Ristorante Pizzeria Messina

Boompjes 388 3011 XZ Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Ristorante Pizzeria Messina

Italiaanse parel aan de Maas

Sinds 1996 gevestigd aan de Boompjes in Rotterdam. Met andere woorden; Messina beschikt over een absolute a-locatie met zicht op de indrukwekkende Wilhelminapier, aan de oevers van de Maas en op loopafstand van alle culturele highlights die deze stoere havenstad rijk is. Eenmaal binnen voel je direct de authentieke sfeer van het restaurant en dit gevoel wordt versterkt wanneer je een blik werpt op de voortreffelijke mediterrane kaart!

Meer informatie over restaurant Ristorante Pizzeria Messina

Hiervoor stapt u uit bij metrostation Leuvehaven. Vanaf hier is het 5 minuten lopen naar ons restaurant.
  • : Recht achter ons restaurant bevind zich de parkeergarage "de boompjes", welke 7x24 uur geopend is. U kunt uiteraard ook voor de deur betaald parkeren.

www.restaurantmessina.nl
Maandag

Dinsdag Gesloten

Woensdag t/m Vrijdag

Zaterdag en Zondag
- 14:00 - 22:30

Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten, prima bediening. Een aanrader.
Helga V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijke pizza gegeten
Leuke inrichting en de service was goed
Ivana G.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
TOP! Ga ik zeker nog eens heen. Ik had Pizza en zelden zon goed gegeten. Niet vet, goed belegd.
Mijn vriendin had een ander gerecht ook super klaargemaakt, toetjes heerlijk!
Wout V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We zijn prettig ontvangen in een gezellig restaurant met een goede sfeer. Het zit bijna vol, een goed teken. Er is voldoende personeel en daarmee ook aandacht voor ons. We krijgen met z'n tweeën een ruime tafel. Brood met kruidenboter en olijven benadrukken het welkom zijn.
Vergezeld van een heerlijk glas wijn genieten we van Osso Bucco en Tagliatelle met parmezaan, room en truffel, grotendeels aan tafel bereid met een door te flamberen gesmolten grote Parmezaanse kaas. Zeer smakelijk. We besluiten met een doppio en krijgen een limoncello aangeboden na de glaasjes die we al besteld hadden. de bediening is prima, niet opdringerig en vlot. Naast het door ons genotene lonken er nog meer heerlijke gerechten buiten de kaart om, maar we kunnen er maar een aan!
Een voor ons nog onbekende zaak die met deze ervaring uitnodigt om zeker nog eens terug te keren. We zijn erg tevreden.
Levi V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Ik en mijn vriendin hadden allebei een pizza besteld en die vonden we niet lekker. De pizza was erg nat en soppig. De bacon die erop lag was vrij smaakloos. We hadden allebei maar een halve pizza op terwijl we honger hadden. Het is best een mooi restaurant maar voor het eten zou ik er nooit meer heen gaan
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Zeer vriendelijke eigenaar. Ook toen ik belde de dat we later kwamen. Kundige bediening. Mooie gerechten buiten de kaart. Vooral de truffelpasta, geflambeerd aan tafel was heerlijk. Goede bijpassende wijnen en lekkere grappa. Echt eerlijke Italiaanse (Siciliaanse) keuken. Leuke avond.
BMMJ .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Voor ons 25 jarig huwelijksviering zijn we bij Messina geweest, keurige ontvangst. Als welkomst kregen we een heerlijk voorafje bij het aperitief.
Een plus punt vonden we als senioren dat er één voorgerecht kon gedeeld worden.
Een heerlijk hoofdgerecht , en als liefhebbers van Italiaans eten een echte Panna cotta met limoncello van de zaak.
Kortom een echte Italiaans restaurant met sfeer en prettige bediening.
Voor herhaling vatbaar.
