Ristorante Pizzeria Le Mimose

7,2
7,1
Lars O.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Als vaste gasten samen met vrienden gezellig eten. Helaas. Ruim 2 uur gewacht op ons eten en daardoor de Kids onrustig en moe. Een van onze gasten had later nog een afspraak dus die redde het eten niet meer. Ook de drank bestellingen gingen verkeerd. De ossehaas was medium besteld, maar kwam droog op ons bord. De bijgerechten waren ze ook vergeten. Alles ging mis. We hadden geen zin meer om dit terug te sturen. We dachten snel opeten en weg hier. Het was al met al een vervelende avond. 2 uur en een kwartier wachten is gewoon te lang. Het ergste was echter dat we tegenstrijdige verhalen kregen(lees:leugens) en ze hebben nimmer geprobeerd om de negatieve ervaringen om te buigen bijvoorbeeld met een drankje van het huis of iets te knabbelen, maar het was armoe troef. Voorlopig gaan we niet meer naar Uitgeest!
Geachte gast,

Bedankt voor uw recensie. Het is jammer om te lezen dat uw ervaring in restaurant Le Mimose niet naar verwachting was en we bieden hiervoor onze excuses aan. We streven ernaar om aan alle verwachtingen van onze gasten te voldoen en uw feedback wordt daarom zeer gewaardeerd. Ik heb uw opmerkingen gedeeld met het team en we zullen er op toezien dat situaties zoals deze in de toekomst worden voorkomen. Indien u uw ervaring verder wenst te bespreken verzoek ik u te mailen naar luigicozzula83@gmail.com Wij zien graag uw reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Luigi Cozzula
Le Mimose
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Deze pizzeria is voor een snelle pizza hap prima. Sfeer is redelijk, een beetje simpel. De pizza's smaken prima, de huiswijn is geen hoogvlieger maar goed genoeg. De prijzen zijn laag. Voor- en nagerecht standaard. De ambiance is heel gewoon, weinig sfeervol.
Ad K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
We zijn heel wat pizzeria's gewend tijdens vakanties. De echte italiaanse keuken hebben we nooit beter ervaren dan in een dorpje van Toscane.
Maar wat betreft pizza's is Mimose een ster waard! Met grote liefde voor smaak word er een pizza samengesteld, waardoor je er altijd weer terugkomt.
En dat met een vrijwel constante kwaliteit, bekeken over bijna 30 jaar ervaring met Angelo en zijn familie.
Regelmatig tref je vol bezette tafels met italiaanse families die daar ook komen eten. Meer aansporing kan ik niet geven ok het ook te ervaren!
Femmex .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Afgelopen zondag hier samen 'even snel' een pizza gegeten. Helaas erg druk maar gelukkig nog een tafeltje kunnen bemachtigen. Vanwege de drukte gaf de serveerster ook al aan dat wij even geduld moesten hebben, maar geen probleem. Vooraf nog even wat stokbrood van het huis gekregen en een rode wijn besteld en toen begon het wachten. Tussendoor kwam de serveerster weer om de bestelling op te nemen en een aantal keer excuses aan te bieden vanwege de lange wachttijd. Netjes dat zij dit zo opving. Helaas werd ons etentje erg verstoord door een tafel schuin naast ons met vreselijk asociale mensen met kinderen die werkelijk waar zoveel lawaai produceerde dat mijn vriend (een grote goedzak) er bijna wat van wilde zeggen. De man stookten de kinderen lekker op dat zij de tent mochten afbreken en de moeders keken toe. Wat wij jammer vonden was het feit dat hierover door het personeel niks van werd gezegd. Wij hadden een zware dag en ik neem dit hun toch kwalijk. Ook is dit ( en niet de lange wachttijd) een van de redenen om hier niet meer terug te komen.
