Ristorante Pizzeria Palermo

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Terras
Fransvanooijen .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Heerlijk gegeten. Calamaris als voorgerecht. Hoofdgerecht bestond uit zalm en de ossenhaas. Uiterst vriendelijke bediening. Aanrader.
Tknijnenburg .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Vandaag met mijn gezin heerlijk gegeten.
Lekker flesje Pino Griglio bij:
Vitello tonato en gamba's als voorgerecht. In één woord HEERLIJK.
Als hoofdgerecht vis. Dat was smullen!!
Het geheel afgesloten met heerlijk cassata ijs.
Antonio en zijn broers maken van een gezellige avond een feest.
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Voor een verjaardag hier met 13 man gegeten. Palermo zit in een uiterst deprimerend winkelcentrum in de wijk Kraayesteijn. Dat is wat jammer voor de sfeer rond een etentje. Het restaurant zelf oogt wat gedateerd, maar zeker niet ongezellig. De ontvangst is netjes en alles werd keurig tegelijk geserveerd. Knap voor 13 man! Onze serveerster doet haar best maar heeft niet echt het gevoel voor de gast. Haar opstelling en opmerkingen zijn niet even gepast.
Ik neem een pizza Calzone en die is heerlijk. Ook mijn vrouw vindt haar pizza met Mozarella, tomaat en Basilicum heerlijk! Ook van de rest horen we enthousiaste reacties (vis met risotto, gegrilde biefstuk met friet o.a). De koffie toe is ook prima. Kortom een goed adres voor een smakelijke Italiaanse maaltijd ondanks dat zowel de kok als het personeel eerder van Turkse of Marokkaanse afkomst lijken te zijn.
Barbara H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Op zondag hier gegeten met man en twee jonge kinderen. Bediening was vlot, wit huiswijntje met stokbrood lekker. De kinderen hebben een pizza gedeeld, was geen probleem.
Mijn Pizza Calzone was echt heerlijk! Misschien wel één van de beste die ik heb gegeten. Andere pizza's waren ook lekker.

Nagerechten vielen een beetje tegen. De Palermo Special bestond uit een paar bolletjes ijs met fruit uit blik, slagroom & chocolade saus. Kinderijsjes waren prima. De tiramisu was niet echt mijn smaak: geen lekkere koffiesmaak en geen likeur. Volgens de bediening was het recept aangepast aan de smaak van de klanten. Helaas, die van de Albert Heijn is lekkerder.

Een aanrader als je een lekkere pizza wilt eten! Snelle bediening. Inrichting wel een beetje gedateerd.
Hinke K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Op donderdag 9 okt., heb ik met de kinderen en kleinkinderen gegeten in dit restsurant,ivm verjaardag. Ik kan zeggen dat alles er tiptop uitzag. De tafels waren mooi gedekt, het eten wat we bestelden was erg lekker en we hoefden niet lang te wachten voor iedereen zijn bestelling had.
De bediening is meer dan vriendelijk en correct.
Al met al was het een succes en dit gaan we beslist vaker doen met de hele familie. Ook de keren dat wij er samen waren in het weekend of door de week, hebben we onderbonden dat alles uitstekend was.
Beslist een aanrader voor mensen die eens met een groep uit willen gaan en niet teveel willen betalen maar toch willen genieten van goed eten en een vriendelijke bediening. Chapeau!!
Restau2013 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2013
op mijn verjaardag hier gegeten met 7 personen. vriendelijk meisje die ons bediende. we kregen allemaal tegelijk ons eten opgediend, super! risotto met vis was goed, de pizza's ook, kalfsvlees niet heel bijzonder evenals de spare- ribs die mijn zoon bestelde. maar ja, die kun je wrs beter in een bistro nemen. vond die man die alles in de gaten hield onpersoonlijk en niet echt vriendelijk. lang gewacht op opname vd bestelling nagerecht, uiteindelijk maar thuis ad koffie gegaan. vind ik toch wel een misser. interieur is gedateerd, vind ik niet erg, maar mn de zittingen vd stoelen zagen er erg onfris uit. muziek uit jaren 70 schalde uit de speakers, tja daar moet je ook van houden. kortom, niet onaardig gegeten voor een redelijke prijs maar met de entourage erbij: geen 2 e keer.
KeesTrippel .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2012
Vanavond gegeten bij Pizzeria Palermo. En het was erg lekker. Geen pizza gegeten. We zijn gegaan voor de lamskoteletten. Ik hou niet van poespas, dus ik heb gevraagd of ik in plaats van bijgaande gerechten wat extra koteletten kon krijgen. Na intens overleg tussen keuken en bediening (waar de hele zaak van kon meegenieten) heb ik 2 extra koteletten gekregen. Perfect klaargemaakt. Heerlijk sappig. De zaak zag er uit als een typisch Italiaanse zaak. Niet heel bijzonderder maar erg Italiaans. Zoals elke Italiaan eruit ziet. Geen lambrusco gedronken maar een typisch Italiaans biertje wat de bediening (erg attent) mij aanraadde in plaats van hun tapbier. De jongens waren erg vriendelijk. Een brede glimlach aan tafel maakte dat ik me er thuis voelde. Ik ga hier beslist nog eens eten. Al is het alleen voor de Lamskotelertten. Heerlijk!!
Jderooij .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Hebben hier gegeten. Ambiance oogt niet écht sfeervol. Hebben er een entrecôte gegeten, vol met pezen en spierweefsel. Het restaurant hierop aangesproken. Werd erg laconiek over gedaan. Het kwam er eigenlijk op neer dat we maar niet moeten zeuren. In plaats van de zaak op te lossen werd er een enorme discussie opgezet (volgens mij een van de grootste zonden in de horeca). Voor ons geen tweede keer meer. Personeel begrijpt niet helemaal wat gastvrijheid/horeca inhoudt. Het was er ook niet bepaald druk, wat al een teken is. Geen aanrader dus.