Ristorante Pizzeria Peppino

Leidsekruisstraat 32 1017 RJ Amsterdam Nederland Kaart
31-206271175

Over het restaurant Ristorante Pizzeria Peppino

Peppino is sinds 1982 een begrip in Amsterdam. Ons restaurant ligt in het hart van de stad dichtbij het Leidseplein, achter het City Theater. Zoekt u een gezellig restaurant waar je lekker kunt eten dan bent u bij ons aan het juiste adres. Romantisch dineren met z’n tweeën, gezellig met je familie of vrienden, zelfs een groep van 30 personen aan één tafel, het is allemaal mogelijk. Goed koken en een gezellige sfeer creëren voor onze gasten is ons motto. Ons professionele personeel nodigt u uit om van de Italiaanse sfeer te genieten en het heerlijke eten te proeven.

Meer informatie over restaurant Ristorante Pizzeria Peppino

Maandag t/m Zondag: 12:00 tot 00:00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Ristorante Pizzeria Peppino

Wendy S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Een klein en gezellig restaurant met goede service en lekker eten. Een echte aanrader!
Wilfred K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Super bediening
Goed eten voor prima prijs
Vandaag met 7 personen geweest
Floris K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Snelle service, de pizza was er binnen een kwartier. De pizza's smaakten prima, lekkere dunne bodem. De service was niet bijzonder, maar dus wel erg snel. Je moet er niet gaan zitten als je er een uur wilt dineren, maar wel voor een snelle lekkere pizza.
SAlberts .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Het restaurant ziet er heel gezellig en schoon uit. Lekkere stoelen en genoeg ruimte. De pizza Margaritha was prima, goede bodem. De 4 formaggi viel erg tegen. Het leek op een pizza Margaritha met plakjes brie. Geen andere kaassmaak geproefd. Daar betaal je dan wel 11,75 voor, beetje duur in vergelijking met de Margaritha van 5 euro. Wij werden bediend door een meisje die zeer kortaf en nors deed, dat is jammer. Met vriendelijker personeel en betere kaas is dit een prima zaak.
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Simpel eten. Had een vlees menu. Carpaccio niet bewonder en simpel. Gebakken aardappelen te ver door. Vlees was goed gebakken. Aankleding en sfeer is matig.
Birgit F.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Dat het decor al jaren hetzelfde is geeft Da Peppino wel sfeer, niets mis mee. Zo zijn ook de pizza's. je weet wat je krijgt, namelijk waar voor je geld. De pizza's zijn in orde, niet geweldig. Het personeel is vriendelijk zoals het hoort. Kortom een prima zaak om voor een goede prijs te gaan eten.
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Vanavond bij Da Peppino samen met mijn vrouw gegeten. Het eten was goed maar niet geweldig. Het personeel probeert het goed te doen, maar mist de details. Het decor is saai en de tafeltjes opeen gepakt. Al met al voor een redelijke prijs redelijk eten.
Ronald P.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Voor een betaalbare prijs een pizza eten is hier geen probleem. De pizza was lekker op smaak met verse ingrediënten en de portie was voldoende om de maag te kunnen vullen. Het decor is helaas verouderd en oogt weinig sfeervol. De tafels staan erg dicht op elkaar. Personeel is vriendelijk, maar heeft weinig oog voor de klant. We moesten nadrukkelijk een paar maal om aandacht vragen om af te kunnen rekenen.
Henry O.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2014
Het interieur is hier al minstens twintig jaar hetzelfde. Aan de gerechten lijkt ook weinig veranderd. Pizza's waren hier altijd dik in orde. Nu nog steeds prima, maar tsja... standaarden wat betreft restaurants zijn in de afgelopen twintig jaar toch wel veranderd en dit restaurant is niet echt met z'n tijd meegegaan. Minestrone soep: flauw en vlak. Spaghetti all' arrabbiata (had penne besteld, maar niet moeilijk over gedaan) was lekker pittig, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Chrissy R.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Was hier met een groepje vrienden - de pizza's waren prima voor de prijs maar de pasta's waren wat aan de flauwe kant. Bediening is vriendelijk maar soms wat direct (bij de vraag of er een speciale bierkaart was werd geantwoord: 'kijk eens naast je, vriend!'). Interieur is ietwat verouderd, maar op zich gezellig.
Jakob Jan K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Gisteravond bij dit restaurant een driegangenmenu gegeten. Mijn voorgerecht (de Caprese) was wat klein (net als de inktvisringen van mijn partner), bovendien waren de olijven niet echt lekker. De pizza's waren daarentegen groot en ook van goede kwaliteit. Het toetje (ijs met chocoladesaus) was ook prima, al overheerste de chocoladesmaak wel heel erg. Qua eten zat het dus wel goed, zeker voor de prijs, en ook de locatie is uitstekend, maar over de service waren wij niet te spreken. Onze ober leek zijn alledaagse kleren aan te hebben, sprak zacht, monotoon en verveeld, en heeft ons amper aangekeken. Na het hoofdgerecht was hij al weggelopen toen wij wilden antwoorden op de vraag of het gesmaakt had. Erg jammer, de rest van de bediening zag er vriendelijk en behulpzaam uit.
Suzanne L.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2013
Slechtste restaurant waar we ooit gegeten hebben. We kwamen al binnen en werden onpersoonlijk aan een tafel gezet. Mijn vriend had vooraf de champions die nergens naar smaakte. Hoofdgerecht pizza bijna geen saus en kaas. En lasagna bolognaise wat kan daar nou fout aan gaan?Niet te eten dus terug gegeven en lasagna gekregen ook niet echt lekker. Oja er zat gewoon een kat naast me lekker hygienisch! Slechtste restaurant waar ik gegeten heb! Personeel heeel onvriendelijk
Ellen E.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Afgelopen zondag hier voor het eerst en laatst gegeten. We hadden allebei een driegangenmenu. ParmAHam als voorgerecht is ook echt een bordje met wat plakjes ham. Tomatensoep is waterige bouillon gemaakt van een poeder. Pizza was redelijk, de bodem was taak en niet rijk belegd. Het toetje slagroomsoesjes was niet lekker, taai we durfden het niet verder op te eten. Jammer, mooie locatie, maar het kan zo veel beter.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2013
Voor 15 euro pp een pasta en pizza menu genomen,voorgerecht gevulde champignons met gorgonzola en een salade capressa waren verukkelijk,
De pizza en tortellini met pestoroomsaus waren goed te eten,maar ik heb het wel eens beter gegeten.Als toetje dame blanche ,3 bolletjes ijs met een beetje weinig chocolade saus,maar lekker als afsluiter.
Voor 15 euro prima menuutje als je even snel iets wil eten.Bediening was vriendelijk en serveerde ons menu binnen een uur waar wij om gevraagd hadden omdat we naar het theater gingen.
Het interieur is gezellig,maar wel wat achterstallig onderhoud,als het wat meer aandacht aan besteed wordt,kan het een toptent worden.