Ristorante Pizzeria Sorrento

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen
Biamor .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Vanavond heerlijk gegeten bij Sorrento. Pizza en pasta waren voortreffelijk. De bediening was uitermate vriendelijk. Leuke tent in IJmuiden! Aanrader!!!
Guy T.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Pizza's waren ok
En zeker niet slecht. Bediening was vriendelijk. Echter de glazen worden erg karig gevuld. Ook het drankje bij de koffie is wel een heel klein borrelglaasje.
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2015
Afgelopen dinsdagavond geen tijd/zin om te koken, dus even naar de Kennemerlaan om snel iets te eten.
Kreta hadden we al gehad en zo doordeweeks weinig zin in een shoarmatent, dus voor 't eerst naar Sorrento.

Gerechten (mixed salad, Penne pasta met gerookte zalm en spaghetti) prima op smaak.
Rode huiswijn was OK.
Jongedame in de bediening attent en vriendelijk.

Ruim van binnen, mooi decor (is dit de ruimte van de voormalige bar "De Bascule" ?).
Wel was het lichtelijk storend, dat kennissen/vrienden van het restaurant, die de eigenaar bezochten (gezeten aan tafel bij bar), een zoontje hadden, die constant de keuken in en uit rende.
Dat geeft niet echt optimaal rust, dus volgende keer even hierop laten letten door de ouders van dit jongetje, dat die zijn energie op een andere manier kwijtraakt (kleurplaat op tafel, stripboek, gameboy (geluidloos) oid).

Voor een Italiaan hoeven we IJmuiden niet meer uit in principe, voortaan naar Sorrento
Virenka .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Eten smaakte ons goed, we hadden stokbrood met tapenade en kruidenboter van het huis en samen een bruschetta gedeeld. Helaas als hoofdgerechten alleen pasta of pizza, geen vleesgerechten. Prijs kwaliteit verhouding van de pizza's was goed.
Alleen jammer dat we behoorlijk lange tijd hebben zitten wachten op de pizza, geloof dat er tussen voorgerecht en de pizza iets van 50 minuten zat, dat is veel te lang, daarom wat minpunten op de service.
verder vriendelijk personeel, leuke sfeer en een open keuken. Zeker nog een bezoek waard in de toekomst.