Ristorante Pizzeria Messina

Boompjes 388 3011 XZ Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Ristorante Pizzeria Messina

Italiaanse parel aan de Maas

Sinds 1996 gevestigd aan de Boompjes in Rotterdam. Met andere woorden; Messina beschikt over een absolute a-locatie met zicht op de indrukwekkende Wilhelminapier, aan de oevers van de Maas en op loopafstand van alle culturele highlights die deze stoere havenstad rijk is. Eenmaal binnen voel je direct de authentieke sfeer van het restaurant en dit gevoel wordt versterkt wanneer je een blik werpt op de voortreffelijke mediterrane kaart!

Meer informatie over restaurant Ristorante Pizzeria Messina

Hiervoor stapt u uit bij metrostation Leuvehaven. Vanaf hier is het 5 minuten lopen naar ons restaurant.
  • : Recht achter ons restaurant bevind zich de parkeergarage "de boompjes", welke 7x24 uur geopend is. U kunt uiteraard ook voor de deur betaald parkeren.

www.restaurantmessina.nl

- 14:00 - 22:30

9,1
Pierredelamontagne V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Eten is hier fantastisch. Heerlijke ossenhaas met paddestoelen. Lekkere wijn hierbij geserveerd. Ook prima nagerechten. Een van de betere italiaanse restaurants in Rotterdam
Astrid L.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Vriendelijke ontvangst Heerlijk gegeten echt een aanrader als je van lekker eten houd
Annet D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Wil je heerlijk eten in een restaurant waar vriendelijke mensen werken.en ook betaalbaar is...dan zit je hier goed.
In een woord ....fantastisch
Wiel van L.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Zeer vriendelijk en heerlijk gegeten.
Menno B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Zeer hartelijke sfeer, heerlijk eten en drinken.
Shi E.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Inmiddels komen wij al 10 jaar bij Messina en behoren wij tot de vaste klantenkring. Al 10 jaar worden wij bij binnenkomst hartelijk begroet en staat er binnen enkele ogenblikken stokbrood met kruidenboter of bruschetta klaar met een heerlijke glas wijn.

Ondanks onze vaste gerechten op de menukaart, weet de eigenaar ons regelmatig over te halen tot de specialiteiten. Deze zijn overheerlijk en daarom laten wij ons steeds vaker met plezier overhalen. De kwaliteit van het eten ligt ontzettend hoog en het smaakt ook nog eens verrukkelijk. Soms likken wij letterlijk onze vingers erbij af (lamskoteletten).

Het personeel is attent en alert. Voordat de glazen leeg zijn worden deze bijgevuld. Maar de verwennerij stopt niet daar. Een heerlijke crème brûlée of stuk tiramisu is een absolute aanrader. Na al het heerlijke eten moet er afgesloten worden met een glaasje Limoncello, pas dan is de avond compleet bij Messina!

In 10 jaar zijn wij nog nooit teleurgesteld in het eten en in de gastvrijheid. Wij raden iedereen aan om bij Messina te gaan eten. Als je hier eenmaal hebt gegeten wil je nooit meer ergens anders Italiaans eten.

Shi
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Hier vorige week samen met mijn vriendin gegeten omdat we zin hadden in weer eens een 'echte' pizza. Goed beoordeeld op Iens dus vol goede moed naar toe gegaan. Nou, we zijn alles behalve teleurgesteld. Wat een gastvrijheid, wat een leuke sfeer en wat een goede pizza's. Wij hebben een nieuw adres voor wanneer we weer eens lekker pizza willen eten.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
heerlijk gegeten pasta in een kaas klaar gemaakt aan tafel erg lekker.
dessert was ook verrukkelijk echt italiaans. Personeel zeer vriendelijk en gastvrij.
Katinka D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Geweldige service, bediening vriendelijk. Zij maakten het extra speciaal.
Eten was heerlijk.
Restaurant sfeervol, goede stoelen, prettige ambiance.
Kortom aanrader !
Shi E.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017

Het personeel is attent en alert. Voordat de glazen leeg zijn worden deze bijgevuld. Maar de verwennerij stopt niet daar. Een heerlijke crème brûlée of stuk tiramisu is een absolute aanrader. Na al het heerlijke eten moet er afgesloten worden met een glaasje limoncello, pas dan is de avond compleet bij Messina!

