waarvan ik vond dat die wel aan de lage kant was. Later bij het narekenen bleek dat het voorgerecht er tweemaal van afgetrokken was; compensatie voor het lange wachten?
Als klap op de vuurpijl ging het personeel onderling elkaar (bijna) op de vuist. Er vielen de nodige onvertogen woorden. Schandalig!
Kortom: zonde van de avond.

Verzachtende omstandigheden:
- Het restaurant zat zo goed als vol
- Onervaren personeel

Tip voor het restaurant: Het is zomervakantie en door de kortingsactie lijkt het me logisch dat veel mensen naar een restaurant gaan. Houd daar dan rekening mee!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Na 2 uur wachten eindelijkhet voorgerecht gegrilde gamba's.
De ossebuco was een mergpijpje met een heel klein randje vlees.
Ik raad ook iedereen aan de rekening te controleren.
Angela H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
We hebben via AH actie om 19 uur gereserveerd. Na 3 kwartier mochten wij bestellen. Het voorgerecht kwam (na vragen) na een uur. En hoofdgerecht (na vragen) weer naar een uur. Voorgerecht en het hoofdgerecht was vlak van smaak. Men had het niet onder controle. Er liep veel personeel, er leek geen systeem in te zitten. Er was ook nog ruzie tussen het personeel en eigenaar dat boos weg ging. Kortom dit was ons eerste en laatste bezoek. Jammer.
Magda.dekoning .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Voorgerecht was prima. Carpaccio. Hoofdgerecht: zeebaars, prima tonijn, was minder deze hoort even op de grill en dan rood geserveerd te worden. Bij ons was de tonijn helemaal ddorgegaard. Jammer. Ik had biefstuk en die was goed.
Over de bediening valt veel te zeggen. Het meisje wat O s hielp kwam duidelijk niet uit de horeca, maar was wel super vriendelijk. De gastvrouw ( denk ik) vonden wij niet zo vriendelijk. Het was over de avond genomen nogal rommelig. Maar overall: wij komen er graag eten!!
Greta V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
met de AH Actie - 2e persoon gratis. Men kon een eigen keuze van de kaart maken.

Voorgerecht;
Carpaccio- te dik gesneden, zatten citroen pitten in en de combinatie met bleekselderij is niet echt geweldig. Cijfer:4

Vitello tonato - de hoeveelheid saus was genoeg voor 10 portie's. Door de hoeveelheid saus was het vlees en de salade nauwelijks terug te vinden! Cijfer:3

Beide gerechten staan op de kaart voor ruim 13 euro. Na onze opmerking was de respons van de bediening "o".... Niet echt professioneel en dat het door gegeven wordt aan de keuken. De vitello van andere gasten die het gerecht na ons bestelden zag er iets beter uit maar nog steeds teveel saus.

De gastheer kwam eveneens vragen hoe het smaakte maar hij reageerde ook niet op de negatieve opmerking over de Vitello

Hoofdgerecht;
Pizza Calzone & Crudo;
Pizza, beiden niet speciaal of bijzonder. Op de Calzone zat wel salami en paprika maar dit stond niet op de kaart. Cijfer Calzone 6,9 & Cijfer Crudo 6,5

Nagerecht;
Tartufo & Citroentaart beiden goed. Cijfer: 7 & 7