Ristorante/pizzeria La Fontana

Hoofdstraat 21 9801 BT Zuidhorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Ristorante/pizzeria La Fontana

Proeversutgrunn .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Op zondag met een groep van 7 personen gegeten bij deze pizzeria. Blij verrast door de smaken van het eten. De pizza's hadden een goede bodem en waren prima gevuld en smaakvol. De vleesgerechten waren verrukkelijk en zo ook de bijgerechten. De rode huiswijn was een prima doordrinker.
Voor het jonge gezelschap was er de mogelijkheid om zelf een ijsje samen te stellen. De tiramisu viel een beetje tegen helaas, maar dit werd goedgemaakt door een likeurtje van het huis bij de koffie.
Het decor is 'Italiaans.' Het personeel is vriendelijk. Je kan ook afhalen of laten bezorgen. Dat gaan we zeker doen!
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Onze favoriet. Pizza altijd heerlijk alhoewel er van mij persoonlijk een beetje zout bij mag. Bediening altijd vriendelijk en reserveren in het weekend een must. We bellen altijd op tijd om verzekerd te zijn van een stek. Gratis koffielikeurtje na afloop is vaste prik. Qua ambiance mag er wel een keer wat worden geïnvesteerd, beetje kil en aftands maar daar blijven we niet on weg.
Edward M.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
Fontana is zo'n beetje ons huisrestaurant, sinds 8 of 9 jaar komen we er regelmatig. Niet omdat het eten er nou heel bijzonder is of de wijn erg goed - nee, het zit 'm in de combinatie van 'thuis voelen' en 'dichtbij'. Niets mis mee overigens. Sabri en Jannie werken hard, zijn altijd vriendelijk en gastvrij en hun medewerkers spontaan en goedlachs. Dit keer aten we buiten, op het vredige Raadhuisplein, badend in de late avondzon. Dan is de sfeer al snel goed, gevoed door de eenvoudige maar smakelijke maaltijd. En de traditionele Sambucca van het huis bij de espresso, natuurlijk. We komen hier graag nog heel vaak!
LongTallErnie .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2013
Met 6 personen bij La Fontana pizza gegeten. Smaak van de pizza's voor iedereen naar volle tevredenheid. Goed gevuld en absoluut geen vette drab op de pizza. Bodem lekker stevig, krokante korst. Bediening is vriendelijk, zoals het hoort.
Ambiance is redelijk sfeerloos. Veel daglicht, hoog plafond. Simpele tafeltjes en stoeltjes (weer slecht zitten als grote man).
Rode wijn is te wrang en alternatief is er niet.
Het likeurtje van het huis, na het eten, doet het altijd goed.
Voor pizza in het Westerkwartier kun je hier prima naar toe.
InVe .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
Eigenlijk wisselende ervaringen. Ik ben een paar jaar geleden een aantal keer bij La Fontana wezen eten, was toen prima. Lekker eten, vriendelijke bediening. Het afgelopen jaar hebben we een paar keer een pizza bezorgen, alle keren was er wel iets en de kwaliteit is wisselend. De pizza calzone die ik meestal bestel is echt beter geweest. De bezorgtijden zijn de laatste paar keer langer dan een uur geweest, terwijl aan de telefoon vermeld wordt binnen een uur. Ook een keer de verkeerde pizza bezorgd gekregen. En een keer een pizza van 14,90 laten bezorgen (vanaf 15 euro is het gratis bezorgen), als relatief vaak bestellende klant had ik verwacht dan 15 euro te moeten betalen, maar niet, dus de bezorgkosten kwamen er nog bij. Ik heb het idee dus dat de kwaliteit en de service beter is geweest. Wel jammer, want dit is de pizzeria die het dichtst bij ons in de buurt zit.