Dolfbvk .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
We waren te lang weggebleven bij chef Angelo. Nieuwe attractieve kaart met heerlijke dagverse producten en buiten de kaart nog een reeks specials of the day. Zelf snoepte ik van spaghetti vongole (wat een heerlijkheid en al dente was ook echt al dente), onze schoonzoon koos een prima ravioli met een citroen tomatensaus en de dames kozen beiden voor de penne met gamba's, waar helemaal niets mis mee was. Bediening zoals je van gastvrije Italianen mag verwachten. Het potje voor de vijfde disgenote (van 16 maanden) werd in de keuken warm gemaakt en haar geserveerd in haar prachtige kinderstoel. Het ijs als toetje was ijs, zoals alleen Italianen dat kunnen maken. En dat alles voor net 90 euro inclusief de drankjes. Kortom, prima keuken, buitengewone bediening, gezellige inrichting (en als het weer het toelaat moet je je zeker op het terras in de avondzon laten verwennen).
We komen snel terug.
Buikie .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Voorgerechten mosselen en tonijncarpaccio. Hoofdgerechten gegrilde witvis en steak.
Tonijncarpaccio was erg lekker, mooie smaakbalans en fris. Mosselen waren zwaar (veel, en veel olie) en nogal zout. Hoofdgerecht vis was lekker, ook weer mooie balans. Echter een beetje raar geserveerd- het was net geen filet, en zeker geen (geadverteerde) hele vis: een filet met wat graten. Steak werd door mijn steakkennende tafelgenoot gewaardeerd. De service was attentief en persoonlijk. De witte wijn matig. Decor ouderwets, wel netjes.
Ceejeewee .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Wij komen hier altijd een pizza halen. Echt heerlijk. Op dinsdag is het hier altijd gigadruk want dan kosten alle pizza's en pasta's 7,50. Je moet dan wel rekening houden met langere wachttijden vooral als er een grote tafel voor je is en dat kan soms wel lang duren, dus geen haast hebben. Het interieur is niet echt bijzonder maar het gemiddelde restaurant in Italie heeft ook geen bijzonder interieur. Het gaat om het eten en daar rijden we graag een blokje voor om! Aanrader dus! Treinstation voor de deur en gratis parkeren in de buurt. Top dus.
Timm1967v .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Op een dinsdag hier gegeten met een gezelschap van 11 personen. Na een teamuitje besloten we om hier te reserveren. Wij genoten van de heerlijke pizza's en pasta's zoals ravioli en bolognese. Service was naar behoren. Het is niet zo dat we helemaal culinair uit ons dak zijn gegaan maar als de rekening nog geen 116 euro bedraagt voor 11 personen en we allemaal tevreden en voldaan de zaak verlaten denk ik dat ze het heel goed gedaan hebben. Een knus restaurantje dat goed bereikbaar is en waar je goed even kan aanschuiven, denken wij.
Clemens_Uitgeest .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Het eten is ronduit slecht, de Parmigiana di Melanzane leek opgewarmd in de magnetron en smaakte als kant en klaar. De spaghetti Monumentale was zo smakeloos, plakkerig en droog dat mijn man het niet heeft opgegeten, nog nooit hebben wij zo een slechte spaghetti meegemaakt. Op de pizza Pietro (4 soorten kaas) was met weinig smaak en het leek dat er niet echt 4 verschillende soorten kaas waren gebruikt, dat vond ik heel jammer.
Vlak bij de deur (in het looppad) was een tafel voor 2 personen beschikbaar, wij vroegen of een ander tafeltje ook mogelijk was maar helaas deze waren alleen voor 4 personen tenzij wij er geen bezwaar tegen hadden als later iemand aan ons tafeltje aan zou schuiven. Later op de avond was het opeen s wel mogelijk om met 2 personen aan een tafel voor 4 te zitten, niet gastvrij dus!
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2015
We komen hier al jaren en het eten is altijd heerlijk. Ik durf te zeggen " de beste pizza's van Noord Holland". Waar eerst het interieur wat te wensen over liet wordt het steeds mooier. Prachtig terras, mooie moderne toiletten en nu is ook het " zijgedeelte" van het restaurant gerenoveerd. Top! Maar het allerbelangrijkste vind ik toch de kwaliteit van het eten. Altijd zalig. Mijn favoriet Spaghetti Monumentale. Super aardige bediening en een schat van een " echt Italiaanse kok"
Rienke V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2014
Heb hier al zo'n zeven keer gegeten ondertussen. Het personeel dat rondloopt is super vriendelijk en het eten is lekker. daarnaast is de prijs ook top! het is echt een aanrader. (nog een pluspuntje; vanaf station is het te lopen)
Colette E.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Of we eten daar of we bestellen pizzas en pastas. Altijd heerlijk en het is flink om , om in Uitgeest Pizzas te halen, maar reuze lekker. Bedienend personeel is vriendelijk, Kok en Kokkin zijn top.