Richard M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Alvorens we ons besteld voorgerecht met verschillende kleine hapjes kregen, kregen we een lekkere bruscetta van het huis. Ik had de tagliatelli met eendelever en mijn echtgenote de lasagna. Alles was lekker van smaak, en de bediening was attent en vlot. Gaan het eind kregen we nog een limonciello van het huis. Er was een groot gezelschap wat het waarschijnlijk wel wat rumoeriger maakte dan normaal.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Echt Italiaans eten in huiselijke sfeer. Zoals ik me voorstel dat Italiaanse oma's koken. Vooraf antipasti misto, daarna fettucine truffata. Dat is echt een feestje, satijnen smaken. Heerlijk dus maar wel heel vullend en toen kwamen de hoofdgerechten nog. Dat was een lastige zaak, maar gelukkig werd ons aangeboden dat wat niet opging mee naar huis te nemen. Vandaag daardoor nog genoten van de saltimbocca.
Grard V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Voortreffelijk gegeten en warme ontvangst en bediening
Rolf D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Wij komen hier toch wel vaker, zeker nu een keer of vijf a zes geweest. Van de buiten kant lijkt het niks. Van binnen best leuk. Het personeel en de eigenaar zijn vriendelijk. Het eten is altijd gewoon erg goed en lekker.
Onze favoriete italiaan.
john S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten!! Voorafje met lekkere Italiaanse hapjes en hoofdgerecht met overheerlijke truffelpasta met erg orginele manier van toevoegen van de parmasan. We komen hier nog een keer terug!!
Loekburgers .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Nog nergens zulke lekkere ossobuco gegeten. Fantastisch!!!! Heerlijke wijn. Geweldige bediening. Gezellige sfeer. Schone toiletten.
cees V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Prettig, sfeervol en gastvrij restaurant. We aten de ossobucco; prima! Lekkere rode huiswijn met een vriendelijke prijs. We komen graag nog eens langs.
Harry F.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
gezellig en rustig om met vrienden te komen en te eten !
Gwen S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Ik had al eens van Messina gehoord maar was er nog niet gaan eten, enige tijd geleden deed de kans zich voor en het was absoluut een goede keuze.
We zijn enorm gastvrij ontvangen en voelden ons in het zonnetje gezet door de eigenaar. Als voorgerecht hadden we antipasti voor 4 personen, allemaal heerlijke kleine gerechten. Het was zo lekker en zo veel dat we onszelf een beetje moesten afremmen om nog een plekje over te laten voor het hoofdgerecht. Iedereen had verschillende hoofdgerechten gekozen en allemaal waren ze erg goed bereid en gekruid. Ook de wijn die erbij werd geserveerd is erg lekker.
We hebben een hele leuke avond gehad met authentieke Italiaanse gerechten en gastvrijheid.
Cynthia D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten en wat een fantastische gastheer! Je voelt ze echt als gast in Italië. Goede vleesgerechten op de kaart en een lekkere limoncello als afsluiter. Een van de betere Italiaanse restaurants in Rotterdam!
Tim M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gister hier gegeten. De kinderen hadden pizza die waren goed. Ik had een dagspecial, pasta met roomsaus en spek. Dat viel echt tegen, de pasta was lekker maar de saus was erg matig met nauwelijks paddestoelen en spek en een flauwe smaak. Mijn vrouw had vis en die was erg zout maar verder wel lekker. Al met al een matige ervaring prima voor een snelle pizza maar geen plek om voor om te lopen.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Een zeer hartelijke en persoonlijke bediening. Klassieke Italiaanse gerechten met bijpassende wijnen, op advies van de gastheer. We aten met z'n tweeën, namen drie -gangen en vooraf een aperitief. Als afsluiting koffie met een limbocello van het huis. Totale rekening naar boven afgerond 125 euro.
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Vorige jaar hier ook gegeten en het is er niet op achteruit gegaan. Wat was de anti-pasta lekker en gevarieerd. Ik had Pennette met kip en pesto. Heerlijk! Het dessert, de chocoladetaart, maakte het plaatje compleet. Wil je echt Italiaans uiteten dan is dit het adres!