Ristorante Pizzeria La Maremma

Sint Jorisstraat 9 2981 GA Ridderkerk Nederland Kaart

Speciale deals

Exclusief menu's

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Ristorante Pizzeria La Maremma

Sinds 1986 een begrip

In deze gezellige zaak geniet je van traditionele Italiaanse heerlijkheden en grote gastvrijheid. Het restaurant is niet voor niets al jaren een begrip in Ridderkerk en omstreken. Je voelt de Italiaanse zon gewoon op je gezicht.

Glas champagne

Franceska V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel.
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Er was een kinderfeestje aan de gang, dit zorgde voor een behoorlijk geluidsnivo. De muziek stond op een prettige geluidssterkte, we konden elkaar goed verstaan
H. V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
We komen hier al sinds '91 en nog altijd graag! Ze hebben de loop der tijd doorstaan en Ridderkerk is gebleven wat altijd bijzonder voor ons is omdat m'n vrouw en ik daar sinds onze verkering regelmatig eten. Vroeger wel meer traditionele gerechten zoals calamari fritti, mag van mij wel weer op de kaart! Onze trouwdag vieren we er ook nog altijd! Hoop dat Marcello en z'n vrouw er nog plezier in hebben en nog lang door gaan ;) , wij wensen ze alle goeds!!! Saluti, autista & familie
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Ik had het idee dat de eigenaar rekening hield dat wij geboekt hadden via Iens.
Hij fluisterde wat met de bediening.

De wijn van het huis was niet best. 3.50 euro. later een andere wijn gevraagd 4.50 euro.
Eten was goed.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Wat gedateerde inrichting. !
23 euro voor een Lambrusco is vreemd als je voor hetzelfde bedrag bij hen een chardonnay kunt krijgen. De Lambrusco was overigens niet Top voor dit bedrag. Bediening erg vriendelijk doch het bestelde was ook niet helemaal super. Al met al gecombineerd met de ambiance geen reden nog eens terug te gaan.
Giusy S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten, en genoten van de goede service.
Patrice G.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
De Schiachiatta & pasta's waren heerlijk. Voor de lasagna zou ik zelfs omrijden! Enige minpunt is dat we erg lang moesten wachten op ons hoofdgerecht (ca. 1.5u). Service mag wat attenter.
Saskia A.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Ik had een pasta besteld. Deze is zowel groot als klein te verkrijgen. Ik had automatisch een grote gehad zonder dat dit gevraagd werd. Hierdoor viel de prijs wat duurder uit dan verwacht. Misschien voortaan vragen of je een grote of kleine wilt.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten van het 4-gangen menu! Echt een aanrader voor een fijn avondje uit in een plezierige omgeving.
mldaamen .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Het was deze keer nogal rumoerig vanwege een feestje. Meestal treffen we een 'normale' gezellige atmosfeer.
De stemming zat er goed in, ons onderonsje kostte wat meer inspanning . De service naar ons toe was overigens uit de kunst. Niets op aan te merken.
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Top restaurant! Heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel. Er zat voldoende tijd tussen de gerechten door zodat je rustig en ontspannen kunt eten. Aanrader, we komen hier zeker terug.
Arthur M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Fantastische avond gehad! Een goed bereide maaltijd met smaakvolle ingrediënten. De passie tijdens de bereidingen aan tafel straalt van hun gezicht af. Goede adviezen en uitleg over de componenten. Dit is echt genieten met een 10!
Johan E.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Fantastiche avond gehad, standaard menu gekozen maar de bediening kwam met aanpassing die goed uitpakte. Goed eten en deskundig bereid. Top avond met een fantastische wijn.
De tafel van Eveliene D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Gezellig restaurant met goede kwaliteit gerechten. Heel lekker gegeten.
Norbert T.
Het eten is heerlijk, maar niet alles gaat vanzelf. Nogmaals moeten vragen om het water en ik had ossehaas met gorgonzolasaus besteld, maar kreeg pepersaus. Was echter ook erg lekker.
Charley N.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Op 1e Kerstdam ging ik hier met mijn partner een Kerstdiner (6 gangen) eten. Wij kwamen hier voor het eerst. Bij binnenkomst werden wij door een ober naar onze tafel begeleid. Hij bood ons een welkomstdrankje aan, maar dat bleek later voor € 4,75 op de rekening te staan. Het was niets bijzonders. Het voorgerecht zag er veelbelovend uit en smaakte heerlijk. De tussengerechten vielen wat tegen (een kopje kale bouillon, een klein stukje brood met bolognese saus en een glaasje spoon). Het hoofdgerecht (zowel vis als vlees) voldeed ook niet aan onze verwachting. Zowel de hoeveelheid als de kwaliteit viel ons tegen. De garnituur was zo weinig, dat iedereen om extra aardappels en groente vroeg. De finale afknapper werd het dessert. Een groot bord met een klein bolletje pudding, 1 halve aardbei en 3 alebesjes. Voor het bedrag € 67,50 is er veel te weinig gebracht. De livemuziek maakte onze avond nog een beetje goed. Wij zijn na het dessert direct vetrokken en wij hebben besloten hier niet meer te gaan eten. Jammer.
Diana G.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Jammer, wat een ballentent! Om half 6 binnen komen en om 8 uur je hoofdgerecht krijgen , wel zeggen dat het fout is gegaan maar geen excuses in wat voor vorm ook! De lauwe koffie maakte het er ook niet beter op ,En een eigenaar die gewoon niks zegt als je langs hem loopt om weg te gaan .
John T.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wij komen al vele jaren bij La Maremma. De symphatieke eigenaar is altijd opgewekt en vriendelijk.
Vaak kiezen we voor pizza, omdat we die bij La Maremma gewoon goed vinden. Wij houden van een smaakvolle pizza met een knapperige bodem.
We vinden de meeste Pizzeria's in de regio vaak tegenvallen. Behalve Angelo Betty, daar komen we ook graag.
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Eigenlijk weinig op aan te merken alleen jammer dat de 20% kortingsactie via iens niet op de factuur is verwerkt
Dit zagen we pas bij thuiskomst
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben redelijk gegeten. Alleen niet voldoende om er nog een keer terug te gaan.
De smaak, kwaliteit staat niet relatie met de prijs.
Ik miste de tradionele smaak van Italië.
Lambrusco was lekker. De bediening was wel vriendelijk. En de bruscetta was goed.
Gelukkig hadden we korting want anders was de prijs overvraagd geweest.
De cappuccino kost € 3,10. Beetje duur voor een restaurant in een dorp.