Carbonare is verrukkelijk
Denise B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Hier heb ik dé lekkerste penne quattro formaggi gegeten. Mijn gezelschap had een pizza quatro stagioni die ook erg goed van smaak was. Cappuccino smaakte fantastisch en een kopje thee is erg uniek en lekker van smaak met een 'theestick' in plaats van theezakjes. Gezellig restaurant met authentieke italiaanse bediening en keukenpersoneel, voor een zeer aantrekkelijke prijs!
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Qua interieur een vreemd aangekleed restaurant, de ene helft heeft tafels met gedateerde
conferentiestoelen en de andere helft straalt kantine look met rotan. Toilet goed, keuken goed is een bekende devies. Het toilet is gewoon richtig design, heel mooi dus nu de rest nog.
Buitengewoon vriendelijke bediening maar konden eigenlijk de drukte niet aan.
Goede huiswijn. En de geserveerde pizza? Niet heel bijzonder.
Cez .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Restaurant Le Mimose is ons vaste Italiaanse restaurant. De kok Angelo is echt een topper en je moet vooral eens vragen of hij die avond iets speciaals heeft gemaakt. Een echt familie restaurant. Het eten is altijd super, heerlijke voorgerechten en vooral de pasta's zijn om te smullen.
Dolfbvk .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Wederom prima gegeten bij chef Angelo. De 2 cannelloni (goed gevuld), de spaghetti pescatora (best gevuld) en de pizza salmone (er zat ook nog een bodem onder de zalm) waren uitstekend. De bediening was zoals je van Italianen mag verwachten: sarete coccolati da "la Mama", oftewel je zult worden verwend door "die Mama".
Cioccolato
Nancy B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2014
Ik vind dit restaurant echt een aanrader !
Wij komen hier al jaren , heerlijke Pizza`s en voortreffelijke verse Tomaten soep met room.
Aardig en klantvriendelijk personeel.
Ristorante Pizzeria Le Mimose krijgt van mij een 10

Ilinois .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Voor de tweede en laatste keer gegeten bij dit restaurant, op mijn pizza was de tonijn was op een hoop gestort, en bij de pizza met ananas waren er gewoon 4 schijven ananas die denk ik uit het blik komen opgelegd.
Daarnaast is de smaak erg flauw en worden er naar mijn mening geen verse producten gebruikt.
De kwaliteit laat echt te wensen over, bij het vertrek na het afrekenen wordt er op een vriendelijke begroeting niet gereageerd. Dit kan zo veel beter!
HaVla1982 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2013
Ter gelegenheid van een verjaardag zijn we met het gezin hier gaan eten. We waren kwart voor zeven binnen en het hele restaurant zat propvol, een goed teken... Echter liepen er maar twee of drie serveersters en het duurde een half uur voordat we iets te drinken kregen. Na anderhalf uur (!!) kwam het voorgerecht, ik had mosselen en ze waren lekker, maar ondertussen had ik door het lange wachten eigenlijk al gegeten en gedronken. De borden van het voorgerecht waren net een minuut weg toen het hoofdgerecht al kwam, ook niet ideaal vind ik. De pizza Quattro Stagione was goed. Ik vind het jammer dat ze zulk lekker eten combineren met zulke slechte service...
Janneke-Schouwerwou .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2013
Heerlijke cannalonie. Gloeiend heet uit de oven met ruime hoeveelheid gehakt en een heerlijke saus. De pizza Sarda van een tafelgenoot was lekker pittig en de pizza Smeralda van de andere tafelgenoot ook zacht smakelijk. Duidelijk verse producten. De bediening was vriendelijk en alert . De inrichting is vriendelijk, maar een beetje oubollig.