Shi
Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten, prima bediening. Een aanrader.
Helga V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijke pizza gegeten
Leuke inrichting en de service was goed
Ivana G.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
TOP! Ga ik zeker nog eens heen. Ik had Pizza en zelden zon goed gegeten. Niet vet, goed belegd.
Mijn vriendin had een ander gerecht ook super klaargemaakt, toetjes heerlijk!
Wout V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We zijn prettig ontvangen in een gezellig restaurant met een goede sfeer. Het zit bijna vol, een goed teken. Er is voldoende personeel en daarmee ook aandacht voor ons. We krijgen met z'n tweeën een ruime tafel. Brood met kruidenboter en olijven benadrukken het welkom zijn.
Vergezeld van een heerlijk glas wijn genieten we van Osso Bucco en Tagliatelle met parmezaan, room en truffel, grotendeels aan tafel bereid met een door te flamberen gesmolten grote Parmezaanse kaas. Zeer smakelijk. We besluiten met een doppio en krijgen een limoncello aangeboden na de glaasjes die we al besteld hadden. de bediening is prima, niet opdringerig en vlot. Naast het door ons genotene lonken er nog meer heerlijke gerechten buiten de kaart om, maar we kunnen er maar een aan!
Een voor ons nog onbekende zaak die met deze ervaring uitnodigt om zeker nog eens terug te keren. We zijn erg tevreden.
Levi V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Ik en mijn vriendin hadden allebei een pizza besteld en die vonden we niet lekker. De pizza was erg nat en soppig. De bacon die erop lag was vrij smaakloos. We hadden allebei maar een halve pizza op terwijl we honger hadden. Het is best een mooi restaurant maar voor het eten zou ik er nooit meer heen gaan
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Zeer vriendelijke eigenaar. Ook toen ik belde de dat we later kwamen. Kundige bediening. Mooie gerechten buiten de kaart. Vooral de truffelpasta, geflambeerd aan tafel was heerlijk. Goede bijpassende wijnen en lekkere grappa. Echt eerlijke Italiaanse (Siciliaanse) keuken. Leuke avond.
BMMJ .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Voor ons 25 jarig huwelijksviering zijn we bij Messina geweest, keurige ontvangst. Als welkomst kregen we een heerlijk voorafje bij het aperitief.
Een plus punt vonden we als senioren dat er één voorgerecht kon gedeeld worden.
Een heerlijk hoofdgerecht , en als liefhebbers van Italiaans eten een echte Panna cotta met limoncello van de zaak.
Kortom een echte Italiaans restaurant met sfeer en prettige bediening.
Voor herhaling vatbaar.
Richard M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Alvorens we ons besteld voorgerecht met verschillende kleine hapjes kregen, kregen we een lekkere bruscetta van het huis. Ik had de tagliatelli met eendelever en mijn echtgenote de lasagna. Alles was lekker van smaak, en de bediening was attent en vlot. Gaan het eind kregen we nog een limonciello van het huis. Er was een groot gezelschap wat het waarschijnlijk wel wat rumoeriger maakte dan normaal.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Echt Italiaans eten in huiselijke sfeer. Zoals ik me voorstel dat Italiaanse oma's koken. Vooraf antipasti misto, daarna fettucine truffata. Dat is echt een feestje, satijnen smaken. Heerlijk dus maar wel heel vullend en toen kwamen de hoofdgerechten nog. Dat was een lastige zaak, maar gelukkig werd ons aangeboden dat wat niet opging mee naar huis te nemen. Vandaag daardoor nog genoten van de saltimbocca.
Grard V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Voortreffelijk gegeten en warme ontvangst en bediening